VÍTÁME VÁS VYHLÁŠENÍ 6. ROČNÍKU SOUTĚŽE. Témata Analýza některých aspektů společností vlastněných ženami versus český trh Srovnání českých a zahraničních.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Advertisements

Návraty po mateřské/rodičovské dovolené na trh práce
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
Rozhodovací matice.
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Příležitosti a hrozby rozvíjejících se trhů BRICS Ing. Olga Girstlová
© Copyright Siemens Business Services Global network of innovation Siemens Business Services: Vedoucí poskytovatel eGovernment řešení v Evropě Pasová agenda.
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
Malé a střední podnikání Small and Medium Enterprise.
Kohezní politika EU – současnost a perspektiva Radomír Špok Institut pro evropskou politiku EUROPEUM.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
PŘEDSTAVENÍ VÍTĚZEK 6. ROČNÍKU
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Nástroj změny v místním prostředí
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Věda v Olomouci III. Agentura CzechInvest Lenka Gondová Olomouc
Název projektu: Moderní škola
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
XIII. EXPORTNÍ FÓRUM Limitující faktory českého exportu 6. – Česká exportní banka Klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních.
Zábavná matematika.
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Internetový obchod v ČR 2005 / 2006 Konference SAEC, , Bratislava Josef Suchánek APEK - Asociace pro elektronickou komerci.
Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Seminář EU a my „50+“ Zlínský kraj Zlín,
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Předběžné hodnocení návrhů projektů EUREKA Historie vývoje hodnocení projektů programu EUREKA a současný stav Ing. Pavel Dlouhý, manažer projektů EUREKA.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Dej svým nápadům šanci - Technologické inovační centrum s.r.o.
Motivační seminář Opava Východiska a zkušenosti pro vzdělávání pro sociální podnikání Karel Rychtář SČMVD Praha Tato prezentace je spolufinancována.
Návrh způsobu financování opatření Národní strategie BESIP (k diskusi)
Říjen 2012VY_32_INOVACE_EKO_ Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Praha - 9/2014 Petr Kučera výkonný ředitel CRIF – Czech Credit Bureau.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Zvyšování manažerských kompetencí středního managementu a zaměstnanců firem Zlínského kraje TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM.
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
Pojišťování exportu do rizikových teritorií Hana Hikelová
1 1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Genderové aspekty rozvoje klastrů v ČR Ing. Markéta Novotná Praha.
© Creditreform-Group Pracovní snídaně: Škola řízení pohledávek Hotel Jalta, Praha 1,
KONTROLNÍ PRÁCE.
Ruská federace x WTO a OECD
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Elektronická Zdravotní Knížka: využití v medicínské praxi Praha, , Michal Dvořák, Tomáš Staněk.
co je SOCIÁLNÍ PODNIKÁNÍ
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
Struktura podnikatelského plánu
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Malé a střední podnikání
Transkript prezentace:

VÍTÁME VÁS VYHLÁŠENÍ 6. ROČNÍKU SOUTĚŽE

Témata Analýza některých aspektů společností vlastněných ženami versus český trh Srovnání českých a zahraničních podnikatelek Potřebujeme ženské podnikatelské vzory Proč ženy podnikají? Ženy a druhý pilíř důchodové reformy Vyhlášení 6. ročníku Ocenění Českých Podnikatelek Hosté panelové diskuse Pavel Fingerčlen představenstva CRIF – Czech Credit Bureau, odborný garant OCP Petr Šímapartner ve společnosti NSG Morison, auditor OCP Marie PetrovováSenior manažerka komunikace GE Money Bank, generální partner OCP Helena Kohoutováředitelka a jednatelka Agentury Helas, spoluzakladatelka OCP Martin Podávkavedoucí produktového oddělení Allianz pojišťovny, hlavní partner OCP Čestní hosté - vítězky 5. ročníku Ocenění Českých Podnikatelek VELKÁ společnostOlga Bunce,majitelka BRITEX-CZ, s.r.o. Cena za inovativní řešení – pod patronací AllianzHana Malurová,majitelka ESKON a.s.

Prezentace pro TK OCP Ženy podnikatelky versus český trh Praha 20/06/2013 DOBRÝ DEN

© 2013 Ekonomická situace firem 4 Celý trh ČR reprezentuje cca obchodních společností (OS) českých žen majitelek (OCP) a českých mužů majitelů (ČM) Ženy i muži mají nejvyšší poměrné zastoupení v Praze a pak v Jihomoravském kraji. Více jak třetina žen i mužů podniká v oblasti obchodu, ale ženy mají větší poměrné zastoupení například v nakládání s nemovitostmi.

