„TransPromo“ Propojení transakčního mailu a marketingové informace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BANKOVNÍ AKADEMIE Vlkova 12, Praha 3 – Žižkov
Advertisements

INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Oblast intervence 3.1 Služby v oblasti sociální integrace aktivita a) investiční.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Mobilní display kampaně
Zkušenosti s utvářením konsorcií v České republice Jaroslav Šilhánek VŠCHT Praha.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
Procesy Informační proces
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
Využití zákaznických dat v retailu pro lepší komunikaci a relevantní nabídku.
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
S námi máte informační předstih!
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
„Každá generace má technologii, která umožní některé věci dělat jinak.“
Informační systémy podnikové systémy CRM
Význam informací v podnikání
Politika výběru elektronických zdrojů publikovaných v prostředí Internetu Mgr. Ludmila Celbová
Elektronická pošta Elektronická pošta ( ) je obdobou běžné pošty a umožňuje přijímat a distribuovat dokumenty v textové podobě na jednu nebo více.
Customer Relationship Management Řízení vztahů se zákazníky.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Současné trendy outsourcingu mezd
>> 1 Ing. Zdeněk Vejvoda Technologická podpora liberalizace Bratislava
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Outsourcing jako strategický nástroj řízení nejen v komerční sféře
Tento studijní materil byl vytvořen jako výstup z projektu č. CZ.1.07/2.2.00/ Vývoj regulace a dohledu nad finančním trhem Shrnutí poznatků Ing.
Sportovní a podnikatelská střední škola, spol. s r.o.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Tomáš Václav, manažer produktového marketingu V Praze dne 23. září 2008 Internet v mobilu, nebo mobilní Internet?
Tvorba dokumentů – kritéria Obsah a forma –aktuálnost a správnost informací, variabilní data, –forma adekvátní příjemci, estetika, –účelná struktura, členění.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
On-line řešení Vašich tiskovin. Dnešní trendy v produkci dokumentů  Kratší životní cyklus dokumentů  Menší tiskové objemy ale více druhů  Krátké dodací.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
CIO priority | Priority IT v bankách a pojišťovnách| Lukáš Klášterský 1.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Hledání rovnováhy mezi podnikatelským subjektem a zákazníkem Seminář ČMS Říjen 2012.
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
ManagerWeb.cz » 1 Finanční Management - jediný časopis pro vrcholové finanční řízení firem Finanční Management je měsíčník zabývající se všemi stránkami.
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
PROFIL AGENTURA XACT s.r.o. Agentura Xact s.r.o., Ruská 8, Praha 10.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
CRM a jeho možné využití
Copyright (C) 1999 VEMA počítače a projektování, spol. s r.o.1 Komunikace Aplikací VEMA G1 s Microsoft Windows Martin Šustr.
Management - Organizování
5. PROJEKCE MODERNÍCH ORGANIZAČNÍCH A ŘÍDÍCÍCH PODNIKOVÝCH STRUKTUR Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
» 1 Bankovnictví Odborný časopis pro profesionální finance Měsíčník je zaměřen na vyšší a top management odpovědný za řízení a tržní úspěch.
Distribuce VY_32_INOVACE_44_883
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Vítejte na Marketingu.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Informační systémy podnikové systémy CRM
Vyhýbání se daňovým povinnostem v digitální ekonomice
Transkript prezentace:

„TransPromo“ Propojení transakčního mailu a marketingové informace.

BOOM TISK se představuje Rok založení 1995 Původní zaměření na merkantilní produkci Od roku 2003 direct mail a speciální dokončující zpracování (Boomailer) 60 zaměstnanců 120 mil. obrat (2005) z toho 20 mil. export klienti: nadnárodní a české reklamní agentury a jejich zákazníci (ČSOB, Economia, Verlag Dashofer, … ISO 9001:2001, ISO :2004

O co se jedná? Zkratka slov „transactional-promotional“ Produkt, který propojí transakční tiskovinu (např. výpis z účtu klienta) s marketingovou informací (např. nabídka služby či produktu), která je „šita na míru“ pro konkrétního příjemce (CRM, one-to-one marketing) Plnobarevná tiskovina (možnost použití obrázků) Produkt je vhodný zejména pro finanční instituce, telekomunikační firmy a utility V ČR zatím tato služba neexistuje

Vývoj transakčních dokumentů Badenwerk (energetika) - původní faktura rozlišení 240dpi neproporcionální fonty černobílý tisk Faktura s přítiskovou barvou rozlišení 300dpi proporcionální fonty 1 přítisková barva

Vývoj transakčních dokumentů Bankovní výpis (původní) 1 přítisková barva Bankovní výpis (nový) plná barva, nová struktura přidávaní marketingových informací

Konec „klasické“ komunikace? Velké množství mediálních kanálů Získávání klientů je stále více finančně náročnější Loajalita zákazníků klesá díky kompatabilitě služeb a hyperkonkurenčnímu prostředí Změna klasické komunikace Na saturované trhy jsou uváděny stále nové produkty Nové technologie přinášejí nové možnosti v personalizaci Multi-kanálové koncepty and internetové technologie

Globální trendy masa zacílení Cena za stránku Cena za reakci MONOCHROM BARVA Barva zvyšuje skokově povědomí o marketingové akci o 165%!

