Školní vzdělávací program Čechtice Platnost od 1. 9. 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce Co nabízíme ve šk. roce MATEMATIKA Kroužek matematických.
CLIL Content and Language Integrated Learning
NIPOS TANEČNÍ A POHYBOVÁ VÝCHOVA z pohledu Národního informačního a poradenského střediska pro kulturu 1) výzkum 2) vzdělávání 3) příklady.
Výstavba sportovního areálu 20
Základní škola Votice, okres Benešov školní rok 2012/2013
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Základní škola, Most, Jakuba Arbesa 2454
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu prostého, odborného a uměleckého.
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
Vysoké mýto.
výchova k nekuřáctví pro I. stupeň ZŠ
Maturitní zkoušky ve školním roce Společná část maturitní zkoušky Definuje ministerstvo školství (MŠMT) MŠMT zadává ve stejném termínu MŠMT.
Model maturitní zkoušky po změně od roku 2010 Pro 3. ročníky Podle platné legislativy ke dni
v 1. ročníku Praktické školy jednoleté
Aktualizace od „Nestačí vědění, vědění se musí použít.“ J. W. Goethe.
Etická výchova a Finanční gramotnost
TRÉNINK KOMUNIKAČNÍCH A PREZENTAČNÍCH DOVEDNOSTÍ V OBLASTI VELETRHŮ
Kdo jsme? Jsme sportovní soukromá škola, která, přestože má sportovní zaměření, je otevřená všem, kteří chtějí kvalitní základní.
Maturita 2015.
RYTMUS, o.p.s – od klienta k občanovi
Základní škola Merklín, okres Plzeň - jih
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
Maturita 2011? Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34
Základní škola a Mateřská škola, Podolí příspěvková organizace 1.
VÍTÁME VÁS u přijímacího řízení pro školní rok 2014/2015 Praktická škola jednoletá Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
Model maturitní zkoušky po změně od roku 2010 Pro 1. ročníky Podle platné legislativy ke dni
EKOLOGICKÁ VÝCHOVA V PRAXI UČITELE
Strategický plán rozvoje školy pro období 2006 – Základní škola praktická a Základní škola speciální, Liberec, Orlí 140/7, příspěvková organizace.
Masarykovo Gymnázium Vsetín
Zdravá škola.
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání -
Maturita 2010 Společná část –2 zkoušky Profilová část –3 zkoušky.
Maturita 2008? Společná část Profilová část.
Základní škola a Mateřská škola Horní Stropnice Školy pro venkov.
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
Ekologie jako věda Obory ekologie.
RVP ZV a tvorba ŠVP Jak dojít k cíli : zpracovat efektivní
Rámcové a školní vzdělávací programy
Maturita 2011 Společná část Společná část 2 zkoušky 2 zkoušky Profilová část Profilová část 3 zkoušky 3 zkoušky.
Evropské jazykové gymnázium s.r.o.
OBSAH SEMINÁŘE Č.2 : Rozbor sledované pohybové jednotky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA T. G. MASARYKA
PŘEDŠKOLNÍ PEDAGOGIKA 1
Masarykovo gymnázium Pozvánka na školu.
Cíle projektu a projektové aktivity Aktivity na národní úrovni  Podpora Národní pracovní skupiny v práci na  Národním akčním plánu ochrany práv dětí.
Maturita ► Společná část  2 zkoušky ► Profilová část  3 zkoušky.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Vítejte na zápisu prvňáčků na 31.ZŠ. Gymnastika Házená Lední hokej Judo Běh na lyžích Basketbal Cvičení pro předškoláky Posilovna Aerobic Sportovní aktivity.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Přechod žáka ze ZŠ na SŠ SPŠ Ostrov Stručný program setkání 7:30-8:30  příprava ve třídách (otázky pro diskusi, vyzvednutí prac.oděvů, poučení.
Mgr. Zdeněk Nosek ředitel školy Podpora zdravého životního stylu ve školách v Kraji Vysočina Číslo projektu: CZ.1.07/1.1.00/ Podpora zdravého životního.
PŘEDMATEMATICKÁ OBLAST 3 Použité odkazy Obrázky: vlastní zdroje.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
Organizační formy práce v tělesné výchově
EKOLOGICKÁ VÝCHOVA V PRAXI UČITELE
Základní škola, Most, Jakuba Arbesa 2454
Velká didaktika J. A. Komenský 2.část
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Průběh ZV RVP ZV.
EKOLOGICKÁ VÝCHOVA V PRAXI UČITELE
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Neživá příroda ve výuce přírodopisu
Didaktika učiva biologie člověka
KURIKULUM V SOUČASNÉ ŠKOLE
Školní vzdělávací program
Zástupce ředitelky školy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Transkript prezentace:

