International Insurance Services & Risk Management Specialisté na Vaší straně RENOMIA BENEFIT Jistota pro Vaše zaměstnance v práci, doma i na cestách 13. března 2008 Obrázky by měly být stejně velké Rozšířit výběr Přínosy – shrnout na jednu stránku pro interní potřeby. Odpovědět na otázku, proč si vybrat nás: Silná vyjednávací pozice Specialisté Mezinárodní oddělení Praktická zkušenost z danými riziky Likvidace, 24/7 Potřeba se odlišit Nezdůrazňovat, co říkají všichni. U každého slidu umět vysvětlit, co klientovi přinášíme/chceme sdělit www.renomia.cz RENOMIA, a. s., A Member of Worldwide Broker Network International Insurance Services & Risk Management
Obsah Co nabízíme a proč? RENOMIA BENEFIT – o produktu Rozvoj obchodního případu Kontakty www.renomia.cz
Co nabízíme? Exklusivní balíček skupinového pojištění zaměstnanců Nástroj pro udržení stávajících klientů a získání nových Motivační nástroj zaměstnavatele (klienty/akvizice) Zvýšení loajality a motivace jejich zaměstnanců Výjimečné ceny Výhodnější pojistné podmínky oproti standardní nabídce Spolupráci s leaderem světového pojišťovacího trhu Podpůrné argumenty: Dle oficiálního zdroje, Asociace českých pojišťovacích makléřů, dosáhla RENOMIA v roce 2005 nejlepšího výsledků na trhu mezi pojišťovacími makléři. Je to výsledek soustavného a dlouhodobého růstu, který nám umožňuje intenzivně a úspěšně vyjednávat ve prospěch našich klientů a tak jim zajistit nejlepší podmínky na trhu. Dodržet pořadí odrážek - zdůraznit vyjednávací pozici www.renomia.cz
Proč? Zlepšení poskytovaných služeb stávajícím klientům Zvýšení propojištěnosti Možnost získat nové klienty Zlepšení naší pozice na trhu Konkurenční výhoda – rozšíření produktového portfolia oproti konkurenci Růst objemu zprostředkovaného pojistného Prezentace značky RENOMIA Efektivní způsob zprostředkování pojištění Předpřipravený vlastní produkt bez nutnosti zpracovávat variantní nabídku Sjednávání produktu v pozici pojišťovacího agenta Podpůrné argumenty: Dle oficiálního zdroje, Asociace českých pojišťovacích makléřů, dosáhla RENOMIA v roce 2005 nejlepšího výsledků na trhu mezi pojišťovacími makléři. Je to výsledek soustavného a dlouhodobého růstu, který nám umožňuje intenzivně a úspěšně vyjednávat ve prospěch našich klientů a tak jim zajistit nejlepší podmínky na trhu. Dodržet pořadí odrážek - zdůraznit vyjednávací pozici www.renomia.cz
Proč ve spolupráci s AIG? Leader na mezinárodním pojišťovacím a finančním trhu Zastoupení ve více než 130 zemích světa Více než 50 milionů spokojených klientů na celém světě Dlouhodobá historie již od roku 1919 Výjimečné zkušenosti v oblasti cestovního pojištění a pojištění úrazu Již mnoho let na předních místech na žebříčku největších společností světa www.renomia.cz
Charakteristika RENOMIA BENEFIT Úrazové pojištění Pojištění denního odškodného při hospitalizaci a následném domácím doléčení Cestovní pojištění RENOMIA BENEFIT BUSINESS – pojistné krytí se vztahuje pouze na dobu výkonu pracovní činnosti RENOMIA BENEFIT 24 – pojistné krytí 24 hodin denně, bez ohledu na povahu vykonávané činnosti Připraveno ve spolupráci s AIG EUROPE, S. A., pobočka pro Českou republiku RENOMIA BENEFIT manager – Helena Ortmanová Možnost individuálního rozšíření pojistné ochrany Závažná onemocnění, invalidita, úplná trvalá invalidita Zlomeniny, popáleniny a další Graficky upravit Rok založení Zprostředkované pojistné Počet korporátních klientů Počet privátních klientů Počet mezinárodních klientů (v procentech k celkovému počtu korporátních klientů); zařadíme zahraniční firmy (dotaz na ředitele) Škody Zaměstnanci Dále připravit: Pojišťovaný majetek Počet pojišťovaných vozidel: 30 000 www.renomia.cz