Globální trendy – TransPromo tiskoviny Je to komplementární strategie! Konzistentní/perzistentní komunikace –Měsíční, čtvrtletní apod. pravidelná komunikace Negeneruje nové náklady –Náklady na doručení jsou pevné Již existují cenově dostupné technologie pro výrobu vysoce personalizované komunikace! –Zákazníci akceptují personalizaci dokumentu společně s reklamou („promo“) Máme nové komunikační médium! –Přeměna transakčních dokumentů na transpromo

Změňte data na peníze – vyšší výnosy, nižší náklady Výběr dat Vyšší výnosy: -cílená komunikace -vyšší response díky personalizaci -prodej marketingového prostoru Nižší náklady: -nižší ztráty ze špatného zacílení -nižší náklady mailingů -… Data klientů/CRM Data z webu Call-Centre data Call-Centre data Externí data (např. socialní, demografická) +=

Vliv barvy Pantone® Institute tvrdí, že jsme o 78% více náchylní si pamatovat slova fráze, jsou-li prezentována barevně. Klient je více náchylný se informaci vůbec věnovat, je-li barevná. Čas věnovaný čtení barevného dokumentu je o 80% vyšší než v případě černobílého. Barva je ze 60% ovlivňujícím faktorem pro přijetí nebo odmítnutí informace, a je zásadní pro příjem jakékoliv vizuální reference. Identifikace s brandem se zvyšuje o 70%, je-li použita barva Porozumění dokumentu se může zvýšit o 80% s použitím barvy. Text je zpracováván v levé mozkové hemisféře, barva v pravé, zaměstnání obou hemisfér akceleruje zpracování a porozumění informace.

Komplexní řešení outsourcingu na bázi SW PReS firmy PrintSoft Produkční systém PROCESSING MANAGEMENT PReS PrintCentrum Interserver Data Security Toolkit (řízení automatizovaných procesů a jejich logických návazností) WORK-FLOW Design dynamických dokumentů (DTP BOOM TISK) Produkční systém Transakční Bilingový systém Tiskový systém PReS Real-time formátování dokumentů Vysoko-kapacitní zpracování – tisk, obálkování Distribuovaný lokální tisk (on-demand tisk) Elektronická archivace Výstupy dokumentů v elektronické formě a jejich distribuce Předzpracování dat Třídění, sortování, konverze formátů, kontrola správnosti Logovací soubory, auditní výstupy Centralizované procesy zákazníka Uživatelé zákazníka On-line přístup do archívu Internet Klienti zákazníka PROCESSING MANAGEMENT InterServer, PrintCentrum, Data Security Toolkit Outsourcing tisku – BOOM TISK

Výsledky v praxi klientů rozděleno na dvě skupiny První polovina dostala „tradiční“ nabídku tarifů Druhá polovina dostala plně personalizovanou nabídku 5,16krát větší odezva

Informace o zákazníkovi Detailní výpis transakcí Marketingová plocha pro nové služby nebo partnery Příklad z praxe: Deutsche Bank SumarizaceMísto pro variabilní sdělení

Příklad z praxe: Credit Card Company

Kupón připojený k výpisu z účtu variabilní hodnota kupónu -v závislosti na útratě zákazníka zákazníků, kteří obdrželi tento výpis příjemce měl dva týdny k uplatnění kupónu kupónů bylo uplatněno 44% odezva $4.4 milióny výnosy $2.2 milióny výnosy po slevách

Další benefity a hlavní krédo Firmy, které zpestřily výpisy zjistily, že jejich call centra zaznamenala menší počet telefonátů Barevný digitální tisk u našeho řešení není výrazně dražší než čb. Nepotřebujete přílože a další mailing, který končí v koši – výrazná úspora! Vyšší response díky cílenému zásahu (o 65%*) Možnost prodeje marketingového prostoru SOUSTŘEDIT SE NA VÝNOSY NA STRÁNKU! * Na základě zkušeností italské banky DeutscheBank/Rotobank a Rado Watches

Kontakt: BOOM TISK, spol. s r.o. Ovčárecká Kolín – Sendražice tel.: fax: Děkujeme za pozornost!