Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy 14. 11. 2007 hotel Majestic Plaza.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Advertisements

Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A7 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníŘíjen.
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
FÁZE A CYKLUS SUMP: Od myšlenky k praktickým řešením Petr Kurfürst, Centrum dopravního výzkumu, v.v.i. Praha, Kongresové centrum
JPD 3 CZ / /0370 Posílení konkurenceschopnosti pražských podnikatelů v programech zahraniční rozvojové spolupráce Evropských společenství.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Případová studie internetového projektu Skladuj.cz Praha Tomáš Formánek, Logio.
Semestrální práce z předmětu Projektový management
Měření mobilních služeb Mobilní metokomise Mobile Internet Forum 2010.
P5 MARKETINGOVÝ INF. SYSTEM A VÝZKUM TRHU MIS - je cesta, jak se firma dovídá o vlivech působící na její okolí, o měnících se požadavcích zákazníků, nových.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
MARKETING Brigita Stloukalová. Nastudujte si sami: Šimková, E. Základy managementu a marketingu pro neziskové organizace. Kap. 8. Marketing v neziskové.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
1 O programu pro Informační Systém Investičního Controllingu n Dovolujeme si Vám představit základní schémata informačního systému ISIC n Programové řešení.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Techniky projektového řízení
Ministerstvo životního prostředí Státní fond životního prostředí ČR zelená linka OPŽP – výroční konference Akcelerační.
Ekonomické přežití nových médií Ekonomický a politický kontext fungování médií ve světě a v ČR Tomáš Prouza, Peníze.CZ.
Mobilní Reklama v ČR. Mobilní reklama včera – dnes - zítra Predikce z let 2006 – 2008 Case study - ČR Nástroje a možnosti Výhled do budoucna Příklady.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
1.Obsah marketingového řízení
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Internet jako mediatyp pro reklamní investice
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Efektivní využití informací z médií. Výběr relevantních zpráv podle klientem definovaných témat Monitoring médií.
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Vítejte na marketingu ve veřejném sektoru
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_04 Název materiáluBurza cenných.
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Online trh pohledem Sdružení pro internetovou reklamu Ján Simkanič, předseda Výkonné rady SPIR IAC Slovanský dům, Praha.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Mediální plán.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická
Komise pro investice, územní plánování a životní prostředí
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Katedra řízení podniku
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Tomáš Búřil, předseda Výkonné rady SPIR
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Návod k použití 1 Odstraňte čáry a texty, které nepotřebujete. 2
Strategie rozvoje obce - tvorba koncepčního dokumentu Shrnutí
Zpráva o české reklamě
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Čisté investice do rozhlasové reklamy
Transkript prezentace:

Start projektu AdMonitoring - monitoring internetové reklamy hotel Majestic Plaza

Obsah prezentace - důvody vzniku projektu AdMonitoring - geneze projektu, zapojená média, - systém měření a kompletace dat - datové výstupy - další kroky projektu

Vznik projektu - poptávka trhu - zadavatelé a agentury, odd. marketingu - jediný chybějící datový zdroj pro plán. kampaní - do soutěže s ostatními médii – zisk dalších rozpočtů - před rokem rozhodnuto o realizátorovi (Primetime)

Vývoj projektu - k jsou zapojena tato mediální uskupení: Amedia, ARBOmedia, NetCentrum, Finance, iDNES, Iinfo, Kurzy, Ringier, Seznam - celkem 70 médií - od testační fáze fukčnosti systému - od 1.6. zapojování deklarujících médií - vznik online aplikace pro analýzu dat - listopad 07 – první publikace + prodej dat - od prosince 07: akvizice dalších ne/zapojených médií

Způsob měření dat Tři pilíře: 1. deklarativní databáze (zapojená média): - ceník - plány kampaní - reklamní výkon 2. skenovací robot Nettrack - sběr kreativy (reklamních objektů) - odhad výkonu na nezapojených médiích 3. audit výsledných dat | - agenturami - interní kontroly a čištění Způsob měření dat

Sběr dat (schéma) Deklarativní databáze Nezávislý monitoring Nettrackem Deklarace Médium Monitoring emisí Propojení Verifikace Čištění Audit Výsledná data

První data.....

Datové výstupy - Celkem 1,448 mld. Kč v gross cenách display reklamy

Výhled - Data

Budoucnost projektu AdMonitoring - internet vlastní všechna data pro plánování a hodnocení kampaní - zapojování dalších médií – monitoring co největší části trhu - proces zkvalitňování dat - prodej a distribuce dat na měsíční bázi