Naše cesta fyzikou.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci Vítejte u prezentace akce „Ne moc médií“ Hana Hančová 2007.
Advertisements

Fyzika na naší škole Barbora Jíšová dne
DEN ZDRAVÍ Projektového dne se zúčastnilo 75 žáků (100% účast 2. a 8. třída) Konal se
Filtry Prezentace Petra Vlachová. Zadání: Ředitel Spolany, akciové společnosti, získal od svých stálých zákazníku možnost rekreace. Pan Sýkora chce.
Škola: Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_FYZIKA1_19 Tematická.
Sluneční soustava Slunce
Výuka chemie na ZŠ ve spolupráci se SŠ Mgr. Klára Helanová.
Využití znalostí ze zkoušek ECDL v projektovém dnu.
Útržky ze života naší třídy Školní výlet Klobouky Bazén.
Projekt: Slované a Velká Morava
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.11 Název pro školu:
Proč se učíme fyziku? O čem fyzika je?
PROGRAM PROTI ŠIKANOVÁNÍ Vypracovala Mgr
Elektromagnetická indukce
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_II.C.14 Název pro školu:
Binomická distribuce Při zjišťování p je nutné znát:  a) celkový počet možných jednoduchých jevů  b) počet jednoduchých jevů který spadá do jevu/třídy.
Prezentace o tom co nám FYZIKA dala a vzala
POUČENÍ O TŘÍDĚNÍ ODPADU. Během listopadu jsme navštívily první třídy a zábavnou formou jsme je seznámily se světem třídění odpadu a ekologie.
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Co a jak měříme?
Klíčové kompetence - u nás Jak jsme se s KK poprali –(1) (2) (3) Jaké problémy se objevily –(1) (2) Jak budeme s KK pracovat dál.
Zpacoval:Miroslav Trumpeš
Fyzika první učební obory
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.02 Název pro školu:EU CH 02 Název materiálu:Atom Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací oborChemie Anotace:
PRÁCE S GIMPEM. Úvod PRVNÍ HODINU NÁS NÁŠ PAN UČITEL MGR. ALEŠ SEKAL SEZNAMOVAL SE SOUTĚŽÍ. ROZDAL NÁM PAPÍRY A MĚLI JSME NAKRESLIT NÁŠ NÁVRH NA TÉMA.
Vesmír.
Autoři:Ondra,Natka,Petra,Vojta.. Naše vesmírná loď.
Výuková prezentace pro 4. ročník ZŠ, Přirodověda Jan Mayer.
Projektové dopoledne.  Dnešním tématem bylo naučit se bezpečnému pohybu po internetu.  Nejdříve nás pan učitel seznámil s tímto projektem a pustil zajímavé.
Den Země 2006 Zpráva třídy 6. A, aneb jak jsme Den Země prožili my.
Seznamovací kurz primy s výukou vybraných kapitol biologie a zeměpisu Gymnázium a SOŠ Hostinné.
Pan učitel v rámci opakování látky ze 6.ročníku zadal žákům tento úkol: Přinesl si do třídy z kabinetu přírodopisu nerosty. Poté navodil atmosféru, že.
Markéta Králíková Mé studium na 4.ZŠ v Chebu.
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.01 Název pro školu:EU CH 01 Název materiálu:Těleso, látka Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie.
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
PREZENTACE O čtyřech letech učení fyziky na této škole očima Karla Kratochvíla & Martina Hortvíka.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Výpisky z fyziky − 6. ročník
PROJEKTOVÝ DEN GIMP.  o první hodině jsme se seznámili s našim dnešní tématem.  Téma projektového dne bylo,,Virtuální svět nebo realita´´.  Měli jsme.
Nikola Houšková, Aneta Říhová
CESTA PAPÍRU Recyklace. Doma  Já, Nikol a Olča jsme si vyrobily papírového panáčka Žoseffu.  Po nějakém čase se Žoseffa stala nepotřebnou, a tak stala.
Buď jako ten oslík ! Hudba z filmu Xanadu Jednoho dne rolníkův oslík spadl do jámy. Hlasitě naříkal, zatímco rolník se ho bezúspěšně snažil vytáhnout.
"Pepíčku, jak zní rozkazovací způsob od slovesa mlčet
9 let na základní škole:.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Aleš Čech Název DUM: VY_32_Inovace_ Úvod do učiva Název sady: Fyzika 6. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
F YZIKA …aneb proč se to mám vůbec učit?! máme to v rozvrhu hodin rozhodlo o tom ministerstvo školství nařídil to pan ředitel s panem školníkem mohli.
Život je jen náhoda Vypracovaly: Ludmila Fialková Jana Prchlová Sandra Martinková.
 Ekologie je věda zabývající se přírodou  Není to nic nudného  Ekologie je velmi důležitá, protože chrání živočichy a zajímavá místa na Zemi.  Mezi.
Název projektu: Rozvoj technického vzdělávání v Jihočeském kraji Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ Projekt 3D planetárium, Techmania Plzeň.
Mikuláš Koperník Mikuláš Koperník, polský matematik, astronom a lékař (1473 – 1543)
Ukázky laboratorních prací z elektřiny a magnetismu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Čím bych chtěl být až, vyrostu?
Křížovka - opakování SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
EU peníze školám Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96, příspěvková organizace Označení: VY_32_INOVACE_231_PR5 Předmět: Přírodověda.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Zapojování rezistorů Řazení rezistorů Název školy
VLASTIVĚDA Místo, kde žijeme Naše obec – Česká Kamenice
FYZIKA Čím se budeme další čtyři roky zabývat?
Fyzika 2.D 11.hodina 00:52:16.
Druhy elektráren Výroba a přenos elektrické energie Název školy
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
DUM:VY_32_INOVACE_VIII_3_1_Co je fyzika.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Elektrické napětí Název školy Základní škola a mateřská škola Libchavy
Šípková Růženka Trochu jinak.
Dny dětského čtení u nás
e/m měření měrného náboje elektronu
Jméno autora Mgr. Vojtěch John Datum vytvoření Září 2012 Ročník 6.
Transkript prezentace:

