CO BYCHOM NEBYLI V DĚČÍNĚ BEZ KVALITY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ŠKOLNÍ ZPRÁVY O PŘEDBĚŽNÝCH VÝSLEDCÍCH MZ V ROCE 2011 PRVNÍ Z KROKŮ VYUŽITÍ STÁTNÍ MATURITY PRO ZVÝŠENÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ NA SŠ.
Advertisements

P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Vstupní informační seminář k přípravě dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a posuzování vlivu tohoto dokumentu na životní prostředí.
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
AKREDITOVANÉ ŠKOLICÍ STŘEDISKO ČLEN ASOCIACE VDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH TRADICE OD ROKU 1991 Zdeněk Mašín Microsoft Gold Certified Partner Akreditované.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Zvládání rizik vyplývajících z pracovního stresu ve společnosti EDUCACONSULT M&J Consulting Pardubice, Česká republika
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Genderový audit ve společnosti CertiCon a.s.
Company LOGO Konference „Modernizace veřejné správy 2007 – 2013“, Plány v oblasti zefektivňování veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.
Statutární město Děčín Získání certifikátu ISO 9001:2008 neznamená usnout na vavřínech.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
PERSONÁLNÍ INFORMAČNÍ SYSTÉM PhDr. Vlasta Leštinská Mgr. Pavel Kocián
9. Národní konferenci kvality ve veřejné správě, 2013, Brno.
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Vymezení pojmu kvality a její vnímání Projekt OP LZZ CZ 1.04/ / PRAHA 17. – Ing. Zuzana Freibergová Tento.
Firemní kultura - změna motivační strategie
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Vybrané metody analýzy
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Komponent 3 Situační analýza 3.1 Komunikační strategie 3.2 Zlepšování přístupnosti a obsahu informací na Internetu 3.3 Model vzdělávání Podpůrné dokumenty.
Systém 360° zpětné vazby v Cabot Corp.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
marketingové poradenství
Moderní personalistika DS 2009/
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_01_VZNIK.
360° zpětná vazba Workshop
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
1 Výběr a přijímání zaměstnanců. 2 Výběr a přijímání zaměstnanců : Je realizováno na základě jednotné metodiky přijímacího pohovoru, jehož základem je.
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Peníze do vašeho rozpočtu. ALC, spol. s r.o. ALC se zaměřuje na optimalizaci metodik a vývoj softwarových nástrojů na podporu řízení IT a ostatních interních.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Datum: Zpracoval(a): Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Podpora transformace v.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Strana 1 CAF a Lidské zdroje Mínění pracovníků má svoji váhu Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
Škola jako poskytovatel DV Seminář propojování počátečního a dalšího vzdělávání v ČR 24. března 2011 Ústí nad Labem.
Optimalizace organizační struktury MMO Zkušenosti z projektu.
Stalo se … příběh jednoho „průšvihu“ Ing.Tomáš Boubelík PhDr.Iva Moravcová Mgr.Oldřich Smola.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Model struktury strategického managementu
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Národní síť Zdravých měst ČR Univerzita Karlova CIEM, expertní tým
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Assessment centrum.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
První zkušenosti s evaluací
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Assessment centrum.
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
monitorovacích indikátorů a kvality realizace SPL MAS
Transkript prezentace:

CO BYCHOM NEBYLI V DĚČÍNĚ BEZ KVALITY Ing. Jaromír Zajíček, MPA tajemník Magistrátu města Děčín Ing. Tomáš Kejzlar vedoucí oddělení informačních technologií

Zapojení se do systému zvyšování kvality městem Děčín, účast na všech NKQ, vždy s něčím inovativním. Náročná cesta statutárního města Děčín k titulu Excelentní organizace. Obhajoba certifikace ISO 9001:2008. Vyřešení nejdůležitějších otázek potřebných zvláštního zřetele. Zásadní otázka co dál?

Budova Magistrátu města Děčín

Zapojení se do systému zvyšování kvality městem Děčín, účast na všech NKQ, vždy s něčím inovativním. Náročná cesta statutárního města Děčín k titulu Excelentní organizace. Obhajoba certifikace ISO 9001:2008. Vyřešení nejdůležitějších otázek potřebných zvláštního zřetele. Zásadní otázka co dál?

