DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 KOALICE SOS PRAHA VEŘEJNÁ DOPRAVA ŘEŠÍ EKOLOGICKÉ A PROSTOROVÉ PROBLÉMY VE MĚSTECH MOTTO Pramen:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
diskomfort cestujících
Advertisements

BUDOUCNOST DOPRAVY V PŘEROVĚ
Dopravní alternativa pro Prahu
Nové výzvy v cyklistické dopravě a cykloturistice
Dopravní politika na léta 2005 – 2013 Dopravní politika je základním strategickým dokumentem pro sektor dopravy a deklaruje, co stát a jeho exekutiva v.
Statutární město Mladá Boleslav
Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
Strategie dopravy MD ČR
Dopravní alternativa pro Prahu Ekonomické aspekty dopravního řešení Prahy.
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
Vyhledávací studie trasy nové krajské silnice Modřice – Šlapanice – Tvarožná.
© Copyright Siemens Business Services Global network of innovation Siemens Business Services: Vedoucí poskytovatel eGovernment řešení v Evropě Pasová agenda.
Strategie dopravy ČR ve vztahu k IDS
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
SPOLUPRÁCE ZDRAVÝCH MĚST A ZDRAVÝCH ŠKOL Chrudim, 17. května 2005.
MÍSTNÍ KOMUNIKACE FUNKČNÍ SKUPINY D
Studie integrovaných dopravních systémů hromadné přepravy osob
Jak dál? DOPRAVNÍ PROBLÉMY PRAHY 8jinak
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
MOBILITA V AKTUALIZACI STRATEGICKÉHO PLÁNU Marek Zděradička
Budoucnost strukturálních fondů Plzeň |Arnost Marks
DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.
Projekt Dopravní alternativa pro Prahu financuje nadace Partnerství a Rockefeller Brothers Fund Dopravní alternativa pro Prahu Městský okruh.
Návrh způsobu financování opatření Národní strategie BESIP (k diskusi)
Výhody užití architektury ITS ve veřejné osobní dopravě
Urban Planning OfficeCity of Dresden Cyklistická doprava v Drážďanech 1. zasedání měst Uherskohradišťské charty Jihlava
KONCEPT ROZVOJE CYKLISTIKY VE VELKOMĚTECH Ing. Luděk Sosna, Ph. D., ředitel odboru strategie, MD ČR.
MANAGEMENT MOBILITY Jiří Galatík CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu AKTUALIZACE STÁTNÍ ENERGETICKÉ POLITIKY STABILNÍ ELEKTŘINA ZA PŘIJATELNOU CENU AKTUALIZACE STÁTNÍ ENERGETICKÉ.
VEŘEJNÁ DOPRAVA ŘEŠÍ EKOLOGICKÉ A PROSTOROVÉ PROBLÉMY VE MĚSTECH
Zlín cyklistický Josef Novák, člen Rady města Zlína
Dopravní a liniové stavby
Integrované plány rozvoje města Ústí nad Labem Ing. Zdeněk Výborný MEPCO, s.r.o. Mezinárodní poradenské centrum obcí Thákurova Praha.
Dopravní a liniové stavby Vývoj měst, místní komunikace
Praha cyklistická nebo ne? 2012 Vratislav F ILLER Auto*Mat Praha
Integrované dopravní systémy Realizace Dopravní politiky ČR Ing. Vít Sedmidubský května 2010.
Přínosy členství v Mezinárodním svazu veřejné dopravy- UITP Valná hromada Svaz Dopravy České republiky 5/2/2009.
Doprava, obchod, průmysl, vzdělání, kultura Obec, kde žiji.
Dopravní politika ČR Ing. Vít Sedmidubský Odbor strategie
ePraha a podpora turismu Ivan Seyček Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS ePraha a podpora turismu.
Pozemní komunikace v intravilánu ČSN „Projektování místních komunikací“, 2006 Změna Z1 – 2010 – Přechody a místa pro přecházení, rozhledové.
Úvod do pozemních komunikací
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Základy dopravní politiky obce, města, regionu.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Financování dopravní infrastruktury Priorita mandatorní výdaje – EU – Národní Finanční rámec mld. Kč Nesmyslný střednědobý výhled.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
© Berman Group. Strategický plán a tvorba koncepce rozvoje města Písku do roku 2025 Komise pro strategický rozvoj Vyhodnocení nadřazených koncepčních.
Strategie spolupráce obcí Společnost pro rozvoj Humpolecka, z. s. 2. Kulatý stůl v Humpolci
Labská stezka priorita rozvoje cykloturistiky v Ústeckém kraji Ústí nad Labem.
METROBUSY V PRAZE A OKOLÍ Projekt hierarchizace autobusové sítě Ing. Filip Drápal, ROPID.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní politika ČR.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní cesta Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy Ing. František Lachnit,
Cyklistická infrastruktura a její specifické aspekty ING. JAROSLAV MARTINEK CENTRUM DOPRAVNÍHO VÝZKUMU.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Jakým úhlem pohledu se díváš na tento obrázek? Seminář – Bike sharing, Brno, Ing. Jaroslav Martinek.
Regionální rada regionu soudržnosti Moravskoslezsko, Úřad Regionální rady Dopravní infrastruktura v ROP Datum: Místo: Prezentuje: Praha Jiří.
Sdružený tramvajový a autobusový pás | Novotný, Javořík, Kočárková | Czechbus 2015, Praha Sdružený tramvajový a autobusový pás návrh nového skladebního.
PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY MĚST MOSTU A LITVÍNOVA PLÁN UDRŽITELNÉ MĚSTSKÉ MOBILITY VE MĚSTECH MOST A LITVÍNOV.
Projekt Jihlava Zdravé město.  město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007  politikem zodpovědným za PZM a MA21 je náměstkyně.
ITI METROPOLITNÍ OBLASTI (MO) Dr. Ing. Marie Zezůlková Kancelář strategie města.
PRAŽSKÝ OKRUH.
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Krajská hospodářská komora Zlínského kraje
Role SVAZU při podpoře městské mobility
Konference City Changers
Koncepce dopravy v MPP Michal Lehečka, 14/5/2018.
Allied Progress Consultants Česká doprava pro třetí tisíciletí
Transkript prezentace:

DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 KOALICE SOS PRAHA VEŘEJNÁ DOPRAVA ŘEŠÍ EKOLOGICKÉ A PROSTOROVÉ PROBLÉMY VE MĚSTECH MOTTO Pramen: Better Mobility in Urban Areas – UITP 2001 Projekt Dopravní alternativa pro Prahu financuje nadace Partnerství a Rockefeller Brothers Fund"

Pramen: Better Mobility in Urban Areas – UITP 2001 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM A JEHO TŘI PILÍŘE TRVALE UDRŽITELNÝ ROZVOJ DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 KOALICE SOS PRAHA

ZÁKLADNÍ PROSTŘEDEK K DOSAŽENÍ CÍLE CÍL VEŘEJNÁ DOPRAVA KONKURENCESCHOPNÁ KVALITOU POSKYTOVANÝCH SLUŽEB INDIVIDUÁLNÍ AUTOMOBILOVÉ DOPRAVĚ VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 KOALICE SOS PRAHA FUNGUJÍCÍ V REÁLNÉM ČASE

DÍLČÍ TÉMATA ROZVOJ VEŘEJNÉ HROMADNÉ DOPRAVY HUMANIZACE ULIČNÍCH PROSTORŮ A ROZVOJ CYKLISTIKY REGULACE AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

VÝVOJ SILNIČNÍHO SKELETU VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

STRATEGIE REGULACE AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY 1. PŘEDNOSTNĚ DOKONČIT PRAŽSKÝ (SILNIČNÍ) OKRUH V JINÝCH FUNKČNÍCH ETAPÁCH KTERÝ PŘEVEDE TRANZITNÍ, ZEJMÉNA NÁKLADNÍ DOPRAVU usnesení vlády 164 z zastavilo financování severozápadní části SO VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

SILNIČNÍ SKELET I. VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 SILNIČNÍ SKELET II.