Výhody RENOMIA BENEFIT Velmi zajímavý poměr cena / výkon Vysoké pojistné částky za nízké ceny Jednoduché sjednání pojištění Bez zkoumání zdravotního stavu a věku zaměstnanců Administrativní nenáročnost Lze sjednat i bez jmenného seznamu zaměstnanců Významná sleva za objem pojistného Slevy za sjednání kompletního balíčku Výběr ze 3 úrovní pojistných částek Úrazové pojištění zahrnuje možnost progresivního plnění Pojistné plnění může v závislosti na závažnosti tělesného poškození dosáhnout až čtyřnásobku pojistné částky Variantní pojistné krytí pod jednou pojistnou smlouvou (manažeři vs. manuálně pracující) Graficky upravit Rok založení Zprostředkované pojistné Počet korporátních klientů Počet privátních klientů Počet mezinárodních klientů (v procentech k celkovému počtu korporátních klientů); zařadíme zahraniční firmy (dotaz na ředitele) Škody Zaměstnanci Dále připravit: Pojišťovaný majetek Počet pojišťovaných vozidel: 30 000 www.renomia.cz
Prodejní kampaň Harmonogram jednotlivých fází 1. fáze – stávající klienti – březen / duben 2008 2. fáze – rozjednané akvizice – květen 2008 3. fáze – neoslovené trhy – 2. – 3. čtvrtletí 2008 4. fáze – další země – Slovensko, Maďarsko, Bulharsko V rámci ČR plánujeme oslovit: 1 000 – 1 500 korporátních klientů 1 000 – 1 500 rozjednaných akvizic 15 000 – 20 000 dalších firem První vyhodnocení úspěšnosti po ukončení 1. fáze www.renomia.cz
Marketingová podpora a PR Direct mail + leták Informační kampaň ve vybraném tisku Snídaně s novináři Press release www.renomiabenefit.cz www.renomia.cz
Rozvoj obchodního případu – role správce a obchodníka Proaktivní přístup V rámci komunikace s klientem / akvizicí Ověřit, zda direct mail dorazil Ověřit, zda kontaktní osoba je kompetentní pro rozhodování ve věci RENOMIA BENEFIT Pokud ano Dojednat společnou schůzku pro specialistu EB (managera zaměstnaneckých výhod) Pokud ne Nutno identifikovat kompetentní kontaktní osobu Správce se účastní, pokud kompetentní osobu zná Obchodník se účastní vždy www.renomia.cz
Rozvoj obchodního případu – role managera zaměstnaneckých výhod Proaktivní přístup Osobní schůzka s kompetentní osobou Prezentace výhod balíčku RENOMIA BENEFIT Modelace ceny pojištění – s ohledem na individuální požadavky Asistence při vyplnění přihlášky do pojištění Předání podkladů pro vystavení pojistné smlouvy RENOMIA BENEFIT managerovi Pravidelné informování správce klienta / obchodníka o vývoji (např. kopie mailů) www.renomia.cz
Neoslovené trhy a kontakty z www stránek Selektivně proaktivní přístup zajišťuje obchodní oddělení ve spolupráci s RENOMIA BENEFIT managerem Kontrola v IS pokud klient – kontaktovat správce, postup jako u ostatních stávajících klientů Předběžné vyhodnocení zájemce / neklienta dle dostupných údajů Jednoduché obchodní případy Firma do 50 zaměstnanců Pojištěni jsou všichni zaměstnanci Sjednání korespondenčně – RENOMIA BENEFIT manager Ostatní obchodní případy Firma má 50 nebo více zaměstnanců Pojištěna je pouze část zaměstnanců Přidělení manažerovi zaměstnaneckých výhod Osobní schůzka www.renomia.cz
Akční plán do konce března 2008 Workshop Vytištění letáku – ukázka Spuštění www s on-line kalkulačkou – ukázka Příprava hromadné korespondence – součinnost poboček Rozeslání direct mailu (dopis + leták) Sjednávání schůzek www.renomia.cz
Rádi zodpovíme Vaše dotazy Klára Kodua Business Development Director Tel.: 221 421 701 Mobil: 724 073 457 E-mail: klara.kodua@renomia.cz Helena Ortmanová RENOMIA BENEFIT manager Tel.: 221 421 756 Mobil: 721 379 830 E-mail: helena.ortmanova@renomia.cz RENOMIA, a. s. Vlkova 46 130 00 Praha 3 Petra Spalová Group Team Leader Tel.: 234 108 323 Mobil: 724 254 277 E-mail: petra.spalova@aig.com Pavlína Polišenská Junior Underwriter Tel.: 234 108 318 Mobil: 602 549 688 E-mail: pavlina.polisenska@aig.com AIG EUROPE, S. A., pobočka pro ČR V Celnici 1031/4 110 00 Praha 1 www.renomia.cz