Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Efektivní internetový marketing, David Špinar Jak docílit efektivního internetového marketingu?
Efektivní internetový marketing, David Špinar Jednoduché schéma internetového marketingu
Efektivní internetový marketing, David Špinar Klíč k efektivitě Maximalizovat výnosovou stránku průměrná hodnota objednávky cenová politika Maximalizovat konverzní poměr Minimalizovat náklady na návštěvníky
Efektivní internetový marketing, David Špinar Jak udělat z návštěvníka zákazníka? Konkurenceschopná nabídka Použitelnost a přehlednost webu Přesvědčivost nabídky Důvěryhodnost nabídky i provozovatele Zacílení marketingu na správné uživatele Kde najdu ty správné uživatele?
Efektivní internetový marketing, David Špinar Zacílení marketingu na uživatele Všeobecný přehled o cílové skupině je nepřesný nemusí sedět na aktuální potřebu uživatele Kontextová nabídka je přesnější občas nemusí sedět a působí protismyslně Vyhledávače nejpřesnější sedí vždy na aktuální potřebu
Efektivní internetový marketing, David Špinar Kolik platit za návštěvníky? Neexistuje univerzální odpověď, je vždy individuální. Internetový marketing se dá velmi dobře vyhodnocovat i plánovat, přesto se u něj nesmyslně plýtvá. Mohu si dovolit platit tolik, kolik mi dovolí konverzní poměr a průměrná výše objednávka. Kolik to je?
Efektivní internetový marketing, David Špinar Malý příklad Průměrná výše objednávky Kč Konverzní poměr... 0,5 % Výnosy na návštěvníka Kč Maximální náklady na návštěvníka Kč Je třeba posoudit nabídku reklamních prostor podle nákladu na získaného návštěvníka. Nejvýhodněji vychází platba za kliknutí (PPC) jednoduše se vyhodnocuje většinou si mohu určit cenu dopředu
Efektivní internetový marketing, David Špinar PPC systémy pro české inzerenty Google AdWords eTarget AdFox AdKontext bbText, bbKontext
Efektivní internetový marketing, David Špinar Takže nezapomeňte... Nakupujte návštěvníky s rozmyslem a co nejlevněji. Maximalizujte svůj konverzní poměr zacílením a kvalitou své nabídky a svého webu. Děkuji za pozornost David Špinar, H1.cz s.r.o.