STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hodnocení produkční účinnosti krmiv
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
JAK NA DOTACE NA VYSOČINĚ? RVVZ Vysočina 23. –
Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Specifika Tvorby prezentací pro žáky 1. stupně ZŠ
Pravidla pro tvorbu elektronické prezentace
Obsádky rybníků.
Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Evropské fórum podnikání Rizika předčasného přijetí společné měny Poslanecká sněmovna Parlamentu ČR 17. září 2008 Vladimír Tomšík.
Jakými způsoby chytá sportovní rybář ryby
Vybrané druhy ryb pro mimopstruhové revíry
Vydra říční ve střední Evropě
Počet žáků ve třídě Marcela Matějková Dagmar Šetková Martina Říhová
Zadání bakalářské práce Stabilita vstřikování dávek do velikosti 1D šneku.
Objem a struktura trhu. Průmyslový řetězec Skládá se ze všech sektorů průmyslu, které jsou zapojeny do realizace výrobku Proces od získávání surovin přes.
Pokyny k zadanému úkolu Knižní marketing. Dvě možné varianty 1. Analýza marketingové strategie 2. Tvorba vlastní marketingové strategie.
Koupím družici, zn. Levně (projekt české amatérské nanodružice) Aleš Holub KNP2004 ( )
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Intenzivní odchov plůdku ryb
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ.
Kvalitativní výzkum.
Střední škola služeb a podnikání, Ostrava-Poruba příspěvková organizace Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
Šablona č.: III/2 – VI/2 – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji finanční gramotnosti Vzdělávací oblast: Člověk a společnost Předmět: Občanská.
ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VZDĚLÁVÁNÍ MIMOŘÁDNĚ NADANÝCH DĚTÍ NA 1. STUPNI ZŠ
Digitální učební materiál
Projekt introdukce orlů skalních v Beskyd e ch Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd Člověk a příroda 7.ročník červenec 2011 Anotace: Kód:
Úpravy krmiv.
Databáze Tabulky a typy dat VY_32_INOVACE_7B11. Proč datové typy ? Abychom mohli do tabulky vložit data, musíme jednotlivým polím (sloupcům) přiřadit.
Realizace opatření na Brněnské údolní nádrži
Leden, únor, listopad, prosinecOd 7 do 18 hodin BřezenOd 5 do 21 hodin Duben, září, říjenOd 6 do 22 hodin Květen, červen, červenec, srpenOd 4 do 24 hodin.
Projekt podpořený OP Rybářství Opatření 3.1. Společné činnosti Vývoj výrobku na bázi strojně děleného masa.
Technická, taktická a psychologická příprava
Zhodnocení naplnění 2. Komunitního plánu sociálních služeb města Olomouce v letech Zdislav Doleček Olomouc.
Výlov ryb Sebastian Macura. Výlov ryb Sebastian Macura.
Základy hydrauliky a hydrologie
NEZAMĚSTNANOST – 3. ukazatel úrovně ekonomiky Autor: Autor: Ing. Vladimír Havlík Autor je výhradním tvůrcem materiálu. Datum vytvoření: Datum vytvoření:
Jednoduchá cesta k optimálnímu rozložení investic
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342
Filip Kolář Procesy v malých populacích. Ohrožené malé populace „Demografické“ faktory malý počet jedinců (schránek na geny, partnerů,...) Stochastické.
Mikroekonomie I Chování firmy v modelu dokonalé konkurence
RYBAŘENÍ Vypracoval: Jaroslav Sýkora Obor: Technické lyceum Třída: 1L Předmět: Biologie Školní rok: 2014/15 Vyučující: Mgr. Ludvík KašparDatum vypracování:
Věcné záměry zákonů o vysokých školách a finanční pomoci - úvodní rekapitulace připravili P. Popela a M. Hodulík pro sněm RVŠ
Sacharidy ve výživě ryb
Zkušenosti s ambulantním podáním radiojodu 131I v léčbě hypertyreózy
Junák – svaz skautů a skautek ČR, okres Hodonín Akreditovaný 39 hodinový zdravotnický kurz Zdravotník zotavovacích akcí 2011 Kateřina Smerfetka Šablaturová.
Ambulantní léčba ___________________________________
Monitoring rybích populací: co říkají data a modely? David Boukal Biologické centrum AV ČR, České Budějovice Photo: ČRS.
Příklady tréninkových jednotek Praha Veličiny používané u tréninkových jednotek A.Délka zátěže (km, čas) B.Intenzita zátěže C.Délka a intenzity.
Základy výživy a krmení hospodářských zvířat
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Rybaření.
Sloni.
Didaktická část diplomové práce
Analýza průchodu studentů kurzem Vzdělávací technologie 1
Zdravé stravování KC3.
VY_62_INOVACE_ Název výukového materiálu: Termínovaný vklad Autor: Mgr. Pavla Rosyvková Datum: Duben 2013 Předmět: Finanční gramotnost Cílová.
OSTATNÍ FORMY CESTOVNÍHO RUCHU
Rybolov Petra Suchá. Rybolov Aneb od udice na talíř Rybaření Druhy ryb Jak se stát rybářem Jak se stát rybářem Kapr obecný.
Rybolov od udice na talíř Kadidlová Zdeňka. OBSAH Co je rybolov? Rybaření Základní rybářská výbava Rybářské návnady Povolení k rybaření ? Co to vlastně.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_12.
Rybolov Petra Suchá.
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
Rybolov Aneb od udice na talíř Jirout Jakub.
Rybolov Tereza žáková.
Vyváženost rybích společenstev
CÍLEM JE ZAMĚSTNÁNÍ VE STŘEDOČESKÉM KRAJI STRUČNÁ INFORMACE O PROJEKTU
Časová disagregace emisí
Transkript prezentace:

STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ JAN ŠČERBA STRATEGIE LOVU VELKÝCH KAPRŮ

VIDEO – Francie 2011

Faktory, které rozhodují o úspěšném lovu? Výběr revíru Znalost revíru Přizpůsobení se situaci u vody Vybavení a návazce Rybářský tlak Nástraha Krmná kampaň Sebedůvěra

Výběr revíru Dle rybí obsádky Dle dostupnosti revíru Dle rybářského tlaku Dle rybářských pravidel

Francie 2010

Francie 2010

Francie 2010

Francie 2010

Francie 2010

Znalost revíru Poznání topografie revíru Rozdělení revíru dle období Poznání chování kaprů Opakované návštěvy Zaměření se na revír

Přizpůsobení se situaci u vody Zhodnocení po příjezdu k vodě Zhodnocení po prvních dnech Změny po zvážení všech atributů Změny v nástraze Změny v krmné kampani Změny v lovném místě Záznam o průběhu lovu

Opravdu je důležité co je na břehu?

Vybavení a návazce Důležité je co je ve vodě  Funkčnost rozhoduje, respekt k rybám Návazce – maximálně 2 typy Návazce – celková délka ??? Návazec – délka vlasu ??? Háček – váha vs pevnost JEDNODUCHOST

Návazec s maskováním 

Naviják se šňůrou

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Španělsko 2009

Rybářský tlak Zvyšuje nedůvěru ryb Ostatní rybáři Vaše chování u vody Na břehu Na vodě Bojky Krmení

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Itálie listopad,prosinec 2009

Vymáčené boilies vs dipované?