Výzva č. 57 z OP LZZ – Racionální úřad (r. 2011) personální audit vlastními silami – 182 zaměstnanců analýza systému ŘLZ nákup SW pro podporu vzdělávání a ŘLZ development centrum pro vedoucí zaměstnance kompetenční model pro vedoucí zaměstnance standardy personalistiky – sjednocení postupů při ŘLZ hodnocení pomocí metody 180°– nový SW hodnocení pomocí metody 360° – nový SW

Edmundova soutěska

Výzva č. 57 z OP LZZ – Racionální úřad (r. 2011) personální audit vlastními silami – 182 zaměstnanců analýza systému ŘLZ nákup SW pro podporu vzdělávání a ŘLZ development centrum pro vedoucí zaměstnance kompetenční model pro vedoucí zaměstnance standardy personalistiky – sjednocení postupů při ŘLZ hodnocení pomocí metody 180°– nový SW hodnocení pomocí metody 360° – nový SW

Zásadní změny v hodnocení na MM Děčín Hodnocení pomocí metody 180° nový SW hodnocení nadřízený × podřízený přidány cíle přidány vzkazy Hodnocení pomocí metody 360° nový SW hodnocení nadřízený × podřízený hodnocení kolega × kolega (i vícenásobně) hodnocení podřízený × nadřízený hodnocení sama sebe

Jeskyně víl

Zásadní změny v hodnocení na MM Děčín Hodnocení pomocí metody 180° nový SW hodnocení nadřízený × podřízený přidány cíle přidány vzkazy Hodnocení pomocí metody 360° nový SW hodnocení nadřízený × podřízený hodnocení kolega × kolega (i vícenásobně) hodnocení podřízený × nadřízený hodnocení sama sebe

Hodnocení pomocí metody 360° Přínos pro zaměstnavatele: ví, jak zaměstnanci pracují a jaká atmosféra v kolektivu vládne, může reagovat na zjištěné informace a přijmout změny, směřuje pozornost na respektování interního klienta, podporuje otevřené vztahy a dobrou firemní kulturu, získá informace o silných a slabých stránkách zaměstnanců a může cíleně pracovat s jejich rozvojem (např. vytvořit individuální rozvojový plán apod.)

Pravčická brána

Hodnocení pomocí metody 360° Přínos pro zaměstnavatele: ví, jak zaměstnanci pracují a jaká atmosféra v kolektivu vládne, může reagovat na zjištěné informace a přijmout změny, směřuje pozornost na respektování interního klienta, podporuje otevřené vztahy a dobrou firemní kulturu, získá informace o silných a slabých stránkách zaměstnanců a může cíleně pracovat s jejich rozvojem (např. vytvořit individuální rozvojový plán apod.)

Hodnocení pomocí metody 360° Přínos pro zaměstnance: ví, jak je v kolektivu vnímán, ví, kde má velký potenciál k růstu a kde případné nedostatky Je třeba mít na paměti, že při prvním hodnocení v organizaci jsou vždy hodnotitelé zdrženlivější, komentáře nejsou tak otevřené, většinou mají hodnotitelé pocit, že by kolegovi ublížili, pokud by napsali něco negativního, je to však jedna z mála příležitostí vyjádřit názor na chování a práci kolegy.

Povodeň 2013

Hodnocení pomocí metody 360° Přínos pro zaměstnance: ví, jak je v kolektivu vnímán, ví, kde má velký potenciál k růstu a kde případné nedostatky Je třeba mít na paměti, že při prvním hodnocení v organizaci jsou vždy hodnotitelé zdrženlivější, komentáře nejsou tak otevřené, většinou mají hodnotitelé pocit, že by kolegovi ublížili, pokud by napsali něco negativního, je to však jedna z mála příležitostí vyjádřit názor na chování a práci kolegy.

