Fakulta elektrotechnická

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední průmyslová škola elektrotechnická, V Úžlabině 320, Praha10
Advertisements

LAO - průmyslové systémy s.r.o.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Přijímací řízení.
KATEDRA SKLÁŘSKÝCH STROJŮ A ROBOTIKY
VOŠ, SŠ, COP Sezimovo Ústí Inovovaný vzdělávací program na VOŠ Nový vzdělávací program na VOŠ Vyšší odborná škola, Střední škola, Centrum odborné přípravy,
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Vědecká rada Fakulty bezpečnostního inženýrství 8. prosince 2010
Studijní program Stavební inženýrství
Bakalářský studijní program Softwarové technologie a management (STM) Prof. Ing. Jiří Žára, CSc.
1 Proč OI ? Informatický program zaměrený na základy matematiky a algoritmizace, programování a počítačových věd Malý program s osobním přístupem odborníků.
FAKULTA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ VUT v Brně. Škola bývalý klášter Kartuziánského řádu, založen kolem roku 1375.
KULATÝ STŮL PRO STUDENTY FBI VŠB-TUO “Safety AGENT“ Posilování partnerství v oblasti bezpečnosti průmyslu r.č. CZ.1.07/2.4.00/ , Podnikatelský.
„ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ“ 1 Spolupráce technických univerzit s podniky = významná podpora inovací Český národní komitét IMEKO Vladimír Haasz.
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě (ESD)
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Písek, Karla Čapka 402 Střední průmyslová škola Vyšší odborná škola Bankovní institut vysoká škola, a.s.
O fakultě... Fakulta vznikla 1. ledna 1991 rozdělením Fakulty strojní a elektrotechnické na dvě samostatné fakulty. Fakulta elektrotechniky a informatiky.
Představení VUT v Brně a FEKT
Magisterský obor Ekonomika a řízení elektrotechniky a energetiky.
Motivační program.
Úvod Proč studovat informatiku?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích VŠTE BEZ BARIÉR Registrační číslo: CZ.1.07/2.2.00/ Číslo a název oblasti podpory: Oblast.
Prezentace pro projektovou výuku na DIDI2
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
stránka.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 24. ledna Co u nás můžete studovat? Studijní obory na KBO 1.Bakalářské (bc.) 1.1. Učitelské1.2. Neučitelské 2. Magisterské.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
Úvod Proč studovat informatiku?
Reaktorová fyzika I pro 3. ročník zaměření TTJR, JEŽP a JZ
Bakalářský obor STM-ECTS Manažerská informatika. Vidíte své budoucí uplatnění spíše v managementu a řízení, než v čistě inženýrské/technické pozici? Chcete.
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,

Fakulta informatiky Masarykova univerzita Brno. Fakulta informatiky MU Brno Brno – univerzitní město Masarykova univerzita – druhá největší univerzita.
Katedra počítačů ČVUT FEL Program STM Obor Web a Multimédia (garant oboru: prof. Jiří Žára)
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
prezentuje prof. Ing. Václav Hlaváč, CSc. Katedra kybernetiky FEL ČVUT
Fakulta informatiky MU Brno
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
B i o c y b e r n e t i c s G r o u p Úvod do biomedicínské informatiky Lenka Lhotska Gerstnerova laboratoř, katedra kybernetiky ČVUT FEL Praha
NOVINKA BOMBA PRO ABSOLVENTY STROJNÍCH A ELEKTROTECHNICKÝCH PRŮMYSLOVÝCH ŠKOL studijní obor „Inteligentní systémy s roboty“
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Univerzita Karlova v Praze, Přírodovědecká fakulta.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
GJVJ Nižší gymnázium Prima - kvarta Hodinová dotace 2 hodiny týdně Seznámení s fyzikou, její uplatnění a význam Úvod do měření veličin, zpracování.
Povolání, které je uplatnitelné v každé době … Program: Hospodářská politika a správa Obor: Účetnictví a daně.
ČVUT zítra prof. RNDr. Miroslav VLČEK, DrSc.. ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE 2 Postavení univerzity v měnícím se světě  Boloňské deklarace a společný.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
TVIP 2017 Institut environmentálního inženýrství
Technické znalectví a pojišťovnictví
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
ČVUT Fakulta elektrotechnická
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
MEZIFAKULTNÍ MAGISTERSKÝ STUDIJNÍ PROGRAM INTELIGENTNÍ BUDOVY
Zpráva o studiu za rok 2016 Zdeňka Chmelíková
Silnoproudá elektrotechnika
FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ UNIVERZITY JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakulta UJEP
Bakalářský studijní program Elektroenergetika Garant : doc. Ing
Silnoproudá elektrotechnika
Při technické univerzitě v Liberci
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Studijní obor Management sportu
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2019/20

