CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/12.08017 a CZ.1.06/4.1.00/12.08018 Vytvoření kreativní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Film jako nástroj marketingu destinace - shrnutí.
Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Mobilní display kampaně
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Zkušenosti s utvářením konsorcií v České republice Jaroslav Šilhánek VŠCHT Praha.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval: Mgr. Pavel Drobil, Náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval:
S námi máte informační předstih!
Vertikální cílení online kampaní…
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Kategorizace internetu aneb členění online médií AliaWeb, spol. s r.o. – Kurzy.cz, 2006 Klubový večer SPIRu
Sdružení cestovního ruchu Aktivity a činnost SM-SCR
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Outdoorová komunikace - strategie pojišťovny Kooperativa -
Volební kampaně a internet Zdroj: NetMonitor, září 2005, MML data 2003 Internet se stal standardní a vyhledávanou součástí reklamních kampaní. Velkou pozornost.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
RPS/CSF Komunikační plán RPS 2006 Realizované projekty Období: 12 / 2005 – 6/ 2005.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Nové funkce v novém Skliku
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Moderní cyklistická doprava
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Vytvoření a propagace produktu cestovního ruchu Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země.
Prezentace časopisu Vydavatel: ECONOMIA a.s. – leader na trhu ekonomických a odborných periodik v ČR.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
On-line marketing a jeho možnosti Co uvidíte?  Význam on-line marketingu  Celkový pohled na internet  Sociální sítě  Vychytávky na internetu.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
25 / 1 / 2011.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Projekty MARSL.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Atraktivní zaměstnavatel
Kategorizace organizací destinačního managementu
Ing. Patrik Horažďovský Ing. Martin Heindl
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Vytvoření kreativní a mediální strategie pro integrovanou marketingovou kampaň Ev. číslo: VZ-2013/500/5

ZADÁNÍ: Komunikovat 17 turistických destinací ČR v kreativním kontextu s globální strategií komunikace České republiky, jako země příběhů, s cílem zvýšit zájem a důvěru tuzemských i zahraničních potenciálních návštěvníků o prožití své příští dovolené právě v některé z komunikovaných turistických destinací. To vše za principu rovného rozdělení finančních prostředků na medializaci 17 uvažovaných produktů turismu. CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ STRATEGICKÉ ŘEŠENÍ

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ JESTLIŽE je Česká republika zemí příběhů, PAK každá jedna turistická destinace představuje jeden její příběh. JAK co nejpřesvědčivěji naplníme vizi, že Česko je zemí příběhů? TAK, že všechny příběhy soustředíme do jedné působivé formy VYTVOŘÍME KNIHU „PŘÍBĚHŮ“ KEY IDEA

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ KREATIVNÍ FILOSOFIE PROJEKTU ČESKO = ZEMĚ PŘÍBĚHŮ PŘÍBĚH = KAPITOLA KNIHY SPOLEČNÁ PREZETACE PŘÍBĚHŮ KNIHA PŘÍBĚHŮ KAPITOLA = DESTINACE PŘEČTENÍ KNIHY PŘÍBĚHŮ = NEZAPOMENUTELNÝ ZÁŽITEK

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ KNIHA PŘÍBĚHŮ KLÍČOVÝ OBJEKT KREATIVNÍ INTERPRETACE ZADANÍ Tiskovina představuje zosobnění kreativní koncepce a reprezentuje Česko jako zemi příběhů, o čemž čtenáře svým obsahem přesvědčí. V návaznosti na citované kreativní teze brožura prezentuje a vypráví 17 příběhů 17-ti turistických destinací. Každý příběh je originál a disponuje jiným tématem, jinými atraktivitami, jinou dramaturgií stejně tak jako místo jeho původu …. Propagační tiskovina tak naplňuje kreativní ambice být knihou pestrých a barevných příběhů, kterou její čtenář přečte jedním dechem … Účel: Hlavní komunikační nosič kampaně. Název: Česká republika – země strhujících příběhů.

