Kolegium děkana 21. 4. 2004.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Metodika Full Cost Metodika Full Cost byla vytvořena v rámci projektu Metodika Full Cost na Mendelově univerzitě v Brně, registrační č.
Advertisements

Přijímací řízení.
Doktorské studium na AF
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
Představení projektu a řešitelského týmu Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko – výzkumnou kariéru CZ.1.07/2.3.00/
Registrujte se prosím  1.Podepište se do prezence Ověřte hodnocení doktorandů za Zkontrolujte svoji adresu v adresáři doktorandů 3.Prověřte.
PROGRAM  Struktura studia  Přednášky, semináře  Zápočty a zkoušky  Zapisování cizích jazyků a sport. aktivit  Vnitřní předpisy  Studijní oddělení.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO
Možnost studia na Fakultě stavební a uplatnitelnost stavebních oborů
Studium v zahraničí Ing. Hana Rendlová Mgr. Helena Bicanová
Jazyková průprava Jazykové kurzy na ČVUT
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
Ústav pedagogických věd
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
Informační centrum a Ústřední knihovna MENDELU
1.1. RADA VYSOKÝCH ŠKOL  V akademickém roce 1999/2000 zahájily výuku první 3 soukromé vysoké školy  Dnes „aktivně“ působí 44 soukromých vysokých.
Možnosti studia v zahraničí pro studenty doktorského studia
Rektor Zdroj:
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová Úvodní slovo děkana – prof. Kleibl 2. Pedagogika – doc. Kubálek Pedagogika.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic NÁRODNÍ DIALOG KE KLASTROVÝM KONCEPCÍM Martina Froňková Praha,
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
Materiály pro sněm RVŠ František Ježek 20. května 2004.
NOVÉ MOŽNOSTI V PROGRAMECH EU Sněm RVŠ - Praha,
Excelence doktorského studia na AF MENDELU pro navazující evropskou vědecko-výzkumnou kariéru CZ.1.07/2.3.00/ Tato prezentace je spolufinancována.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
AKTION Česká republika – Rakousko, spolupráce ve vědě a vzdělávání Helena Hanžlová.
Kreditní systém v doktorském studiu na FF UK Ivan Šedivý
Úvod Proč studovat informatiku?
Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty
Doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. Prof. Ing. Radim Farana, CSc.
Ústav pedagogických věd
Vysoká škola ekonomická v Praze. Veřejná vysoká škola založená v roce 1953 Cca studentů Studijní programy: –bakalářské (3 roky) –navazující magisterské.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Přijímací řízení 2004 – elektronické přihlášky Přijímací.
Kolegium děkana Osnova 1.Kontrola zápisu 2.Informace z kolegia rektoraInformace z kolegia rektora 3.Pedagogika a informatizacePedagogika.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Reakreditace předmětů Reakreditace předmětů 2. Akreditace nových předmětů a zneaktivnění předmětů Akreditace.
1 Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci.
Buďte vítáni na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.
Počáteční tutoriál 2. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Kolegium děkana Program 1. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 2. Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Informace z kolegia rektorky.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Informace o nových službách knihovny VŠE v Praze (Ing. Bělohoubková a Ing. Hronovská) 2. Akreditace předmětů.
1 Pedagogické kolegium Program 1. Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 Akreditace předmětů a vedlejších specializací F4 2. Akreditace.
Závěrečný tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Počáteční tutoriál 4. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
Závěrečný tutoriál 1. semestru Setkání s proděkanem pro pedagogiku a informatizaci
1 Kolegium děkana Program 1. Předávání certifikátů ECDL Předávání certifikátů ECDL 2. Kontrola zápisu – Ing. Soukupová 3. Pedagogika –
Doktorské studium na AF
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ KATEDRA FRANCOUZSKÉHO JAZYKA A LITERATURY DNE 15. LEDNA 2011.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
Zápatí prezentace1 Evropské projekty a jejich podpora na ESF MU v roce 2009 Porada vedení fakulty+ vedoucí kateder předkládá: proděkan pro SaR.
Seminář k doktorskému studijnímu programu Zlín.
KATEDRA PRÁVNÍCH OBORŮ, ŘÍZENÍ A EKONOMIKY MARTIN ŠIMÁK KOLEGIUM DĚKANKY 8. ČERVNA 2012 Jihočeská univerzita V Českých Budějovicích Zdravotně sociální.
MOŽNOSTI STUDIA V ČÍNĚ. Ing. Dana Brázdová Ing. Eva Zamrzlová Ing. Radka Vaváková ODDĚLENÍ ZAHRANIČNÍCH STYKŮ VŠE.
Zahájení doktorského studia oborů Řízení a ekonomika podniku Ekonomická informatika
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
prof. Ing. Vojtech Dirner, CSc.
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Informační seminář o zahraničních pobytech a stážích
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Transkript prezentace:

