Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Spotřebitelský poradní výbor a spotřebitelské organizace
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Obchodní logistika Přímá výrobková rentabilita
Není značka jako značka
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_03.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Zemědělství má budoucnost Ing. Jiří Papež Místopředseda zemědělského výboru Poslanecké sněmovny Parlamentu ČR.
Place – místo prodeje (distribuce)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
Projekt UNDP-GEF Název: Zachování biologické rozmanitosti trvalých travních porostů v pohoří Karpat v České republice prostřednictvím cíleného využití.
HANÁ Systém regionálního značení. Proč podporovat místní produkty? výrobky za to stojí výjimečnost díky vazbě na region (kultura, tradice, příroda) kvalita:
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_12.
Kvalita potravin, příležitost pro české produkty
Přednáška: PROPAGACE Propagace (komunikační mix) - zprostředkovává informační tok způsobem výhodným pro obě zúčastněné strany.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Dobrá zna č ka pro místní výrobky. Historie  vznik Občanského sdružení Tradice Bílých Karpat  Mapování ovocných dřevin v Bílých Karpatech (navazuje.
Mgr. Jaroslav Melša, starosta JARMARKY REGIONÁLNÍCH PRODUKTŮ Zdravé město Dobříš.
Farmářské trhy – módní výstřelek nebo obnovená tradice František Němec - rolník Zemědělec, realizátor projektu „Najdi si svého farmáře“
Alternativní systémy distribuce potravin Farmářské trhy, Praha, Jan Valeška PRO-BIO LIGA PRO-BIO LIGA ochrany spotřebitelů a přátel ekologického.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Koncept farmářských prodejen
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Včelí produkty, jejich získávání a využití
MARKETING A MANAGEMENT CESTOVNÍHO RUCHU část 4 RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
Chceme konkurenceschopné a stabilní zemědělství a potravinářství? Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
VELKOOBCHOD KAPITOLA 6 Obchodní činnosti - Kapitola 6 Pavlíčková.
Model strategie marketingového mixu
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_10.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.
Regionální potravina. Projekt Regionální potravina podpora malých a středních producentů potravin cílem je představit to nejlepší z potravinářské produkce.
Celostátní síť pro venkov.  Zřizovatelem je Ministerstvo zemědělství r  Sdílení zkušeností a poznatků a jejich předávání směrem k aktérům venkovského.
Značka výrobku Značka: je názvem, znakem, symbolem, termínem nebo kombinací těchto prvků, jejichž účel spočívá v identifikaci výrobku je názvem, znakem,
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Organizace soutěže „Regionální potravina“ Jana Brázdilová Seminář – Význam a propagace regionálních potravin 2010.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
BILLA PODPORUJE ČESKÉ DODAVATELE Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA spol. s r. o.
Kateřina Čadilová konference Venkov 2016 Význam partnerství pro rozvoj lokální ekonomiky a služeb.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
České Budějovice, červen 2016
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Zemědělci a potravináři se ode dna musejí odrážet společně
Cenové triky.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Udržitelný rozvoj a lokální ekonomika v teorii Vladan Hruška vladan
Tvorba marketingového mixu
Právní a majetkové uspořádání hotelu
KVALITNÍ POTRAVINY PRO ČESKÉ ZÁKAZNÍKY! OTAZNÍKY PŘETRVÁVAJÍ
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
ZÁKLADY EKONOMIE Nabídka 3. přednáška
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Marketing farmářských produktů
Potravinářský sektor z pohledu českého spotřebitele
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.
Transkript prezentace:

Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR Význam farmářských trhů pro odbyt tuzemského ovoce Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR konference „Farmářské trhy – Quo vadis?“ 11.12.2012, NZM, Praha

Možnosti prodeje čerstvého ovoce Farmářské trhy Přímý prodej obchodníkovi Přímo ze dvora nebo rozvoz (vč. bedýnky, samosběr apod.) Velkoobchod Obchodní řetězce Export

Zdroj: http://eregal.ihned.cz/

Farmářské trhy Farmářské trhy organizovány v ČR na 82 místech

FT – význam pro pěstitele ovoce Odbyt sezónního ovoce – menší partie, produkty rychle podléhající zkáze Odbyt alternativních druhů a odrůd ovoce Odbyt ovoce zpracovaného na farmě Hotovostní platba Vyšší zpeněžení produkce Zachování vlastní identity Komunikace se zákazníkem Reklama vlastní farmy, české produkci

FT – rizika a nevýhody Závislost na počasí Sezónnost Vyšší náklady Udržet důvěryhodnost pro zákazníka Velká časová náročnost Objem odbytu ovoce

FT – uplatnění regionálních značek, certifikátů Obchodní řetězce – uplatnění nadnárodních certifikátů

leták 2010 leták 2012

prezentace na webu

balení před r. 2010 balení v r. 2012

FT – význam pro ovocnářství Propagace české produkce Důvěra v kvalitu českých potravin Změnu komunikace některých obchodních řetězců Odbyt pro malé farmy Propagace velkých farem

Jablečné slavnosti 2012

Děkuji za pozornost