© 2013 Ekonomická situace firem 5

© 2013 Ekonomická situace firem 6

© 2013 Transparentnost podnikání 7

© 2013 Transparentnost podnikání 8

© 2013 Pavel Finger NASHLEDANOU

NSG MORISON PRAHA ČESKÁ REPUBLIKA Petr Šíma, partner Srovnání českých a zahraničních podnikatelek

Málokterá země je tak bohatá, aby si mohla dovolit zahálet potenciál žen ! Populace ženy: 51 % muži: 49 % Absolventi VŠ ženy: 61 % muži: 39 % V ČR je nejméně zaměstnaných žen s dětmi do 6 let z celé EU Na částečný úvazek v ČR jen 9% (30 % EU) Ženy vydělávají o čtvrtinu méně než muži PODÍL ŽEN V ČR OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

o V Evropě tvoří ženy pouze 30% všech podnikatelů o Mezi zaměstnanými ženami tvoří podnikatelky jen 12%, muži podnikatelé tvoří 22% o V USA 29% (a pouze 15% podniků se zaměstnanci a 2% firem s obratem na 1 mil USD) je vlastněno ženami o V ČR představují ženy méně než 30 % z celkového počtu podnikatelských subjektů o Ve vyspělejších zemích ženy mají podnikání až jako 2.či 3.stupeň v jejich kariéře ve věku let 12 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK SROVNÁNÍ PODNIKATELEK VE SVĚTĚ

VELIKOST PODNIKŮ o 87% žen podniká v mikro firmách (1-9 zam.) o 10% žen zaměstnává zaměstnanců o 2% žen zaměstnanců o 0,5% podnikatelky s více než 250 zaměstnanci Evropské srovnání: OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

REGIONÁLNÍ ROZDÍLY o I v nejvyspělejších ekonomikách jsou ženy většinou tichým partnerem v rodinných firmách o Nejnižší míra participace žen na podnikání je v konzervativních islámských zemích a v některých asijských a evropských zemích, kde je všeobecně nízký podíl podnikatel o Naopak nejvyšší podíl je v zemích jako Thajsko a Čína 14 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

REGIONÁLNÍ ROZDÍLY o Ženy ze středně vyspělých zemích jako je (Rusko, Philipíny) začínají podnikat dříve, ve srovnání s vyspělými zeměmi jako je Belgie, Švédsko či Austrálie). Důvodem je přivýdělek do rodinného rozpočtu. o % malých podniků jsou tvořeny ženami majitelkami z méně vyspělých zemí OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

16 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Zdroj: Global Entrepreneurship Monitor

17 PODÍL PODNIKATELŮ NA DOSPĚLÉ POPULACI ZeměMužiŽeny China26%23% Thailand17%21% Panama22%19% Brazil15%14% United States14%11% Slovakia21%8% Latvia17%8% Australia13%8% Turkey16%7% Lithuania16%7% Romania12%7% Switzerland7% Singapore6%7% ZeměMužiŽeny Bosnia a Herzegovina12%6% Greece10%6% Netherlands11%6% Poland16%5% United Kingdom9%5% Russia5%4% Hungary18%4% Croatia10%4% Denmark7%4% France8%4% Czech Republic11%4% Finland8%4% Germany8%4% Sweden8%4% Belgium8%4% Spain8%4% Portugal11%4% Slovenia4%3% Japan7%3% OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK Zdroj: Global Entrepreneurship Monitor

Název konference18 PODÍL PODNIKATELEK NA DOSPĚLÉ ŽENSKÉ POPULACI

PŘEKÁŽKY V PODNIKÁNÍ % žen má strach z neúspěchu 62% si nevěří, že má dostatek zkušeností žen ČR o podnikání přemýšlí, nemá odvahu začít Skloubení rodinného života s prací Přístup k financím, půjčkám ( rozjezd,rozvoj,…) (Mikropůjčky jsou pro banky neatraktivní) Malá podpora univerzitních studií,pro rozjezd podnikání OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

