Herní princip ve sportovní přípravě dětí Licence B Zuzana Dragounová
Herní princip volba cvičení zdokonalování dovedností v průpravné hře cíle v tréninkové hře: rozvoj technicko-dovednostního herního základu, rozvoj kondičních předpokladů, rozvoj taktického myšlení hráčů, psychologická příprava hráčů.
Hra a průpravné hry u nejmladších věkových kategorií hry s více brankami/míčky/týmy různé postavení branek rozvoj všeobecného herního základu (kolektivní míčové hry)
Rozvoj herních činností jednotlivce – uvolňování hráče s míčkem: Hra a průpravné hry Rozvoj herních činností jednotlivce – uvolňování hráče s míčkem: „Hra 1-1 na kužel nebo malou branku“ „Florbalové ragby“ „Každý sám za sebe“
Rozvoj herních činností jednotlivce – uvolňování hráče bez míčku: „Hra na území“ „Osobka“ Rozvoj herních činností jednotlivce – střelba: „Střílená ve trojicích“ „Florbalový basketbal“ „Ostřelovaná“
Rozvoj herních činností jednotlivce – střelba, blokování střel, obsazování hráče s míčkem: „Hra na čtyři branky s obránci před brankou“ „Čtyři góly“ Rozvoj herních činností jednotlivce – clonění, dorážení a kombinace „přihraj a běž“: „Hra 3-3 s hráčem pohybujícím se před brankou“ „Hra s postranními hráči“
Reakce na změnu počtu hráčů na hřišti: „Hra s čísly“ „Přesilovková“ Řešení situací přečíslení z hlediska útoku i obrany: „Hra s volným hráčem“ „Hra se dvěma volnými hráči“ „Hra 3-3 na signál“ (řešení situací při rychlém přenesení hry)
Taktické hry „Hra s upravenými pravidly“ „Gól platí po…“
Děkuji za pozornost! dragounovazuzana@seznam.cz