Aplikovaná elektronika
Transkript prezentace:

Fakulta elektrotechnická Autor prezentace: Erik Derner, student 1. ročníku magisterského studia OI Připomínky a komentáře prosím posílejte na mou e-mailovou adresu erik.derner@fel.cvut.cz, děkuji [Pozor, dokument obsahuje vynucené řádkové zlomy (pro přemístění jednopísmenných předložek a spojek na nové řádky). Při změně velikosti fontu (která může nastat i doplněním nebo ubráním informace) může dojít k nežádoucímu řádkovému zlomu a je potřeba znaky pro řádkový zlom odstranit.] K doplnění/nápady (částečně zapracováno): výborný staff/student ratio: uvést konkrétní číslo plyne z toho lepší volba závěrečných prací, osobnější kontakt [možná jen ústně/na dotaz] srovnání s touto hodnotou pro FIT osobnosti ideálně pro každý program jedna osobnost: fotka, pár bodů – typické průchody jak to chodí přijímání na obory, rozřazení uvádět podrobnosti k rozřazení (jestli stále ještě tohle platí: přednost volby oboru mají studenti s lepším prospěchem, ale je velká pravděpodobnost, že se na svůj obor dostanete) kreditový systém, zkoušky, zápočty, projekty koleje messages ze zpětné vazby (spokojenost se studiem, ...) informace ad bakalářské práce (dobrý výběr, zajímavé projektym ...) (?) CourseWare Uvést soutěže (CTU Open, ...) (zaznělo ve zpětné vazbě prezentujících studentů) (?) Znalosti matematiky, informatiky (programování)? (?) vstupní co se zde naučí ptají se studenti třeba co se zde učí za programovací jazyky (otázka z pohledu VŠ ne zcela dobrá, ale na SŠ častá) nebo technologie? Z původní prezentace FEL od mgr. Pilarčíkové by sem ještě asi patřilo: Rˇ ádné termíny zápisu° do prvního rocˇníku bakalárˇského studia: 28.6. a 1.7.2013 "Veselý zápis" 3.9.2013 2 Možnost úˇcasti na letních seznamovacích kurzech pro studenty, kteˇrí se zapíší v ˇcervnovém termínu. Náplˇn kurz°u (sport / matematika, fyzika) 28.6. a 1.7.2013 konec srpna / zaˇcátek záˇrí České vysoké učení technické v Praze

Bakalářské studijní programy Elektrotechnika, energetika a management Komunikace, multimédia a elektronika Kybernetika a robotika Otevřená informatika Softwarové inženýrství a technologie Otevřené elektronické systémy Pro bakalářské studium nabízíme šest studijních programů. Pro ak. r. 2013/14 se otevírá nový program Otevřené elektronické systémy. První krok je výběr studijního programu, které si nyní stručně představíme Studijní program si zvolíte už při vyplňování přihlášky (neboli hlásíte se na studijní program)

Elektrotechnika, energetika a management Aplikovaná elektrotechnika Elektrotechnika a management Technicko-ekonomické vzdělání Budoucnost je o energetických zdrojích hledání nových způsobů a cest získávání elektrické energie Naučíme vás, jak elektrickou energii vyrobit, rozvést a efektivně využívat Proniknete do principů funkce výkonových elektrických zařízení Současné i budoucí technologie jaderné elektrárny, solární články, moderní motory, lasery, nanotechnologie Velký důraz na praktické znalosti a dovednosti v projektech si můžete hrát, bastlit, programovat, tvořit

Elektrotechnika, energetika a management Aplikovaná elektrotechnika Elektrotechnika a management Výuku zajišťují přední odborníci s bohatými zkušenostmi z praxe Nebudete mít nouzi o nalezení dobře placeného zaměstnání kdekoliv po světě – absolventů z našeho oboru je celosvětově velký nedostatek Absolventi se uplatní při návrhu, realizaci a řízení procesů výroby, rozvodu, přenosu a užití elektrické energie, při návrhu, realizaci a řízení technologických zařízení, výrobních procesů, výkonových elektrotechnických polovodičových systémů, elektrických strojů, pohonů a jiných elektrotechnických zařízení

