Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/01.0009.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Inovace předmětu Grafika na PC
Advertisements

Prezentace poznámka.
Přístav, kde je dobré zakotvit. Přístav, kde je dobré zakotvit Reg.č.: CZ.1.07/1.2.05/ Přístav, kde je dobré zakotvit  reg.číslo: CZ.1.07/1.2.05/
• Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Co je logo, vznik loga z obrázku (piktogramu)
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Talent MK.  založena v roce 1994 jako společný podnik Alsico Belgium a Oděva Třebíč  ALTREVA = ALsico + TŘEbíč + OděVA  více než 180 zaměstnanců 
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Grafická úprava prezentace Vypracoval : Ing. Jiří Durďák Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Pravidla publicity projektu
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Zavedení výuky programování hradlových polí FPGA ve VHDL
Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním.
Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov Číslo.
ROZVOJ KLÍČOVÝCH KOMPETENCÍ
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
Inovační technologie v odborných předmětech a odborném výcviku
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
I Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
EXCEL 2010 Obrazce 2. část. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Kartogramy jednoduché tematické mapy s dílčími územními celky, do kterých jsou plošným způsobem znázorněna statistická data - reprezentují zásadně relativní.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Realizátorem projektu je Střední odborná škola ekologická a potravinářská, Veselí nad Lužnicí, Blatské sídliště 600/I Název projektu: Zkvalitnění vzdělávání.
Návrh vizuální identity StreamTV Strana | 2 Východiska projektu Představit pomoci logotypu nový zábavný internetový portál StreamTV.cz, který.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Vektorová grafika.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ………………………………………………………………… Číslo a název operačního programu:
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov Číslo.
Windows 7 Popis a ovládání Plocha II. Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309,
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Vytvoření dokumentu bylo financováno ze zdrojů Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR. Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.32/ Počítačová.
Prezentace Ing. Miluše Sedláčková.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Vektorová grafika (11). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Implementace moderní "technické" počítačové grafiky do ŠVP s důrazem na tvorbu zpracovaných výstupů, zpracování návrhů dodatků do ŠVP v TV.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Značka výrobku Značka: je názvem, znakem, symbolem, termínem nebo kombinací těchto prvků, jejichž účel spočívá v identifikaci výrobku je názvem, znakem,
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_043.ICT.13 Práce s předlohou snímku.
CorelDRAW – prostředí programu (12). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
PowerPoint zásady tvorby prezentací Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Rozdíly rastrové a vektorové grafiky (01). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_047.ICT.13 Vektorová a rastrová grafika.
Technické prostředky v požární ochraně
Toleranční analýza Zpracoval: Prof. Ing. Ladislav Ševčík, CSc
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
KARTOGRAFICKÁ VIZUALIZACE
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Potřebují knihovny LOGO?
Transkript prezentace:

Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/ Rozvoj klíčových kompetencí v odborném vzdělávání na SOŠ Luhačovice Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.

Logo corporate identity Logo jako součást corporate identity Zpracovala: MgA. Kateřina Mikešová

Corporate identity Definice: představuje hlavní strategii podniku. Zahrnuje tyto části: Corporate identity Filozofie organizace Corporate design Corporate communications Corporate culture Produkt organizace Výsledkem je: Corporate image

Corporate design Jednotný vizuální styl firmy, podniku, organizace. Vytváří se pro veřejnost. Corporate design musí jasně odrážet a vyzařovat podnikovou identitu a nést image organizace. Design může být úspěšný především tehdy, když jeho kreativní „tvář“ působí v delším časovém horizontu.

corporate design Corporate design zahrnuje tyto prvky vizuálního ztvárnění: Značku, logo Písmo a typografii Barvu Jednotná úprava písemností Architektonický design – stav budov Vzhled a chování zaměstnanců

ZNAČKA - LOGO Značka = jednoduché, obsahem i formou snadno zapamatovatelné a zcela typické označení. Jednotný design vychází ze značky. Může být kombinací názvu, slov a symbolů. Značka nese základní identifikaci produktu či podniku a symbolizuje tradici a vyjadřuje image.

souvislost s firmou dokonalé rozlišení od jiných, již zavedených značek. originální vyjádření obsahu značky slovem, grafikou nebo kombinací obou. jednoduchost, výraznost, snadná zapamatovatelnost, srozumitelnost všestranná použitelnost co do materiálu, velikosti, plochy či prostoru. neměnnost vzhledu v závislosti na čase – pozor na módní trendy, které po pěti letech přestanou fungovat. dodržení zákonů, směrnic, úmluv !!! Základní parametry firemní značky:

nemohou Parametry, které nemohou být použity v souvislosti se značkou Označení ryze popisná (boty, židle…) Jediné písmeno, číslo, grafický prvek (čára, tečka) = není zaručeno rozlišení. Údaje záměrně klamavé, nepravdivé, vedoucí k možnému omylu. Údaje zeměpisné jako jména měst, hor, řek, moří apod (např.: PRAHA, BOHEMIA, CANADA, BOSTON…) Údaje odporující obecnému zájmu a mezinárodním úmluvám – zvyklostem (státní znak, znak politické strany). Motivy chráněné Ženevskou úmluvou (1938) – Červený kříž, Olympijské hry.

Typy značek - log SLOVNÍOBRAZOVÁLITERNÍKOMBINOVANÁ  OBRAZOVÁ: kladou na výtvarníky nesmírně velké nároky, využívá pouze obrázku, jednoduchého symbolu. Např.: ŠKODA, MERCEDES, většina automobilek. Taková známka musí vypadat pěkně jak na několika mm2 (v hlavičce dopisního papíru), tak na ploše několika m2 v případě velkého poutače (billboard).  SLOVNÍ: slovo bez grafické úpravy, např.: JAWA, FIGARO, ORION, PHILIPS, SONY, NESTLÉ. Pozn.: Při tvorbě této značky bychom si měli ověřit, zda zvolené slovo nemůže mít v jiném jazyce odlišný (např. hanlivý) význam. Pro Evropany rovněž nepůsobí přirozeně používání výrazu, který vznikl z počátečních slabik několika slov (např. Sovtransavto, Rostselmaš ).

Typy značek - log LITERNÍ: využívá počáteční písmena názvu (např.: SAZKA), může být ztvárněna v jednoduchém geometrickém tvaru – kruh, víceúhelník. KOMBINOVANÁ: je tvořena grafickým symbolem – obrázkem a textem.

Způsob závěrečné prezentace značky – tzv. design manuál značky. 1.Čistokresba značky v základním barevném provedení a popisem – vysvětlení obsahu. 2.Konstrukce (aby značka mohla být kdykoliv sestrojena) nebo značka na pomocné síti. 3.Jednobarevné provedení značky – pozitivní, negativní. 4.Barevné provedení značky. 5.Nepřípustné barevné provedení značky. 6.Velikostní řada značky (k přípravě pro tisk) 7.Další možné řešení značky (např.: trojrozměrné, reliéfové, neonové…)