Podpora poskytování dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji reg.č.: CZ.1.07/3.2.13/ Představení projektu - rekapitulace dosavadní činnosti a úkoly na nadcházející období Ing. Petra Semeráková, manažerka projektu
Ukončení projektuříjen 2012 Zahájení projektučerven 2010 Zadavatel projektu Partner projektu „Centrum uznávání a celoživotního učení Pardubického kraje, o.p.s.“
Projekt má přímou vazbu na projekty UNIV Působí jako prostředník mezi nabídkou vzdělávacích institucí a poptávkou sociálních partnerů v oblasti vzdělávání
Rozvoj sítí - vzájemná spolupráce vzdělávacích institucí s cílem vytvořit síť škol spolupracujících na dalším rozvoji DV v Pk – v projektu je aktivně zapojeno 39 škol ze všech 4 okresů Pk - aktivní spolupráce sociálních partnerů na rozvoji DV v Pk formou definování požadavků a poptávky na další vzdělávání především z řad zaměstnavatelů – do projektu zapojeno 51 firem
Další vzdělávání pracovníků vzdělávacích institucí - 10 hodinový kurz v oblasti problematiky propojování počátečního a dalšího vzdělávání – realizován v dubnu hodinový kurz zaměřený na motivaci a aktivizaci účastníků DV – realizován v listopadu workshopy = výměna zkušeností
Rozvoj poradenství mezi vzdělávacími institucemi a sociálními partnery - vydávání informačních materiálů = katalog DV = ucelený přehled nabídky DV v Pardubickém kraji - vytvoření informačního portálu projektu - organizace veletrhů dalšího vzdělávání
1. ročník Veletrhu DV Účast 18-ti SŠ a SOU gastronomie a potravinářství, obchod a služby, chemie, elektrotechnika, stavebnictví, technické obory
Rozvoj poradenství pro účastníky DV - aktivní využívání, distribuce a prezentace informačních materiálů a portálu projektu vůči sociálním partnerům - poskytování poradenství v oblasti volby vhodné vzdělávací cesty účastníkům DV, především zaměstnavatelům a veřejnosti - 6 společných setkání poradců a účastníků DV - strategie dalšího vzdělávání v Pardubickém kraji
= působnost 2 poradců projektu vůči účastníkům DV: Formou individuálních konzultací na základě telefonické dohody Formou konzultací při akcích pořádaných v rámci projektu k dnešnímu dni bylo poradci projektu úspěšně podpořeno 147 osob Činnost poradenského centra projektu
3 setkání s poradci pro účastníky DV (zaměstnavatelé, veřejnost) březen, květen, říjen 2012 Vydání informačních materiálů projektu - edice 2012 – Katalog DV Zpracování „Strategie DV v Pk“ Činnost poradenského centra - plány vzdělávací cesty pro veřejnost, spolupráce se zaměstnavateli, spolupráce se školami 3. ročník Veletrhu DV - říjen 2012 Činnost projektu v roce 2012
Poradenství vůči účastníkům DV poskytované v rámci projektu je hrazeno z rozpočtu projektu, není spojeno s žádnými poplatky či jinými finančními požadavky.
Anna Bednářová Poradci projektu JUDr. Jan Říha
Děkuji za pozornost Ing. Petra Semeráková manažerka projektu