Herní princip ve sportovní přípravě dětí Licence B

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Přeložený materiál ISF Základním záměrem této prezentace je správné pochopení principů a mechanik – filozofie postavení při posuzování hry na metách. Základním.
Advertisements

Základní pohybový systém
Sportovní trénink 6 Taktika František Langer FTK UP Olomouc.
FLORBAL pro trenéry navazuje na seminář „Florbal pro pedagogické pracovníky“ Lektor: Tomáš Hradil.
Správně vstřelená branka pokud skórující družstvo nespáchalo přestupek míček přešel celým objemem brankovou čáru zepředu útočící tým: hokejkou nebo neúmyslně.
Podstata ofenzivního pojetí herního výkonu
Luboš Charvát KTV FPE ZČU v Plzni 2012
ZMĚNY V SOUTĚŽÍCH PŘÍPRAVEK. Motto:,,Neberme dětem radost ze hry, oni nám to vrátí“ Proč změny v soutěžích přípravek?  zapojení všech hráčů do hry 
PŘEDZÁVODNÍ OBDOBÍ KATEGORIE ML. DOROST, ST. DOROST A JUNIOŘI 2011
Herní systémy Zásadní způsoby vedení hry celého družstva v útoku a v obraně, s předem vymezenými úkoly jednotlivcům, skupinám hráčů i celému družstvu po.
Předmět: Teorie sportovních her (KUT/SHT)
Příprava nejmladších věkových kategorií
Zpracoval: Mgr. Aladár Dančo
Taktická příprava Michal Lehnert.
Didaktika sportovních her PSPH 247N
Kondiční příprava hráče baseballu
Kritická analýza různých přístupů k vyučování SH
Zásady v tréninkové přípravě mládeže Licence B
Technická, taktická a psychologická příprava
Kopaná – průběh hry hry se účastní dva týmy po 11 hráčích na hřišti obdélníkového tvaru na jehož kratších stranách jsou branky hru řídí hlavní rozhodčí,
Fotbal.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Systematika basketbalu
Ultimate Frisbee „létat je tak snadné“.
Pravidla hry Základní informace  Hřiště je lepší oplocené, s jasným vyznačením půlící čáry  Počet hráčů: 2, 4, maximálně 6  Typ hřiště: malé - např.:
Systematika fotbalu.
TAKTICKÁ PŘÍPRAVA Teoretická příprava.
Fotbal pro 2 Nová hra na trhu 2013 Přenosná zábava Pro všechny věkové kategorie Vynikající reklama.
RINGO 1.
Systematika basketbalu
Florbal Jiří Plic.
Řízení sportovního tréninku
VÝCHODISKA SPORTOVNÍHO TRÉNINKU
Tvořivost ve hře a tréninku
Filozofie změn  reakce na rychlý vývoj hry;  důraz na plynulost hry;  utkání mají být co nejzábavnější, bezpečná, férová a pochopitelná hráči, trenéry,
Didaktické formy tréninkového procesu - TP
Bp a Bk 2216 SPORTOVNÍ HRY I. základní výukový předmět pro studenty s tělovýchovným zaměřením se základními pohybovými předpoklady Studenti rozumí sportovní.
Aktuální formy a metody sportovních her
Aktuální formy a metody sportovních her np1107, nk1107 Mgr. Tomáš Pětivlas, Ph.D.Únor 2011.
Aktuální formy a metody sportovních her
Aktuální formy a metody sportovních her np105, nk105 Mgr. Tomáš Pětivlas PhDÚnor 2007.
Mgr. Jan Charousek Liberec  Florbalový míček v dnešní podobě paradoxně nevyvinuli florbalisté, ale basebalisté. Plastový děrovaný míček podobných.
 kolektivní halový sport, který se hraje na hřišti o rozměrech 40x20 metrů a lehkým dutým míčkem z plastu. V jednu chvíli je z každého.
Korfbal Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Netradiční sportovní hry Téma: Korfbal - pravidla Jméno autora: Mgr. Tomáš Vacek Vytvořeno.
Systematika basketbalu V současné době patří basketbal mezi nejrozšířenější a nejpopulárnější sporty na světě. Překážku v dalším rozvoji představuje současná.
VESELÉ SPORTOVNÍ POČÍTÁNÍ PŘEDMATEMATICKÁ GRAMOTNOST.
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Šestá lekce – přihrávání a uvolňování bez míče (základy součinnosti v útoku) (90 minut – interpretace.
Klepnutím lze upravit styl předlohy podnadpisů.. SPORTOVNÍ TRÉNINK OB21-VVP-HUM-TV-JAN-M-SUPL-002.
Vznik volejbalu * Springfild, stát Massachusetts (USA) * Kanada, Indie, Jižní a Strední Amerika * Japonsko (pan Ohmori) * Čína. V Asii v 16,12,9 hráčích,
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce Druhá lekce – základy součinnosti v útoku a v obraně (90 minut – interpretace učiva, praxe) Tento.
Lední hokej Doc. PaedDr. Jan Štumbauer, CSc. Projekt: Cizí jazyky v kinantropologii, reg. č.: CZ.1.07/2.2.00/
Ročník: 3. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh: Sportovní hry Téma: Házená – průpravné hry Jméno autora: Mgr. Renata Kynzlová Vytvořeno dne:
kurzy tenisu pro děti z mateřských a základních škol
Interkros Ročník: 1. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Florbal Matěj Pírek 5.B Hluchak.
Korfbal.
Brännball Ročník: 4. Vzdělávací obor: Tělesná výchova Tematický okruh:
Ročník:  1. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Interpretace basketbalového učiva pro jednotlivé lekce
Eduard Hrazdíra KSH FSpS
Ročník:  3. Vzdělávací obor:  Tělesná výchova Tematický okruh:
Střelbu rozlišujeme podle pozice hráče z místa - za pohybu
Systematika basketbalu
HERNÍ VÝKON V BASKETBALE
SPORTOVNÍ HRY I - BASKETBAL
Základy součinnosti v útoku s využitím herních činností jednotlivce
Metodicko – organizační normy
UBM postupný útok.
Eduard Hrazdíra KSH FSpS
Mgr. Jan Charousek Liberec 2018
Transkript prezentace:

