Střední škola sociálních a zdravotnických služeb VESNA, o.p.s.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie ELDO, o. p. s.
Advertisements

Sociální služby SOZ.
Předmět úpravy Podmínky pro poskytování sociálních služeb a příspěvku na péči Podmínky pro vydávání oprávnění k poskytování soc.služeb, pro výkon veřejné.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA SOCIÁLNÍ U MATKY BOŽÍ JIHLAVA
Zákon o sociálních službách
Pokus Jen tak Městská charita České Budějovice. Mnozí dělají charitu, my jsme CHARITA Nestátní nezisková církevní organizace Součást Charity ČR, mezinárodní.
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Psychopedie zabývá se klienty s mentální retardací, poruchami duševními (pervazivní vývojové poruchy, SPU a poruchy chování, schizofrenií, afektivními.
INKLUZE – nová cesta vzdělávání OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
MASÉR kvalifikační kurz akreditovaný MZ ČR
Vzdělávací program N/01 Sociální práce pro absolventy všech typů středních škol s maturitou 3leté denní a 3a1/2leté dálkové studium ukončené absolutoriem3leté.
Role nelékařů v českém zdravotnictví
ohroženým domácím násilím
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
Závěrečná konference k individuálnímu projektu „Podpora vzdělávání a supervize u pracovníků v oblasti sociálních služeb a pracovníků v sociální oblasti.
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Střední škola sociálních a zdravotnických služeb VESNA, o.p.s.
Mgr. Vendula Baboučková. A – akce R – rehabilitace P – pomoc I – integrace D – dobrovolnost A – agapé (-láska pečující), křesťanská láska, sounáležitost,
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Název partnera: ZŠ Slavkov Komenského, ZŠ Drnovice, ZŠ Pustiměř, ZŠ Šaratice,
Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví v Moravskoslezském kraji
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Fakulta zdravotnických studií
Poradenství pro zdravotně postižené Pojetí a přínos kurzu Anna Kučerová.
Kurz léčebné výživy a její praktické aplikace
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu „Podpora vzdělávání a supervize v sociální.
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Speciální školství v roce 2006 (a věřme, že i v dalších letech) Jiří Pilař
Výchova ke zdraví v porodní asistenci
Speciální pedagogika jako pedagogická disciplína
Gerontopsychologie v praxi Mgr. Kateřina Bartošová Mgr. Markéta Kukaňová.
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky
Petr Kopečný Katedra speciální pedagogiky PdF MU Prešov,
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
KLÍČOVÁ AKTIVITA Č. 6 – RANÁ PÉČE Registrační číslo projektu: CZ.1.04/3.2.00/ Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím OP LZZ.
Domácí ošetřovatelská péče. Domácí ošetřovatelskou péčí je zdravotní péče poskytovaná pacientům v jejich sociálním prostředí. Na základě doporučení: 
Sociální rehabilitace. je soubor specifických činností směřující dosažení samostatnosti, nezávislosti a soběstačnosti osob, a to rozvojem jejich specifických.
ŠANCE LOVOSICE Prezentace služeb. ŠANCE LOVOSICE je nestátní neziskovou organizací, která se věnuje provozem sociálních služeb a služeb souvisejících,
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Domovy se zvláštním režimem. poskytují pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu:  chronického duševního onemocnění  závislosti.
Česká koncepce oboru ošetřovatelství.  Vychází z: - Koncepce ošetřovatelství České republiky z roku 1998, - respektuje doporučení: Organizace spojených.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Vzdělávání pro zdrav í PředmětZdravověda Tematický.
Česká sestra Bc. Tomáš Válek, DiS. Profesní a odborová unie zdravotnických pracovníků, z.s.
Osobní asistence. osobní pomoc osobám se zdravotním postižením zahrnuje služby, které zmírňují důsledky postižení pro jedince při všech jeho činnostech.
Kritéria pro zvyšování nenárokových složek platu pedagogů v roce 2009 Nenárokové složky platu - osobní příplatek (§ 131 ZP) - osobní příplatek (§ 131 ZP)
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Odlehčovací služby. terénní, ambulantní nebo pobytové služby poskytované osobám, které mají sníženou soběstačnost z důvodu věku, chronického onemocnění.
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
Koncept bazální stimulace
Pečovatelská služba.
Fakulta zdravotnických studií
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
Sociálně terapeutické dílny
Gerontopsychologie v praxi
Týdenní stacionáře.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
Speciální technologie 3. ročník - kuchař
Centrum celoživotního vzdělávání Pedagogické fakulty Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem 2017/2018.
Studijní obor Fyzioterapie
Vyšší odborná škola ekonomická, sociální a zdravotnická, Obchodní akademie, Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola, Most, příspěvková.
KKOV M/01 Maturitní obor 4-letý – denní forma
Terénní péče o seniory s demencí a jejich podpora v domácím prostředí
STŘEDNÍ ZDRAVOTNICKÁ A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA ZDRAVOTNICKÁ MB
Setkání kariérových poradců
§ 49 Domovy pro seniory. V domovech pro seniory se poskytují pobytové služby osobám, které mají sníženou soběstačnost zejména z důvodu věku, jejichž.
PORADENSKÝ SYSTÉM v České republice
Středisko rané péče SPRP, pobočka Brno
Fakulta zdravotnických studií
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Střední škola sociálních a zdravotnických služeb VESNA, o.p.s.