2. NEREALIZOVAT AUTODRÁHY V KOMPAKTNÍM MĚSTĚ KTERÉ BY MĚSTO ZAHLTILY AUTOMOBILY SEVERNÍ A VÝCHODNÍ SEGMENT MĚSTSKÉHO OKRUHU NAVAZUJÍCÍ RADIÁLY VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 STRATEGIE REGULACE AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

STRATEGIE REGULACE AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY 3. NAHRADIT MĚSTSKÝ OKRUH POLOOKRUHEM VEDENÝM V PŘIROZENÉ SPÁŘE MEZI KOMPAKTNÍM MĚSTEM A VELKÝMI SÍDLIŠTI S VYUŽITÍM REKONSTRUOVANÉHO PRŮMYSLOVÉHO POLOOKRUHU HLAVNÍM „OPERÁTOREM MOBILITY“ V KOMPAKTNÍM MĚSTĚ SE STANE KOLEJOVÁ VEŘEJNÁ HROMADNÁ DOPRAVA VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 STRUKTURA MĚSTA

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 OFICIÁLNÍ NÁVRH

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 MĚSTSKÝ POLOOKRUH

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 VEŘEJNÁ DOPRAVA HLAVNÍ OPERÁTOR MOBILITY

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 VEŘEJNÁ DOPRAVA HLAVNÍ OPERÁTOR MOBILITY

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 VEŘEJNÁ DOPRAVA HLAVNÍ OPERÁTOR MOBILITY

STRATEGIE REGULACE AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY 4. ZKLIDNIT KOMPAKTNÍ MĚSTO OD AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY S CELKOVOU REHABILITACÍ KLASICKÉHO MĚSTSKÉHO INTERIÉRU VYLEPŠENÍM LOKÁLNÍCH KRIZOVÝCH MÍST V SÍTI MĚSTSKÝCH TŘÍD TATO VYLEPŠENÍ NESMÍ ZVYŠOVAT KAPACITU ŘEŠENÉHO ÚSEKU VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

LETNÁ (2004) Foto: autor 2004 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

ZPRACOVAL: P. PREININGER VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

ZPRACOVAL: P. PREININGER VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 BERLIN - PRIORITY ROZVOJE ULIČNÍ SÍTĚ r Pramen: Senatsverwaltung für Stadtenwicklung 2003

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 BERLIN - PRIORITY ROZVOJE ULIČNÍ SÍTĚ r Pramen: Senatsverwaltung für Stadtenwicklung 2003

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 BERLIN - PRIORITY ROZVOJE ULIČNÍ SÍTĚ r Pramen: Senatsverwaltung für Stadtenwicklung 2003

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

SKRYTÁ RADIÁLA SVATOVÍTSKÁ – VÍTĚZNÉ NÁM. Foto: autor 2004 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

Foto: autor 2004 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 SKRYTÁ RADIÁLA UL. JUGOSLÁVSKÝCH PARTYZÁNŮ

STRATEGIE REGULACE AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY 5. ZAVÉST ZVLÁŠTNÍ DOPRAVNÍ REŽIM V ŠIRŠÍM CENTRU MĚSTA S ODSTUPŇOVANOU REGULACÍ VNĚJŠÍ A VNITŘNÍ ZÓNY ZPOPLATNĚNÍM A OMEZOVÁNÍM PARKOVÁNÍ ZÍSKANÉ FINANČNÍ PROSTŘEDKY JE NUTNO VĚNOVAT NA ROZVOJ VEŘEJNÉ HROMADNÉ DOPRAVY, NIKOLIV NA ROZVOJ SILNIC VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 ZAVEDENÍM MÝTNÉHO ZŘÍZENÍM ZÓNY TEMPO 30

PALACHOVO NÁM. (2004) Foto: autor 2004 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

STRATEGIE ROZVOJE VEŘEJNÉ HROMADNÉ DOPRAVY Foto: autor 2002 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU ZROVNOPRÁVNIT PŘÍMĚSTSKOU ŽELEZNICI S OSTATNÍMI SUBSYSTÉMY VEŘEJNÉ DOPRAVY 2. REVIDOVAT KONCEPCI ROZVOJE METRA 3. VÝRAZNĚ ROZVÍJET TRAMVAJOVÉ TRATĚ 4. PREFEROVAT NEKOLEJOVOU VEŘEJNOU DOPRAVU

