Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza
Obsah prezentace - důvody vzniku projektu AdMonitoring - geneze projektu, zapojená média, - systém měření a kompletace dat - datové výstupy - další kroky projektu
Vznik projektu - poptávka trhu - zadavatelé a agentury, odd. marketingu - jediný chybějící datový zdroj pro plán. kampaní - do soutěže s ostatními médii – zisk dalších rozpočtů - před rokem rozhodnuto o realizátorovi (Primetime)
Vývoj projektu - k jsou zapojena tato mediální uskupení: Amedia, ARBOmedia, NetCentrum, Finance, iDNES, Iinfo, Kurzy, Ringier, Seznam - celkem 70 médií - od testační fáze fukčnosti systému - od 1.6. zapojování deklarujících médií - vznik online aplikace pro analýzu dat - listopad 07 – první publikace + prodej dat - od prosince 07: akvizice dalších ne/zapojených médií
Způsob měření dat Tři pilíře: 1. deklarativní databáze (zapojená média): - ceník - plány kampaní - reklamní výkon 2. skenovací robot Nettrack - sběr kreativy (reklamních objektů) - odhad výkonu na nezapojených médiích 3. audit výsledných dat | - agenturami - interní kontroly a čištění Způsob měření dat
Sběr dat (schéma) Deklarativní databáze Nezávislý monitoring Nettrackem Deklarace Médium Monitoring emisí Propojení Verifikace Čištění Audit Výsledná data
První data.....
Datové výstupy - Celkem 1,448 mld. Kč v gross cenách display reklamy
Výhled - Data
Budoucnost projektu AdMonitoring - internet vlastní všechna data pro plánování a hodnocení kampaní - zapojování dalších médií – monitoring co největší části trhu - proces zkvalitňování dat - prodej a distribuce dat na měsíční bázi