Komunikace, multimédia a elektronika Síťové a informační technologie Multimediální technika Komunikační technika Aplikovaná elektronika Interdisciplinární program teoretický a aplikační základ komunikace – přenos informace multimédia – interakce s lidským subjektem a s fyzikální realitou elektronika – konstrukce zařízení moderní elektronické technologie zpracování informace z hlediska hardwaru i softwaru Možnost výběrového studia s individuálním přístupem pro nadané studenty

Komunikace, multimédia a elektronika Síťové a informační technologie Multimediální technika Komunikační technika Aplikovaná elektronika Spolupráce na projektech s řadou významných společností v oboru, a to i v rámci řešení bakalářských a diplomových prací Absolventi bakalářského studia se uplatní především v pracovních a nižších manažerských funkcích v oblasti výroby, vývoje, řešení projektů a technické podpory prodeje podle zvoleného oboru Program poskytuje absolventům široký pohled na celou oblast, který je nezbytný pro systémového koordinátora jednotlivých technologií v reálné praxi Příprava pro navazující magisterské studium

Komunikace, multimédia a elektronika Motivační předmět: Komunikace a multimédia Seznámení studentů 1. semestru bakalářského studia s oblastí komunikační a multimediální techniky a elektroniky Interdisciplinární charakter předmětu – ukazuje studentům širokou škálu možností uplatnění absolventů v celé šíři informačních, asistivních, biomedicínských a dalších technologií

Kybernetika a robotika Senzory a přístrojová technika Systémy a řízení Propojení informatiky s reálným světem kybernetika, robotika, automatické řízení, měřicí technika, letecké a kosmické systémy Špičkový výzkum na světové úrovni Spolupráce s průmyslem i ve výuce Pevný teoretický základ Tvůrčí práce v laboratořích experimenty ovládané přes internet

Kybernetika a robotika Senzory a přístrojová technika Systémy a řízení Profil absolventa vychází ze souboru zajímavých a podnětných předmětů, které připravují studenty na řešení teoretických i aplikačních úloh z oblasti využití informačních technologií v technické praxi Příprava absolventů na řešení širokého spektra úloh jednoduchou automatizací počínaje, přes sběr, měření a přenos technologických dat a jejich zpracování v systémech automatického řízení, až po projektování a aplikace robotických systémů Komparativní výhodou je interdisciplinearita absolventi se uplatní prakticky ve všech oborech, zejména technických, ale např. i v ekonomice a medicíně

Kybernetika a robotika Motivační předmět: Roboti Návrh a konstrukce jednoduchého autonomního mobilního robota ze stavebnice LEGO Mindstoms Řešení různých úloh hledání cesty v bludišti balancování s míčky zápasy Závěrečný turnaj robotů soutěž o ceny z webu předmětu: Cílem předmětu je vzbudit zájem o obor, o jeho hlavní myšlenky, možnosti a motivovat studenty, aby se ptali a těšili na další studium. Získaná motivace jim pomůže vstřebat náročné matematické a odborné kurzy, které je později čekají. Studenti v týmech navrhnou a realizují jednoduchého autonomního mobilního robota ze stavebnice LEGO Mindstoms schopného splnit zadanou úlohu. Přitom se hravou formou prakticky seznámí se základními myšlenkami několika oborů, což jim později pomůže si lépe vybrat studijní obor a zvolit studijní plán. Hned na začátku studia studenti poznají podstatu tvůrčí inženýrské a výzkumné práce. Vyvrcholením předmětu je závěrečná soutěž robotů, v níž vyhraje ten nejlepší a nejrychlejší. Tento předmět se záměrně odlišuje od standardních předmětů, protože má spíše sloužit jako motivační aperitiv.

