Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník. OPAKOVÁNÍ 1 Prvouka 3.ročník.
OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída. OPAKOVÁNÍ 2 Prvouka 3.třída.
Zpracovala Jitka Ciprová
Zpracovala Jitka Ciprová
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Elektronická učebnice - I
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Věci kolem nás.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Podmínky života na Zemi 5.ročník
Rostliny - význam a jejich dělení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Název: VĚCI KOLEM NÁS
EVVO Prvouka 3. ročník ZŠ „ŽIVÁ PŘÍRODA“
Živá příroda.
LES ŘASY.
Autor: Mgr. Helena Uhříková
Člověk a jeho svět 4. ročník
Autorem učebního materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY PRVOUKA PRO 3.ROČNÍK Člověk a příroda Vyvození nového učiva Mgr.Jana Flesarová ZŠ Záhumení Rožnov pod Radhoštěm Datum vytvoření:
VY_32_Inovace_ Svět kolem nás Člověk a jeho svět 3. ročník
Společné znaky rostlin.
K RAJINNÁ SFÉRA. obsah krajina krajinná sféra příroda přírodní krajinná sféra litosféra pedosféra hydrosféra atmosféra biosféra kontrolní otázky.
EKOSYSTÉM SPOLEČENSTVO ROSTLINY ŽIVOČICHOVÉ HOUBY MIKROORGANISMY PROSTŘEDÍ SLUNCE VODA VZDUCH PŮDA.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dvořáček Josef. Dostupné ze Školského portálu Karlovarského kraje materiál.
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Rostliny.
Třídění přírodnin.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Třídění živých organismů
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Živočichové Společné znaky: Přijímají vodu a potravu, vylučují.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_26_PRVOUKA
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
Žáci se seznamují s rozdělením přírodnin na živé, neživé a na výrobky.
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
Podmínky života na Zemi
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
VY_52_INOVACE_27_ Vlastnosti živočichů
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.34_Živá_a_neživá_příroda.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Rostliny - význam a jejich dělení.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Živá příroda.
9. ABIOTICKÉ PODMÍNKY ŽIVOTA
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Živé organismy.
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
Podmínky života na Zemi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová Živá a neživá příroda Vytvořila: Mgr. Miloslava Tremlová

Vše, co příroda vytvořila bez pomoci člověka, nazýváme přírodninami. Pojmenuj přírodniny, které uvidíš na obrázcích. Všechny přírodniny můžeme rozdělit do dvou skupin: ŽIVÉ a NEŽIVÉ

Neživé přírodniny nemohou vyrůst nerozmnožují se nepřijímají potravu byly zde dříve, než vznikl život na Zemi

Neživé přírodniny Podívejte se na obrázky ještě jednou a řekněte, které přírodniny jsou neživé:

Neživé přírodniny VODA VZDUCH NEROSTY HORNINY

K čemu je na světě neživá příroda? Vytváří základní podmínky pro život: světlo – zdrojem je Slunce teplo – zdrojem je Slunce voda – životní prostředí pro některé živočichy - je obsažena v tělech rostlin, hub a živočichů vzduch – obsahuje kyslík, nezbytný pro život minerální látky – stavební látky, zajišťující správné fungování těl rostlin, hub a živočichů

Živé přírodniny rostou rozmnožují se přijímají vodu, potravu a jiné látky dýchají

Živé přírodniny Podívejte se na obrázky naposledy a řekněte, které přírodniny jsou živé:

Živé přírodniny ŽIVOČICHOVÉ ROSTLINY HOUBY

PŘÍRODA voda živočichové vzduch rostliny nerosty houby horniny NEŽIVÁ Shrnutí

Použité odkazy: http://www.megaobrazky.cz/obrazky-na-plochu/priroda/jezera/tapeta-3755/zobrazit-full http://tom-791.blog.cz/1009 http://jays.blog.cz/0609/na-houbach