Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ÚVOD DO MARKETINGU.
Advertisements

Hra o 3 miliardy Vojtěch Ščevík a Cyril Křůpala. 1 Vývoj tržeb na E-shopech 8%
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Fungování tržního mechanismu - neviditelná ruka trhu
Veronika Dubská A09B0007P KMA/MAB
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Systém ELEKTRONICKÉ AUKCE Lukáš Urbančík. Jaké cíle si klademe jako majitelé firem ? Snížit náklady Zvýšit tržby.
CK – činnosti touroperátora
Prezentace společnosti INSIA 1. 2Prezentace společnosti Insia Prodejce Závislost na finančních institucích *Jeden, případně několik produktů bez vzájemné.
Didaktické prostředky
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Testování obalu přednáška.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_19.
P6 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA Chování zákazníka na spotřebitelském trhu zahrnuje poznání: Které hlavní faktory ovlivňují chování spotřebitele? Jakými pravidly se.
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
VY_32_INOVACE_ Nabídka a poptávka.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Marketingový mix Produkt.
Analýza poptávky. Poptávka po produkci firmy jako významný parametr rozhodování firmy. Faktory determinující poptávku a odhady poptávkových funkcí. Alternativní.
Nákupní chování – psychologické aspekty
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
MALOOBCHOD 1. Maloobchod – podstata, vývoj, úloha
Nákupní chování spotřebitele
MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
MARKETINGOVÝ MIX.
Poznámky k průzkumu.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
SIS - Supermarket Informační Systém 1 Supermarket Informační Systém Komplexní řešení toků zboží v supermarketu.
Nákupní rozhodování.
Management - Organizování
Management - Organizování
DISTRIBUCE.
MOTIVAČNÍ PROGRAM PRACOVNÍKŮ
8. Marketing.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_UCE_608 Ročník: 4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemné opakování Jméno.
Marketing sportu Průvodce studiem. Úvod Tato prezentace má sloužit k lepší orientaci ve studijních materiálech Předmět je koncipován jako navazující na.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Nabídka a poptávka Nabídka množství zboží, které jsou prodávající ochotni dodat na trh při určité ceně, na určitém místě a v určitém čase tržní nabídka.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Užívání tabákových výrobků v dospělé české populaci (15 let a více) Výsledky studie GATS WHO/CDC 2012 MUDr. Hana Sovinová, PhDr. Ladislav Csémy Státní.
Marketing maloobchodu. Obsah 1. Marketingová komunikace v obchodní firmě 2. Nástroje komunikace obchodní firmy 3. Interní nástroje 4. Atmosféra prodejny.
Bradáčová, Šaková.  Velmi jednoduchá stránka, jejímž účelem není přímá podpora prodeje zboží, ale marketingová komunikace.  Technické problémy: 
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO 15 Název.
LECTURA VALUATION Page 1 LECTURA Systém oceňování mobilní stavební a zemědělské techniky.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
České Budějovice, červen 2016
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Rozhodování o sortimentu v obchodní firmě
Vytváření pracovních míst – jejich analýza a popis
Didaktické prostředky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
MARKETING 2.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingová komunikace
V hotelnictví a cestovním ruchu
Marketing farmářských produktů
Transkript prezentace:

Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček

POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

POZOROVÁNÍ Využití pozorování Chování spotřebitele při nákupu Přístup prodavače Doplněk k dotazníku

POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

POZOROVÁNÍ Formy pozorování Strukturovaná forma - formální Kdo Co Jak Kde Kdy Nestrukturovaná forma - neformální pohlaví, věk, ovlivňovatelé typ výrobku, cena, typ nákupu, množství vybírá dle ceny, značky, nákupní lístek typ zařízení, pozice v regálu, preference doba největšího prodeje

POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

POZOROVÁNÍ Pravidla pozorování Nezapomenout, že jde o pozorování Nerušit kupujícího při jeho nákupu Nezabývat se motivacemi

POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty

PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty

PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty

Zmapování regálu PŘÍKLAD

PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty

PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

Plán pozorování PŘÍKLAD

PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků

Výsledná tabulka pozorování: Analýza výsledků PŘÍKLAD Výsledná tabulka pozorování:

PŘÍKLAD Porovnání značek: Analýza výsledků PŘÍKLAD Porovnání značek:

PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

Ovlivňovatelé PŘÍKLAD

PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí

PŘÍKLAD Porovnání značek: Analýza výsledků PŘÍKLAD Porovnání značek:

POZOROVÁNÍ Rekapitulace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování

To jest vše prezentoval: Václav Bubeníček