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ OBSAHOVÁ KONCEPCE KNIHY PŘÍBĚHŮ: 1/KNIHA SOUSTŘEĎUJE PREZENTACI VŠECH 17 DESTINACÍ A JEJICH ATRAKTIVIT. 2/OBÁLKA OBSAHUJE NÁZEV, LOGO A QR KÓD PRO PŘÍSTUP NA INTERNET. STRÁNKY. 3/KAŽDÉ Z DESTINACÍ JE VYHRAZENA DVOUSTRANA UMOŽŇUJÍCÍ PŘEHLEDNĚ KOMUNIKOVAT PRIMÁRNÍ ATRAKTIVITU NA LEVÉ STRANĚ DVOULISTU, KTEROU DOPLŇUJE PREZENTACE DALŠÍCH ATRAKTIVIT NA PRAVÉ PROTILEHLÉ STRANĚ. 4/KNIHA PŘÍBĚHŮ OBSAHUJE MAPU ČR S OZNAČENÍM LOKALIZACE VŠECH DESTINACÍ S VLOŽENÍM KM VZDÁLENOSTÍ A ČASŮ PŘEJEZDŮ MEZI SOUSEDÍCÍMI DESTINACEMI. 5/SOUČÁSTÍ TISKOVINY JE SOUBOR PIKTOGRAMŮ, KTERÉ UMOŽŇUJÍ ROZLIŠOVÁNÍ DLE TYPOLOGIE POBYTU VÝROBNÍ PARAMETRY: Rozsah: 36 stran; Obálka: 4 strany; Materiál: papír 80 gramů; Formát: 165 x 230 mm; Barevnost: 4/4; Vazba: V1.

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ STRATEGICKÉ DŮVODY PRO VYTVOŘENÍ KNIHY PŘÍBĚHŮ JAKO KLÍČOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO NÁSTROJE PRODUKTŮ TURISMU 1 /NAPLNĚNÍ VIZE – ČR ZEMĚ PŘÍBĚHŮ 2/NEPŘEHLÉDNUTELNOST PREZENTACE V RÁMCI PERIODIK 3/LIDÉ PREFERUJÍ PŘI VÝBĚRU TUZEMSKÉ DOVOLENÉ FORMU KATALOGU PŘED INZERCÍ 4/INSPIRATIVNÍ MOTIVACE K PRODLOUŽENÍ DOBY TURISTICKÉHO POBYTU 5/SPOLEČNÁ PREZENTACE = ZVÝŠENÍ PRAVDĚPODOBNOSTI NÁVŠTĚVY VÍCE DESTINACÍ 6/VYŠŠÍ ŽIVOTNOST REKLAMNÍHO SDĚLENÍ 7/GRAFICKÁ KONCEPCE UMOŽŇUJE ZDVOJNÁSOBENÍ KOMUNIKAČNÍ PLOCHY VE PROSPĚCH KOMUNIKACE ŠIRŠÍHO POČTU TURISTICKÝCH ATRAKTIVIT KAŽDÉ DESTINACE 8/ÚČINNÉ MÉDIUM PRO KONVERZI ČTENÁŘE NA STRÁNKY S ÚPLNOU NABÍDKOU DESTINACE 9/VÝHODNĚJŠÍ CENA 1 CM 2 INZERTNÍ PLOCHY NEŽ PŘI PLATBĚ TÉHOŽ PROSTORU ZA INZERCI 10/LEPŠÍ VYJEDNÁVACÍ POZICE PRO JEDNÁNÍ O PR PLOCHÁCH ZA VKLAD DO ČASOPISŮ

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ SHRNUTÍ VÝSLEDKŮ VÝZKUMU PREFERENCÍ CS VKLAD VERSUS PLOŠNÁ INZERCE DESIGN VÝZKUMU: 500 osob VĚK: let kvótní výběr. TERITORIUM: 14 krajů ČR METODIKA SBĚRU: CAPI OBDOBÍ: březen 2013

