Současné byznys modely na Internetu Michal Berg eSports.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Jak vzniká mobilní stránka Seznamu
Propagace a reklama na facebooku
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Způsoby stanovení ceny
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Komunikace v malé neziskové organizaci AIESEC ČZU Praha Ondřej Fišer, Markéta Klucová.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Kdo jsme? Online byznys děláme přes 12 let Provozujeme 340 sportovních webů Naši reportéři vidí sportovních zápasů ročně.
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Přínosy virtualizace a privátního cloudu
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
StrongFutureInternational. Jednodušší to již nebude ! Nechte se vést úspěšnými! Začněte budovat svůj business ještě dnes !  Chcete být sami svým šéfem?..
Co je to rovná daň? Žďár nad Sázavou, Třebíč, Ivo Strejček poslanec Evropského parlamentu ODS.
Úvod do marketingu.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Co je konvenční nakupování? Synergické efekty osobního a elektronického nákupu Pavlína Hajnová Centers DATA, s.r.o.
Postakviziční integrace Jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Pavel Seeman.
ICQ. Co je ICQ? ICQ je nejpoužívanější a nejpopulárnější komunikační program. ICQ je zkratka slangového výrazu „I seek you“ (hledám tě). Slouží ke komunikaci.
IS DIS Zdeňka Fialová. Obsah 1.Základní informace 2.Využití 3.DIS POV 4.Ukázka 5.Související problémy.
Základy marketingu šestá přednáška
2 Martin Sedlák 3  výukový software  naučí pracovat s aplikacemi Microsoft Office Word, Excel a PowerPoint  rozsah – začátečníci i pokročilí.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Peníze.CZ - první finanční server pro každého INTERNET A FINANČNÍ INSTITUCE Láska z donucení nebo cesta k prosperitě ? Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
VY_32_INOVACE_ Nabídka a poptávka.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
INTERNET Filip Fiala, 4C.  Internet je globální systém vzájemně propojených počítačových sítí. (World Wide Web)  Pro vzájemnou komunikaci v síti se.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Oborová brána TECH tech.jib.cz Seminář „Okna oborů dokořán! Proč a jak využívat oborové brány & jak dál v CPK? “ Praha, NTK PhDr. Lenka Hvězdová.
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
* Obecně lze říci, že software je programové vybavení počítače např.: * BIOS * Operační systém * Aplikace * Ovladače * Je software důležitý? * Zatímco.
Jak se implementuje Primo v ČR Martin Vojnar, MULTIDATA Praha s.r.o.
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Naše společenství vzniklo jako reakce na neuspokojivou situaci ve státě, jako je…… Nezaměstnanost Zdražování produktů, služeb a energií Konkurenční nevyváženost.
VY_32_INOVACE_ Mikroekonomie.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Jakub Petr. Bez možnosti vyzkoušet si oblečení Větší výběr sortimentu Nižší cena Ušetření času Nakupování z pohodlí Nakupování z pohodlí domova Problémy.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
1 Co je YouTube?  Veřejně dostupné úložiště digitálních videozáznamů  Nabízí přehledné vyhledávání, třídění a sdílení  Zcela zdarma.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
T- 5 Marketingový mix v pojišťovnictví. Pojistný produkt.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Distribuční cesty.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Seminář k soutěži Parádní web 21. leden 2014 Ing. Kamil Válek tajemník Městského úřadu Uherský Brod.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Vývoj mobilních her a současné trendy
American Diamond Traders inc.
Trhy kulturního dědictví a umění
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Talent marketingových komunikací
“Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na Co je to Shopero? “Krabicový” e-shop, který si snadno založíte na
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
Vyhýbání se daňovým povinnostem v digitální ekonomice
Transkript prezentace:

Současné byznys modely na Internetu Michal Berg eSports.cz

Současné?

1. Prodej zboží a služeb

Prodej reálného zboží: e-shopy všeho druhu Prodej reálných služeb: ubytování, letenky, telekomunikace, finanční služby… Stále byznys model ČÍSLO JEDNA Prodej zboží a služeb

Proč? Současné?

