Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
aneb CO JSME SE O NICH DOZVĚDĚLI V 7. TŘÍDĚ
Advertisements

Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce
Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název projektu: Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona:
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_35_ PÉČE O ZDRAVÍ TÉMA:
Vedlejší věty Vedlejší věta (VV) zastupuje větný člen své věty řídící
Číslo: Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Morálka a právo Autor: Mgr.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č. materiálu:VY_32_INOVACE_190.
DRUHY VĚT Mgr. Michaela Benešová. DRUHY VĚT Mgr. Michaela Benešová.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Vyjmenovaná slova
Vedlejší věta předmětná
Věty vedlejší podmětné a předmětné
Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/ Informační a komunikační technologie Internet MS Explorer – spuštění programu VY_32_INOVACE_01 Sada 12 Základní.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
VÝUKOVÝ MATERIÁL ZPRACOVÁN V RÁMCI PROJEKTU EU PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Jméno autora:Mgr. Jitka Charvátová Třída/ročník:
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_137_IT7 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Číslo projektu, šablona: CZ 1.07/1.4.00/ , III/2 Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce Kdo vytvořil, ověřil: Dana Suchá, Dana.
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura Mluvnice jazyka českého na 1. stupni ZŠ Druhy vět VY_32_INOVACE_06 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Vedlejší věty Vedlejší věta (VV) zastupuje větný člen své věty řídící
Věta jednoduchá, souvětí
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Vedlejší věty - obecně Vedlejší věta (VV) zastupuje větný člen své věty řídící Na VV se ptáme stejně jako na větný člen Ptáme se na ni větou řídící Větou.
Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce
Vedlejší věty - obecně Vedlejší věta (VV) zastupuje větný člen své věty řídící Na VV se ptáme stejně jako na větný člen Ptáme se na ni větou řídící Větou.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Ing. Ilona Sadílková Materiál: VY_32_INOVACE_ICT36.01 Téma: PowerPoint Číslo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
VY_32_INOVACE_15_OpenOffice.org Calc Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Předmět: Zeměpis EU peníze školám
Název projektu:Moderní škola 2010 Číslo projektu, šablona: CZ.1.07./1.4.00/ I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
Vedlejší věta předmětná Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mandys Jiří. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_302_Věta hlavní a věta vedlejší AUTOR: Ilona Kozubová ROČNÍK,
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_236_2TR_CJ Autor: Mgr. Miroslava Ondrová.
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: únor 2012,
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_.
VEDLEJŠÍ VĚTA PODMĚTNÁ, PŘÍSUDKOVÁ A PŘEDMĚTNÁ
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
INFORMATIKA 9 Kancelářské využití software III2 – I9- 17.
69.1 Stavba věty jednoduché, základní skladební dvojice
INFORMATIKA 8 Multifunkční zařízení III2 – I8- 06.
Vedlejší věta podmětná, přísudková
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
Práce s daty – aplikace II.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník Název materiálu VY_32_INOVACE_12_Vedlejší věta předmětná Autor Chňoupková.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola J. E. Purkyně a ZUŠ Libochovice AUTOR : Mgr. Jana Christenová NÁZEV: Vy_32_INOVACE_06_Čj_ Vedlejší věty podmětné a předmětné.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_ vedlejší věta podmětná Název sady: Český jazyk 7. ročník Číslo.
Opakujeme vedlejší věty 3 Český jazyk 2. stupeň 1 Eva Beranová, Základní škola, Čapkova 126, Klatovy VY_32_INOVACE_06_Opakujeme vedlejší věty 3.
Opakujeme vedlejší věty 2 Český jazyk 2. stupeň 1 Eva Beranová, Základní škola, Čapkova 126, Klatovy VY_32_INOVACE_04_Opakujeme vedlejší věty 2.
Druhy vedlejších vět Věta podmětná (podrobně vysvětleno v další části prezentace) Věta předmětná (podrobně vysvětleno v další části prezentace) Věta přívlastková.
Podmětná a přísudková věta
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Nejprve ústně popiš jednotlivé obrázky s užitím předložek, poté zapiš do sešitu celou větou. Zkontroluj.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Přísloví VY_32_INOVACE_19
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník
VEDLEJŠÍ VĚTA PODMĚTNÁ
Transkript prezentace:

Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce Číslo projektu, šablona: CZ 1.07/1.4.00/21.3132, III/2 Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce Kdo vytvořil, ověřil: Dana Suchá,   Dana Suchá Předmět, ročník: Český jazyk, 7. ročník  Téma: Věta vedlejší podmětná  Stručný popis: Rozlišení hlavní a vedlejší věty, otázky, transformace na podmět    Datum vyhotovení: 3. 12. 2011 

Věta vedlejší podmětná

VĚTA VEDLEJŠÍ PODMĚTNÁ Vyjadřuje podmět své věty řídící Ptáme se na ni větou řídící a otázkou kdo, co Kdo se bojí, nesmí do lesa. kdo,co nesmí do lesa? Kdo se bojí. otázka = věta hlavní dpověď = věta vedlejší

Zeptej se větou hlavní na větu vedlejší Zdá se, že bude pršet.

Kdo řídí motorové vozidlo, musí znát pravidla silničního provozu. Z věty vedlejší podmětné můžeme utvořit podmět hlavní věty: Kdo řídí motorové vozidlo, musí znát pravidla silničního provozu. Řidič motorového vozidla

Kdo zvítězil, stanul na nejvyšším stupni. Utvoř z věty vedlejší podmět: Kdo zvítězil, stanul na nejvyšším stupni. vítěz

studovat na průmyslovce Utvoř z věty vedlejší podmět: Bylo mým tajným přáním, abych vystudoval průmyslovku. studovat na průmyslovce

Urči větu hlavní a vedlejší, na větu vedlejší se zeptej: Co se vleče, neuteče. Kdo dnes nakoupí, neprohloupí.   Bude nejlepší, když si vše ještě zvážíme.   Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí.   Bylo neobvyklé, že se ještě nevrátil.   Zdá se mi, že události budou mít rychlý spád.   Ukazuje se, že vědomosti žáků jsou velmi rozdílné.

Urči větu hlavní a vedlejší, na větu vedlejší se zeptej: Co bude zítra, se uvidí. Kdo chce psa bít, ten si hůl najde. Bylo divné, že našli tolik hub. Co provedl, to se ještě ukáže.   Je nezbytné, se dobře připravit. Je překvapující, že ho nepoznal. Kdo chce zvítězit, musí hodně trénovat.

Použité materiály: Obrázky – volně dostupné na: Literatura : Microsoft Office PowerPoint – klipart Literatura : …..