Den bez aut 21. 9. 2012. Jak to začalo… Dne 21. 10. 2012 jsme si v ZŠ Masarykova připomněli, že ne vždy se do zaměstnání, školy či kamkoliv jinam musí.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spolupráce se Základní školou, Masarykova, Rychnov nad Kněžnou v rámci projektu „Nadané dítě.eu“ v lednu 2010 spolupracovala Pedagogicko-psychologická.
Advertisements

Technika,tak jak ji vidím já…
Ekologický audit. Moje jméno: Jména č len ů mého týmu- t ř ída: Škola: Kontakt na tým: T ř ídní u č itel: tel: Kateřina Vágnerová VII. A Zuzana.
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
• Žákovské zastupitelstvo Újezd nad Lesy •
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Den Země. Den Země v datech  Roku 1970 poprvé slaven v Americe.  Rok poté začala Den Země slavit OSN.  Jakožto mezinárodní den se začal slavit roku.
DEN ZDRAVÍ Projektového dne se zúčastnilo 75 žáků (100% účast 2. a 8. třída) Konal se
Voda. V pátek probíhal na naší škole Den Země na téma Voda. Žáci druhého stupně soutěžili v mnoha soutěžích. Třída se vždy rozdělila na skupiny.
Den Země – svátek planety
Rozdělení hráčů 2011/2012 Mladší minižactvo 2000, 2001 ( J.Pazourek, P.Krištof, J.Suchopár ) Nejmladší minižactvo 2001, 2002 ( J.Pazourek, J.Suchopár,
„ROZVOJ KOMUNIKACE U ŽÁKŮ S AUTISMEM“
„EU peníze středním školám“
Přehlídka nejlepších podnikatelských záměrů. Druh a předmět činnosti Průzkum trhu a marketingový plán Obchodní strategie Finanční plán Přehlídka nejlepších.
21. prosince :00 Aquapalace Praha Cena: ,-
Bezpečné cesty do školy
VYHODNOCENÍ DOTAZNÍKU PRO RODIČE. Myslíte si, že pro vaše dítě nyní existuje bezpečná cesta do (ze) školy?
č t v r t e k, hřiště ZŠ Novosedlice.
V mládí každý věří, že svět začal teprve jím, že je tu vlastně všechno jen kvůli němu Johann Wolfgang von Goethe.
ÚZEMNÍ A HISTORICKÝ VÝVOJ ČESKÉHO STÁTU A ČESKÉ REPUBLIKY
Třídní schůzky I. čtvrtletí
Vážení občané, Bydlíte v menší obci? Trápí Vás špatná dopravní obsluha a spojení s městy? Jste odkázáni na automobil či snad na taxi?
ZŠ Meteorologická a MŠ Montessori
Šetření energie Martin, Houska, Michal, Dann. Voda je stále vzácnější a dražší vodovodní baterie-umožňují jednoduché a rychlé nastavení potřebného průtoku.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Projektový den Lázně Teplice nad Bečvou Datum: Spolupracující třídy: VII. B a II. A Třídní učitelé: Mgr. Michal Rus, Mgr. Petra Králová.
Doprovod: Mgr. Martina Dvořáčková Mgr. Radka Dolíhalová
Geologická exkurze ve Vysokých Tatrách. Čtvrtek Večer jsme odjížděli z Blanska vlakem do Brna a z Brna rychlíkem do Ostravy. Zde následovalo jedno-hodinové.
K u d y n a a k c i a c o t a m k d e b u d e a u t e m a l e i j i n a k 112.6km, 1h17min Do centra 113.1km, 1h19min Do Bynova Poslední barák pod lesem,
Materiál má žákům pomoci pochopit na základě vlastního úsudku pojmy: - Občanskoprávní vztah - Účastník právního vztahu.
Masarykovo gymnázium.
Úskalí začínajícího učitele
Rodičovské schůzky Obsah Ocenění Gympl roku 2013 (již podruhé za sebou) Info o DofE Celkový prospěch třídy Chování Omluvenky (povinností studenta.
Lyže a snowboard 2012 Horní Malá Úpa, penzion Blesk Počet účastníků: 22 (z toho 3 dívky) Vedoucí kurzu: Mirka Fenclová Instruktoři: Pavel.
Obzory V této prezentaci vás seznámíme s prvnímy šesti levely:Naše obec.
