Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST Šablona číslo: IV / 2 Zlomky. Sčítání a odčítání zlomků Název: Matematika-8.r, Zlomky. Sčítání a odčítání zlomků /Opakování/ Anotace: Materiál obsahuje cvičení a slovní úlohy na opakování sčítání a odčítání zlomků Autor: Tamara Huková Datum: Jazyk: čeština Ročník: VIII. Předmět: Matematika Očekávaný výstup: Žáci provádí početní operace v oboru racionálních čísel. Klíčová slova: společný jmenovatel,smíšené číslo Druh učebního materiálu: PowerPointová prezentace Autorem materiálu a všech jeho částí,není-li uvedeno jinak, je Tamara Huková. Dostupné na Vzdělávání pro konkurenceschopnost,financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
Zlomky. Sčítání a odčítání zlomků / opakování / 1. Do rámečků doplňte chybějící zlomky. 2. Do prázdných polí tabulky vepište zlomky tak, aby součet všech čísel v každém řádku a sloupci byl stejný. += = Autorem materiálu a všech jeho částí,není-li uvedeno jinak, je Tamara Huková. Dostupné na Vzdělávání pro konkurenceschopnost,financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
Kolik tašek je třeba na pokrytí střechy? Na 1m 2 se spotřebovalo 18 tašek, tvarová úprava si vyžádala zvýšení spotřeby o 15%. K 3,6m D A 4,6m B C 2,4m 5,2m.. 3. Jedna část střechy rodinného domku má tvar pravoúhlého lichoběžníku. Autorem materiálu a všech jeho částí,není-li uvedeno jinak, je Tamara Huková. Dostupné na Vzdělávání pro konkurenceschopnost,financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.