Hodnocení pomocí metody 360° Charakteristika aplikace: rychlá a snadná administrace vyhodnocování dat probíhá ve výpočetním centru společnosti Microsoft, je zaručená anonymita dat je možné hodnotit zaměstnance ve 3 – 4 způsobilostech, podle zastávané pracovní pozice: způsob spolupráce (s kolegy, nadřízeným i podřízenými) přístup ke změně orientace na zákazníka (občana) vedení a rozvoj lidí každá ze způsobilostí je popsána 6 klíčovými projevy chování

Pastýřská stěna

Hodnocení pomocí metody 360° Charakteristika aplikace: rychlá a snadná administrace vyhodnocování dat probíhá ve výpočetním centru společnosti Microsoft, je zaručená anonymita dat je možné hodnotit zaměstnance ve 3 – 4 způsobilostech, podle zastávané pracovní pozice: způsob spolupráce (s kolegy, nadřízeným i podřízenými) přístup ke změně orientace na zákazníka (občana) vedení a rozvoj lidí každá ze způsobilostí je popsána 6 klíčovými projevy chování

Hodnocení pomocí metody 360° Doporučení práce s výstupem: individuální výstup slouží jen Vám a Vašemu zaměstnavateli, zacházejte s ním důvěrně, uvědomte si, co Vaši kolegové na Vás oceňují, v klidu si výstup přečtěte, nebagatelizujte komentáře kolegů. Ať chceme nebo ne – hodnocení 360° v sobě vždy obsahuje prvek subjektivity, výsledek je ovlivněn složením skupiny hodnotitelů, vyjadřují svůj osobní názor, avšak jsou to patrně lidé se kterými denně spolupracujete. Proto je důležité jim rozumět, aby spolupráce byla dobrá.

Výhled na město z Růžové zahrady

Hodnocení pomocí metody 360° Doporučení práce s výstupem: individuální výstup slouží jen Vám a Vašemu zaměstnavateli, zacházejte s ním důvěrně, uvědomte si, co Vaši kolegové na Vás oceňují, v klidu si výstup přečtěte, nebagatelizujte komentáře kolegů. Ať chceme nebo ne – hodnocení 360° v sobě vždy obsahuje prvek subjektivity, výsledek je ovlivněn složením skupiny hodnotitelů, vyjadřují svůj osobní názor, avšak jsou to patrně lidé se kterými denně spolupracujete. Proto je důležité jim rozumět, aby spolupráce byla dobrá.

Hodnocení pomocí metody 360° Celkový výsledek sebehodnocení (včetně sebehodnocení)

Tyršův most

Projekt Úřad otevřený veřejnosti zavedení základů procesního řízení, revize životních situací, revize formulářů životních situací.

Zavedení základů procesního řízení Najít možnosti zlepšení služeb veřejnosti Změnit myšlení – dělat věci v kontextu Optimalizovat vnitřní procesy Procesní model organizace

Děčínský zámek

Zavedení základů procesního řízení Najít možnosti zlepšení služeb veřejnosti Změnit myšlení – dělat věci v kontextu Optimalizovat vnitřní procesy Procesní model organizace

Revize životních situací Srozumitelné jednoduché formulace Třídění dle četnosti

Tichá soutěska

Revize životních situací Srozumitelné jednoduché formulace Třídění dle četnosti

Revize formulářů životních situací Převedení do webové formy Napojení na ISDS

Kaňon řeky Labe

Revize formulářů životních situací Převedení do webové formy Napojení na ISDS

Mobilní aplikace původní verze z roku 2011, unikátní funkce, přes 5000 stažení, nárůst rezervací úředníků.

Děčín – hlavní nádraží

Mobilní aplikace původní verze z roku 2011, unikátní funkce, přes 5000 stažení, nárůst rezervací úředníků.

Nová mobilní aplikace větší propojení s elektronickými službami, dynamické aktualizace dat, nejmodernější technologie.

Lužické hory

Děkujeme za pozornost Ing Děkujeme za pozornost Ing. Jaromír Zajíček, MPA tajemník Magistrátu města Děčín e-mail: jaromir.zajicek@mmdecin.cz Ing. Tomáš Kejzlar vedoucí oddělení informačních technologií e-mail: tomas.kejzlar@mmdecin.cz