Moderní, dynamické obory Otevřená informatika Softwarové systémy Informatika a počítačové vědy Počítačové systémy Orientace na výzkum Moderní, dynamické obory umělá inteligence, počítačové vidění, grafika, softwarové inženýrství, vestavěné systémy Tým kvalitních odborníků s rozsáhlými mezinárodními zkušenostmi Silný teoretický základ, univerzální matematické znalosti doplněné praktickými předměty

Volitelnost a univerzálnost Otevřená informatika Softwarové systémy Informatika a počítačové vědy Počítačové systémy Volitelnost a univerzálnost prostor pro profilování volbou volitelných předmětů, minor obory široký základ pro možnost pokračovat magisterským studiem kdekoli v ČR i v zahraničí Kompatibilita se standardem GRE/CS GRE/CS = Graduate Record Examinations, Subject Test – Computer Science: více informací zde http://oi.fel.cvut.cz/o-programu/gre-graduate-record-examination , další informace můžou poskytnout studenti, kteří test po dokončení bc. studia již absolvovali, např. erik.derner@fel.cvut.cz

Programování zajímavých úloh, velká volnost v řešení Praktické úlohy Otevřená informatika Motivační předmět: Řešení problémů a hry Programování zajímavých úloh, velká volnost v řešení Praktické úlohy hledání nejkratší cesty v bludišti spam filtr s učením hráč pro reversi Předmět naučí studenty přemýšlet o problémů inženýrským způsobem

Softwarové inženýrství a technologie Webové technologie Počítačové sítě Informační systémy Multimediální technologie Nově akreditovaný program připravující odborníky s dobře vybalancovanými teoretickými i praktickými schopnostmi a znalostmi Program se nedělí na obory je tvořen početnou základní skupinou povinných předmětů, které pokrývají všechny důležité oblasti ze softwarového inženýrství další, specializované znalosti lze získat volbou předmětů z několika zaměření nebo prohlubujících teoretických předmětů ekonomické a právní základy

Softwarové inženýrství a technologie Webové technologie Počítačové sítě Informační systémy Multimediální technologie Každý absolvent programu získá dostatečně široké zázemí k přímému úspěšnému uplatnění na trhu práce Výzkumné a vývojové zázemí na odborných katedrách Studenti se mohou podílet na vývoji a výzkumu Projektově orientovaná výuka napříč celým studiem Plnohodnotný softwarový „inženýr“ za 3 roky

Otevřené elektronické systémy Předměty obecného základu Předměty profesních základů Humanitní a soft-skills předměty Nový výběrový studijní program pro nadané studenty Oblast moderní elektroniky, komunikační techniky, rádiových a elektronických systémů a progresivních technologií Bakalářská etapa – univerzálně průpravná pro širokou škálu navazujících magisterských programů Navazující magisterské studium v oborech Komunikace a zpracování signálu Vysokofrekvenční a digitální technika Integrované elektronické systémy Odlišnost od prakticky-profesních programů http://oes.fel.cvut.cz

Otevřené elektronické systémy Koncepce programu Proč být studentem OES? Univerzitní hloubka a excelence nadčasové znalosti teoretických základů Pyramida vzdělání široký základ a hodinová dotace pro základní patra vzdělání vyšší patro může stát jen nad širším a bytelnějším nižším patrem Mezinárodní otevřenost otevřené a společné pro místní i zahraniční studenty a učitele http://oes.fel.cvut.cz

Otevřené elektronické systémy Koncepce programu Proč být studentem OES? stát se exkluzivním a žádaným na trhu práce obstát v mezinárodní soutěži být mezi svými – nadaní menší počet studentů umožňuje individuální přístup start pro kariéru v high-tech průmyslu příprava pro vědeckou práci a doktorské studium podílet se na projektové práci vědeckých týmů během studia bakalářský studijní program vytvoří bytelný základ pro následující oborovou specializaci http://oes.fel.cvut.cz

Magisterské studijní programy Elektrotechnika, energetika a management Komunikace, multimédia a elektronika Kybernetika a robotika Otevřená informatika Otevřené elektronické systémy Biomedicínské inženýrství a informatika Inteligentní budovy pouze pro přehled, představu Po dokončení bakalářského studia můžete pokračovat v navazujících programech, kde navíc nabízíme Inteligentní budovy a Biomedicínské inženýrství a informatiku. (doplnit stručné informace o programech IB a BMI+I (?))

Přijetí na studijní program Informace o studiu Studijní programy a obory Předměty Zpětná vazba Přijetí na studijní program první ročník společný pro všechny obory daného programu od druhého ročníku volba studijního oboru obory se liší skladbou povinných předmětů Pro případný dotaz: při zájmu o více studijních programů je třeba podat více přihlášek, pro každý program jednu.