Herní princip ve sportovní přípravě dětí Licence B Zuzana Dragounová

Herní princip volba cvičení zdokonalování dovedností v průpravné hře cíle v tréninkové hře: rozvoj technicko-dovednostního herního základu, rozvoj kondičních předpokladů, rozvoj taktického myšlení hráčů, psychologická příprava hráčů.

Hra a průpravné hry u nejmladších věkových kategorií hry s více brankami/míčky/týmy různé postavení branek rozvoj všeobecného herního základu (kolektivní míčové hry)

Rozvoj herních činností jednotlivce – uvolňování hráče s míčkem: Hra a průpravné hry Rozvoj herních činností jednotlivce – uvolňování hráče s míčkem: „Hra 1-1 na kužel nebo malou branku“ „Florbalové ragby“ „Každý sám za sebe“

Rozvoj herních činností jednotlivce – uvolňování hráče bez míčku: „Hra na území“ „Osobka“ Rozvoj herních činností jednotlivce – střelba: „Střílená ve trojicích“ „Florbalový basketbal“ „Ostřelovaná“

Rozvoj herních činností jednotlivce – střelba, blokování střel, obsazování hráče s míčkem: „Hra na čtyři branky s obránci před brankou“ „Čtyři góly“ Rozvoj herních činností jednotlivce – clonění, dorážení a kombinace „přihraj a běž“: „Hra 3-3 s hráčem pohybujícím se před brankou“ „Hra s postranními hráči“

Reakce na změnu počtu hráčů na hřišti: „Hra s čísly“ „Přesilovková“ Řešení situací přečíslení z hlediska útoku i obrany: „Hra s volným hráčem“ „Hra se dvěma volnými hráči“ „Hra 3-3 na signál“ (řešení situací při rychlém přenesení hry)

Taktické hry „Hra s upravenými pravidly“ „Gól platí po…“

Děkuji za pozornost! dragounovazuzana@seznam.cz