STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Advertisements

Skutečně moderní řízení veřejné správy? Pomocí služeb!
Multiplex veřejné služby 2008 – Digimedia 2008 Ing.Pavel Hanuš Manažer programu digitalizace ČT.
Ing. Štěpánka Cvejnová Ing. Lubomír Baláš
Přístupnost jako komplexní problematika eGovernmentu Michal Rada Iniciativa informatiky pro občany.
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Centralizované zadávání a elektronizace nákupů v Ostravě Ing. Petr Kajnar primátor města Ostravy.
KIPR Šumava první schůzka s ředitelem NSZM Ing. Petrem Švecem se uskutečnila na Modravě PS UR, akce komunitního plánování v šumavských.
SPOLUPRÁCE ZDRAVÝCH MĚST A ZDRAVÝCH ŠKOL Chrudim, 17. května 2005.
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Chomutov - 10 let na cestě ke kvalitě K dosažení kvality bylo vedle moderního řízení a sebevědomí potřeba i pokory a respektu.
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
EGovernment Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Jednání implementátorů ORP Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum: 20.
Strategie personálně-poradenské společnosti La Brava
Company LOGO Konference „Modernizace veřejné správy 2007 – 2013“, Plány v oblasti zefektivňování veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
Konference MUNICIPALITY 2011
SYSTEMIZACE PRACOVNÍCH MÍST
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Spolupráce lokálních institucí Seminář Komunitní role veřejných knihoven ZLÍN
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
Budování kapacity NNO Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
LIDSKÉ ZDROJE A KVALITA Národní konference kvality ve veřejné správě Simeona Zikmundová Brno
9. Národní konferenci kvality ve veřejné správě, 2013, Brno.
Evropské fondy v kontextu rozvoje města Brna Marie ZEZŮLKOVÁ Kancelář strategie města.
Prezentace 1 Kontaktní centrum Statutárního města Ostravy provozované společností OVANET a.s. červen 2009.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,
CO BYCHOM NEBYLI V DĚČÍNĚ BEZ KVALITY
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
Zhodnocení naplnění 2. Komunitního plánu sociálních služeb města Olomouce v letech Zdislav Doleček Olomouc.
Projekt SMO ČR na podporu volených představitelů měst a obcí Ingrid Štegmannová 9. Národní konference kvality ve veřejné správě Brno, 20. února 2013 Vzdělaný.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky & Ministerstvo vnitra Ing. Jaroslav Svoboda
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
1 Modernizace veřejné správy (Praha ) Zkušenosti se zaváděním modelu CAF z pohledu regionálního manažera kvality Osnova prezentace:
Dlouhodobé uchovávání a zpřístupňování dokumentů v digitální podobě
Statutárního města Liberec
Národní síť Zdravých měst ČR Místní Agenda 21 Brno, NKQ, 20. února 2013.
Benchmarking rozšířené působnosti obcí 3. typu Jana Voldánová, Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
Místní Agenda 21 podpora místní udržitelnosti Ing. arch. Marie Petrová Praha, 23. března 2012.
ÚSTAV ÚZEMNÍHO ROZVOJE Robert Veselý Seminář „Jsou možné inovace v mikroregionech?“ Brno, 28. listopadu 2011 Monitoring mikroregionů a další výstupy činnosti.
Portál - kultura a historie Prahy Ivan Seyček Miroslav Váňa Lada Králová Magistrát hl. m. Prahy ePraha ISSS/LORIS/V4DIS Portál – kultura.
© 2010 IBM Corporation Chytré řešení pro úspory při poskytování veřejných služeb Ivo Kramoliš – ředitel IBM Global Business Services Česká republika 03/12/2010.
Moderní řízení úřadu z pohledu tajemníka Radek Baloun, tajemník Magistrátu města Hradec Králové 31.března 2005.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Jak uřídit strategii? Ing. Karel Macků.
Společnost Eurotel pro státní správu. 2 Silný partner pro veřejnou správu ›Společnost Eurotel poskytuje dlouhodobě všem zákazníkům profesionální servis.
Strategie Smart Administration David Zeisel Odbor programového řízení Ministerstvo vnitra ČR
 Záměr napomoci úřadům na cestě za kvalitou  Propagace modelu CAF  Zjednodušení – zpříjemnění – zavádění modelu CAF  Předání dlouholetých zkušeností.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
JUDr. Ing. Robert Szurman ředitel odboru předseda Rady kvality ČR 8. Národní konference kvality ve veřejné správě, Praha Národní konference.
NKK Praha CAF-Externí zpětná vazba ověření efektivního fungování úřadu Mgr.Stanislav Loskot, MBA Mgr.Stanislav Loskot, MBA AQE advisors a.s.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Nové přístupy ke vzdělávání a mezinárodní zkušenosti Institutu pro veřejnou správu Praha PhDr. Zdenka Procházková, MPA Institut pro veřejnou správu Praha.
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Státní správa – zaměstnavatel znevýhodněných skupin
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Moje práce na Broumovsku
Role manažerů kvality na odborech MěÚ
Transkript prezentace:

STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013

Cesta časem k úřadu 21. století Naše cesta ke kvalitě CAF 2004 – první rok modelu CAF 2005 a 2006 – následné provádění sebehodnocení dle metodiky CAF – druhé kolo hodnocení podle modelu – nyní již CAF – druhý rok hodnocení ????????? BI – 2012 – nákladový a výkonový benchmarking Porovnávání se s městy nad 50 tisíc obyvatel, včetně hledání dobré praxe.

Cesta časem k úřadu 21. století Co se zásadně změnilo díky modelu CAF 1. cyklus hodnocení seznámení se s moderními metodami řízení kvality na úřadě hodnocení zevnitř z pohledu úředníků odvaha nahlas mluvit o nedostatcích ochota velké části úředníků něco změnit snad první ucelené dotazníkové šetření spokojenosti nejen klientů, ale i zaměstnanců hodnocení nadřízeného podřízenými naše „jedinečnost“ v poskytování e-služeb - elektronické služby a inovace

Cesta časem k úřadu 21. století Elektronické služby 2003 Objednávání se na úřad pomocí SMS (nejprve registr vozidel) 2003 první platební terminál na municipalitě v ČR 2004 SMS zpětné vyrozumění o stavu žádosti 2005 Digitalizace archivu stavebního úřadu 2008 Vyvolávací systém na registru vozidel 2009 E-body řidiče (výpis pomocí SMS) 2010 Info limit bodů řidiče 2010 SMS parkovnéjiž 6x 2011 portál eChomutov + ETICcena MVČR

Cesta časem k úřadu 21. století Co se zásadně změnilo díky modelu CAF 2. cyklus hodnocení Nový cyklus sebehodnocení, tentokrát podle metodiky CAF 2009 Co je důležitější a) revize, upřesnění – motto, vize b) vytvoření logotypu města c) vypracování životních situací – tak trochu jinak d) akce pro rodiny e) nasměrování k „novým“ metodám

Cesta časem k úřadu 21. století Příručka kvality Motto Usilujeme o to, aby nás klient vnímal jako partnera, se kterým spolupracuje na společné věci. Vize Chceme být moderním, otevřeným, přívětivým a zákaznicky orientovaným úřadem opírajícím se o všestranně vzdělané, vnitřně motivované a se strategií ztotožněné zaměstnance, tedy respektovanou institucí, která bude efektivně, profesionálně a vstřícně vykonávat veřejnou správu.

Cesta časem k úřadu 21. století Logo kvality MMCH

Cesta časem k úřadu 21. století Logotyp města Chomutova -proč logotyp -co představuje -pravidla použití

Cesta časem k úřadu 21. století Základní životní situace proč vznikly v takové podobě v jaké jsou? co na nich považujeme za nové?

Cesta časem k úřadu 21. století Karta životní situace 43 základních životních situací strukturovaně členěné kde vyřídím, co s sebou potřebuji, kolik za to zaplatím

Cesta časem k úřadu 21. století Naše RoZa

Cesta časem k úřadu 21. století Kam dál? buď dnes a nebo Spolupráce s organizacemi města Spolupráce s okolními obcemi

Statutární město Chomutov Děkuji Vám za pozornost. Ing. Jarmila Mravcová manažer kvality tel GSM „Ti co začali, mají zkušenosti, ti co nezačali, mají nesplněný sen“. Cesta časem k úřadu 21. století