PODNIKATELKY JSOU JINAK ZAMĚŘENÉ o Muži jsou většinu zaměřeni na tvorbu zisku o Ženy více dbají na sociální cíle a hodnoty o Ženy nemají tak velké růstové očekávání o Ženy „nezapomínají“ na rodinný život,děti 20 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

DOTAZY 21 OCENĚNÍ ČESKÝCH PODNIKATELEK

Potřebujeme ženské podnikatelské vzory Marie Petrovová Senior manažerka komunikace GE Money Bank

Co se Vám vybaví, když se řekne podnikatel? ZDROJ: STEM/MARK, On-line panel n=650, reprezentativní vzorek populace s připojením k internetu ve věku let, Červen 2010

Kdo se Vám vybaví, když se řekne podnikatel? ZDROJ: STEM/MARK, GE – BOW 2010; BASE: n=305, 18 – 30 let

Jaký typ pomoci by v začátcích uvítali lidé, kteří již mají svojí živnost? Z výzkumu pro GE Money Bank vyplývá, že ženám chybí silné podnikatelské vzory, které by mohly sloužit jako inspirace a vzor pro ženy, které mají chuť začít podnikat. Respondenti, kteří v současnosti mají svou živnost, nejčastěji (82 %) uváděli, že v začátcích podnikání by jim nejvíce pomohla rada od zkušeného podnikatele. Na druhém místě lidé uváděli (69 %) jako nejúčinnější pomoc do začátků online poradenství a rady dostupné na internetu. ZDROJ: STEM/MARK, GE – BOW 2010

Pozitivní ženské podnikatelské vzory ZDROJ:

Proč ženy podnikají? Helena Kohoutová ředitelka a jednatelka Agentury Helas spoluzakladatelka projektu Ocenění Českých Podnikatelek

Za 5 let existence soutěže Ocenění Českých Podnikatelek – OCP se Helena Kohoutová, spoluzakladatelka OCP potkala s téměř 10% z více než tisícovky semifinalistek, ze kterých vzešlo 109 finalistek. DÍKY OSOBNÍM ROZHOVORŮM MÁME TYTO ZAJÍMAVÉ INFORMACE: 47% žen vypracovalo z běžných pracovních pozic na majitelky společností 26% žen začalo podnikat z nutnosti (finanční tíseň, mateřská dovolená) 11% žen začalo podnikat z nutnosti převzít po někom firmu (úmrtí dosavadního majitele nebo jiné nepříznivé situace) 8% žen pokračují v tradici rodinného podnikání 8% žen cítí podnikání jako své poslání a naplnění svého života DĚKUJI ZA POZORNOST Helena Kohoutová

Ocenění českých podnikatelek CENA ZA INOVATIVNÍ ŘEŠENÍ Pod patronací Allianz Praha

30 File name / department / author © Copyright Allianz SE Allianz: Patron kategorie „Inovativní řešení“ Jaká by měla být firma, která vyhraje vaše ocenění? Co by měla splňovat? „Měla by být dynamická a otevřená novým myšlenkám, procesům a moderním věcem. Není až tak podstatné, v jakém oboru společnost podniká, nejdůležitější je, aby k těmto změnám měla chuť a odvahu. Mít dobré nápady a hlavně umět je dotáhnout do konce, chce spoustu času, odvahy, energie, nadšení a často i osobního odříkání.“

31 File name / department / author © Copyright Allianz SE Rychlost růstu předepsaného pojistného (také) jako důsledek inovací životního pojištění Statistika nuda je … 1 Trh: 1,7% Allianz 24,8% Nový Rytmus PRO ženy Životní styl

32 File name / department / author © Copyright Allianz SE Dokázáno: muži a ženy jsou odlišní Inovace PRO ženy 2

33 File name / department / author © Copyright Allianz SE – vše pro ženy Inovace PRO ženy 2

34 File name / department / author © Copyright Allianz SE Příklad výpočtu BMI Výška: 203 cm (6'8") Váha: 1000 kg BMI: 1000/ (2,03^2) = 242 Životní styl 3 Height: 5'4" Výška: 162,5 cm Head: 23" Hlava: 58 cm Neck: 12.5" Krk: 32 cm Chest: 33" Hrudník: 84 cm Bust: 37" Prsa: 94 cm Waist: 26" Pas: 66 cm Hips: 38" Boky: 96,5 cm Thigh: 22.5" Stehno: 57 cm Calf: 13.2" Lýtko: 33,5 cm Ankle: 7.4" Kotník: 19 cm Knee: 15" Koleno: 38 cm Výška: 162,5 cm Váha: 60 kg BMI: 60/(162,5^2) = 22,7

