Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_111.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Obchod DUMVY_32_INOVACE_EKU_325.
Advertisements

Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Činnosti ve výrobním.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Činnosti ve výrobním.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Obchod DUMVY_32_INOVACE_EKU_326.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_110.
31. Stacionární magnetické pole
Magnetické pole cívky s proudem
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Činnosti ve výrobním.
Číslo-název šablony klíčové aktivity
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Činnosti ve výrobním.
Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o
Ing. Radek Pavela Elektromagnetismus.
Magnetické pole.
ZŠ, ZUŠ a MŠ Kašperské Hory, Vimperská 230 Předmět: FYZIKA Ročník: 9.
Číslo-název šablony klíčové aktivity III/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_105.
N S Magnet poznám podle toho, že přitahuje železné předměty (např. hřebíky) jak svým jižním, tak i severním polem. K magnetu se přitáhnou i předměty z.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastMechanika DUMVY_32_INOVACE_MF_135 TémaKeplerovy.
zpracovaný v rámci projektu EU
MAGNETICKÁ INDUKCE.
MAGNETICKÉ POLE.
Magnetické pole.
Elektromagnetické jevy
 Označení materiálu: VY_32_INOVACE_STEIV_FYZIKA2_08  Název materiálu: Magnetické pole.  Tematická oblast:Fyzika 2.ročník  Anotace: Prezentace slouží.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov
18. Magnetické pole Číslo a název projektu
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Činnosti ve výrobním.
Částice s nábojem v magnetickém poli
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Obchod DUMVY_32_INOVACE_EKU_333.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast Elektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_10.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 9 Tematický okruhElektrodynamika.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_101.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_101.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 6 Tematický okruhElektrický obvod.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblast Elektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_10.
Číslo-název šablony klíčové aktivity III/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_112.
PŘÍMÉHO VODIČE S PROUDEM
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_115.
Elektromagnetická indukce
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_114.
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Číslo-název šablony klíčové aktivity III/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_104.
Kateřina Novotná, 3.A.  Jev, při kterém dochází ke změně magnetických vlastností látky vlivem působení vnějšího magnetického pole.  Projevuje se u feromagnetických.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_106.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_102.
Škola: Chomutovské soukromé gymnázium Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Moderní škola Název materiálu:VY_32_INOVACE_FYZIKA1_17 Tematická.
MAGNETICKÉ POLE CÍVKY S PROUDEM.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
Vznik a znázornění magnetického pole
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
Základní principy.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_D3 – 08.
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 12 Anotace.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Magnetické pole cívky s proudem
Magnetické pole cívky, elektromagnet
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
N S Magnet poznám podle toho, že přitahuje železné předměty (např. hřebíky) jak svým jižním, tak i severním polem. K magnetu se přitáhnou i předměty z.
magnetické pole zesílené magnetické pole zeslabené
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Magnetické pole cívky s proudem
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
MAGNETICKÉ INDUKČNÍ ČÁRY
ČÁSTICE S NÁBOJEM V MAGNETICKÉM POLI.
Fyzika 2.D 6. hodina.
Transkript prezentace:

Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastElektřina a magnetismus DUMVY_32_INOVACE_MF_111 TémaMagnetické pole Autor Mgr. Kateřina Ruprichov á AnotaceVýklad s obrázky Druh učebního materiáluPrezentace Věková skupina žáků (popř. ročník)3. ročník Časový rozsah40 minut Nutné technické vybaveníNotebook, dataprojektor, interaktivní tabule, Power Point

 Jeho zdrojem je nepohybující se permanentní magnet, nebo nepohybující se vodič s konstantním proudem.  Magnetické jevy byly známé dávno jako jevy elektrické, souvislost mezi nimi objevil až v roce 1820 Oersted.  Magnetické pole vodičů s proudem je kvalitativně stejné jako magnetické pole magnetů – mohou se zastupovat i skládat.

 fzLTsZ44  Vychýlení vodiče s proudem v poli pernamentního magnetu

 Dva póly – S a J (N,S).  Mag. indukční čáry charakterizují typ mag. pole: -jsou to prostorové křivky, které lze modelovat pomocí malých magnetek (kovových pilin) -nikde se neprotínají, tečna v daném bodě má směr osy magnetky -jejich hustota souvisí s velikostí mag. pole -jsou uzavřené, orientovány od J k S

 Ampérovo pravidlo pravé ruky: Položíme-li pravou ruku tak, aby palec ukazoval dohodnutý směr proudu, pak zahnuté prsty ukazují směr magnetických indukčních čar.  w/286-magneticke-pole-vodice-s- proudem

 Působí v magnetickém poli.  Závit v magnetickém poli -umístíme-li závit do mag. pole, působí na něj dvojice sil, která tímto závitem bude otáčet.

  fzLTsZ44  lucy.troja.mff.cuni.cz  fyzika.smoula.net  fyzweb.mff.cuni.cz  magnety.info  Fyzika pro střední školy. Praha: Prometheus, ISBN