Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolupráce se Základní školou, Masarykova, Rychnov nad Kněžnou v rámci projektu „Nadané dítě.eu“ v lednu 2010 spolupracovala Pedagogicko-psychologická.
Advertisements

Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Autoevaluace ZŠ Krčín Mgr. Monika Nováková. Úvod Autoevaluace vychází z vyhlášky č. 15/2005 Sb., kterou se stanoví náležitosti dlouhodobých záměrů, výročních.
Monitor Projekt Gymnázia Nymburk podpořený z prostředků ESF.
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Základní škola a mateřská škola, Praha - Nebušice od 1. 7
Hodnocení školy zřizovatelem
Hodnocení škol a školských zařízení
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
SEBEHODNOCENÍ jako nástroj k trvalému rozvoji organizace Kořenov, 10
Taneční a pohybová výchova
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
ZŠ KUNRATICE ZÁSTUPCE ŘEDITELE PRO ROZVOJ KVALITY PEDAGOGICKÉ PRÁCE MgA. Bc. Olga Králová Foto školy.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY z pohledu ČŠI "Cesta ke kvalitě"
Vlastní hodnocení školy
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
1. Gymnázium Oty Pavla Základní údaje
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Nabídka základním školám MSK v roce 2006 Krajské zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a informační centrum, Nový Jičín, příspěvková organizace.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA VEŘOVICE
Autoevaluační nástroje na naší škole
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Hodnocení průběhu a výsledků pedagogického procesu ve škole změny vyplývající z RVP RNDr. Jiří Kuhn Gymnázium Nymburk.
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Každá (základní) škola má mít přehled o svých vzdělávacích výsledcích.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Dobrá škola ?. Co je produktem školy? Výstupy: výsledky dlouhodobé efekty.
vlastní hodnocení školy
Střední škola umělecká a řemeslná PROJEKT EVA. 10 oblastí hodnocení: 1.Cíle a jejich dosahování, ŠVP, základní dokumenty 2.Vnitřní pravidla života ve.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Metodika šetření PISA PhDr. Josef Basl, Ph.D.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
PREZENTUJÍCÍ Hodnocením ke zvyšování kvality vzdělávacích služeb středních škol v kraji Vysočina Mgr. Miroslav Pech.
Autoevaluace školy RNDr. Irena Přádná Gymnázium F. X. Šaldy Liberec 2007
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Školní speciální pedagog. Diagnostika speciálních vzdělávacích potřeb žáka Provádění, event. zajištění krátkodobé i dlouhodobé individuální práce se žákem.
1 Evaluace a hodnocení EvaluaceAutoevaluace ©. 2 EVALUACE /Autoevaluace EVALUACE vyjadřuje souhrnně teorii, metodologii a praxi veškerého hodnocení nejrůznějších.
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
Novelizace školského zákona Lucie Macků, Praha,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Národní institut pro další vzdělávání Příspěvková organizace přímo řízená MŠMT Působnost v celé České republice Státní garance DVPP.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Problematika hodnocení výsledků vzdělávání v konkrétní škole Mgr.Jitka Topičová ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Karel Bárta Turnov 7. dubna 2017
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Aktuální informace o stavu
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
12. Autodiagnostika = sebepoznání (z hlediska psychologie součást sebereflexe, která je strukturovaným procesem vývoje osobnosti)
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Vítejte na třetí místní konferenci
Vzorový projekt pro ZŠ.
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Vzorový projekt pro ZŠ.
Transkript prezentace:

Gymnázium, základní škola a mateřská škola Mánesova Sokolov Autoevaluace

Zaměření autoevaluace Oblasti: Výsledky vzdělávání Podpora žáků, spolupráce s rodiči Průběh vzdělávání Řízení školy, personalistika Podmínky ke vzdělávání

Rozbor dané oblasti Cíle Kritéria Nástroje Časový harmonogram Hodnocení za daný školní rok Doporučení pro další období

1. Výsledky vzdělávání Testování výsledků žáků, včetně jazykových testů Nástroje: Testy Kalibro, SCIO (1., 3., 5., 7., 9) Pedagogické testy (logické myšlení, verbální schopnosti, prostorová plošná představivost, matematické představy) Jazykové zkoušky Cambridge ESOL (AJ)

2. Podpora žáků, spolupráce s rodiči Pravidelné setkávání rodičů a pedagogů školy na školních akcích (Martinská slavnost, Vánoční jarmark, Barvení velikonočních vajec, Zahradní slavnost,…) Podpora žáků mimořádně nadaných – IVP, individuální výuka, tvorba materiálů pro nadané žáky… Vzdělávání pedagogů se zaměřením na vzdělávání mimořádně nadaných

3. Průběh vzdělávání Naplňování ŠVP a jeho optimalizace Standardizace vzdělávacího procesu na škole (jednotný systém příprav a hodnocení) Hospitační činnost Pravidelné vedení pedagogických porad

4. Řízení školy, personalistika Systém řízení školy (ředitel, zástupci, koordinátoři oblastí) Posouzení zvyšování kvalifikovanosti PP Zjišťování spokojenosti PP ve škole – dotazník Návštěvy pro PP v inovativních školách

5. Podmínky ke vzdělávání Zkvalitňování materiálně-technických podmínek školy Zkvalitňování prostředí školy Rozšíření nabídky výukových pomůcek Spolupráce se vzdělávacími institucemi při výchově a vzdělávání

Kapitola ze ŠVP - Autoevaluace Cíle evaluace budou vybírány zejména z těchto oblastí: výsledky vzdělávání, soulad výuky se školním vzdělávacím programem, vzájemná spolupráce pedagogů, spokojenost žáků, efektivita hodnocení a sebehodnocení žáků, spolupráce s rodiči a jejich spokojenost se vzděláváním žáků, klima školy a spokojenost pedagogů, materiálně technické zabezpečení vzdělávacího procesu, vnímání školy okolím a prezentace školy.

Děkujeme za pozornost…