Kolegium děkana 21. 4. 2004

Program Předání osvědčení ECDL Kontrola zápisu – Ing. Soukupová Informace z kolegia rektorky – prof. Kleibl Pedagogika a informatizace – doc. Kubálek Věda – prof. Vlček Zahraniční vztahy – prof. Soukup Příprava společných studijních programů – prof. Kleibl a prof. Veber Termíny – doc. Kubálek Různé – ostatní členové kolegia děkana 2

Noví držitelé certifikátu a osvědčení ECDL 1 Noví držitelé certifikátu a osvědčení ECDL ECDL Komplet Ing. Peter Bujalka, KMG Ing. Pavel Dolák, KPE Kateřina Kofránková, sekretářka děkana Ing. Zdeněk Kopecký, Ph.D., KM Marcela Kratochvílová, tutorka distančního studia Ing. David Mareš, M.B.A., KPE Bc. Renata Urbanová, VC ECDL Start Ing. Petr Boukal, Ph.D., KPE doc. Ing. Jan Eisler, CSc., KPE Ing. Jiří Klečka, Ph.D., KPE 3

Informace z kolegia rektorky 3 Informace z kolegia rektorky Rozbor hospodaření SÚZ VŠE 2003 Výroční zpráva o činnosti za rok 2003 Návrh hospodaření VŠE v roce 2004 Přehled publikační činnosti fakult Harmonogram přijímacího řízení 2004 Studentská anketa za ZS 2003/04 Univerzita třetího věku Seznam akreditovaných studijních programů Různé 4

Ad 1: Rozbor hospodaření SÚZ 2003 Menza Italská Rok počty vyrobených jídel nákladyna 1 jídlo studenti zaměs. dopl.č. celkem 2001 321275 86568 201936 609779 44,58 2002 284726 85899 32861 403486 46,90 2003 269767 80950 26757 377474 49,18 Celkové hospodaření SÚZ 2003: +0,315 mil. Kč 5

Ad 2: Výroční zpráva o činnosti za rok 2003 Úvodní slovo rektorky Organizační struktura VŠE v Praze Složení orgánů VŠE v Praze Studijní a pedagogická činnost Informační a komunikační technologie, vysokoškolské knihovny, knihovnicko-informační služby Výzkum a vývoj Akademičtí pracovníci Hodnocení činnosti Mezinárodní spolupráce ve vzdělávání Činnost fakult a dalších součástí VŠE v Praze Další aktivity Péče o studenty a zaměstnance Rozvoj VŠE v Praze Činnost správní rady VŠE v Praze Závěr 6

Ad 3: Návrh hospodaření VŠE v roce 2004 z podrobné bilance nákladů a výnosů vyplynula nezbytnost navýšit zdroje o 3 mil. Kč a to: z rezervy na pokrytí dopadů zvýšení DPH 1,5 mil. zvýšením vlastních výnosů (zejména za poskytované služby a ostatních příjmů) 1 mil. Kč vyšším hospodářským výsledkem v doplňkové činnosti 0,5 mil. Kč za předpokladu projednání rozpočtu v AS do 30. 4.: zvýšení mzdových tarifů od 1. 5. o 6 % (2,8 % ze 4 % celoročního nárůstu mzdových prostředků) v r. 2005 nutné navýšení rozpočtu MP o 3,2 mil. Kč (zvýšení tarifů za 4 měsíce) předpoklad nárůstu proměnlivé složky o 4 % 7

