Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov Autoevaluace
Zaměření autoevaluace Oblasti: Výsledky vzdělávání Podpora žáků, spolupráce s rodiči Průběh vzdělávání Řízení školy, personalistika Podmínky ke vzdělávání
Rozbor dané oblasti Cíle Kritéria Nástroje Časový harmonogram Hodnocení za daný školní rok Doporučení pro další období
1. Výsledky vzdělávání Testování výsledků žáků, včetně jazykových testů Nástroje: Testy Kalibro, SCIO (1., 3., 5., 7., 9) Pedagogické testy (logické myšlení, verbální schopnosti, prostorová plošná představivost, matematické představy) Jazykové zkoušky Cambridge ESOL (AJ)
2. Podpora žáků, spolupráce s rodiči Pravidelné setkávání rodičů a pedagogů školy na školních akcích (Martinská slavnost, Vánoční jarmark, Barvení velikonočních vajec, Zahradní slavnost,…) Podpora žáků mimořádně nadaných – IVP, individuální výuka, tvorba materiálů pro nadané žáky… Vzdělávání pedagogů se zaměřením na vzdělávání mimořádně nadaných
3. Průběh vzdělávání Naplňování ŠVP a jeho optimalizace Standardizace vzdělávacího procesu na škole (jednotný systém příprav a hodnocení) Hospitační činnost Pravidelné vedení pedagogických porad
4. Řízení školy, personalistika Systém řízení školy (ředitel, zástupci, koordinátoři oblastí) Posouzení zvyšování kvalifikovanosti PP Zjišťování spokojenosti PP ve škole – dotazník Návštěvy pro PP v inovativních školách
5. Podmínky ke vzdělávání Zkvalitňování materiálně-technických podmínek školy Zkvalitňování prostředí školy Rozšíření nabídky výukových pomůcek Spolupráce se vzdělávacími institucemi při výchově a vzdělávání
Kapitola ze ŠVP - Autoevaluace Cíle evaluace budou vybírány zejména z těchto oblastí: výsledky vzdělávání, soulad výuky se školním vzdělávacím programem, vzájemná spolupráce pedagogů, spokojenost žáků, efektivita hodnocení a sebehodnocení žáků, spolupráce s rodiči a jejich spokojenost se vzděláváním žáků, klima školy a spokojenost pedagogů, materiálně technické zabezpečení vzdělávacího procesu, vnímání školy okolím a prezentace školy.
Děkujeme za pozornost…