Protože nejprve je třeba něco vyrobit a prodat, aby bylo možné utrácet na reklamě

2. Reklama

Formy: Bannery, kontextová reklama, katalogy a vyhledávače, PR obsah, affiliate marketing, videoreklama, sponzoring… Růst o 20-25% ročně (zdroj: PwC) Pro mnoho projektů jediný možný zdroj příjmů, ovšem nejméně stabilní Reklama

Proč? Současné?

Je mnoho zájemců o sousta z reklamního koláče – a velcí kluci dostanou vždy nejvíc

3. Transakce a zprostředkování

Platební systémy, aukční služby, seznamky, inzeráty, veřejné zakázky, poptávky, nabídky práce… Nejčastější model v B2B sektoru – jde o to nabídnout kontakty a informace Na trhu není místo pro mnoho subjektů - kritické je množství uživatelů Transakce a zprostředkování

Proč? Současné?

Protože na velikosti záleží

Nyní ale opravdu něco současného!

Archivy, hudba, poradenství, software, online hry, gambling, erotika... Vysoká závislost na transakčních a platebních systémech, ale i vysoká invence v hledání nových cest Hyperkonkurenční prostředí na trhu Prodej digitálního obsahu

Proč? Současné?

Těžko prodávat, když konkurence nabízí alternativu zdarma

Webové aplikace, komunitní služby, pronájem zdrojů (např. webhosting) Často vznikají pro pokrytí vlastní potřeby nebo jako vedlejší produkt Mají největší rozsah byznys modelů. Často nemají dokonce žádný. Prodej digitálních služeb

Proč? Současné?

Protože pokrývají potřeby, o kterých jsme často nevěděli, že vůbec existují!

Zdarma. Často doplněno tzv. byznys modelem „exit“ – doufám, že mě někdo draze koupí. Někteří uspějí, většina ne. Reklama. Nevýhoda: čím víc je uživatel soustředěn na aplikaci, tím méně jej zajímá reklama. Problém obou modelů: pokud za něco neplatím, nemohu se na to spolehnout. Známé také pod názvem „problém Skype“ Byznys modely webových služeb

Freemium / Premium. Základní verze zdarma, pokročilejší placená. Ideální pro software as a service a další služby, které začínají a končí na internetu Propojení s realitou. Představuje nejslibnější oblast rozvoje webových služeb! Byznys modely webových služeb

Proč? Současné?

Protože Youtube vám nespraví kapající kouhoutek nebo bolavé zuby.

Lidé chtějí řešit své reálné potřeby s jednoduchostí, jakou znají z internetu. Příležitosti leží v propojení online a offline světa. Přes 10 let propojování obou světů stále existuje velká mezera mezi tím, co lidé chtějí, a co tradiční poskytovatelé služeb nabízejí. Obory: Zdravotnictví, služby, veřejná správa, řemesla… zábava až kdesi vzadu. Budoucnost webových služeb

Příklady? Současné?

ServiceGuy.org - Direct connect to someone who can help you right NOW! Služba vám přidělí číslo na lokálního řemeslníka či specialistu, který vám může pomoci právě teď. Byznys model: platí řemeslník za neustálý přísun zákazníků právě v čase, kdy má volno Webové služby budoucnosti

ZocDoc.com - Dentist and Doctor Appointments. Instantly. Smluvení návštěvy zubaře či lékaře online – více než specialistů, které je možné hodnotit. Platí zubař za umístění. Možný problém: konflikt mezi komunitním hodnocením a zájmy specialisty. Řešení: konkurence. Webové služby budoucnosti

BellaPictures.com – Vaše svatební fotografie musí vyprávět příběh. Služba zařídí vše potřebné, abyste si na svatební fotky vzpomněli až v okamžiku, kdy vám je kurýr doveze domů (výběr fotografa, termíny, výběr a zpracování fotek, zveřejnění na webu) Byznys model: zákazník platí nejen za fotky, ale i za pohodlí Webové služby budoucnosti

Všechny tři služby mají úspěšný byznys model.

Proč? Současné?

Dělají to, co lidé chtějí

“ Make something people want.” – Paul Graham

Děkuji za pozornost prezentace a odkazy na