Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno: Ročník (obor):1. – 3. ročník Tematická oblast:Získávání informací z textu Předmět:Český jazyk a literatura Anotace:prostřednictvím textů spojených s každodenním životem žáci procvičují svou čtenářskou gramotnost Šablona číslo materiálu I/2 I/2-1-13
Získávání informací z textu Reklamace zboží
Uvedení do situace Právě jste přišeli domů z Tesca. Koupili jste si do domácnosti vysavač. Vydělali jste ho z krabice, složili jej a chcete vysávat. A ejhle!? Vysavač nevysává. Máte právo zboží reklamovat. Ale jak? Napadlo vás, podívat se na internet.
Práce s textem Objevili jste stránku Reklamační řád společnosti Tesco Store ČR a. s. Pozorně si ji čtěte a zjistěte své možnosti při reklamaci.
Práce s textem V bodech si napište: jak budete postupovat; jaké máte při reklamaci možnosti; co musíte mít při reklamaci s sebou.
Postup Zabalím vysavač zpět do p_______ k_____. Půjdu do __________ oddělení ___________ obchodu Tesco. Uplatním právo na r_________ nejpozději do ___ měsíců od p__________ z___________.
Možnosti při reklamaci Vada půjde odstranit. Můžu požadovat: bezplatné, včasné a řádné o__________ v______________ ; v______ zboží; v__________ peněz.
Možnosti při reklamaci Vada nepůjde odstranit. Můžu požadovat: ___________ zboží; o zboží nemám zájem – v________ peněz.
Co s sebou potřebuji? Z____________ zboží vložené v _______ obalu; prodejní ____________; záruční _____________.
Zapsali jste vše správně? Postup Zabalím vysavač zpět do původní krabice. Půjdu do reklamačního oddělení kteréhokoliv obchodu Tesco. Uplatním právo na reklamaci nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží.
Zapsali jste správně? Možnosti při reklamaci: Vada půjde odstranit. Můžu požadovat: bezplatné, včasné a řádné odstranění vady; výměnu zboží; vrácení peněz.
Zapsali jste správně? Možnosti při reklamaci: Vada nepůjde odstranit. Můžu požadovat: výměnu zboží; o zboží nemám zájem – vrácení peněz.
Zapsali jste správně? Co s sebou potřebuji? Závadné zboží vložené v původním obalu; prodejní doklad; záruční list.
Máte všechno! Přeji vám úspěšné vyřízení reklamace!
Zdroje sluzby/sluzby-v-obchodech/reklamacni- rad/ sluzby/sluzby-v-obchodech/reklamacni- rad/