Pozorování prezentuje: Václav Bubeníček
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
POZOROVÁNÍ Využití pozorování Chování spotřebitele při nákupu Přístup prodavače Doplněk k dotazníku
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
POZOROVÁNÍ Formy pozorování Strukturovaná forma - formální Kdo Co Jak Kde Kdy Nestrukturovaná forma - neformální pohlaví, věk, ovlivňovatelé typ výrobku, cena, typ nákupu, množství vybírá dle ceny, značky, nákupní lístek typ zařízení, pozice v regálu, preference doba největšího prodeje
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
POZOROVÁNÍ Pravidla pozorování Nezapomenout, že jde o pozorování Nerušit kupujícího při jeho nákupu Nezabývat se motivacemi
POZOROVÁNÍ Struktura prezentace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty
PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty
PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty
Zmapování regálu PŘÍKLAD
PŘÍKLAD Analýza nabídky produktu lokalizace výrobku v supermarketu organizace oddělení produktu rozložení produktů v regálu reklama a upozornění na produkty
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
Plán pozorování PŘÍKLAD
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
PŘÍKLAD Postup výběr produktu analýza nabídky produktu vypracování plánu pozorování realizace vlastního pozorování analýza výsledků
Výsledná tabulka pozorování: Analýza výsledků PŘÍKLAD Výsledná tabulka pozorování:
PŘÍKLAD Porovnání značek: Analýza výsledků PŘÍKLAD Porovnání značek:
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
Ovlivňovatelé PŘÍKLAD
PŘÍKLAD Typologie spotřebitelů podle umístění supermarketu podle hodiny a data podle pohlaví podle věku podle preferencí
PŘÍKLAD Porovnání značek: Analýza výsledků PŘÍKLAD Porovnání značek:
POZOROVÁNÍ Rekapitulace Využití pozorování Formy pozorování Pravidla pozorování Praktický příklad pozorování
To jest vše prezentoval: Václav Bubeníček