Žákovské zastupitelstvo Újezd nad Lesy
Pasování našich žáků na malé a na pokročilé čtenáře.
Mýma očima Roman Lavička student kvarty školní studentský pobyt Anglie 2005.
OBZORY Tato prezentace vy Vás měla seznámit s levely ze hry ENVIGAME.
OBZORY V této prezentaci vás seznámíme s prvními šesti levely hry : Naše obec.
Doprava, obchod, průmysl, vzdělání, kultura Obec, kde žiji.
MNOŽINY – poslední příklad
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Poměr Prvouka 2. ročník ZŠ
města vesnice  méně domů  méně obyvatel  Je obklopena přírodou, lesama, polema a loukama.  co bývá ve vesnici?  škola  obecní úřad  kostel  menší.
OBZORY V této prezentaci vás seznámíme s prvními šesti levely hry:Naše obec.
Dopravní kampaň pro základní školy „Oblékáme hada edu“
2012 / 2013 Hospodaření Kateřina Hrdličková - Matýsek Fiscus.
Turisté plní trendů RNDr. Aleš Krejčí, CSc. KAM po Česku, Praha Vysoká škola finanční a správní, Praha Výroční konference A.T.I.C. ČR Výstaviště Černá.
Příběh o budoucnosti lidstva Já si například myslím že v roce 2696 bude náš svět strašně znečištěný, ale vyspělý.
Karlovy Vary Prezentace 2016 – 07 Foto a text Zdeněk Kačena Ruční posun obrázků.
Projekt Bezpečné cesty do škol ZŠ Praha 5 Košíře, Nepomucká 1/139 Eva Marková.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořenízáří 2012 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Člověk a jeho svět Prvouka ( DUM 01 ) Místo,
DEN IZS VÝSTAVIŠTĚ PRAHA HOLEŠOVICE | 13:00 – 18:00 Akční ukázky | Více než 80 vozidel Policie | Hasiči | Záchranka Armáda a další složky.
Právní okénko Porada s řediteli škol a školských zařízení Harrachov
ROK SVĚTLA
PODĚKOVÁNÍ Žákovský parlament moc děkuje všem, kteří se zapojili do charitativní akce konané ve prospěch Dětského domova Velké Heraltice.
VY_32_INOVACE_Sib_III_01 Dopravní prostředky
Společenská výchova – Pravidla chování v dopravních prostředcích
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
Jak jsme si hráli s eTwinningem PŘÍBĚH STRAŠIDEL
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_14 Domov, vlast
Senioři s vnoučaty Velké Losiny 2017.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ ZŠ Klecany
Červená, oranžová, zelená – jedeme!!!
Ohlédnutí za čtvrtou třídou
4. třída Náš poslední společný půl rok ….
Věcné učení Doprava, dopravní prostředky.
Transkript prezentace:

Den bez aut

Jak to začalo… Dne jsme si v ZŠ Masarykova připomněli, že ne vždy se do zaměstnání, školy či kamkoliv jinam musí jezdit autem. Dne jsme si v ZŠ Masarykova připomněli, že ne vždy se do zaměstnání, školy či kamkoliv jinam musí jezdit autem. Většina žáků naší třídy se tedy dopravila autobusem, na kole či pěšky. Většina žáků naší třídy se tedy dopravila autobusem, na kole či pěšky. Ve škole jsme navázali různými činnostmi, při kterých jsme si uvědomovali různé alternativy cestování. Ve škole jsme navázali různými činnostmi, při kterých jsme si uvědomovali různé alternativy cestování.

Skupinky při vymýšlení důvodů PRO A PROTI cestování v autech

Závěrečná díla

Dopoledne se vydařilo. Žáci sami zdůvodnili, proč je třeba, abychom využívali i jiné dopravní prostředky hromadné dopravy nebo jezdili na kole, či chodili pěšky. Děkuji všem rodičům, kteří se zapojili do akce a alespoň v tento den nevezli své dítko až před školu, ale dopřáli mu (a možná i sobě) zažít i jiný způsob cestování.