ROZVOJ TRAMVAJOVÉ SÍTĚ VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

TRAMVAJOVÉ NAPÁJEČE METRA VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

TRAMVAJOVÉ TANGENTY VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

OSTATNÍ TRAMVAJOVÉ TRATĚ VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

VÝHLED VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

PREZENTACE DUBEN 2004 – SENÁT VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 STRASBOURG 1994

KOMOKO - MODŘANY (2004) Foto: autor 2004 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

BARRANDOV (2004) Foto: autor 2004 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

DEJVICKÁ ulice - PĚŠÍ ZÓNA S TRAMVAJÍ Studie ALEJ 2000 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

DEJVICKÁ ulice - PĚŠÍ ZÓNA S TRAMVAJÍ DOSTUPNOST ÚZEMÍ OBVODNÍ ÚŘAD PRAHY 6 VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

HUMANIZACE ULIČNÍCH PROSTORŮ A ROZVOJ CYKLISTIKY VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 MODŘANY 1994 Foto: autor 2004

STRATEGIE HUMANIZACE ULIČNÍHO PROSTORU A ROZVOJE CYKLISTIKY 1. SNIŽOVAT RYCHLOST AUTOMOBILŮ VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU HUMANIZOVAT OKAMŽITĚ SJ MAGISTRÁLU 3. SYSTEMATICKY BUDOVAT CYKLOTRASY ZAMĚŘIT SE PŘEDEVŠÍM NA BEZPEČNÉ MĚSTSKÉ CYKLOTRASY VEDENÉ V CYKLISTICKÝCH PRUZÍCH A PÁSECH

DEJVICE VERDUNSKÁ (2004) VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

LETENSKÉ SADY VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 Foto: Š. Boháč

VÝTOŇ U NÁRODNÍHO DIVADLA Foto: autor VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004

PODBABSKÁ VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 Foto: autor

BERLIN VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 Foto: autor

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 Foto: autor 2002 DRESDEN – (běžná sběrná komunikace)

VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 Foto: archiv CDV KDESI (VŠUDE) V HOLANDSKU

UHERSKÉ HRADIŠTĚ VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 Foto: archiv CDV

ZÁVĚR VYVÁŽENÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM PODPORUJÍCÍ ROZVOJ KLASICKÉHO MĚSTA – DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU PŘEDNOSTNĚ DOKONČIT PRAŽSKÝ (SILNIČNÍ) OKRUH 2. NEREALIZOVAT AUTODRÁHY V KOMPAKTNÍM MĚSTĚ 3. NAHRADIT MĚSTSKÝ OKRUH POLOOKRUHEM 4. ZKLIDNIT KOMPAKTNÍ MĚSTO OD AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY 5. ZAVÉST ZVLÁŠTNÍ REŽIM V ŠIRŠÍM CENTRU MĚSTA 1. ZROVNOPRÁVNIT ŽELEZNICI S OSTATNÍMI SUBSYSTÉMY VHD 2. REVIDOVAT KONCEPCI ROZVOJE METRA 3. VÝRAZNĚ ROZVÍJET TRAMVAJOVÉ TRATĚ 4. PREFEROVAT NEKOLEJOVOU VEŘEJNOU DOPRAVU 1. SNIŽOVAT RYCHLOST AUTOMOBILŮ 2. HUMANIZOVAT OKAMŽITĚ SEVEROJIŽNÍ MAGISTRÁLU 3. SYSTEMATICKY BUDOVAT CYKLOTRASY

DOPRAVNÍ ALTERNATIVA PRO PRAHU 2004 KOALICE SOS PRAHA Projekt Dopravní alternativa pro Prahu financuje nadace Partnerství a Rockefeller Brothers Fund" Ing. arch. Ivan Lejčar ALEJ - architektonický ateliér Bubenečská 43, PRAHA 6 PRO SOS PRAHA ZPRACOVAL