Školní vzdělávací program Čechtice Platnost od

Obor vzdělání: C/01 č.j. 4058/

Učební plán 2. stupeň – 6. – 9. ročník 6. ročník 7. ročník 8. ročník 9. ročník 29 hodin 32 hodin

Celkem povinně hodin Oblasti předměty6. roč.7. roč.8. roč.9. roč.Součet Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a lit cizí jazyk anglický jazyk Matematika a její aplikaceMatematika Informační a komunikační technologie Mediální výchova---11 Člověk a společnost Dějepis22228 Občanská výchova11114 Člověk a příroda Fyzika12227 Chemie--224 Přírodopis11114 Zeměpis22217 Umění a kultura Hudební výchova11114 Výtvarná výchova22116 Člověk a zdraví Tělesná výchova22228 Rodinná výchova1-113 Člověk a svět práce Pracovní výchova11114 Volitelné Zde je nutný výběr

Volitelné předměty - 6. ročník Sportovní hry – 1 hodina týdně Sportovní hry – 1 hodina týdně Rozvoj jazykových dovedností – 1 hodina týdně Rozvoj jazykových dovedností – 1 hodina týdně Speciální matematika – 1 hodina týdně Speciální matematika – 1 hodina týdně Společensko-vědní seminář – 1 hodina týdně Společensko-vědní seminář – 1 hodina týdně Další cizí jazyk (2. cizí jazyk) – 3 hodiny týdně Další cizí jazyk (2. cizí jazyk) – 3 hodiny týdně

Volitelné předměty - 7. ročník Sportovní hry – 1 hodina týdně Sportovní hry – 1 hodina týdně Rozvoj jazykových dovedností – 1 hodina týdně Rozvoj jazykových dovedností – 1 hodina týdně Speciální matematika – 1 hodina týdně Speciální matematika – 1 hodina týdně Společensko-vědní seminář – 1 hodina týdně Společensko-vědní seminář – 1 hodina týdně Další cizí jazyk (2. cizí jazyk) – 2 hodiny týdně Další cizí jazyk (2. cizí jazyk) – 2 hodiny týdně

Volitelné předměty - 8. ročník Rětorika – 1 hodina týdně Rětorika – 1 hodina týdně Rozvoj jazykových dovedností – 1 hodina týdně Rozvoj jazykových dovedností – 1 hodina týdně Speciální matematika – 1 hodina týdně Speciální matematika – 1 hodina týdně Zeměpisný a přírodopisný seminář – 1 hodina týdně Zeměpisný a přírodopisný seminář – 1 hodina týdně Další cizí jazyk (2. cizí jazyk) – 3 hodiny týdně Další cizí jazyk (2. cizí jazyk) – 3 hodiny týdně Konverzace v prvním cizím jazyce – 1 hodina týdně Konverzace v prvním cizím jazyce – 1 hodina týdně

Volitelné předměty - 9. ročník Rétorika – 1 hodina týdně Rétorika – 1 hodina týdně Rozvoj jazykových dovedností – 1 hodina týdně Rozvoj jazykových dovedností – 1 hodina týdně Speciální matematika – 1 hodina týdně Speciální matematika – 1 hodina týdně Zeměpisný a přírodopisný seminář – 1 hodina týdně Zeměpisný a přírodopisný seminář – 1 hodina týdně Další cizí jazyk (2. cizí jazyk) – 3 hodiny týdně Další cizí jazyk (2. cizí jazyk) – 3 hodiny týdně Konverzace v prvním cizím jazyce – 1 hodina týdně Konverzace v prvním cizím jazyce – 1 hodina týdně

Sportovní hry V různých sportovních odvětvích (odbíjená, kopaná, V různých sportovních odvětvích (odbíjená, kopaná, košíková, florbal, sportovní gymnastika aj.) si žáci zdokonalují své pohybové činnosti. košíková, florbal, sportovní gymnastika aj.) si žáci zdokonalují své pohybové činnosti.

