Ahoj___________, jak se máš. Úvodní fráze. Neruším

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naučil jsem se....
Advertisements

Prezentace pro klienty Svět se hroutí! Ustojím to?
Ponoř se do modra ….
MOUDRÁ ZAMYŠLENÍ A CITÁTY
Jak na to, aniž bychom se zničili
Practice with the Conditional Change the following sentences to the conditional, according to the model. Vzor: Nemám peníze a nemohu si koupit auto. Kdybych.
OSOBNÍ SEZNAMKA BEATRIS. PROČ OSOBNÍ? Dostane se Vám osobního přístupu Budete komunikovat s živým člověkem (se mnou) ☺ Nebudete vystavovat svůj profil.
Člověk náhle zemřel... Najednou uviděl, jak se k němu blíží Bůh - s kufrem v pravici. -Synu, přišel čas, musíme jít... Člověk se zeptal: - Proč tak.
Já vím.... Já vím... Vím, že láska může bolet i hřát, chci se s tím ale prát Vím, že láska může bolet i hřát, chci se s tím ale prát. Ty jsi neřekl,
Vlak „život“ Před časem jsem četl knihu, ve které byl život přirovnán k cestě vlakem. Je to vyjímečně zajímavé čtení, pod podmínkou, že ho správně interpretujeme.
Jen tak … Život se sestává z mnoha malých mincí,
Není člověk ten, který by se líbil lidem všem…
Ahoj všichni, jen vám chci říci, věřte či nevěřte, splnilo se mi přání, které jsem měl, a znám další lidi, kterým se to též splnilo, takže nic neztratíte.
Co a proč Radka Mužíková. Co stojí v centru mého zájmu? Co hýbe mým srdcem? To je tím CO, tím hlavním CO v mém životě: Život, bytí, existence Člověk jako.
JBA V televizi CNBC proběhl hodinový rozhovor s Warrenem Buffetem, druhým nejbohatším mužem světa, který mimo jiné věnoval 31 miliard USD na charitu. Zde.
Malé povzbuzení pro chvíle volna
Dokáže člověk vytvořit něco tak dokonalého jako je příroda ? …snad možná hudbu..
Pozorně čti a vteřinu či dvě o tom popřemýšlej !
Skuteční přátelé jsou vše co v životě máš!
Vzdělávání zaměstnanců Střediska sociálních služeb městské části Praha 9 je finančně podpořeno z Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu.
Jak jsem uvedla na první stránce, jmenuji se Gábina a ještě doplním příjmení Urválková. Tak tedy, neznáte mě. A protože se vzájemně nevidíme a nemůžete.
Čtěte pomalu a tiše!  .
Pozornost Přednáška s prezentací nebo prezentace s přednáškou (Zapněte si prosím zvuk a sami přecházejte na další snímky.) © Radka Mužíková.
Oceňování, vděčnost a zákon rozšíření a zákon rozšíření (Z knihy: Sanaya Roman Žít s radostí)
Motivační dopis Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Jak vyjednávat o smlouvě a honoráři I. pro společnost JTP Roman Čiviš, A TREND.
Poznámky pro výuku Předmět: Vlastivěda
které je stále třeba brát v úvahu !
Poslechněme píseň: Buď na mě hodná. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Dopis od Boha.
V životě lidí mohou nastat neočekávané situace
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
Jen tak, pro radost, Ti posílám jednu malou vločku
Je zajímavé sledovat, jestli to pošleš zpět
Interviewing = Pohovor s klientem NKPD Lucia Madleňáková.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 1.
Přečti pořádně hlavně konec !!! a nepodváděj !! A hlavně si přečti konec, to nemá chybu, jsi na správném místě! Učitel filozofie jednoho dne přisel, do.
Projekt: Vzdělávání pro ekonomický rozvoj v zemědělství – Ing. Petr Hladký Agro Brno - Tuřany, a.s. Téma: Obchodní dovednosti pro obchodníky.
Komunikace s rodiči.
Pár vtípků.
Miluj tak, jako by tě ještě nikdy
Co je to štěstí…..
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
Příběh pro všechny tvrdě pracující
Konverzace: Popište někoho!. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
DOPIS PRO TEBE.
Ponoř se do modra …
ANOTACE Objasnit žákům pojem krátkodobý a dlouhodobý cíl, seznámit je s vytyčováním svých cílů a s využitím pozitivních vzorů. Výukový materiál.
Rozhovor se… slečnou Magdalenou Žižkovou Co jsme zjistily o Majdě ? Co ji baví? Jak ji (ne)znáte…..
Ahoj! Tak jsem slyšel, že chceš studovat na gymplu? Ano, rád bych, ale mám strach z přijímacích zkoušek z matiky!
Národní týden manželství „Manželství je víc než kus papíru“ únor, 2015.
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
Čím chci být ,až vyrostu.
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
HLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Naučil jsem se....
Practice with the Conditional
Skuteční přátelé jsou vše co v životě máš!
Asertivita.
DOPIS PRO TEBE.
Otázky pro průběžnou práci
Jen tak … Život se sestává z mnoha malých mincí,
které je stále třeba brát v úvahu !
Motivační dopis Většinou se přikládá k životopisu
Malé povzbuzení pro chvíle volna
MOUDRÁ ZAMYŠLENÍ A CITÁTY
MOUDRÁ ZAMYŠLENÍ A CITÁTY
Transkript prezentace:

Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního seznamu (č. 1) Ahoj___________, jak se máš? Úvodní fráze. Neruším? Nemám moc času, ale máš ty pár minut? Musím ti říct něco důležitého. Pokud je odpověď ANO, pokračujte v hovoru, pokud NE, zeptejte se, kdy je nejlepší doba k rozhovoru. Proč ti volám: můj kamarád / moje kamarádka ____________ mi právě řekl/a o plánech na rozšíření, které má jeho/její společnost, a zeptal/a se mě na nejakčnější osobu, kterou znám, a vím / slyšel/a jsem, jak důležitý je pro tebe motivační faktor________________________________________________ Je to pravda? Počkejte na odpověď Nemůžu ti nic slíbit, ale kdybych měl/a něco, co TOBĚ pomůže toho dosáhnout, měl/a bys zájem se na to podívat? Počkejte na odpověď Mám zajímavé informace, které bych s tebou chtěl/a projít. Mohla by to být odpověď na tvoje přání! Jak jsi na tom v týdnu? Kdy by to pro tebe bylo nejlepší? Já bych mohl/a ___________ den v (čas)_________, ale jak říkám, nemůžu ti nic zaručit. Počkejte na potvrzení nebo návrh Potvrďte čas. – PERO nebo TUŽKA – (nezapomeňte se zasmát!!) Jste muž/žena, který/á drží slovo?

Předloha telefonního rozhovoru, pokud telefonujete osobě z vlastního seznamu (č. 2) Ahoj___________, jak se máš? Úvodní fráze. Neruším? Nemám moc času, ale máš ty pár minut? Musím ti říct něco důležitého. Pokud je odpověď ANO, pokračujte v hovoru, pokud NE, zeptejte se, kdy je nejlepší doba k rozhovoru. Proč ti volám: můj kamarád / moje kamarádka ____________ mi právě řekl/a o plánech na rozšíření, které má jeho/její společnost, a zeptal/a se mě na nejakčnější osobu, kterou znám, a vím / slyšel/a jsem, jak důležitý je pro tebe motivační faktor________________________________________________ Je to pravda? Počkejte na odpověď Nemůžu ti nic slíbit, ale kdybych měl/a něco, co TOBĚ pomůže toho dosáhnout, měl/a bys zájem se na to podívat? Počkejte na odpověď Mám zajímavé informace, které bych s tebou chtěl/a projít. Jde o společnost Mannatech, která je vedená na významné americké burze a je to společnost, která se zabývá výzkumem a vývojem. Mohla by to být odpověď na tvoje přání! Jak jsi na tom v týdnu? Kdy by to pro tebe bylo nejlepší? Já bych mohl/a ___________ den v (čas)_________, ale jak říkám, nemůžu ti nic zaručit. Počkejte na potvrzení nebo návrh Potvrďte čas. – PERO nebo TUŽKA – (nezapomeňte se zasmát!!) Jste muž/žena, který/á drží slovo? Moje telefonní číslo je ... pro případ, že se něco stane nebo že budeš mít zpoždění.

Co dělat před zvacími hovory a během nich. Nezapomínejte, že účelem každého telefonátu je sjednání schůzky. A důvod, proč voláme, je zjistit, co můžeme pro konkrétního člověka udělat. Před tím, než budete někomu telefonovat, si projděte svůj seznam a zkuste přijít na to, jaké může mít dotyčná osoba přání, co od života očekává, co je pro ni důležité a jaké jsou její nejsilnější stránky a charakterové vlastnosti. Pomocí motivačních faktorů zkuste uhodnout její potřeby a sny a před hovorem je napište na zvláštní papír. Vždy mějte na paměti: „Abychom uspěli, musíme rozpoznat potřeby, sny nebo problémy lidí a pomoci jim potřeb/snů dosáhnout a problémů se zbavit.“ Jsme placeni za řešení problémů druhých lidí. „Vaše odměny závisí na volbě problémů, které chcete za druhé lidi vyřešit.“ Velikost problémů určí velikost odměny.