Děkuji za pozornost

VYHLÁŠENÍ 6. ROČNÍKU SOUTĚŽE

Soutěž byla založena v roce Jejím cílem je podpora českých žen, podnikatelek. Umožňuje ocenit ženy jako osobnosti a poukázat na významné projekty nebo inovace v různých oborech, které české firmy pod jejich vedením přinášejí na český nebo evropský trh. Projekt nehovoří pouze o byznysu a úspěchu, ale i hodnotách a společenské odpovědnosti českých žen a podnikatelského prostředí obecně. V letošním roce bylo z databáze odborného garanta vybráno potencionálních kandidátek, z nichž bylo vybráno 397 semifinalistek s ročním obratem od 10 milionů do 1,8 miliardy korun, což je nárůst počtu téměř o 63% oproti předchozímu ročníku. MALÁ společnost238 společností STŘEDNÍ společnost104 společností VELKÁ společnost 55 společností Užší nominace vznikla na základě finanční analýzy CRIF - Czech Credit Bureau, a.s., která zohledňuje dostupnost závěrek za roky , roční obrat firem (tržby roku 2011) a iRatingem ve stupních Poslání a rozsah:

Do soutěže může být česká žena nominována: na základě finanční analýzy veřejně dostupných údajů všech společností v České republice (s obratem 10mil a více v roce 2011) zpracovaných odborným garantem, kterým je prestižní společnost, specialista na rating a scoring firem CRIFT - Czech Credit Bureau, a. s. Užší nominace vznikla na základě dostupnosti závěrek za roky a ratingem (iRatingem) ve stupních Vítězka předchozích ročníků se může do soutěže přihlásit nejdříve za následující 3 roky (příklad: vítězka ročníku 2008 se může přihlásit nejdříve v roce 2011). Do soutěže se může česká žena přihlásit i z vlastní iniciativy (např. díky inzerci/prezentaci v médiích) : Firma musí splňovat požadovaná kritéria soutěže a dále poskytnout účetní výkazy za poslední čtyři uzavřené roky (možné u podvojného účetnictví), které budou přílohou registrace. Tyto údaje budou analyzovány odborným garantem. Termín pro uzavření přihlášek v rámci 6. ročníku soutěže je 24. září 2013 ve 12:00 hodin. Vyhlášení vítězů a předání cen proběhne na slavnostním galavečeru pořádaném 7. listopadu 2013 v Praze. Podmínky účasti: Účastníkem soutěže může být: pouze žena s českým státním občanstvím tato žena je 100% majitelkou společnosti a to ode dne založení společnosti do vyhlášení výsledků této soutěže společnost (obchodní společnosti a podnikatelky s podvojným účetnictvím) byla založena nejpozději k její společnost má roční obrat 10 a více milionů

Způsob hodnocení Veškeré nominované semifinalistky budou kontaktovány písemně a telefonicky. Finalistky s nejlepšími finančními výsledky jsou kontaktovány a pozvány na schůzku s cílem získat co nejkvalitnější informace pro posouzení hodnocených kritérií. Finalistky se osobně setkají buď se spoluzakladatelkou projektu nebo zástupci poroty. Jednotlivým předem stanoveným kritériím jsou přiřazeny body a váhy. Hodnocení vychází nejprve ze stupně ratingu (1-14, ale stupně byly již vyřazeny). Rating vychází z finančních závěrek za roky Údaje za rok 2012 slouží pro upřesnění pořadí. Toto hodnocení má váhu 70%. Dále se posuzuje společenský přínos podnikatelky. Toto hodnocení provádí porota a má váhu 30%. Cca ke dni předcházejícímu hodnocení porotou, provede odborný garant kontrolu na případný bankrot(jde o velmi malou pravděpodobnost, i vzhledem k výběru uchazeček na základě ratingu, ale možnost bankrotu nelze vyloučit). Zvítězí ty společnosti, které dosáhnou nejlepšího počtu bodů. Členové poroty jsou významné osobnosti z řad manažerů se zkušeností s řízením firmy, zástupců vysokých škol a vyslanců specializovaných organizací. Výsledky jsou analyzovány a zpracovávány odborným garantem ve spolupráci s auditorem projektu.

