STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze 22. 7. 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Advertisements

Vztah distribuční společnosti a Zákazníka po otevření trhu se zemním plynem Ing.Milan Kajtman člen představenstva Jihočeské plynárenské a.s. 1.
Jihomoravská plynárenská, a.s.
Energetická bezpečnost ČR - představy x mýty x realita; technologický úhel pohledu Blahoslav Němeček místopředseda a ředitel sekce regulace.
Poplatky za systémové služby - změny v roce 2002.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
Euro a ekonomické zájmy ? Petr Zahradník EU Office, Česká spořitelna Evropské fórum podnikání Praha, 17. září 2008.
Energetická bezpečnost regionu Workshop v rámci projektu Energetický Inovační Portál CZ-PL.
Skupina E.ON Czech Business Unit koncernu E.ON Energie.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
EU 2020: Obnovitelné zdroje či jádro Petr Binhack
XI. jarní konference energetických manažerů Problémy ČR v kontextu evropského trhu s energiemi (Bezpečnost a dostupnost dodávek energií v ČR a EU) Vliv.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu Jednotný energetický trh – blízká vize nebo vzdálená budoucnost?
MSEK – sdružení právnických a fyzických osob, které podnikají převážně na území Moravskoslezského kraje v odvětvích energetického průmyslu. Klastr sdružuje.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Ostrava | Projekt Energeticky nezávislý kraj analýza silných a slabých stránek.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Title Sub-title European Commission Enterprise and Industry Lukáš Procházka TC AV ČR Rámcový program pro konkurenceschopnost a inovace – účast českých.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Obchod se zemním plynem Výzvy a rizika Vratislav Ludvík.
 2007 Ministry of Industry and Trade, Energy Department Nová evropská energetická legislativa Cíle a opatření „energetického balíčku“ Ladislav Pazdera.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Analýza makro a mikroprostředí
MARKETINGOVÝ MIX.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Cesta tam a zase zpátky Konference „Má Česko strategickou vizi EU?“, Praha dne 19. září 2012.
DE Transformace skupiny E.ON v České republice Jelenovská
Budoucnost české energetiky v Evropě Vliv směrnic č. 54 a 55/2003 ES na vývoj trhu s elektřinou a plynem v ČR a v Evropě seminář AEM 22. a 23. března 2006,
Jiří Štyrský 11.června 2009 Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Současnost a budoucnost.
Plynárenství v evropském kontextu Situace na trhu s plynem ČR Možnosti odběratelů při výběru dodavatele Ing. Vladimír Štěpán, ENA s.r.o. 8. březen 2007.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
1 NOVELIZACE ENERGETICKÉ LEGISLATIVY NÁZOR VELKÝCH SPOTŘEBITELŮ Luděk Piskač – tajemník SVSE ;
Záměr založení 16. odborné sekce Rady kvality ČR „KVALITA V ENERGETICE“ Daniel Jarchovský, ČEZ, a. s. Praha,
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
1 Brno, Ing. Petr Fajmon Dopady liberalizace a legislativních změn na JMP,a.s.
XXI. Seminář energetiků Regulace v energetice. Podpora OZE a její vliv na cenu elektřiny. Cenová rozhodnutí na r Seminář Teplárny Otrokovice, a.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační strategie Manfred Hellmich Inovace 2006 Praha 5. prosince 2006.
PROBLÉMY ČESKÉHO TRHU S ENERGIEMI Martin Pecina Předseda Úřad pro ochranu hospodářské soutěže.
EurActiv.cz Informační portál o dění v Evropě. PREZENTACE INFORMAČNÍHO PORTÁLU EURACTIV.CZ Obsah Co je EurActiv.cz? Info o EurActiv.com Obsahová struktura.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Česká energetika ve sjednocené Evropě Vliv směrnic EU na energetickou legislativu ČR Konference AEM 10. a 11. září 2003 P r a h a Josef Fiřt Ministerstvo.
BUDOUCNOST ČESKÉ ENERGETIKY V EVROPĚ
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
Poučení ze začátku podnikání - rady a tipy start-upu Music Solution Jaromír Uhřík
RWE na trhu s plynem v ČR a Evropě
Struktura podnikatelského plánu
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Sekce energetiky Odbor energetické účinnosti a úspor Energetická účinnost – financování 11 Ing. Vladimír Sochor ředitel odboru energetické účinnosti a.
Distribuce. Vstup na zahraniční trhy Zda expandovat Na které trhy vstoupit Způsob vstupu na trh Marketingový program Organizace marketingu.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Letní ekologická akademie Divoká Šárka 2017
Vysoká škola technická a ekonomická
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Společenská odpovědnost a školy
Projekty MARSL.
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání
Transkript prezentace:

STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze

RWE TransgasSTRANA 2 Nová značka: Rebranding koncernu RWE Nové logo bylo představeno v Německu >znázorňuje schopnost RWE být lídrem na energetickém trhu >přináší inovativní řešení, je progresivní a orientovaná na budoucnost >lépe vymezuje RWE vůči konkurenci

RWE TransgasSTRANA 3 Nová značka skupiny RWE v ČR

RWE TransgasSTRANA 4 Energie budoucnosti má jen jedno jméno >Jedno logo pro všechny společnosti skupiny RWE v ČR >Stejná značka pro zákaznickou komunikaci regionálních plynárenských společností (musí ještě schválit jejich vedení) >Jednotná image koncernu RWE v celé Evropě PROČ NOVÉ LOGO? >Ruka v logu RWE vyjadřovala oborovou šíři, kterou společnost donedávna nabízela svým zákazníkům v rámci Evropy a oznamovala, že RWE dokáže zajistit nejen energii, ale i vodu či zpracování odpadů – dnes je tomu jinak. >Je to způsob, jak se odlišit od konkurence a upozornit na fakt, že energetika je pro RWE klíčovou oblastí podnikání.

RWE TransgasSTRANA 5 Co změna značky znamená pro zákazníky RWE v ČR? >Na veškeré korespondenci od skupiny RWE se objeví nové logo, které bude stejné ve všech regionech ČR –na vyúčtování služeb již nebude značka např. Severočeské plynárenské, ale výhradně nové logo RWE – The energy to lead. >Přihlášení se k odpovědnosti za energetickou budoucnost a závazek jít v tomto směru příkladem –a to jak v nabídkách úsporných řešení zákazníkům na míru, tak i například v rozšiřování své sítě využívající obnovitelných zdrojů energie apod.

RWE TransgasSTRANA 6 Hodnocení nového loga Celkově spíše neutrálně hodnoceno >Seriózní >Písmo je příliš tvrdé, težkopádné >Smutné barvy >Ambivalentní vnímání dlaně –pozitivní asociace přátelská blíže lidem –negativní asociace Někdo kdo mi bere peníze >Žádný viditelný vztah k plynu/energii Více pozitivních nebo neutrálních reakcí >Pozitivnější barvy (= optimistické) >Pěkný zrcadlový efekt (= dynamické) >„Energie“ je v claimu (= lepší asociace s odvětvím >Anglický claim není iritující

RWE TransgasSTRANA 7 Regionální značky vs. 1 brand >Velmi dobře akceptováno všemi segmenty –zákazníci segmentu Key accounts (nad 1 mil m3) výrazně více preferují brand RWE (oproti brandům RPS) >Z marketingového a komunikačního hlediska více než logické – úspory, eliminace vzniku chyb

RWE TransgasSTRANA 8 Co byste měli vědět? >Nové logo bude zaváděno s maximálním ohledem na efektivitu a ekonomické možnosti společností RWE –Všechny změny proběhnou v rámci současných rozpočtů >Rebranding se nebude týkat síťových společností, tzv. „netů“, které jsou v důsledku právního unbundlingu samostatnými a důsledně oddělenými firmami –V řadě evropských zemí vystupují „nety“ pod vlastní značkou a nejsou ani zařazeny v rámci brandingu do původní energetické skupiny – o vyčlenění „netů“ pod samostatnou značku se uvažuje i v České republice. Tento krok předpokládá také nová evropská legislativa.

RWE TransgasSTRANA 9 Harmonogram rebrandingu Start rebrandingu >Kampaň na podporu Českého olympijského týmu >Kampaň na podporu Českého paralympijského týmu Rebranding RPS >Produktová kampaň (Energetické úspory) Zákaznická komunikace od září od od 2009 >Nová značka se bude zavádět postupně – všichni zákazníci i partneři si tak budou mít čas na novou značku RWE zvyknout.

RWE TransgasSTRANA 10 Prezentace na internetu od 1. srpna 2008www.rwe.cz

RWE TransgasSTRANA 11 Tisková reklama

STRANA 12RWE Transgas DĚKUJI ZA POZORNOST!