Něco málo o nás Střední škola sociálních a zdravotnických služeb Vesna, o.p.s. Údolní 10 Brno tel.: , zřizovatel: soukromý

Vzdělávací obor Sociální činnost 75 – 41 – M/01 čtyřleté denní studium zakončené maturitou pětileté dálkové studium zakončené maturitou zkrácená forma studia pro ty, co již mají maturitu a chtějí si rozšířit možnosti pracovního uplatnění Vzdělávací obor Ošetřovatel – H/01 tříletý učební obor (večerní forma) zakončený výučním listem

Vzdělávací obor Sociální činnost čtyřleté denní studium zakončené maturitou školné 1600,- měsíčně přijímací řízení: zájem o obsah studia test osobnostních předpokladů pro daný obor doložení zdravotní způsobilosti

Náplň studia oboru Sociální činnost: všeobecně vzdělávací předměty – z cizích jazyků vyučujeme Anglický a Německý jazyk odborné předměty: základy pečovatelství, somatologie, sociální péče psychologie, pedagogika rekondiční masáže, sociální aktivizace klienta komunitní výživa stimulující péče zooterapie praxe v sociálních zařízeních Uplatnění: pracovník/ce sociálních služeb v pobytových zařízeních a v terénních službách osobní asistence poskytování sociální pomoci dětem i dospělým přímá pomoc klientům mobilním i imobilním možnost využití znalostí a dovedností i v oblasti podnikání (získání odborné způsobilosti pro vázanou živnost Péče o dítě do tří let věku v denním režimu, uplatnění se jako rekondiční masér či zooterapeut)

učebny a interiér školy

Náplň studia oboru Ošetřovatel: všeobecně vzdělávací předměty – z cizích jazyků vyučujeme Anglický jazyk odborné předměty: somatologie, ošetřovatelská péče zdravotnická psychologie, stimulující péče základy epidemiologie a hygieny klinická propedeutika, zdravotnické a sociální služby zooterapie odborný výcvik aj. možnost uznání částečného vzdělání uchazečů v souladu se zákonem 561/2004 Sb. §70 Uplatnění: zdravotnická a sociální zařízení nemocnice, ústavy sociální péče ošetřovatelská centra stacionáře, hospice domácí ošetřovatelská péče