Ad 3: Návrh hospodaření VŠE v roce 2004 Nová místa 1,7 míst studijních referentek (F2 0,6; F3 0,4; F4 0,7) 1,25 místa zahraniční styky 1,33 místa interní auditor a obrana a ochrana objektu 4,75 místa pro studijní a informační centrum Jarov Fond rektorky 5,9 mil. Kč I (2 mil. Kč): odměny zaměstnanců za mimořádné práce a výsledky celoškolského významu, odměny prorektorů II (3,9 mil. Kč): podpora celoškolských priorit: zvýšení kvalifikační struktury modernizace studijních programů a metod výuky internacionalizace vědy 8

Návrh doplňkové činnosti jednotlivých středisek HV 2003 Plán HV 2004 Institut krizového managementu 117 100 Francouzsko-český institut 97 50 Program studií střední Evropy 2054 2500 Institut oceňováním majetku 509 550 Centrum exekutivního vzdělávání F1 11 21 F2 64 F3 F4 83 290 F5 27 48 Rektorátní pracoviště 1069 1062 Výpočetní centrum 461 215 CDMS provoz 693 700 Celoškolské aktivity 4467 5000 Celkem 9599 10600 9

Výstavba Rajské budovy 2000 2001 2002 2003 2004 2005 náklady 1 1,8 4 10,5 182,6 348 náklady vč. DPH 206 386,4 čerpání FRIM 2,5 10,3 144 dotace SR 8 195,7 121 chybí (Štěpánská, Černá) 123 10

Ad 4: Přehled publikační činnosti fakult Celkem 11

Ad 5: Harmonogram přijímacího řízení 2004 fak. 1.obor 2. obor 3. obor termín přij. zkoušek F1 1973 2827 2954 pá 4. 6., po 7. 6. F2 2887 668 669 st 9. 6. – pá 11. 6. F3 2912 2821 2157 út 1. – st 2. 6., pá 11. 6. F4 1670 1845 2091 čt 3. 6. – pá 4. 6. F5 1426 2352 2369 út 8. 6. F6 1121 1476 1749 VŠE 11989 po 1. 6. – pá 11. 6. 12

Ad 6: Studentská anketa za ZS 2003/04 nabídnuto 77436 dotazníků dotázáno 12245 studentů každý student se měl v průměru vyjádřit k 6 předmětům odpovězeno 16795 dotazníků (21,7 %) analýza dotazníků FPH provedena již na pedagogickém kolegiu 18. 2. 2004 13

Ad 7: Univerzita třetího věku Zpráva o činnost v roce 2003 Program činnosti v roce 2004 oblast společensko-vědní (prof. Holman, prof. Lehmanová, Mgr. Sedláková, prof. Dvořáková, prof. Daňhel) oblast informatická (prof. Jireš, Ing. Benáčanová, Ing. Kincl, Ing. Mezerová, Ing. Šejharová, Eurotel individuální rozvoj osobnosti Senior Internet Klub http://www.vse.cz/senior Termíny 21. 5. 2004, 10.30 h: slavnostní zakončení 26. 5. 2004, 9 – 14, SB 335 registrace studujících na ak. rok 2004/05 Úvahy o vzdělávání lidí po 50. roce věku, kteří jsou delší čas nezaměstnáni 14

Ad 8: Seznam akreditovaných studijních programů Nové obory bakalářské studium Cestovní ruch a regionální rozvoj (do 31. 12. 2008) forma: prezenční a kombinovaná Matematické metody v ekonomii (do 15. 1. 2008) Statistické metody v ekonomie (do 15. 1. 2008) navazující magisterské studium International Business in a Global Context with and Emphasis on Central Europe (do 30. 5. 2007) doktorské studium Management (F6, do 15. 10. 2007) 15