Rozvoj jazykových dovedností Jeho hlavními úkoly jsou formování pozitivního vztahu k rodnému jazyku, tříbení jazykového citu v souvislosti s různými komunikačními situacemi. Jeho hlavními úkoly jsou formování pozitivního vztahu k rodnému jazyku, tříbení jazykového citu v souvislosti s různými komunikačními situacemi. Obsah výuky je zaměřen na řešení zajímavých jazykových úkolů prostřednictvím tvořivých činností. Obsah výuky je zaměřen na řešení zajímavých jazykových úkolů prostřednictvím tvořivých činností. Jedná se zejména o slovní hrátky, výklad a tvorbu dialogů v běžných komunikačních situacích, pověsti rodného kraje, moderní poezii, napětí v literatuře. Jedná se zejména o slovní hrátky, výklad a tvorbu dialogů v běžných komunikačních situacích, pověsti rodného kraje, moderní poezii, napětí v literatuře. Předmět je zaměřen na komplexní rozšiřování a prohlubování vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. Předmět je zaměřen na komplexní rozšiřování a prohlubování vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. Předmět klade důraz na přípravu žáků do života. Předmět klade důraz na přípravu žáků do života. Předmět umožňuje žákům upevnit si základní učivo. Předmět umožňuje žákům upevnit si základní učivo.

Speciální matematika Ve volitelném předmětu Speciální matematika žáci procvičují a řeší zajímavé úlohy, číselné řady, číselné doplňovačky, magické čtverce, úlohy ze stereometrie, úlohy ze soutěží aj. Ve volitelném předmětu Speciální matematika žáci procvičují a řeší zajímavé úlohy, číselné řady, číselné doplňovačky, magické čtverce, úlohy ze stereometrie, úlohy ze soutěží aj. Osvojují si svůj postřeh, pohotovost a správné zvolení vhodné metody. Osvojují si svůj postřeh, pohotovost a správné zvolení vhodné metody. Rozšiřují si svůj obzor v oblastech funkcí, rovnic, nerovnic. Rozšiřují si svůj obzor v oblastech funkcí, rovnic, nerovnic. Seznamují se se základy správného rýsování. Seznamují se se základy správného rýsování.

Společensko-vědní seminář Obsahem tohoto semináře je učivo PŘÍRODOPISU, ZEMĚPISU A DĚJEPISU, které je vhodně rozděleno podle potřeb žáků. Obsahem tohoto semináře je učivo PŘÍRODOPISU, ZEMĚPISU A DĚJEPISU, které je vhodně rozděleno podle potřeb žáků. Přírodopis Součástí našeho okolí je příroda živá a neživá i výtvory člověka. Na přírodě, vztazích v přírodě a vlivech člověka je mnoho zajímavých věcí a souvislostí ovlivňujících náš nynější i budoucí život na Zemi. S pomocí mikroskopu objevíme svět mikroorganismů. Staneme se vědeckými pracovníky v oboru biologie. Budeme sledovat nepříznivé vlivy člověka na naši planetu a učit se o organismech, které žijí v našem blízkém okolí. Protože jen zdravý člověk je spokojený, součástí výuky je poznávání způsobů zdravé výživy. Připravíme si jednoduché recepty vycházející ze zásad zdravé výživy. Pro výuku využijeme učebnu přírodopisu, počítačovou učebnu i školní kuchyňku. Budeme také spolupracovat s lesním pedagogem, který nás zasvětí do tajů života rostlin a živočichů v lese.

Zeměpis a dějepis: Zeměpis a dějepis: Chceš lépe poznat svůj kraj, město, okolí? Chceš pozvat svého kamaráda nebo kamarádku ze zahraničí na prázdniny, nevíš si rady s programem? Máš chuť si zahrát na cestovní kancelář a připravit třeba pro své rodiče a známé zájezd k moři nebo do Alp za lyžováním? A co takhle připravit pro svou třídu školní výlet? Co k tomu potřebuješ? Mít především zájem, projít městem, navštívit zajímavá místa ve městě a okolí, mít k dispozici informace, internet, encyklopedie a jiné materiály, mít chuť prezentovat výsledky své práce.

