Moře stejnosti Miloslav Knepr, client service director, MARK/BBDO Praha.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
…..přijďte si s námi zahrát
Advertisements

Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou a máte svou infrastrukturu pod kontrolou Michal Hroch Produktový manažer Microsoft ČR.
SPU Systém pro přidělování úkolů Úvodní studie 
Úroveň marketingu stavebních projektů v ČR a očekávané trendy.
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Vědecko-technologické parky, technologická centra – zkušenosti z budování a provozu (Ostrava, Praha) Jaromír Dudek Bratislava,
Sociální politika 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Implementace ICT do výuky č. CZ.1.07/1.1.02/ GG OP VK.
Schůze společenství vlastníků Bochovská
typologie obytné stavby 6. přednáška RODINNÉ DOMY II.
HOME STAGING VZOROVÝCH BYTŮ podpora prodeje developerských projektů
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Příležitosti firmy Trh firmy Segmentace trhu
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Jak přesvědčit zákazníka, aby nakoupil právě u vás Luboš Louženský, H1.cz.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Úvod do problematiky eBillingu
AKTUÁLNÍ PROJEKTY AKTUÁLNÍ PROJEKTY AKTUÁLNÍ PROJEKTY.
DESATERO PROBLÉMŮ JILEMNICE 7. DUBNA 2011 Tato akce je součástí projektu „Jilemnice – město zeleně“ spolufinancovaného z Revolvingového fondu Ministerstva.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Rezidenční potenciál Prahy 1 REM 6/ 2006INCOMA Research Tomáš Drtina. POPTÁVKA PO BYDLENÍ V PRAZE aneb „Pohled na potenciální klientelu v sedmi pádech“
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_01_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
1 REM – panel „logistika“ Stav logistiky v ČR 5.října 2006.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
LCS International, a.s..
Konference Nová adresa pro Vaše podnikání
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
1 Divize Project Development ZELENÁ FILOZOFIE SKANSKA.
CESTOVNÍ RUCH Přednáška Marketing cestovního ruchu
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Tomáš Julínek Reforma zdravotnictví. Základní charakteristiky ideových pohledů na zdravotnictví - duben 2001  Zvýraznění role občana  Zdravotnická zařízení.
Občané za spokojené bydlení Srovnání privatizace v Praze Pracovní zasedání ZMČ
Kavárna PředMěstí Sociální podnik. Koncept Výjimečný interiér – měšťanský dům v centru města Regionální produkty Sociální podnik Ten podnik žije! Skvělý.
HOSPODAŘENÍ DOMÁCNOSTI.
Strategie značky a komunikace
Koncepce marketingového řízení
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Korporátní, produktové, prodejně-taktické, brandové zprávy... Kdy pro koho a jak? Message Mix.
Internet jako nástroj vlivu aneb kde jsme a co nás čeká Tom áš Jindř íš ek Konference Internet
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
Developerský projekt AF s. r. o.
Podnikatelské koncepce
Bydlení.
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví. Základní otázky podnikatelského procesu Je výše oběti racionální (odpovídající) získanému prospěchu? Podnikatelský.
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
THE PLACE. MARKETING MIX PROMO- TION PRODUCT PRICE PLACE MARKETING MIX Jak se dostane zboží od výrobce k zákazníkovi.
Značka.
10 Důvodů pro zakázání reklamy
Domov (bydlení).
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Rozhodnutí o kvalitě místa bydlení dle různých atributů Projekt do ISR Jaromír Hloch ARI.
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství. Poradenská společnost ABSOLUT-IN působí na českém finančním trhu od roku Poskytuje služby v oblasti pojištění,
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Finanční gramotnost: Kdo nám může poradit. NA PORADCI ZÁLEŽÍ … 10 Kdo nám může poradit Člověk s kufříkem se ptá jiného čekajícího na tramvaj: „Promiňte,
VSTUP NA TRH SOHO TISKÁREN - 1.segment
Jak na PR (absolutní základ)
VÝRAZNÉ SLEVY 20% + malý dárek při pojištění majetku - bydlení, domácností, firem,
ABSOLUT-IN inteligentní poradenství
Značka.
Talent marketingových komunikací
Marketingové strategie
Historie marketingu
BYDLENÍ PATŘÍ MEZI ZÁKLADNÍ PRIORITY ČSSD
Stavebnictví - Bydlení a DPH
Transkript prezentace:

Moře stejnosti Miloslav Knepr, client service director, MARK/BBDO Praha

Nová harfa Lokace, lokace, lokace U zámeckého parku Tupolevova Bělohradské zahrady Nová harfa Budějovická alej Bytový projekt II

Moře stejnosti

Moře stejnosti

Moře stejnosti a moře peněz 01/2004 – 04/2005 Celkem 452.000.000 Top 100 262.118.000 Investice developerů a st. firem do reklamy, podle A-connect

Buď odlišný, buď odlišný, buď odlišný

Když se neumíš odlišit od konkurence, musíš být aspoň levnější. Buď odlišný Všechno by mělo reflektovat odlišnost: Produkt Reklama PR Literatura Web Sales prezentace Když se neumíš odlišit od konkurence, musíš být aspoň levnější.

Případová studie Polaris World Developer, který staví na prodává domy a byty v „resortech“ ve Španělsku. Byl jedním z řady developerů, nabízejících v Británii totéž – pohodlné bydlení ve Španělsku, kvalitní a nikoli levné

Jack Nicklaus Případová studie Polaris World Odlišení? Domy, byty v resortech Infrastruktura Golfové hriště Jack Nicklaus

Polaris World

Polaris World

Značka/brand name s unikátní nabídkou a skvělým produktem Polaris World Výsledky: Všechno prodáno – 11 000 properties Z no name developera Značka/brand name s unikátní nabídkou a skvělým produktem

Summary Odlišení – je nutno odlišit se od konkurence Co prodáváme – prodáváme domovy nebo m2 obytné plochy Emoce – jaký je ve vnímání rozdíl mezi bytem a domovem. Emocionální vazba je nejsilnějším pojítkem mezi značkou a zákazníkem.