TONDA OBAL NA CESTÁCH nás opět navštívil. Pamatujeme si z loňského roku co kam patří?????

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyrobila 8. třída ZŠ Pustiměř
Advertisements

TŘÍDĚNÍ ODPADU Nožičková Monika.
VY_32_INOVACE_Př.4.15-Třídění odpadu-prezentace
Třídění odpadu Sabina Kotlárová.
Monitorování výuky odborných předmětů
MÁ TO SMYSL.TŘIDTE ODPAD!
Název Recyklace skla Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo 10
Logo.
Úkol č. 4 : ODPOVĚDNÁ SPOTŘEBA
Co víš o recyklaci?.
Změní „černobylské“ děti postavení k třídění odpadu?
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
Odpady ( environmentální příručka – 5.ročník )
Vytvořeno v rámci projektu SIPVZ Projekt hodiny výchovy k ochraně životního prostředí pro žáky naší školy 22. dubna 2006 Vzdělávací oblast Enviromentální.
Registrační číslo projektu:
Učebnice str ročník TĚŽEBNÍ PRŮMYSL
KAM S NÍM ? prezentace nového soutěžního systému
1. Minimalizace 2. Třídění a recyklace 3. Odstraňování Vypořádávání se s odpady zpět znovu 2.
Odpady.
Jeden z největších globálních problémů je ohromná produkce odpadů. Ve velké většině je tento odpad nevyužit a končí na skládkách. Spousta odpadu by ale.
Jak je to s odpady ?.
RODINNÉ A MATEŘSKÉ CENTRUM VSETÍN, občanské sdružení SLUNÍČKO
Jak třídit odpad.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Životní prostředí a domácnost
Sběr nápojových kartonů Pokud se ve vaší obci nápojové kartony sbírají, odhazujte je do kontejnerů nebo pytlů označených touto oranžovou nálepkou.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Přírodniny a lidské výtvory 3. ročník
SBĚRNÝ DVŮR ČESKÁ TŘEBOVÁ
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Benedikt Chybík Název šablonyIII/2.
Chemie Odpady Projekt Dimmerová Tereza, Bednář Jan.
Název Recyklace PET Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo 8
DEN ZEMĚ TEST.
TŘÍDĚNÍ ODPADU JAK SPRÁVNĚ TŘÍDIT.
TŘÍDĚNÍ ODPADU Vypracovala: Brychtová Markéta, SP/TE Učo:123831
Barbora Látalová, Tomáš Pavlík,
EVVO aktivity pro školy
PAPÍR Jak a proč třídit PAPÍR Mgr. Lukáš Kučera Gymnázium a obchodní akademie Mariánské Lázně Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
VÝROBA PET LÁHVE. Pet láhev se vyrábí z polyethylentereftalátu neboli PET. PET láhve se poprvé objevily v roce 1978, kdy do nich začala být plněna Coca-Cola.
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji vědomostí z oblasti eviromentální výchovy o správném třídění odpadů. Je určeno pro práci.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov AUTOR: Hartošová Krista NÁZEV:VY_32_INOVACE_015:Přírodověda 5.ročník TEMA: výroba plastů ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Název školy : Základní škola a Mateřská škola Prysk, okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor : Eva Vavřinová Název materiálu : VY_52_INOVACE_16.
Recyklace Umíte vysvětlit význam tohoto slova? -nakládání s odpadem, které vede k jeho dalšímu využití - jde o opakované (cyklické) uvedení materiálu.
ODPADY POTRUBNÍ POŠTOU HEJ GANG! Anketa Co 3-4 týdny diskuze s Hantály a.s. y + volání firmám (výrobky, práce)
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Dana Motyčková ČísloVY_32_Inovace_3322 NázevTřídění odpadu Téma hodinySuroviny. ekologie PředmětPrvouka.
Třídíme se zvířátky Autorky: Michaela Mikolášová Nikola Smyčková Tereza Mžiková Jubilejní Masarykova ZŠ Sedliště.
Nadpis Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_06_Prvouka_18_3. ročník_Třídění odpadů Autor: Mgr. Jana Burdzová Použití:
ElElektro odpadad Plast Papír Sklo Pravidla hry Nebezpečný.
TŘÍDĚNÍ ODPADU VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Sada 3 Práce v domácnosti Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_16.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
 Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011  Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_17.
Třídění odpadů JAK NA TO?!. Proč třídit odpady Protože je důležité, by se použitelné suroviny dál používali. Protože je důležité, by se použitelné suroviny.
Pořadové číslo projektu: 4247/21/7.1.4/2011 Číslo šablony: VY _32_INOVACE_ENV_14.
LÍBILA BY SE VÁM NAŠE ZEMĚ V TÉTO PODOBĚ?!
Obor: Elektrikář Ročník: 1. Vypracoval: Bc. Svatopluk Bradáč
Název školy : Základní škola a Mateřská škola Prysk,okres Česká Lípa,příspěvková organizace Autor : Eva Vavřinová Název materiálu : VY_52_INOVACE_19 _ENVIRONMENTÁLNÍ.
TŘÍDIT či NETŘÍDIT ?.
Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název školy : Základní škola a Mateřská škola Prysk ,okres Česká Lípa, příspěvková organizace Autor : Eva Vavřinová Název materiálu : VY_52_INOVACE_14.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Třídění odpadů,recyklace
Zpracovala: Mgr. Jana Ottová
EKOŠKOLA.
TŘÍDÍME ODPAD Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
Člověk a jeho svět Chování v přírodě.
Transkript prezentace:

TONDA OBAL NA CESTÁCH nás opět navštívil

Pamatujeme si z loňského roku co kam patří?????

Přednášelo se pro 1. i 2. stupeň.

Všechny tyto suroviny vznikly z vytříděného odpadu, to je bomba.

Tak například tato tvrdá deska byla vyrobena z nápojových kartonů.

Toto je polotovar k výrobě PET lahví.

A co je zase tohle???  PET lahve se rozemelou na vločky a složitým mechanismem vznikne plsť.  A k čemu plsť dál slouží? Například jako výplně spacáků, bund, …

Z PET lahví umíme vyrobit hotové zázraky, tak například:  Protihlukové stěny, zatravňovací dlaždice, lavičky …  Plyšové hračky, oblečení, spacáky…

Z recyklovaného materiálu můžeme klidně postavit i celý dům.

CHÁPEME…  Když vytřídíme odpad do barevných kontejnerů, dáme odpadu budoucnost.  Z odpadu vzniknou recyklované výrobky, které budou znovu a znovu sloužit.  Ušetříme zdroje energie i životní prostředí.

Když už víme proč třídit, chceme vědět jak správně třídit.

Je to takhle správně???

Nejlepší bude, když si třídění všichni vyzkoušíme. Nejlepší bude, když si třídění všichni vyzkoušíme.

A hurá na to!!!

TŘÍDĚNÍ NENÍ HLOUPOST - TŘÍDĚNÍ MÁ OPRAVDU SMYSL TAK ZASE NĚKDY NASHLEDANOU