Oficiální jazyk: Němčina (dialekt – curyština) 5maturity pro dospělématurity k povolání 4 odborné maturity 3vyšší střední odborné školy 2gymnázia (4,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Porovnání učebních plánů SŠ % 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% GymnáziaTechnické lyceum SPŠSOU Výběrové/Disponibilní.
ZŠ Rakovského v Praze 12.  Ve škole je integrováno 35 dětí cizích státních příslušníků  Nejpočetněji je zastoupena skupina vietnamských žáků  Dále.
NOVÁ MATURITA Stručná informace o průběhu a přípravě.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Zápis dětí do Mateřské školy Pržno •Zapsat děti do mateřské školy si můžete ve středu a ve čtvrtek , vždy od do hodin v.
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
Školní družina a internát „ÚSMĚV“ při ZŠ, Opava, Havlíčkova 1, p.o.
Analýza Centra ProEquality
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK Tematický celek: Výchova k občanství II. stupeň Název a číslo učebního materiálu.
Projekt Knihovny Kroměřížska spolufinancovaný Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Termín: vždy první středa v měsíci Začátek: 9 30 hod Vstupné: 20,-Kč - výstava čertů vyrobených rodiči s dětmi doma Termín: začátek prosince - Mikulášská.
Časová dotace:16 hodin měsíčně. možnost konzultace problémů souvisejících se speciálními vzdělávacími potřebami žáků vytváření podmínek pro integraci.
Dominik Míček Adam Kožušník Martin Páleník Patrik Dunker
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Týden Vojty Machaly.
P.
NÁVŠTĚVA SLOVENSKA 17. – 22. března 2013.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
MŠ Sedlčanská. MŠ Sedlčanská MŠ Plamínkové MŠ Kotorská.
Středočeský kraj Česká republika
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Různé role zástupce ředitele školy
FÁZE ŽIVOTA.
Přijímací řízení pro školní rok 2014/15 Osmileté studium.
Rozmarýn.
Nejmenší společný násobek
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Montessori Prachatice, ZŠ Národní
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Součásti: základní škola školní družina školní jídelna
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
VLASTNÍ HODNOCENÍ Z POHLEDU SLOUČENÉ ZŠ A MŠ
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
METODICKÁ DOPORUČENÍ K ZAČLEŇOVÁNÍ ŽÁKŮ-CIZINCŮ DO VÝUKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Masarykova základní škola
PREZENTACE PRO SCHŮZKU RODIČŮ ZŠ A MŠ.  PŘIHLAŠOVÁNÍ A ODHLAŠOVÁNÍ STRAVY LZE PROVÁDĚT DEN PŘEDEM A TO NEJPOZDĚJI DO 13,30 HOD. NÁSLEDOVNĚ:  em:
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Základní škola a Mateřská škola Stařeč, okres Třebíč
NOVÁ MATURITA Stručná informace o jejím průběhu a přípravě.
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Realizace programu Aflatoun v mateřských školách STÁŽ SRBSKO 9. – Lenka Košková, Michaela Vláčilová.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
9. Tvorba individuálního plánu
Praktické zkušenosti ze ZŠ a MŠ ANGEL v Praze 12 Mgr. Petra Kohoutová
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Tisková konference zahájení školního roku 2009/2010
9. Tvorba individuálního plánu
ZŠ VRCHLICKÉHO ŠKOLNÍ družina.
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
Š A B L O N Y II.
PORADENSTVÍ A KONZULTACE KE SPOLEČNÉMU VZDĚLÁVÁNÍ V KAŽDÉM KRAJI
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Podpůrná opatření 1. – 3.stupně
Transkript prezentace:

Oficiální jazyk: Němčina (dialekt – curyština)

5maturity pro dospělématurity k povolání 4 odborné maturity 3vyšší střední odborné školy 2gymnázia (4, 6 let) odborná učiliště kurzy 1 3nižší gymnázia integrativní podpora speciální školy zvláštní školy 2 3 roky druhého stupně 1 s vnitřním členěním podle výkonnosti (A,B,C) 6 6 let prvního stupně roky mateřského stupně (nástup ve 4 letech) 1

Celá aglomerace čítá 1,1 mil. obyv. Školní okres LETZI

Ředitelé školy – dualismus. Dva ředitelé společně řídí školu o více budovách. Nemají na starost správní zaměstnance ani účetnictví, chybí ekonom, hospodářka. Kantonské testy probíhají 3x do roka. Slouží dítěti a jeho učitelům. Hodnocení: 6 nejlepší, 1 (skoro nikdo nemá, jinak jde do zvláštní školy – pro děti pod 70 IQ). Chování A – B – C Žákovské knížky na ½ roku. Začátky hodin v 8:20. Mezi 12:00 a 13:45 pauza na oběd, pak výuka až do 17:30 hodin kromě středy (jen dopoledne) a pátku (do 16:00). Učitelé mají úvazek 28 hodin týdně. Plní dozory. Celkem 14 týdnů prázdnin. Na školách sociální pracovnice pro vyhledávání problémů a konání náprav. Pokud se situace nelepší, pak teprve k psychologovi na vyšetření. Okresní psycholog má na starost cca 600 dětí ve věku 5-18 let.

V Curychu 170 etnik. Speciální třídy pro děti na 1-3 semestry, kde se učí pouze němčina. Speciální třídy pro negramotné azylanty. QUIMS (kvalita a internacionální a multikulturní škola) = program pro školy se zastoupením více jak 40% cizinců. Polovina škol je do programu zapojena,15 škol vykazuje 80-94% cizinců. Finance navíc: na ZŠ /třída (40-60% cizinců) nebo 2400/třída (nad 60= cizinců) jsou určeny na pomůcky a DVPP (změna myšlení učitelů). Program doplňuje model začleňování cizinců do společnosti a nabízí řešení ve všech fázích emočního vývoje imigranta. Efektivita spolupráce ve společnosti znamená ekonomický úspěch (až o 30%). Ročníky 2. stupně se dělily na třídy podle výkonnosti (A, B ev. C). Dnes se dělí pouze na primární předměty (I - III). Dítě má možnost 3x do roka přestoupit.

3 oddělení MŠ (70 dětí) 6 tříd r. (130 dětí) 3 třídy r. (72 dětí)

Obědy připravují vychovatelky

Za družinu a obědy se platí podle výše příjmů rodičů.

Pravidla systému, hodnocení, speciální židle...

Sociální pracovnice ve své pracovně pomáhá dětem docvičovat, případně sem chodí logoped.

Portfolia dětí v pořadačích. Pracovní místo dětí bez penálů – všichni mají stejné krabičky. Co oslavit 100 školních dní?

Geometrie jinak

Pravidla psaná a v piktorgamech.

3 oddělení MŠ (60 dětí) 3 třídy r. (62 dětí) 3 třídy r. (68 dětí)

A zase pomůcky – doma dělané. Piktogramy předmětů.

Týdenní plánování Práce pro rodiče a děti přes internet Kontrola místního školského výboru

ročníky 2.stupně a MŠ

Pěstitelky Vaření

Otevřeno každý den vč. prázdnin. Akce, pravidelné kurzy, volný čas.

kavárnaKlub pro náctileté Posezení v zahradě Sál pro pořádání akcí, možnost pronájmu