Klíčové motivační faktory Zdraví: Zdraví je naším největším bohatstvím. Dotyčný člověk se buď o své zdraví stará a sleduje, co jí (např. organickou stravu), má dobré stravovací návyky (např. nejí nezdravou stravu), pravidelně cvičí, NEBO má zdravotní problémy, které mu zabraňují žít plnohodnotný život a mít energii a/nebo vitalitu na věci, které jsou pro něho opravdu důležité, jako je např. dostatek času smysluplně stráveného s dětmi. Finance: Unavený a znechucený z toho, jak jsem unavený a znechucený. Finanční potíže, se kterými potřebuje pomoci, nebo jen nestíhání placení účtů. Mluvte o důležitosti kvalitních informací o financích, brzkém odchodu do důchodu, nových obchodních konceptech a otevřenosti vůči jiným zdrojům příjmu – pasivnímu příjmu. Být připraven financovat dětem vysokou školu. Čas: má hodně času a chce s ním naložit smysluplně NEBO nemá vůbec čas: „Kdybych měl/a víc času, tak bych........“ Žití smysluplného života: vymyslete něco se smyslem Zanechání dědictví: Starost o vaše děti a děti vašich dětí Humanista: mějte srdce, vůli a zapálení pomáhat jiným VELKÉ sny: nový dům, auto, motorový člun, cestování po světě, vlastní podnikání Čím budete specifičtější, tím lepších výsledků dosáhnete

Uskutečnění hovoru Před hovorem Ověřte si, že máte naplánované setkání, na které osobu pozvete, nebo jaká volná místa máte v kalendáři. To stejné platí pro Downline (osobu ve vaší spodní organizační struktuře), pokud telefonujete za ni. Během hovoru: Když dotyčný zvedne telefon, představte se (je to velmi důležité, pokud voláte z pevné linky nebo pokud patří ke starším kontaktům). Kdykoli je to možné, vaše Downline by měla být telefonovat s vámi a udělat úvod. To on/a představí VÁS potenciálnímu zájemci. Úvod zkraťte. Vysvětlete, proč voláte (Zrovna jsme mluvili o plánu na expanzi globálního podnikání a chtěl/a vědět, kdo je nejakčnější osoba, kterou znám) a PROČ voláte zrovna jí/jemu: (Akční, ambiciózní, otevřený obchodním nápadům, velké sny, charakterní, čestný a poctivý člověk nebo člověk, který ochotně pomáhá druhým.) Načasování je důležité. Vždy se ujistěte, že je k rozhovoru vhodná doba! Pokud NE, zavolejte jindy. Spěchejte (jen pár minut), ale mějte vždy něco důležitého, co chcete sdělit. Je to výstřel do tmy... nemůžete nic slíbit.

Až se VY dostanete k telefonu: Buďte zapálení pro věc, ale rezervovaní. Potvrďte, že dotyčný je akční a ambiciózní a otevřený novým myšlenkám, jak rozšířit tradiční zdroje příjmu. Konverzaci udržujte nezávaznou – výstřel do tmy – ŽÁDNÉ sliby. Při mluvení mějte na paměti, že účelem je dostat dotyčného na individuální schůzku nebo domácí setkání. Soustřeďte se na oblasti, které dotyčného zajímají. NEODPOVÍDEJTE na otázky po telefonu – to je důvodem k setkání: Pokud byste mohli zodpovědět dotazy po telefonu, nebylo by to tak závažné... jako návštěva u kadeřníka po telefonu (smích!!!) Na otázku odpovídejte otázkou: „Je to prodej?“ –Máte rád/a prodej? Potenciálnímu zájemci znovu připomeňte, že zatím nic nemůžete slíbit. Je nutné se setkat, abychom zjistili, jestli máme nějaké společné zájmy a jestli můžeme spolupracovat. Mějte připravena dvě data s časy, ze kterých je možné si vybrat. Potvrďte čas. – PERO nebo TUŽKA – (nezapomeňte se zasmát!!) Jste muž/žena, který/á drží slovo? Poblahopřejte dotyčnému, že je otevřený novým nápadům.

In Closing UDRŽET KONVERZACI KRÁTKÉ A SLADKÉ…Ne více než 3-5 minut Rozloučit a potvrdit dohodnuté datum a čas Dejte mu / jí číslo zavolat, pokud něco přijde, které je udrží v tom, aby jednání nebo jsou pozdě.