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ SHRNUTÍ VÝSLEDKŮ VÝZKUMU PREFERENCÍ CS VKLAD VERSUS PLOŠNÁ INZERCE

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ SHRNUTÍ VÝSLEDKŮ VÝZKUMU PREFERENCÍ CS VKLAD VERSUS PLOŠNÁ INZERCE

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ SHRNUTÍ VÝSLEDKŮ VÝZKUMU PREFERENCÍ CS VKLAD VERSUS PLOŠNÁ INZERCE

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ POSTAVENÍ MEDIATYPŮ V ROZHODOVACÍM PROCESU Výzkum pro Unii vydavatelů, 1000 respondentů 18 – 65 let, 2010

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ MÉDIA JAKO MOTIVÁTOR KE KOUPI – DLE KATEGORIÍ PRODUKTŮ : Výzkum pro Unii vydavatelů, 1000 respondentů 18 – 65 let, 2010

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Výzkum pro Unii vydavatelů, 1000 respondentů 18 – 65 let, 2010 VÝZKUM MÍRY KONVERZE Z TISKOVIN

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ KREATIVNÍ ZPRACOVÁNÍ

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Lipno baví celou rodinu (aktivní produkt)

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Po stopách řádu Benediktínů a stavitelů Dientzenhoferových (kulturní produkt)

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Prezentace dalších turistických destinací

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ WEB BANNER TÉMATICKÉ POJETÍ VÝBĚRU A ROTACE KOMUNIKOVANÝCH TÉMAT

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ WEB BANNER – TÉMATICKÉ POJETÍ – KULTURNÍ PRODUKT

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ WEB BANNER – TÉMATICKÉ POJETÍ – AKTIVNÍ PRODUKT

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ MEDIÁLNÍ STRATEGIE

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ CÍL Dosáhnout u potenciálních zákazníků (CS) co největší míry znalosti nabídky 17 produktů turismu v rámci ČR a v definovaných příhraničních oblastech, a to způsobem, který zabezpečí princip rovné míry mediální podpory každé ze 17 komunikovaných destinací. KLÍČOVÁ MYŠLENKA Mediální strategie vychází z formulace kreativní strategie, jejichž jednotící a současně unikátní myšlenkou je SDRUŽENÍ KOMUNIKACE JEDNOTLIVÝCH 17 PRODUKTŮ TURISMU DO SOUBORNÉ FORMY.

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Osoby se střední a vyšším vzděláním, s průměrnými až nadprůměrnými příjmy, (kategorie A,B,C) zastávající kvalifikovanou práci či v roli podnikatelů, jejichž životní standard/úspory umožňují cestování, pravidelné dovolené a odpovídající spotřebu v místě pobytu. CS1 AKTIVNÍ BEZDĚTNÍ CS1 AKTIVNÍ BEZDĚTNÍ CS2 RODINY S DĚTMI CS2 RODINY S DĚTMI CS3 PRÁZDNÉ HNÍZDO CS3 PRÁZDNÉ HNÍZDO SOC. EKONOM. TŘÍDA A,B,C,D SOC. EKONOM TŘÍDA A,B,C SOC. EKONOM. TŘÍDA A,B,C,D SEGMENTACE CS Věk 18 – 30 letRodiče s dětmi do 25 let Rodiče 50+

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ PRINT MEDIA MIX ON LINE DOPRAVA VKLAD - INZERCE PPC KAMPAŇ BANNER. KAMPAŇ MICROSITE VLAKY AUTOBUSY PR KOMUNIKACE NÁVRH PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ STRATEGIE VÝBĚRU TISKOVÝCH TITULŮ Cílem výběru inzertních tiskovin je maximalizace komunikačního efektu vůči CS dosaženého inzercí právě ve vybraném titulu. Klíčem ke správné volbě inzertního média je průnik tří významných parametrů, kterými jsou VYSOKÁ ČTENOST, dále AFINITA, tj. vhodnost titulu právě pro požadovaný typ CS a jeho TÉMATIKA zaměření vytvářející vhodné informační, emocionální i důvěryhodné prostředí k úspěšnému předání inzertního sdělení.

