Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1
Je pro eshop důležitý příběh? Případová studie Armed Store2
Stěhování do Prahy Případová studie Armed Store3 Lidé hledají online, ale nakupují stále v kamenných prodejnách Praha tvoří více jak třetinu z celkových obratů
Příprava Role Armed Stanovení cílů Analýza konkurence v terénu Výběr lokality prodejny Vytvoření nové firemní struktury Design prodejny Práce se zákazníky Podpora prodeje Případová studie Armed Store4 Role Acomware Vytvoření marketingového plánu Konzultace v rámci strategického plánování Přivedení zákazníků do prodejny Školení personálu Vyhodnocování marketingového plánu
Kampaň – podpora prodejny Případová studie Armed Store5 Vyhledávání PPC Reklama Obsahová síť Kontextová kampaň Remarketing Podpůrné nástroje ing PR články Sociální sítě Cílová stránka pro otevření nové prodejny Slevový kupon
Výkonnost cílové stránky Případová studie Armed Store6 Návštěvnost cílové stránky Více jak 4300 unikátních zobrazení stránek během 5 dní Remarketing Více jak 40% celkových návštěv Vstupní stránka Průměrná míra opuštění 23,5% Měření ROPO Efektu Slevové kupony a dotazování
Od výkonnostního marketingu k podpoře značky ARMED Případová studie Armed Store7 Titulek – Army shop Praha Adresa prodejny Sitelinks: Konkurenční výhody
Sociální sítě Budování vztahu s fanoušky Pravidelné příspěvky o zařizování nové prodejny Dotazy na fanoušky Ideální otvírací doba Jak se k nám nejrychleji dostat PPC kampaň na Facebooku Cílení na přátele fanoušků Cílení dle lokality Cílení dle zájmů Případová studie Armed Store8
9 Práce s PR
Případová studie Armed Store10 Virální efekt Spokojený zákazník Komunikace a poradenství Kvalitní zboží Podpora prodeje
3 měsíce po otevření prodejny… Případová studie Armed Store11 Tržby Více jak 35% meziroční nárůst Osobní odběry Osobní odběry tvoří 30% Cross-selling Zvyšování průměrné hodnoty objednávky pří osobním odběru – 20% nárust Příležitost Zákazníci z ulice – pouze 5%
Co bude následovat? Případová studie Armed Store12 Předvánoční sezóna Velká soutěž na podporu virálního efektu Podpořena remarketingem a tiskovou kampaní Práce se zákazníky Newsletter kampaně Věrnostní program Expanze Další pobočky v ČR Nové služby pro zákazníky Odvážné Cíle Nové služby Podpora značky
Chce to odvahu … Případová studie Armed Store13
Děkujeme za pozornost Případová studie Armed Store14 Ondřej KlegaPavel Zendulka AcomwareArmed Store