Ad 9: Různé Stížnosti doc. Schwarze vypovězení smlouvy o spolupráci na výuce mikroekonomie vyklízení Černé ulice Informace o průběhu kongresu účetních diskuse o přístupu ostatních zaměstnanců na VŠE Národní výzkumné centrum (úvazek alespoň 0,51) Změna předpisu o statutu hostujících profesorů připuštění i renomovaných odborníků z praxe 16

Pedagogika Přihlášky na navazující magis. studium 4 Pedagogika Přihlášky na navazující magis. studium prezenční distanční celkem písemné 109 157 266 elektronické zaplacené 101 136 237 elektronické nezaplacené 11 21 32 221 314 535 srpen 2003 193 366 559 leden 2004 61 146 182 leden 2003 51 131 17

Pedagogika podklady pro registrace VS ve formuláři pedagogického oddělení do 27. 4. doc. Kubálkovi přijímací řízení seznamy pedagogických dozorů rozdělení uchazečů do učeben zasedací místnost v průběhu přijímacího řízení státní zkoušky promovaných v 29. 6. do 18. 6. 2004, později není možné zařadit na promoci dodatečná oprava evidence z „–“ na „N“ při zapisování „nezapočteno“ po konci semestru není nutná ECTS harmonogram přechodu distančních pomůcek do html formy (eDoceo) 18

19

Informatizace výběrové řízení ISISNG 13. 4. 2004 vybrán jeden z 9 uchazečů cena asi 20 mil. Kč uvedení do provozu do ledna 2006 revize evidence výpočetní techniky nový web: KPSŘ http://nb.vse.cz/kpsr pozor na duplicitní informace konvence názvu Fakulty podnikohospodářské web menzy http://menza.vse.cz možnost kontroly stavu účtu a jeho čerpání 20

5 Věda Soutěž ESOP 2004 - seminární práce (viz Pokyny) termín konání fakultního kola je ve středu 12.5.2004 od 9 hodin, zasedací místnost fakulty (NB 338) termín odevzdání seminárních prací Ing. Hnilicovi, včetně dalších náležitostí (Pokyny, bod č.4.), je v pondělí 10.5.2004 do 12 hodin vedoucí přihlášených seminárních prací mají povinnost informovat studenty, autory do soutěže přihlášených seminárních, o termínu a formě konání fakultního kola (Pokyny, bod č.5.2) kolegium děkana musí zvolit tříčlennou hodnotící komisi (Pokyny, bod č.6.1) Termíny obhajob doktorských disertačních prací Návrhy na granty GAČR a FRVŠ Informace o přípravě mezinárodního vědeckého semináře 21

Zahraniční vztahy Nabídka účasti na konferencích 6 Zahraniční vztahy Nabídka účasti na konferencích Konference Vzdělávání v období snižování nákladů 5.5. 2004 v Praze v hotelu Josef registrační formulář: na http://www.hrzive.educity.cz hlavní organizátor konference: server EduCity http://www.EduCity.cz. 11th European Mentoring and Coaching Conference 18. – 19. 11. 2004 organizátor konference: The European Mentoring & Coaching Council (EMCC) podrobnosti: http://www.efmd.be/data/networkevents-nov-callforpapers-mentoring.pdf 22

Nabídka účasti na konferencích (pokračování) XIVth Seminar of the Institut Psychoanalysis and Management 25. a 26. 11. 2004, Roanne, Francie téma letošního semináře: Revisiting Quality: from bondage to enthusiasm kontakt Kathleen Randerson p/o Loïck ROCHE, Président du Comité Scientifique IP&M, Grenoble Ecole de Management, 12 rue Pierre Sémard, 38003 Grenoble cedex 01 France. tél (33) 4 76 70 65 09, cell: (33) 6 22 96 20 04 Evropské Forum Alpbach 2004 19. 8. - 4. 9.2004 téma: Hranice a jejich překonávání podrobnosti na webu odboru zahraničních styků VŠE v Praze http://nb.vse.cz/ozs 23

