Použití Power Pointu v hod. zeměpisu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_ 19_ Rozmanitost přírody Zelenina (SADA ČÍSLO 2)
Advertisements

ZELENINA.
Zemědělství světa.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Rozdělení zeleniny Kód VM:
Název školy Střední odborná škola Luhačovice Číslo projektu
Ekofarma Ctiboř Ctiboř, Častrov, Vysočina, Czech Republic °, °
Rostlinná produkce a prostředí
Zelenina Mgr. Iveta Honzejková.
Zemědělství.
Zelenina.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ilona Trojánková. Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zelenina VY_32_INOVACE_324, 17. sada, SP Svět práce, 6. ročník ANOTACE
Rozdělení zeleniny Střední odborná škola Otrokovice
Druhy zeleniny Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.35
Užitkové rostliny.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Polní plodiny Filip Bordovský.
VY_32_INOVACE_29_ Prvouka 3.ročník Zelenina
Živá a neživá příroda IV
ČERNÝ PETR – DRUHY ZELENINY
Živá a neživá příroda IV
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Mgr. Věra Vasiljevičová
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_2.2.7 Zelenina Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo projektu:
Ekosystém pole Rostliny
Význam zeleniny ve výživě  Zelenina je soubor různých rostlin a jejich částí, které se zasyrova nebo vhodně upravené významně uplatňují ve výživě lidského.
Poznej druhy zeleniny Mgr. Heppnerová Eva – ZŠ Nádražní 683, Horní Slavkov VY_32_INOVACE_74_ Poznej druhy zeleniny Šablona III/2.
Zelenina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dana Vinterová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Ekosystém okolí lidských obydlí Rostliny Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola, Otnice, okres.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
* Anotace : * Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Zelenina Vypracoval: Lukáš Karlík
Potraviny a výživa - Zelenina
Název projektu: Moderní škola
Potravinářské zbožíznalství
PRVOUKA – 2. ročník, ZELENINA
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
VY_32_INOVACE_54_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
VY_52_INOVACE_63_Zemědělství ČR
AUTOR: Mgr. Marcela Veisová
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov
ČLOVĚK A JEHO SVĚT Zelenina Radka Smetanová VY_32_INOVACE_zelenina_01
Autor: PaedDr. Jana Čechová Název : VY_32_INOVACE_7A09Prv2_Zelenina
Název školy : ZŠ Pardubice-Spořilov
HOSPODÁŘSKY DŮLEŽITÉ PLODINY
HOSPODÁŘSKY DŮLEŽITÉ PLODINY
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Autor: Mgr. Eva Procházková
ZELENINA A JEJÍ DRUHY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_56_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
VY_32_INOVACE_55_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
ZEM Ě D Ě LSKÝ PR Ů MYSL Karafiátová Jana. Zemědělství je nedílnou součástí hospodářství Důležité nejen ve výrobě potravin a zemědělských produktů, ale.
Sada:Přírodopis,2. stupeň Autor: Mgr. Zbyněk Němec Anotace: ZELENINY2
ZELENINA POZNÁVÁNÍ II. Do tabulky zapisuj poznanou zeleninu.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Zemědělství Rozdělení dle vyspělosti zemí:
Potravinářské zbožíznalství
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou,
ROSTLINY Rozdělení rostlin.
Transkript prezentace:

Použití Power Pointu v hod. zeměpisu.

ZEMĚDĚLSTVÍ

obilniny Druhy:ječmen obecný,kukuřice setá,oves setý a pšenice jednozrná… Obilniny v hospodářství:Obilniny jsou rostliny poměrně nenáročné, rostou v různých podmínkách a poskytují vysoké výnosy. Jejich plody - obiloviny - lze kromě toho dlouho skladovat, vytvářet zásoby a obchodovat s nimi. Proto hrály obilniny v lidské historii velmi významnou úlohu jak při přechodu od sběračství a lovectví k usedlému zemědělství, tak také při vzniku obchodu a měst.

půda Druhy: 1.Lehké půdy-písčité propustí vodu,vzduch,nezadrží živiny 2.Středně těžké-hlinité propustí vodu,vzduch,zadrží živiny 3. Těžké-jílovité zadržuje-nepropustí- vodu vzdychvyužití-keramika 4.kamenitá-lesní 20% skeletu (kamenů)

zelenina Plodová - tykvovité druhy, jako okurky, melouny, rajčata, lilek kořenová- mrkev, řepa, celer, tuřín, ředkvička, křen listová- salát, chřest, celer, zelí, špenát lusková- hrách, fazole, čočka, sója cibulová- čeleď liliovitých, cibule, česnek, pórek košťálová - brukvovité druhy, zelí, kapusta, květák, brokolice kořeninová - řazená i podle názvu mezi koření, patří sem majoránka, kmín, kopr, fenykl Zelenina je v potravě důležitým zdrojem vitamínů, minerálních látek , vlákniny a dalších prospěšných látek. Některé její druhy se využívají v gastronomii jako koření nebo ve fytoterapii jako léčivky.

Živočišná výroba V zemědělských podnicích (družstvech) se zaměřením na živočišnou produkci se chovají zvířata jednoho druhu (zpravidla i stejného plemene. Pokud se v rámci podniku chová více druhů zvířat, děje se to obvykle ve vícero budovách (jako drůbežárna, vepřín, kravín, hřebčín a podobně), většinou ve specializovaných chovech. Na mechanizaci živočišné výroby se používají dopravníky,dojírny a krmné vozy

Farma Statek (cizím slovem farma) je základní hospodářskou jednotkou v zemědělství. Je v něm umístěn chov hospodářských zvířat a v okolí statku se rozprostírají ohraničené pozemky, které slouží k výběhudobytka a pěstování plodin.