Nástraha ATRAKTIVITA Lov na zvědavost Navoněná Barevná Jiná prezentace nástrahy NENÁPADNOST Lov na důvěru Bez zápachu Barva dna Prezentace nástrahy stejná jako volných návnad

Nástraha - ATRAKTIVITA Lov na zvědavost – kapr je zvědavé zvíře, navíc vše ochutnává tlamou Navoněná nástraha dipováno busterováno máčeno v esencích Barevná nástraha – reflexní barvy Jiná prezentace nástrahy – nástrahy ve sloupci Pop – up nástrahy

Nástraha - NENÁPADNOST Lov na důvěru – velké ryby jsou často opatrné Vyjímkou jsou ty velké a nenažrané  Nástrahy bez zápachu – s nízkou hladinou atraktorů Postavené pouze na kvalitní směsi Několik dní vymáčené ve vodě Barva Nástrahy – neutrální aneb tmavá Prezentace nástrahy stejná jako volných návnad

Nástraha - SELEKTIVITA Atraktivitou nástrahy Nenápadnosti nástrahy Velikostí nástrahy Tvrdosti nástrahy Prezentaci na návazci Umístěním v rámci krmného místa Realizace krmné kampaně

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Francie 2007

Krmná kampaň - co rozhoduje? Rybí populace v revíru Zkušenosti velkých ryb dané rybářským tlakem Délka vaší výpravy Finanční možnosti

Krmná kampaň - co lze použít? Partikl Pelety Boilies nižší cenové hladiny Atraktivní hotovky Levná do upravená směs - SUPRAFISH Boilies vyšší cenové hladiny Výživná boilies směs – lehce stravitelná Použitelná jako potravní zdroj – BIOSQUID, BIOCRAB, BIOENZYM FISH,GLM ENDURO…

Krmná kampaň - TAKTIKA ČAS Krátkodobá Střednědobá Dlouhodobá PROSTOR Bodové krmení Plošné krmení Mizející potravní zdroj

Krmná kampaň - ČAS Krátkodobá krmná kampaň – 1 - 4dny Omezené množství návnady Boilies směs nemusí být z nejvýživnějších Střednědobá krmná kampaň – 4 - 7 dnů Boilies směs méně výživná do upravená Dlouhodobá krmná kampaň – 7 dnů – měsíce Lze použít všechny typy prostorového krmení Boilies směs nejlépe nejvýživnější hodnoty

Krmná kampaň - PROSTOR Bodové krmení – zaměřeno na jednu rybu Návnada prezentována v těsné blízkosti nástrahy Zaměřeno na zvědavost ryby Umístění nástrahy s návnadou ideálně na trase nebo v místě krmení ryby – přirozený zdroj potravy Malé množství návnady Pelety, drcené boilies Používají se atraktivní nástrahy, pop up Často se používá PVA Vhodné jako strategie pro krátkodobé i dlouhodobé krmné kampaně

Krmná kampaň - PROSTOR Plošné krmení – zaměřeno na celé hejno Krmení na velké ploše např. 100m x 100m Vzbudit dojem důvěryhodného zdroje potravy Donutit ryby hledat další a další jednotlivý kus návnady Velké množství návnady Pouze boilies Krmení v dávkách dle reakce ryb 1-5kg Zavádění návnady 2x denně v čase nižší aktivity ryb Návnada v různém stupni rozpadu Používají se nenápadné nástrahy, často vymáčené několik dní Nástraha prezentovaná samostatně Vhodné jako strategie pro dlouhodobou krmnou kampaň

Krmná kampaň - PROSTOR Mizející potravní zdroj – zaměřeno na hejno ryb Velké množství návnady 1 den 20kg boilies 2 den 15 kg boilies 3 den 10 kg boilies 4 den 5 kg boilies Další dny minimální množství krmení Vzbudit dojem důvěryhodného zdroje potravy Donutit ryby zůstat na krmném místě Pouze boilies Zavádění návnady 1x denně v čase nižší aktivity ryb Lze kombinovat atraktivní i nenápadnou nástrahu S ubývajícím krmením v místě lovu šance na více záběrů Vhodné jako strategie pro dlouhodobou krmnou kampaň

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Francie podzim 2011

Sebedůvěra Výběr revíru Znalost revíru Přizpůsobení se situaci u vody Vybavení a návazce Rybářský tlak Nástraha Krmná kampaň

KONEC