Vzdělávací oborOšetřovatel tříletý učební obor (večerní forma) zakončený výučním listem školné 1300,- měsíčně přijímací řízení: na základě podání přihlášky s doložením zdravotní způsobilosti

nově vybavená učebna informačních a komunikačních technologií IKT školní tělocvična více fotografií najdete na v sekci fotogaleriewww.vesnabrno.cz

Ve školním roce 2011/12 byla zahájena výuka nových předmětů zavedených do výuky díky globálnímu grantu CZ.1.07/ Zvyšování kvality ve vzdělávání v Jihomoravském kraji Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost zásady zdravé výživy, poruchy výživy výživa zdravých jedinců různých věkových skupin obyvatelstva potravinové alergie a intolerance způsoby stravování, alternativní směry ve výživě, specifika výživy určitých skupin lidí energetická a biologická hodnota stravy výživa léčebná a sportovní výživová doporučení pro běžnou populaci – prevence civilizačních onemocnění Komunitní výživa

Rekondiční masáže získání teoretických vědomostí o současném pojetí masáží, o jejich významu a účincích osvojení si technologických postupů a praktických dovedností pro masérskou péči o klienta aplikování vědomostí při volbě druhu a postupu masáže vzdělávání vyžaduje vědomosti a dovednosti získané v předmětech somatologie, epidemiologie a hygiena, zdravotní tělesná výchova a psychologie možnost získání živnostenského listu pro živnost Rekondiční masér Ve školním roce 2012/13 byla zahájena výuka nového předmětu :

Stimulující péče  bazálně stimulující ošetřovatelská péče podporuje vývoj u lidí, kteří jsou krátkodobě či dlouhodobě omezeni v komunikaci, vnímání nebo pohybu hlavním pilířem konceptu je maximální respekt ke klientovi a poskytování vhodných stimulů, díky nimž dochází k podněcování nervových komplexů základním principem je zprostředkovat člověku vjemy z vlastního těla a stimulací organismu mu umožnit lépe vnímat okolní svět a následně s ním navázat komunikaci význam v péči u předčasně narozených dětí, v péči o děti a dospělé s intelektovým či somatickým postižením, u lidí s různými akutními a chronickými onemocněními, po úrazech a také u klientů s demencí Ve školním roce 2011/12 byla zahájena výuka nových předmětů zavedených do výuky díky globálnímu grantu CZ.1.07/ Zvyšování kvality ve vzdělávání v Jihomoravském kraji Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Zooterapie podpůrná léčebná metoda za podpory a přítomnosti zvířat využívá pozitivního vlivu zvířat při aktivní či pasivní interakci na psychickou, fyzickou a sociální pohodu člověka pouhá přítomnost zvířat snižuje u klientů napětí, krevní tlak a zmírňuje stres, je třeba zdůraznit psychologickou a duševní pomoc - zvíře se stává důvěrníkem, ovlivňuje sociální kontakt, je motivací pro pohyb a učení klienta a v neposlední řadě poskytuje absolutní přijetí bez ohledu na stáří, handicap nebo stanovenou diagnózu canisterapie – speciální podpůrná metoda využívající pozitivního působení psa na fyzickou, psychickou i sociální pohodu člověka hipoterapie – komplexní rehabilitační metoda, která využívá koňského hřbetu k terapeutickým účelům pro klienty se zdravotním či sociálním znevýhodněním felinoterapie - využívá pozitivního působení kontaktu člověka s kočkou, poskytující motivační podněty k uzdravení, odpočinku či stabilizaci organismu Ve školním roce 2011/12 byla zahájena výuka nových předmětů zavedených do výuky díky globálnímu grantu CZ.1.07/ Zvyšování kvality ve vzdělávání v Jihomoravském kraji Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Canisterapie v praxi Hiporehabilitace v praxi

… A NAVÍC výuka v centru Brna atraktivní předměty široká nabídka výukových pracovišť přístup k internetu malé počty žáků ve třídách individuální přístup více na