Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

registrační číslo CZ.1.07/1.5.00/
Trojúhelník výkonů Ing. Jaroslav Bernkopf Trojúhelník výkonů
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 2. POLOLETÍ - OTÁZKY
Risk - elektrický proud
Název materiálu: ELEKTRICKÝ VÝKON – výklad učiva.
Transformátory (Učebnice strana 42 – 44)
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
PROCVIČOVÁNÍ spustíte klávesou F5
Nadpis do sešitu STŘÍDAVÝ PROUD V./2./92.
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Tento soubor už se neudržuje.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Elektrický obvod a jeho části
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Název materiálu: ČAS – výklad učiva.
Obvody střídavého proudu

Nejmenší společný násobek
Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
ELEKTROMAGNETICKÉ JEVY, STŘÍDAVÝ PROUD
Název materiálu: ELEKTRICKÉ POLE – výklad učiva.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Název materiálu: ELEKTRICKÉ ZNAČKY – výklad učiva.
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
PYRAMIDA Práce a energie
IV. ELEKTRONOVÁ KONFI- GURACE a PSP
Název materiálu: SÍLA – výklad učiva. Název dle číselného rozsahu: VY_32_INOVACE_201. Autor materiálu: Mgr. Bronislav Budík. Zařazení materiálu: o Vzdělávací.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
16. STŘÍDAVÝ PROUD.
Název materiálu: ŘAZENÍ SPOTŘEBIČŮ – výklad učiva.
Soutěž pro dvě družstva
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
OBSAH PŘEDMĚTU FYZIKA Mgr. J. Urzová.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Stavba transformátoru Transformace proudu a napětí
Úkoly nejen pro holky.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Transformátor VÝPOČTY.
Přednost početních operací
Název materiálu: PRÁCE – výklad učiva.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Vznik střídavého proudu sinusoida
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
TRUHLÁŘ I.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Název materiálu: JEDNODUCHÝ OBVOD – výklad učiva.
Generátory elektrického napětí
Název materiálu: Elektrická práce – výklad učiva.
Základy Elektrotechniky
ROZVOD ELEKTRICKÉ ENERGIE .
Střídavé napětí a střídavý proud
Faradayův indukční zákon VY_30_INOVACE_ELE_732 Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice Vypracoval: Ing. Josef Semrád
Střídavý proud - 9. ročník
Transkript prezentace:

Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY VY_32_INOVACE_224 Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY Název dle číselného rozsahu: VY_32_INOVACE_224. Autor materiálu: Mgr. Bronislav Budík. Zařazení materiálu: Vzdělávací oblast : Člověk a příroda. Vzdělávací obor : Fyzika. Tematický okruh: Energie – elektrická energie, ELM ind. Ročník : 9. Metodické pokyny: Jsou uvedeny na jednotlivých listech, u každého cvičení. Datum vytvoření: 4.1. 2012

opakování 1.pololetí 9.ročníku Co je to elektrický proud? Jakou má značku a jednotku? Co je to elektrické napětí? Jakou má značku a jednotku? Co je to elektrický odpor? Jakou má značku a jednotku? Popiš princip elektromagnetické indukce? Na čem závisí velikost elm. indukovaného napětí?

opakování 1.pololetí 9.ročníku Napiš tři příklady využití elektromagnetické indukce. Jak se nazývají stroje na přeměnu mech. energie na elektrickou? Co je to alternátor. Které zařízení „vyrábí“ stejnosměrný proud? Čím se liší stejnosměrný a střídavý proud?

opakování 1.pololetí 9.ročníku K čemu slouží transformátor? Uveď příklad použití. Z čeho se skládá transformátor? Nakresli schematickou značku transformátoru. Napiš jak spolu souvisí el. veličiny transformátoru. Zvyšuje transformátor výkon?

opakování 1.pololetí 9.ročníku Popiš přenos el. energie z elektrárny ke spotřebiteli. Proč se rozvádí střídavý a ne stejnosměrný proud. Kteří fyzici byly „propagátoři“ střídavého proudu. Která napětí jsou přivedena do domácnosti? Kdy vznikne zkrat? Uveď příklad.

opakování 1.pololetí 9.ročníku Které stroje jsou připojeny na napětí 400V? Jak pracuje jistič? Jak pracuje pojistka? Nakresli zásuvku a popiš který vodič je kam připojen? Proč země vodí elektrický proud?

opakování 1.pololetí 9.ročníku Jak se nazývá zařízení pro měření spotřeby el. energie. K čemu slouží u automobilu rozdělovač?   K čemu slouží u automobilu indukční cívka?    Popiš výrobu el. energie v tepelné elektrárně. K čemu slouží doutnavka? Kde ji např. budeš hledat?

opakování 1.pololetí 9.ročníku Co je to pohyb periodický? Uveď příklad. Co je to frekvence? Napiš značku a jednotku. Co je to perioda? Napiš značku a jednotku. Co je to vlnová délka? Napiš značku a jednotku. Kdy vznikne vlnění? Uveď příklad.