Předměty přednášky, cvičení a laboratoře Informace o studiu Studijní programy a obory Předměty Zpětná vazba Předměty přednášky, cvičení a laboratoře individuální tvorba rozvrhu podle časových preferencí rozdělení do skupin – různé typy společné předměty pro studijní program povinné předměty studijního oboru volitelné, humanitní a manažerské, tělesná výchova ohodnoceny kredity, které odpovídají náročnosti kreditní systém ECTS – přenositelnost kreditů v EU (více rozvést kreditní systém? (30 na semestr, 1 kredit = 25 až 30 hodin práce, atd.))

Předměty hodnocení zakončení Informace o studiu Studijní programy a obory Předměty Zpětná vazba Předměty hodnocení individuální a týmové úlohy semestrální práce testy, zkouška zakončení zkouškou, klasifikovaným zápočtem – známka A–F zápočtem

Anketa hodnocení výuky Informace o studiu Studijní programy a obory Předměty Zpětná vazba Anketa hodnocení výuky studenti mají možnost anonymně ohodnotit předměty a vyučující po každém semestru výstupy se zabývá vedení FEL Možnost podílet se na podobě a průběhu studia Další dotazníky a ankety v rámci studijních programů

Podmínky pro přijetí přihláška – do 31. 3. Přijímací řízení Podmínky pro přijetí Prominutí přijímací zkoušky Podmínky pro přijetí přihláška – do 31. 3. podává se elektronicky na http://prihlaska.cvut.cz SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou přijímací zkouška test z matematiky (informace a vzor na webu FEL) 10 bodů z 20 garantuje přijetí do zvoleného programu přípravné kurzy – únor až květen Přijímací zkouška - pro případný dotaz: 5–9 bodů – rozhoduje děkan na základě návrhu přijímací komise, méně než 5 bodů – nepřijetí Informace k přípravným kurzům - http://fyzika.feld.cvut.cz/misc/mfk/ (hodí se i pro snazší nástup na studium VŠ matematiky)

Přijetí bez přijímací zkoušky Přijímací řízení Podmínky pro přijetí Prominutí přijímací zkoušky Přijetí bez přijímací zkoušky 1 z maturity z matematiky průměr známek z matematiky nebo fyziky do 1,5 SCIO test MAT nebo OSP R – percentil 90 a výše úspěch v olympiádách z matematiky či fyziky olympiády vyhlášené MŠMT, kategorie A, B, C, D, P úspěšní řešitelé v okresním nebo vyšším kole středoškolská odborná činnost 1 z maturity z matematiky: maturitní zkouška z matematiky může být složena formou povinné či nepovinné zkoušky. ve společné (státní) části maturitní zkoušky průměr známek z matematiky či fyziky do 1,5: podmínka pro fyziku neplatí pro Otevřenou informatiku, tam jde jen o známky z matematiky [asi docela důležité říct, nebo alespoň uvést obecné, že podrobné podmínky jsou na webu FEL] počítají se známky na výročním vysvědčení, tj. za druhé pololetí, s výjimkou posledního ročníku, pokud jej student aktuálně studuje, kde se bere 1. pololetí SCIO test MAT nebo OSP R – percentil 90 a výše MAT = Národní srovnávací zkoušky z matematiky OSP R = Národní srovnávací zkoušky z obecných studijních předpokladů – rozšířené středoškolská odborná činnost: technické, matematické, informatické obory umístění na předních místech regionální přehlídky

Volitelná tělesná výchova Sporty Široká nabídka sportů pro celé ČVUT Volitelná tělesná výchova výběr z více než 40 druhů sportu florbal, tenis, squash, budo, geocaching, lukostřelba, posilování, lezecká stěna, plavání, stolní tenis, badminton, jóga, irské tance, ... Volitelné tělovýchovné kurzy turistické, cyklistické, vodácké, lyžařské, ...