Další cizí jazyk Náplní předmětu jsou základní konverzační témata se slovní zásobou a užitečnými frázemi. Témata a slovíčka jsou vybrána podle nejběžnějších potřeb a situací, ve kterých je možno se ocitnout v kontaktu s cizincem (pozdravy a oslovení, představení se, poděkování, omluva, osobní údaje, souhlas, nesouhlas, žádost, lítost, rady, upozornění, rodina, zájmy, stravování, ubytování, nakupování, cestování, povolání, počasí, zdraví, zábava…). Důraz je kladen na schopnost dobře porozumět a aktivně komunikovat.

Rétorika Jeho hlavními úkoly jsou formování pozitivního vztahu k rodnému jazyku, tříbení jazykového citu v souvislosti s různými komunikačními situacemi. Jeho hlavními úkoly jsou formování pozitivního vztahu k rodnému jazyku, tříbení jazykového citu v souvislosti s různými komunikačními situacemi. Obsah výuky je zaměřen na řešení zajímavých rétorických úkolů prostřednictvím tvořivých činností. Obsah výuky je zaměřen na řešení zajímavých rétorických úkolů prostřednictvím tvořivých činností. Jedná se zejména o mluvní cvičení, slohové a komunikační dovednosti Jedná se zejména o mluvní cvičení, slohové a komunikační dovednosti Předmět je zaměřen na komplexní rozšiřování a prohlubování vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. Předmět je zaměřen na komplexní rozšiřování a prohlubování vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura. Předmět klade důraz na přípravu žáků do života. Předmět klade důraz na přípravu žáků do života. Předmět umožňuje žákům vštípit si základní pravidla mluveného projevu. Předmět umožňuje žákům vštípit si základní pravidla mluveného projevu.

Etika Jeho hlavními úkoly jsou formování morálky mladého člověka, socializace. Jeho hlavními úkoly jsou formování morálky mladého člověka, socializace. Obsah výuky je zaměřen na řešení životních situací. Obsah výuky je zaměřen na řešení životních situací. Jedná se zejména o modelové situace, vštípení morálních zásad... Jedná se zejména o modelové situace, vštípení morálních zásad... Předmět je zaměřen na komplexní rozšiřování a prohlubování vzdělávacího oboru Člověk a zdraví. Předmět je zaměřen na komplexní rozšiřování a prohlubování vzdělávacího oboru Člověk a zdraví. Předmět klade důraz na přípravu žáků do života. Předmět klade důraz na přípravu žáků do života. Předmět umožňuje žákům vštípit si základní pravidla společenského styku. Předmět umožňuje žákům vštípit si základní pravidla společenského styku.

Konverzace v 1. cizím jazyce Náplní předmětu jsou základní konverzační témata se slovní zásobou a užitečnými frázemi. Témata a slovíčka jsou vybrána podle nejběžnějších potřeb a situací, ve kterých je možno se ocitnout v kontaktu s cizincem. Důraz je kladen na schopnost dobře porozumět a aktivně komunikovat.

Výběr volitelných předmětů Otevření volitelného předmětu je podmíněno zájmem alespoň 9 žáků o předmět. Otevření volitelného předmětu je podmíněno zájmem alespoň 9 žáků o předmět. Pokud si žák vybere předmět CIZÍ JAZYK, předpokládá se, že bude pokračovat do 9. ročníku. Pokud si žák vybere předmět CIZÍ JAZYK, předpokládá se, že bude pokračovat do 9. ročníku. Další volitelné předměty jsou určené pro děti bez volby 2. cizího jazyka. Pokud by dítě chtělo další předmět navštěvovat nepovinně, je to možné po dohodě. Další volitelné předměty jsou určené pro děti bez volby 2. cizího jazyka. Pokud by dítě chtělo další předmět navštěvovat nepovinně, je to možné po dohodě.

Počet hodin volitelných předmětů V 6. ročníku si dítě musí zvolit povinně 3 hodiny volitelných předmětů. V 6. ročníku si dítě musí zvolit povinně 3 hodiny volitelných předmětů. V 7. ročníku si dítě volí ze 3 volitelných předmětů. V 7. ročníku si dítě volí ze 3 volitelných předmětů. V 8. ročníku si dítě volí z 5 volitelných předmětů. V 8. ročníku si dítě volí z 5 volitelných předmětů. V 9. ročníku si dítě volí ze 4 volitelných předmětů. V 9. ročníku si dítě volí ze 4 volitelných předmětů.