Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777
Advertisements

Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_11.
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
SMĚRNICE K DM. ÚČEL - PŮSOBIT PROFESIONÁLNĚ A PŘÍJEMNĚ NA KLIENTA.
Co je logo, vznik loga z obrázku (piktogramu)
PUBLIC RELATIONS PRO ÚČELY KNIHOVNY. SVĚT JE DÁÁÁÁÁVNO PŘED NÁMI - Mezopotámie, Asýrie, Persie a Egypt tiskový mluvčí britského ministerstva financí.
Pravidla publicity projektu
Informační systém Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T. G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_17.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Propagace informačního systému pro mládež. Proč propagovat ISM? Mobilita studentů – cílová skupina Síť informačních center jako celek Jasný společný vizuální.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Operační program vzdělání pro konkurenceschopnost 1.1. Globální grant: Zvyšování kvality ve vzdělávání ve Zlínském kraji Projekt CZ.1.07/1.1.08/
Power Point– úvod Ing. Bohumil Bareš.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Vysoká škola ekonomická fakulta.
Sociální kontrola Autor: Mgr. Pavel Semerák Občanský a společenskovědní základ Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Základní pojmy Grafiky
Analýza makro a mikroprostředí
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_01.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Kristýna Horná, Libor Krsek, Martin Seko a další z GML.
Koncepce marketingového řízení
Struktura inzertního oznámení Vypracovali: Veronika Kamenická, Ondřej Vaníček, Markéta Štíbrová.
Fiktivní firma VY_32_INOVACE_4_2_06_ Fiktivní firma
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Úvod do managementu 1. seminář
1.1. PUBLIC RELATIONS JAKO SOUČÁST MK doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_13.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_19.
Prezentace.
POWER POINT 1 Základní pojmy Power Point - základní pojmy.
Prosperita organizace
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Kultura Občanský a společenskovědní základ Autor: Mgr. Pavel Semerák
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vektorová grafika.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
Marketingové prostředí obce
Vznik sociologie Autor: Mgr. Pavel Semerák Občanský a společenskovědní základ Inovace výuky na Gymnáziu Otrokovice formou DUMů CZ.1.07/1.5.00/
Vítejte na Marketingu. Identita, image Identita = komplexní obraz firmy utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i budoucností Tvoří.
FIREMNÍ KULTURA.
Vítejte na hodině Marketingu
Sociální psychologie se zaměřením na sport
H u m a n r e s o u r c e s OD a implikace do oblasti HR - řízení lidských zdrojů Michaela Vojtková.
U3V Počítačová grafika Organizace kurzu doc. Ing. Stanislav Horný, CSc. gml.vse.cz Kristýna Horná, Libor Krsek, Martin Seko a další z GML.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Event Marketing. Komunikační mix podle účinku EfektKrátkodobýDlouhodobý ImageEvent marketing Reklama na značku Public relations Korporátní reklama Reklama.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Jihlava Šablona 32 VY_32_INOVACE_043.ICT.13 Práce s předlohou snímku.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Ing. Veronika Dostálková MBA SAMOSTATNÉ OPAKOVÁNÍ Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Název společnosti Produkty a služby
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Ing. Veronika Dostálková MBA
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Grafika – opakování Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Ekonomika malých a středních podniků
Potřebují knihovny LOGO?
Piktogram reklama logo
Transkript prezentace:

Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3 Management a marketing PODNIKOVÁ IDENTITA Ing. Pavel Pánek 3. ročník, ABR St 17:30 Dana Jarolímová Lucie Krausová Zuzana Peklová Ivana Samková Lenka Samková

Podniková identita Podniková komunikace Podnikový image Podniková Podniková identita vychází z podnikové komunikace kam patří také podniková kultura a podniková image. Podnikový image Podniková kultura

Podniková identita označuje cílevědomě utvářený strategický koncept vnitřní struktury, fungování a vnější prezentace konkrétního podniku v tržním prostředí Podniková komunikace tedy vychází především z vedení firmy a je zaměřena jak dovnitř podniku (na jednotlivé útvary a zaměstnance), tak také navenek, zejména na klíčové segmenty veřejnosti Podniková kultura vychází z konkrétní vnitřní (inertní) situace, komunikace a vztahů mezi zaměstnanci Podniková image je důležitou zjednodušující pomůckou pro naše vnímání a jednání v každodenním životě, což znamená, že se vyjadřujeme k problémům, nakupujeme produkty, podporujme či naopak zatracujeme určité projekty

Podniková identita skládá se z podnikové filosofie, kultury a designu je vyjádřena celou řadou symbolů, především prostředky identifikace, stability a kontroly podniku

Pojmy Podniková filozofie Je mottem, formulovanou vizí, posláním, které vytyčuje smysl existence podniku. Stává se ústřední myšlenkou, od které se odvíjí vše uvnitř i vně organizace

Kategorie podnikových symbolů Symbol materiální Symbol slovní Symbol jednání (chování)

Symbol materiální Jedná se o architektury budov i jednotlivých stanovišť Oděvy Umístění, velikost a vybavení vymezeného pracovního místa Vyznamenání a ocenění Logo

Symbol materiální - design manuál (grafický) Má fungovat jako závazná podniková směrnice pro každodenní aplikaci vytvořeného jednotného vizuálního stylu Nemělo by se stát, že jednotlivá oddělení a zaměstnanci mají různé navštívenky, trička Podnikové konstanty firemní písmo a zásady typografie barevnost Logotyp společnosti geometrická definice logotypu barevné varianty logotypu černobílá a negativní varianta nepřípustné použití logotypu

Oděvy

Logo (z řeckého logos = slovo, řeč, zákon, pojem…) je označení organizace, společnosti, firmy nebo instituce ve speciálním grafickém provedení. Logo je uváděno na produktech této firmy, pomáhá tak identifikaci a tvoří povědomí o značce (image-building)

Logo a logotyp

Firemní vizitka Obsah logo jméno funkce kontakt: telefon, fax, e-mail, adresa zaměstnání, www zahraniční firmy jedna strana česky, druhá anglicky Forma kvalitní papír (povrch, barva) standardní rozměr jednoduchost písma (nekombinovat)

Firemní vizitka

Symbol jednání (chování) Komunikace mezi společností a zaměstnanci Zvyky Společenská setkání Pracovní schůzky Školení, porady Oslavy Obědy

Společenská setkání, pracovní schůzka, školení, porady

Symbol slovní Pozdravy, slogany, hesla, příběhy, legendy i anekdoty Název firmy Jednoduchý, libozvučný Originální Čím se zabývá Výslovnost Skloňování Zkratky Dle jména majitele

Slogan je krátký textový útvar obvykle čistě utilitární povahy a charakteru, jedná se často jen o stručné heslo či snadno zapamatovatelnou průpovídku, jenž slouží primárně k upoutání pozornosti čtenáře či posluchače

Slogan Supraphon – věrný tón Šetři kasu , kupuj vasu . . . (slogan z první republiky) Brčko mléku příchuť dá, všem dětem hned zachutná.

Použitá literatura Foret M. (2003): Marketingová komunikace. Vydavatelství a nakladatelství Computer Press, Brno, 275. http://www.syi.wz.cz/cviceni/manag_01/Podnikov%E1%20identita.doc www.kht.tul.cz/items/APC/apc1/1APC_corporate_identity.ppt http://images.google.cz/ http://cs.wikipedia.org/wiki/Slogan http://www.reklamni-marketing.cz/reklama/slogan/ http://www.obrazky.cz/?q=logo http://cs.wikipedia.org/wiki/Logo