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Věk 18 – 30 let Rodiče s dětmi do 25 let Rodiče 50+ VKLÁDANÁ INZERCE

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ ON LINE KAMPAŇ On line podpora je koncipována jako prokliková kampaň zaměřená na maximální výkonnost s cílem dosáhnout co největšího počtu prokliků, tedy přístupů na speciální microsite prezentující 17 turistických destinací. Vzhledem k cílu kampaně navrhujeme realizovat výkonností internetovou kampaň, která nám umožní tento cíl nejlépe splnit. Výkonností internetovou kampaň navrhujeme realizovat přes tzv. systém PPC v textové i bannerové podobě, kde je placen pouze realizovaný klik, nikoliv jen zobrazení informace. VÝHODY: Vysoký výkon kampaně, působivá multimediální podoba, eliminace bulvárních serverů, přesah na sociální sítě, možnost cílení na zahraničí, dobrá měřitelnost výsledků.

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Nejnavštěvovanější sociální síť světa, umožňuje kromě regionálního cílení, také cílení dle zájmů, čehož v rámci kampaně skvěle využijeme SEZNAM SKLIK FACEBOOK GOOGLE ADWORDS GOOGLE ADWORDS GOOGLE DISPLAY NETWORK NÁSTROJE ON LINE Reklamní odkazy se zobrazují na základě vyhledávání dle definovaných klíčových slov. Umožňuje regionální cílení, což dovoluje komunikaci v rámci zahraničí. Bannery se zobrazují na serverech, které jsou přidruženy pod tuto síť. Lze omezit zobrazovaní na bulvárních serverech. Umožňuje regionální cílení, což nám umožní komunikaci v rámci zahraničí Obdoba Google Adwords na největším českém vyhledávacím serveru SEZNAM.CZ. Působnost pouze v rámci České republiky. PROKLIK TEXT PROKLIK BANNER PPC PROKLIK TEXT DOSÁHNOUT MAXIMÁLNÍ POČET NÁVŠTĚV MICROSITE S ATRAKTIVNÍ PREZENTACÍ 17 REGIONŮ

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ TAKTIKA VEDENÍ KAMPANĚ V DOPRAVNÍCH PROSTŘEDCÍCH Principiálně jako u vkládané inzerce je cílem společná prezentace 17 turistických destinací formou propagační tiskoviny, v tomto případě vkládané přímo na sedadla (prémiová forma reklamy) ve vysoce frekventovaných hromadných dopravních prostředích na dálkových trasách napříč ČR. VÝHODY ZVOLENÉ FORMY KOMUNIKACE 1/ Vysoká kvalitativní úroveň prostředí odpovídající prezentovanému tématu 2/Jízda na dálkových trasách vytváří ideální předpoklady pro přečtení vkladu 3/Afinitní výskyt CS kategorie A,B,C - dáno vyšší cenou cestovného 4/87,4 % cestujících se SA uvedlo, že si všímají reklamy po dobu cesty 5/ 97,3 % cestujících s SA uvádí, že je reklama ve vozidlech neobtěžuje

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Zvolená trasa viz. mapa Počet cestujících: / měsíc Počet brožur k distribuci: / měsíc Timing: Zvolená trasa Brno – Praha – Brno Počet cestujících: / měsíc Počet brožur k distribuci: / měsíc Timing:

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ MEDIA RELATIONS

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ KOMUNKACE S NOVINÁŘI PRESS TRIPYTISKOVÉ ZPRÁVY TISKOVÉ KONFERENCE PR ČLÁNKY

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ TIMING KAMPANĚ

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ REKAPITULACE ROZPOČTU

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Rekapitulace rozpočtu

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ Rekapitulace rozpočtu

CzechTourism PODPORA TVORBY PRODUKTŮ A MARKETINGU CESTOVNÍHO RUCHU V REGIONECH reg. Čísla CZ.1.06/4.1.00/ a CZ.1.06/4.1.00/ DĚKUJEME ZA POZORNOST