Studijní pobytu a letní škola Studijní pobyty na University of Pavia (Itálie) 10 stáží na dobu 4 až 10 týdnů pro vysokoškolské učitele Podrobnosti u proděkana pro zahraniční styky. Letní škola 6. - 9. 7. 2004 termín přihlášek: 31. 5. 2004 obsah školy: Corporate Governance and Changes in Organizational Boundaries organizuje: The Faculty of Economics of the Universidade Nova de Lisboa kontakt: Olga Tormenta at inova@fe.unl.pt (třeba zaslat CV) školné: 500 EUR 24

Nabídka mezinárodního výzkumu Společné výzkumné projekty s USA (National Science Foundation) Bližší informace na webové adrese: http://www.cas.cz/zahr_odbor/auto/jobs/NSF1.html Návrhy předložit NSF nejpozději do 31. května 2004. The University of National and World Economy, Sofie, Bulharsko hledá českého partnera do programu Erasmus kontakt u proděkana pro mez. vztahy Soutěž ve zpracování případových studií pro rok 2004 organizuje: European Foundation for Management Development (efmd), Brusel, Belgie podrobnosti: http://www.efmd.be/services/case/case2004/main.htm Uzávěrka pro odeslání případových studií: 31 7. 2004 25

Semestrální zahraniční pobyty Fakulta Přihlášení Vybraní Úspěšnost osob % 1 71 15,17 28 14,21 39,44 2 250 53,42 115 58,38 46,00 3 70 14,96 26 13,20 37,14 4 32 6,84 11 5,58 34,38 5 35 7,48 13 6,60 6 10 2,14 2,03 40,00 VŠE 468 100,00 197 42,09 26

Disciplinární komise Počet projednávaných přestupků: 6 Počet podmíněných vyloučení: 5 Počet napomenutí: 1 Upozornění na servery: vse.borec.cz, www.seminarky.cz, www.acanet.cz, www.ereferaty.cz, www.eso.vse.cz, www.kitlab.vse.cz 27

Příprava společných studijních programů 7 Příprava společných studijních programů Návrhy společných programů navazujícího magisterského studia Ekonomika a management zdravotnických služeb zajištění výuky: FPH a další pražské fakulty VŠE FM v Jindřichově Hradci 1. lékařská fakulta Podnikání a management v průmyslu zajištění výuky ČVUT forma výuky: prezenční, následně kombinovaná forma místo výuky: prostory partnerské školy první studenti: od akademického roku 2005/06, za 16 měsíců návrh zpracoval: prof. Veber z pověření děkana fakulty 28

8 Termíny termíny kolegií děkana FPH: 19. 5., 30. 6. (vždy středa) termín pedagogického kolegia FPH: 5. 5. (vždy středa) termíny vědeckých rad FPH v 1. pololetí 2004: 28. 4., 16. 6. (vždy středa) testování ECDL: pá 23. 4., od 9.30 h (NB 313, přihlášky Ing. Švecová) 29

Termíny út 27. 4. termín pro odevzdání podkladů pro registrace VS doc. Kubálkovi po 10. 5. termín pro odevzdání diplomových prací pro studenty hlásící se k obhajobě konané v červnu 2004 st 12. 5. 9 h Fakultní kolo soutěže ESOP - kategorie seminární práce (NB 338) st 19. 5. termín pro vložení jmen učitelů k rozvrhu hodin na ZS 2004/05 v systému PES čt 20. 5. – pá 21. 5. mezinárodní vědecký seminář Adaptační a rozvojové procesy firem po vstupu do EU (FPH VŠE v Praze, FPM EU v Bratislavě, FHF Košice) po 24. 5. – pá 28. 5. závěrečný tutoriál distančního studia út 1. 6., st 2. 6., pá 11. 6. přijímací zkoušky na bakalářské studium pá 18. 6. přijímací zkoušky na doktorské studium út 29. 6. promoce FPH st 7. 7. přijímací zkoušky na magisterské navazující studium pá 9. 7. úvodní soustředění nově přijatých studentů mag. nav. studia čt 15. 7. úvodní soustředění nově přijatých studentů bakalářského studia pá 24. 9. imatrikulace FPH 30