„TransPromo“ Propojení transakčního mailu a marketingové informace.
BOOM TISK se představuje Rok založení 1995 Původní zaměření na merkantilní produkci Od roku 2003 direct mail a speciální dokončující zpracování (Boomailer) 60 zaměstnanců 120 mil. obrat (2005) z toho 20 mil. export klienti: nadnárodní a české reklamní agentury a jejich zákazníci (ČSOB, Economia, Verlag Dashofer, … ISO 9001:2001, ISO :2004
O co se jedná? Zkratka slov „transactional-promotional“ Produkt, který propojí transakční tiskovinu (např. výpis z účtu klienta) s marketingovou informací (např. nabídka služby či produktu), která je „šita na míru“ pro konkrétního příjemce (CRM, one-to-one marketing) Plnobarevná tiskovina (možnost použití obrázků) Produkt je vhodný zejména pro finanční instituce, telekomunikační firmy a utility V ČR zatím tato služba neexistuje
Vývoj transakčních dokumentů Badenwerk (energetika) - původní faktura rozlišení 240dpi neproporcionální fonty černobílý tisk Faktura s přítiskovou barvou rozlišení 300dpi proporcionální fonty 1 přítisková barva
Vývoj transakčních dokumentů Bankovní výpis (původní) 1 přítisková barva Bankovní výpis (nový) plná barva, nová struktura přidávaní marketingových informací
Konec „klasické“ komunikace? Velké množství mediálních kanálů Získávání klientů je stále více finančně náročnější Loajalita zákazníků klesá díky kompatabilitě služeb a hyperkonkurenčnímu prostředí Změna klasické komunikace Na saturované trhy jsou uváděny stále nové produkty Nové technologie přinášejí nové možnosti v personalizaci Multi-kanálové koncepty and internetové technologie
Globální trendy masa zacílení Cena za stránku Cena za reakci MONOCHROM BARVA Barva zvyšuje skokově povědomí o marketingové akci o 165%!
Globální trendy – TransPromo tiskoviny Je to komplementární strategie! Konzistentní/perzistentní komunikace –Měsíční, čtvrtletní apod. pravidelná komunikace Negeneruje nové náklady –Náklady na doručení jsou pevné Již existují cenově dostupné technologie pro výrobu vysoce personalizované komunikace! –Zákazníci akceptují personalizaci dokumentu společně s reklamou („promo“) Máme nové komunikační médium! –Přeměna transakčních dokumentů na transpromo
Změňte data na peníze – vyšší výnosy, nižší náklady Výběr dat Vyšší výnosy: -cílená komunikace -vyšší response díky personalizaci -prodej marketingového prostoru Nižší náklady: -nižší ztráty ze špatného zacílení -nižší náklady mailingů -… Data klientů/CRM Data z webu Call-Centre data Call-Centre data Externí data (např. socialní, demografická) +=
Vliv barvy Pantone® Institute tvrdí, že jsme o 78% více náchylní si pamatovat slova fráze, jsou-li prezentována barevně. Klient je více náchylný se informaci vůbec věnovat, je-li barevná. Čas věnovaný čtení barevného dokumentu je o 80% vyšší než v případě černobílého. Barva je ze 60% ovlivňujícím faktorem pro přijetí nebo odmítnutí informace, a je zásadní pro příjem jakékoliv vizuální reference. Identifikace s brandem se zvyšuje o 70%, je-li použita barva Porozumění dokumentu se může zvýšit o 80% s použitím barvy. Text je zpracováván v levé mozkové hemisféře, barva v pravé, zaměstnání obou hemisfér akceleruje zpracování a porozumění informace.
Komplexní řešení outsourcingu na bázi SW PReS firmy PrintSoft Produkční systém PROCESSING MANAGEMENT PReS PrintCentrum Interserver Data Security Toolkit (řízení automatizovaných procesů a jejich logických návazností) WORK-FLOW Design dynamických dokumentů (DTP BOOM TISK) Produkční systém Transakční Bilingový systém Tiskový systém PReS Real-time formátování dokumentů Vysoko-kapacitní zpracování – tisk, obálkování Distribuovaný lokální tisk (on-demand tisk) Elektronická archivace Výstupy dokumentů v elektronické formě a jejich distribuce Předzpracování dat Třídění, sortování, konverze formátů, kontrola správnosti Logovací soubory, auditní výstupy Centralizované procesy zákazníka Uživatelé zákazníka On-line přístup do archívu Internet Klienti zákazníka PROCESSING MANAGEMENT InterServer, PrintCentrum, Data Security Toolkit Outsourcing tisku – BOOM TISK
Výsledky v praxi klientů rozděleno na dvě skupiny První polovina dostala „tradiční“ nabídku tarifů Druhá polovina dostala plně personalizovanou nabídku 5,16krát větší odezva
Informace o zákazníkovi Detailní výpis transakcí Marketingová plocha pro nové služby nebo partnery Příklad z praxe: Deutsche Bank SumarizaceMísto pro variabilní sdělení
Příklad z praxe: Credit Card Company
Kupón připojený k výpisu z účtu variabilní hodnota kupónu -v závislosti na útratě zákazníka zákazníků, kteří obdrželi tento výpis příjemce měl dva týdny k uplatnění kupónu kupónů bylo uplatněno 44% odezva $4.4 milióny výnosy $2.2 milióny výnosy po slevách
Další benefity a hlavní krédo Firmy, které zpestřily výpisy zjistily, že jejich call centra zaznamenala menší počet telefonátů Barevný digitální tisk u našeho řešení není výrazně dražší než čb. Nepotřebujete přílože a další mailing, který končí v koši – výrazná úspora! Vyšší response díky cílenému zásahu (o 65%*) Možnost prodeje marketingového prostoru SOUSTŘEDIT SE NA VÝNOSY NA STRÁNKU! * Na základě zkušeností italské banky DeutscheBank/Rotobank a Rado Watches
Kontakt: BOOM TISK, spol. s r.o. Ovčárecká Kolín – Sendražice tel.: fax: Děkujeme za pozornost!