Naše cesta fyzikou

1. seznámení Začalo to jednoho krásného dne když jsme se dozvěděli že budeme mít fyziku.Toť bylo jest na začátku 6.třídy…Všichni jsme se na fyziku těšili,ale postupem času se začali projevovat dívčí nepokoje vůči fyzice! MY jako vzorní žáci jsme chtěli,aby je fyzika bavila,ale ony ne! 

1.rok (6.třída) Už polovina šesté třídy rozhodla o budoucnosti některých z chlapců,kteří se rozhodli zabývat se dále fyzikou na střední škole a v pozdějším povolání.

2.rok (7.třída) Fyzika v sedmé třídě se jevila mnohem těžší než v šesté,protože jsme se začali pořádně učit zatímco v šesté jsme se s ní seznamovali.Výsledek byl znát i na vysvědčení.

3.rok (8.třída) Byli jsme seznámeni se ŠVP a tak se výuka fyziky změnila z našeho pohledu k lepšímu.Vytvářeli jsme prezentace a projekty,které jsme pak se třídou vzájemně zkonzultovali.

4.rok (9.třída) Pan učitel se rozhodl pokračovat stylem výuky jako v osmé třídě a my byli jedině rádi.Postupně se přidávali i jiní učitelé.Touhle zábavnou formou jsme získali stejné množství informací jako starou metodou.

Oblíbená témata Jakuba Počty -vesmír (sluneční soustava) -magnetismus -odpor,napětí,proud -optika

Oblíbená témata Lukáše Trumpeše -vesmír -síla -elektřina (odpor,napětí,proud) -fyzika v přírodě

Oblíbená témata Radka Fajmana -fyzika a počítače -elektřina(El.práce,El.výkon) -vesmír

Závěr Fyzika bude provázet celý náš život a budeme se s ní setkávat na každém kroku i když si to třeba ani neuvědomíme.Možná proto nás tak bavila,když jsme si uvědomili,že ji budeme potřebovat. We love fyzika!

Zpracovali:Radeček Fajmanuj Kubíček Počtů Lukášek Trumpešůj