Projekty Studentské projekty Eurobot CTU CarTech

Mimoevropské smlouvy (USA, Rusko, Asie) Další programy Studium v zahraničí Možnosti studia v zahraničí Erasmus smlouvy se stovkami škol po celé EU předměty absolvované v zahraničí se započítají do studia přijímací řízení – prospěch, jazykové testy Mimoevropské smlouvy (USA, Rusko, Asie) Další programy např. GFPS – desítky univerzit v Německu

Stipendium pro přijaté studenty 7 000 Kč Stipendia Finanční motivace Stipendium pro přijaté studenty 7 000 Kč 1 z maturitní zkoušky z matematiky nebo fyziky nebo výborné umístění v olympiádách Prospěchová a ubytovací stipendia Stipendium Otevřená informatika Další speciální a účelová stipendia např. odměny za výborné bakalářské práce, ... Stipendium pro přijaté studenty 7000 Kč: úspěšně absolvují, resp. absolvovali maturitní zkoušku z matematiky nebo z fyziky ve společné (státní) části maturitní zkoušky na střední škole se sídlem v České republice se stupněm 1 (výborně) v povinné či volitelné části maturity (týká se maturantů z let 2013, resp. 2009 a 2008) se umístili v letech 2008 až 2013 na 1. místě regionálního kola nebo na prvních 10 místech celostátního kola středoškolské olympiády vyhlašované MŠMT ČR v kategorii A, B, C resp. D (matematické či fyzikální) nebo v kategorii P (programování), případně soutěží srovnatelné úrovně (například regionální přehlídky Středoškolské odborné činnosti v technických, matematických či informatických oborech), a řádně doloží tuto skutečnost. Stipendium pro dívky: - Stejně jako v předchozích letech udělí Rada OI stipendium třem vybraným studentkám, které nastoupí v roce 2013 ke studiu bakalářského programu Otevřená informatika na FEL ČVUT. - Stipendium ve výši 50 000 Kč bude vyplaceno v době 1. a 2. semestru bakalářského studia, tj. od září do června. Ve vyšších ročnících na toto stipendium navazuje standardní prospěchové stipendium. - Stipendium bude uděleno dle nejlepšího výsledku testu SCIO matematika, který byl dosažen v období od 1.10.2012 do 1.4.2013. Pro případný dotaz: Výše prospěchového stipendia za průměr 1.0 je kolem 10-15 000 Kč za semestr (dále odstupňováno) (Obecně u slajdů tohoto typu – přijímačky apod. – vždy odkazovat na přesné znění podmínek na webu FEL.)

Špičkoví vyučující se zahraniční praxí Proč FEL? Proč si vybrat ke studiu právě FEL ČVUT? Špičkoví vyučující se zahraniční praxí umístění na 1. místě ve srovnání výzkumu v ČR CERGE v 5 kategoriích Možnost zapojení do zajímavých projektů brigády na katedrách výzkumné projekty Vysoká úspěšnost absolventů na trhu práce CERGE = Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK v Praze link na studii: http://idea.cerge-ei.cz/documents/studie_2012_03.pdf Kategorie CERGE: - Teorie a systémy řízení - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika - Senzory, čidla, měření a regulace - Počítačový hardware a software - Využití počítačů, robotika a její aplikace (vysoká úspěšnost absolventů na trhu práce - obecné tvrzení bez podkladů, k tomu se podle diskuze s VŠ prakticky nedají sehnat data) (zmínit „přijímací zkoušky => vysoká pravděpodobnost, že dokončíte“? Platí pro celý FEL?) (Uvést další srovnání či pozici v žebříčcích, až budou tato data k dispozici. Také sem patří student/staff ratio.)

Den otevřených dveří – 28. 11. 2014 a 12.2.2015 Kde nás najdete Těšíme se na Vás! Den otevřených dveří – 28. 11. 2014 a 12.2.2015 http://www.facebook.com/cvutfel http://www.youtube.com/cvutfel http://twitter.com/cvutfel CERGE = Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK v Praze link na studii: http://idea.cerge-ei.cz/documents/studie_2012_03.pdf Kategorie CERGE: - Teorie a systémy řízení - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika - Senzory, čidla, měření a regulace - Počítačový hardware a software - Využití počítačů, robotika a její aplikace (vysoká úspěšnost absolventů na trhu práce - obecné tvrzení bez podkladů, k tomu se podle diskuze s VŠ prakticky nedají sehnat data) (zmínit „přijímací zkoušky => vysoká pravděpodobnost, že dokončíte“? Platí pro celý FEL?) (Uvést další srovnání či pozici v žebříčcích, až budou tato data k dispozici. Také sem patří student/staff ratio.)

http://www.fel.cvut.cz Závěrečný slide QR kód vede na adresu http://www.fel.cvut.cz http://www.fel.cvut.cz