Moře stejnosti Miloslav Knepr, client service director, MARK/BBDO Praha
Nová harfa Lokace, lokace, lokace U zámeckého parku Tupolevova Bělohradské zahrady Nová harfa Budějovická alej Bytový projekt II
Moře stejnosti
Moře stejnosti
Moře stejnosti a moře peněz 01/2004 – 04/2005 Celkem 452.000.000 Top 100 262.118.000 Investice developerů a st. firem do reklamy, podle A-connect
Buď odlišný, buď odlišný, buď odlišný
Když se neumíš odlišit od konkurence, musíš být aspoň levnější. Buď odlišný Všechno by mělo reflektovat odlišnost: Produkt Reklama PR Literatura Web Sales prezentace Když se neumíš odlišit od konkurence, musíš být aspoň levnější.
Případová studie Polaris World Developer, který staví na prodává domy a byty v „resortech“ ve Španělsku. Byl jedním z řady developerů, nabízejících v Británii totéž – pohodlné bydlení ve Španělsku, kvalitní a nikoli levné
Jack Nicklaus Případová studie Polaris World Odlišení? Domy, byty v resortech Infrastruktura Golfové hriště Jack Nicklaus
Polaris World
Polaris World
Značka/brand name s unikátní nabídkou a skvělým produktem Polaris World Výsledky: Všechno prodáno – 11 000 properties Z no name developera Značka/brand name s unikátní nabídkou a skvělým produktem
Summary Odlišení – je nutno odlišit se od konkurence Co prodáváme – prodáváme domovy nebo m2 obytné plochy Emoce – jaký je ve vnímání rozdíl mezi bytem a domovem. Emocionální vazba je nejsilnějším pojítkem mezi značkou a zákazníkem.