Průzkum informační gramotnosti Ústřední knihovna PdF MU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Advertisements

Informační gramotnost na středních školách
Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
Odborná terminologie knihovnictví a informační vědy očima uživatelů databáze TDKIV Předběžné výsledky projektu Helena Kučerová VOŠIS Praha 1.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
Vzorce na umocnění.
Sociologie – metody a techniky sociologického výzkumu
Distribuční úlohy LP.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Úvod do předmětu Požadavky k zápočtu Požadavky k zápočtu Požadavky ke zkoušce Požadavky ke zkoušce Organizace výuky Organizace výuky.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
1.1. RADA VYSOKÝCH ŠKOL  V akademickém roce 1999/2000 zahájily výuku první 3 soukromé vysoké školy  Dnes „aktivně“ působí 44 soukromých vysokých.
Dělitelnost přirozených čísel
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Zpracování informací a znalostí Zadání úkolu č. 4 – DZD
Moderní způsob zjišťování postojů veřejnosti k veřejné hromadné dopravě osob Ing. Zdeněk Strádal.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
VÝSTUPY Z UČENÍ – PREZENTACE VÝSTUPŮ PROJEKTU Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích INOVACE VÝSTUPŮ, OBSAHU A METOD BAKALÁŘSKÝCH PROGRAMŮ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Odborná komise pro informační vzdělávání a informační gramotnost na vysokých školách Pilotní průzkum informační gramotnosti vysokoškolských studentů.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
„Dejte uživatelům Vaší knihovny slovo.“. Realizační tým projektu PhDr. Ladislava Suchá (garantka projektu) Bc. Gabriela Šimková (tutorka e-kurzu) Bc.
Procvičování vzorce.
Blanka Jankovská Univerzitní knihovna, INFORUM 2011, 17. ročník konference o profesionálních informačních zdrojích 24.–26.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Výuka pro studenty U3V Služby knihovny pátek
Analýza dat.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
SETKÁNÍ UŽIVATELŮ KNIH. SYS. TINLIB / T SERIES Městská knihovna Chrudim listopadu 2003.
Sociologický výzkum.
Ústřední knihovna FSS MU Bibliotheca Academica, Brno Irena Šléglová Masarykova univerzita a její knihovny.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Prevalence obezity v dětském věku – nové výsledky
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
VÝZKUM V OŠETŘOVATELSTVÍ
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Lucián Piller Intranet HR.
Výsledky ankety Univerzitní knihovny ZČU Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU?
Analýza a návrh informačního systému pro střední školu Bakalářská práce Lukáš Zachoval.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
Metody sociálního výzkumu 5. blok Denní studium LS 2007/
Online nástroje pro sběr a administraci dotazníků Ladislava Suchá , Brno Zdroj obrázku: bredmaker, Sxc.hu.
JAKÝ EFEKT MAJÍ STÁVAJÍCÍ ŠKOLENÍ?
Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Průzkum informační gramotnosti Ústřední knihovna PdF MU

Průběh činností Sestavování, cílů, otázek Odzkoušení dotazníkových otázek na vzorku studentů Náhodný výběr 350 čtenářů PdF – odeslání průvodního dopisu s linkem na e-dotazník Věcné ceny 2x upozornění k vyplnění dotazníku + upozornění na nástěnkách

Celkem MU JČUČVUTostatní Vyplněných dotazníků Slosovatelných pozic Výherních pozic Nevýherních pozic Výherních pozic - vylosovaných Nevýherních pozic - vylosovaných Výhry vyzvednuté Výhry nevyzvednuté Nevýherních pozic - vylosovaných Výherních pozic - nevylosovaných Nevýherních pozic - nevylosovaných Počet dárků zbývajících v knihovně

Odhalené překážky STUDENTI Problém s platností, četností vybírání e- mailových schránek Nezájem KNIHOVNA Zastaralé, neaktuální údaje o uživatelích PdF Nepročištěná databáze čtenářů

… z toho poučení plyne Neškodilo by více praktických znalostí ze sociologie – aplikace výzkumných záměrů, interpretace výsledků výzkumu Pomohl by vyšší návratnosti papírový dotazník? Ukazuje nízká návratnost i na negativní postoj studentů ke knihovně?