Dana Bérovákonzultantka v oblasti informačních a komunikačních technologií a soukromá investorka Eliška Haškova Coolidgeředitelka Coolidge Consulting Services ředitelka společnosti Umění a management společenského chování a business a diplomatického protokolu Pavel Fingerčlen představenstva CRIF – Czech Credit Bureau, a.s. Jan Gondapresident České asociace franchisingu Vlastimil Harapesbaletní mistr čestný předseda Českého hnutí Speciálních olympiád Tereza Jankovámarketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko Helena Kohoutováředitelka a jednatelka Agentury Helas s.r.o Michal Mejstříkpředseda dozorčí rady Českého aeroholdingu člen NERV předseda představenstva EEIP předseda Národního výboru Mezinárodní obchodní komory v ČR předseda vědeckopedagogické rady IES Fakulty sociálních věd UK Jan MűhlfeitChairman Europe Microsoft Corporation Hana Pavlištová jednatelka ČIA – Česká informační agentura Radka PekelskáChief HR Officer a členka Senior Managementu GE Money Bank, a.s. Eva Svobodovágenerální ředitelka Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR Dita StejskalováManaging Partner Ogilvy Public Relations Prague Sanjiv Suripresident & CEO Zátiší Group Dalibor Šajarředitel Marketingu a Market Managementu Allianz pojišťovny Petr Šímapartner a spoluzakladatel skupiny NSG Morison partner oddělení Corporate finance, oceňování a auditu Barbora Štanglovášéfredaktorka PROFIT system franchise services Porota (řazeno abecedně) Patronka 6. ročníku Taťána le Moignegenerální ředitelka Google Czech

V rámci soutěže budou uděleny ceny v těchto kategoriích: 1) ČESKÁ ZAKLADATELKA, KTERÁ PODNIK VLASTNÍ A ŘÍDÍ Udělují se ceny za první až třetí místo. Soutěžící kategorie jsou následující tři: Malá společnost (roční obrat miliónů Kč) Střední společnost (roční obrat miliónů Kč) Velká společnost (roční obrat 80 miliónů Kč a více) 2) CENA GE MONEY BANK – VÝJIMEČNÁ PODNIKATELKA Zde se hodnotí výjimečná podnikatelka bez ohledu na ekonomické výsledky, dále vliv na obohacení trhu nebo společnosti, zohlednění sociálních a dalších aspektů její činnosti. Uděluje se jedna cena. Patronem této ceny je generální partner. 3) CENA ZA VÝJIMEČNÝ RŮST FIRMY Zde se hodnotí řízený výjimečný růst činnosti firmy za poslední tři sledované roky bez ohledu na kategorii, ve které se firma nachází. Uděluje se jedna cena. 3) CENA ZA INOVATIVNÍ ŘEŠENÍ – pod patronací Allianz Zde se hodnotí inovativní přístup firmy za poslední tři sledované roky bez ohledu na kategorii, ve které se firma nachází. Uděluje se jedna cena. Patronem této ceny je hlavní partner, společnost Allianz. Inovativním přístupem se rozumí: zajímavé technické řešení ve výrobě, nový obchodní model, nový produkt v rámci stávajícího obchodu, změny stávajících produktů a služeb, optimalizace nákladů např. zajímavá řešení při úspoře energie, ekologické šetření, digitální inovace v oblasti mobilních aplikací, sociálních sítí, inovativní řešení v oblasti „péče o zákazníka“, strategie pro růst zákazníků a další. …

ABSOLUTNÍ VÍTĚZKY Místo MALÁ SPOLEČNOST Miroslava KUBATÁ HEBIOS, s.r.o., Ostrava Nepřítomna 1. Místo STŘEDNÍ SPOLEČNOST Petra Kovandová KOVANDOVI s.r.o., Tábor 1. Místo VELKÁ SPOLEČNOST Olga Bunce BRITEX – CZ, s.r.o., Kladno CENA GE MONEY BANK – VÝJIMEČNÁ PODNIKATELKA Helena Bednářová Centrin CZ, s.r.o., Kostelec n. Černými lesy CENA ZA INOVATIVNÍ ŘEŠENÍ – pod patronací Allianz Hana Malurová ESKON a.s., Opava CENA ZA VÝJIMEČNÝ RŮST FIRMY – pod patronací MasterCard Jana Márová PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o., Zlín Nepřítomna

DĚKUJEME ZA POZORNOST