Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
ÚVOD DO MARKETINGU.
Využití potenciálu mobilního kanálu
Propagace a reklama na facebooku
Tvorba cen v maloobchodě
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
ZOOT – finální řešení Prezentace týmu D Předmět: Optimalizace podnikových procesů.
Mobile Internet Forum 2009 Petr Škvařil 8. října 2009 Případové studie mobilního marketingu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Úvodní studie pro Q&X Trading (Tomáš Klinský, Technica Solutions)
DATA MINING Irma Macháčová PROČ DATA MINING?
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Optimalizace objednávkového procesu Radek Swaczyna Datum: www.netdirect.cz.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
N OVÉ PŘÍSTUPY V AKVIZICI ZÁKAZNÍKŮ : REMARKETING A EFEKTIVNÍ ING M AGDALÉNA D IVIŠOVÁ J AN P ENKALA ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a,
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
„Z retailu do e-commerce a zpět“ … více otázek než odpovědí… Jitka Dvořáková.
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
Doprovodné informace k nabídce na vytvoření webových stránek.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Komunikační strategie
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Moderní vzdělávací portál Tomáš Tuček a Ondřej Martinek
Nové funkce v novém Skliku
M ULTIKANÁLOVÝ PRODEJ V Č R A Z AHRANIČÍ PÁR ČÍSEL NA ÚVOD Ondřej Klega ACOMWARE s.r.o. ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
Michaljaník Marketing na internetu & poradenství Jeden měsíc skutečné propagace e-shopu
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
MY FOOD Puzzle: retail šitý na míru zákazníkům MY FOOD start(-up): 2012->
Marketing klubu a události (Club Marketing and Event Marketing)
8. Marketing.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Tribuna českého obchodu TZB
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Nenaplněné cíle a vize majitelů
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
DVOŘÁKOVÁ, Renata KOŠAŘOVÁ, Lenka PRNKA, Lukáš ŠRUBAŘOVÁ, Hana
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1

Je pro eshop důležitý příběh? Případová studie Armed Store2

Stěhování do Prahy Případová studie Armed Store3 Lidé hledají online, ale nakupují stále v kamenných prodejnách Praha tvoří více jak třetinu z celkových obratů

Příprava Role Armed Stanovení cílů Analýza konkurence v terénu Výběr lokality prodejny Vytvoření nové firemní struktury Design prodejny Práce se zákazníky Podpora prodeje Případová studie Armed Store4 Role Acomware Vytvoření marketingového plánu Konzultace v rámci strategického plánování Přivedení zákazníků do prodejny Školení personálu Vyhodnocování marketingového plánu

Kampaň – podpora prodejny Případová studie Armed Store5 Vyhledávání PPC Reklama Obsahová síť Kontextová kampaň Remarketing Podpůrné nástroje ing PR články Sociální sítě Cílová stránka pro otevření nové prodejny Slevový kupon

Výkonnost cílové stránky Případová studie Armed Store6 Návštěvnost cílové stránky Více jak 4300 unikátních zobrazení stránek během 5 dní Remarketing Více jak 40% celkových návštěv Vstupní stránka Průměrná míra opuštění 23,5% Měření ROPO Efektu Slevové kupony a dotazování

Od výkonnostního marketingu k podpoře značky ARMED Případová studie Armed Store7 Titulek – Army shop Praha Adresa prodejny Sitelinks: Konkurenční výhody

Sociální sítě Budování vztahu s fanoušky Pravidelné příspěvky o zařizování nové prodejny Dotazy na fanoušky Ideální otvírací doba Jak se k nám nejrychleji dostat PPC kampaň na Facebooku Cílení na přátele fanoušků Cílení dle lokality Cílení dle zájmů Případová studie Armed Store8

9 Práce s PR

Případová studie Armed Store10 Virální efekt Spokojený zákazník Komunikace a poradenství Kvalitní zboží Podpora prodeje

3 měsíce po otevření prodejny… Případová studie Armed Store11 Tržby Více jak 35% meziroční nárůst Osobní odběry Osobní odběry tvoří 30% Cross-selling Zvyšování průměrné hodnoty objednávky pří osobním odběru – 20% nárust Příležitost Zákazníci z ulice – pouze 5%

Co bude následovat? Případová studie Armed Store12 Předvánoční sezóna Velká soutěž na podporu virálního efektu Podpořena remarketingem a tiskovou kampaní Práce se zákazníky Newsletter kampaně Věrnostní program Expanze Další pobočky v ČR Nové služby pro zákazníky Odvážné Cíle Nové služby Podpora značky

Chce to odvahu … Případová studie Armed Store13

Děkujeme za pozornost Případová studie Armed Store14 Ondřej KlegaPavel Zendulka AcomwareArmed Store