+420 271 752 042 Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Výpočet úroku při jednoduchém úrokování
Mobilní služby a reklama
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Od celosvětově největší sítě odborníků na online marketing Web. Vyhledávače. Sociální média. Mobil. Jednoduše. 600 dní, které změnily svět internetu Milan.
Kterak jsou PPC systémy vpravdě platbou za zobrazení Dušan Janovský.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
… najdu tam, co neznám !.
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_02.
specialista na firemní květinový servis
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_04.
Nástroj pro efektivní práci moderního makléře Stanislava Kabele, Asim El Amin.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Média a PPC Jan Makovička (Ringier ČR a.s.) Konference „PPC – efektivní internetová reklama“ (22. května 2007)
Představujeme službu Samepage
Představení administračního systému WebSunTool WebSun.eu.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
& Virtuální svět PPC „Aneb jak PPC pomáhá při regulování poptávky internetové cestovní agentury“
Výpočet pojistného. Riziko rriziko je stupeň nejistoty s určitou pravděpodobností, přičemž pravděpodobnost je poměr počtu dané alternativě příznivých.
ROZHODOVACÍ ÚLOHY.
Zadávací řízení dle pravidel PRV Lipová, „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí“ Společně Měníme.
Click Fraud & Web Analytics
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
OBSAH Minulost – jak se rozvíjel obchod a budovaly prodejní kanály
Network Marketing NINJA by Daniel Sikora Jen málo lidí si uvědomuje, jak důležitá v podnikání je dobrá nálada a pozitivní atmosféra kolem Vás.
GASTRONOMICKÝ INFORMAČNÍ SYSTÉM FUSION prezentace základních funkcí
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Projekt na 3MA382 Karel Koliš & Jan Vyhlídka.  Prostředí: ◦ IT firma tvořící webové stránky ◦ 1. rozsáhlý projekt  Komplexní webové řešení ◦ Zahrnuje.
Autor: Janoštíková Tereza. Zadání Co udělat, když potřebujete nějakou fotku nebo obrázek pro svou školní prezentaci Krok po kroku sledujte popis.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. ČLENOVÉ TÝMU Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
Case Study: Jak se nám podařilo zvýšit konverzní poměr o 21 %
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
MARKETINGOVÝ MIX.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
Monitorovací systém sociálních služeb města Plzně k podpoře dotační politiky Mgr. Karolína Vodičková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce David Špinar, H1.cz
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Sdružení E-TENDERS el. tržiště veřejné správy.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Trendy v Ecommerce.
Vyhledávání v Internetu
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
TICKET RESTAURANT® CARD
Clever Farmer Clever Swagfactory.
5 FIRMA A SPOTŘEBITEL.
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Autor práce: Michaela Janová
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.

Efektivní internetový marketing, David Špinar Jak docílit efektivního internetového marketingu?

Efektivní internetový marketing, David Špinar Jednoduché schéma internetového marketingu

Efektivní internetový marketing, David Špinar Klíč k efektivitě Maximalizovat výnosovou stránku průměrná hodnota objednávky cenová politika Maximalizovat konverzní poměr Minimalizovat náklady na návštěvníky

Efektivní internetový marketing, David Špinar Jak udělat z návštěvníka zákazníka? Konkurenceschopná nabídka Použitelnost a přehlednost webu Přesvědčivost nabídky Důvěryhodnost nabídky i provozovatele Zacílení marketingu na správné uživatele Kde najdu ty správné uživatele?

Efektivní internetový marketing, David Špinar Zacílení marketingu na uživatele Všeobecný přehled o cílové skupině je nepřesný nemusí sedět na aktuální potřebu uživatele Kontextová nabídka je přesnější občas nemusí sedět a působí protismyslně Vyhledávače nejpřesnější sedí vždy na aktuální potřebu

Efektivní internetový marketing, David Špinar Kolik platit za návštěvníky? Neexistuje univerzální odpověď, je vždy individuální. Internetový marketing se dá velmi dobře vyhodnocovat i plánovat, přesto se u něj nesmyslně plýtvá. Mohu si dovolit platit tolik, kolik mi dovolí konverzní poměr a průměrná výše objednávka. Kolik to je?

Efektivní internetový marketing, David Špinar Malý příklad Průměrná výše objednávky Kč Konverzní poměr... 0,5 % Výnosy na návštěvníka Kč Maximální náklady na návštěvníka Kč Je třeba posoudit nabídku reklamních prostor podle nákladu na získaného návštěvníka. Nejvýhodněji vychází platba za kliknutí (PPC) jednoduše se vyhodnocuje většinou si mohu určit cenu dopředu

Efektivní internetový marketing, David Špinar PPC systémy pro české inzerenty Google AdWords eTarget AdFox AdKontext bbText, bbKontext

Efektivní internetový marketing, David Špinar Takže nezapomeňte... Nakupujte návštěvníky s rozmyslem a co nejlevněji. Maximalizujte svůj konverzní poměr zacílením a kvalitou své nabídky a svého webu. Děkuji za pozornost David Špinar, H1.cz s.r.o.