Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Advertisements

Deník veřejné knihovny na rok 2009 Změny v evidenci činnosti knihoven.
Konference „Inovace a technologický transfer – výzva a příležitost pro Ústecký kraj“ 20. května května 2014, Ústí nad Labem
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Představení města v urbánním rozměru Mgr. Jan Mareš, primátor
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Aktivity CzT směrem k TIC. OBSAH 1. Jednotná certifikace TIC 2. Monitoring návštěvnosti OTIC.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Konference NOVÁ GENERACE TURISTICKÉHO ZNAČENÍ ANEB TURISTICKÉ STEZKY DO MOBILU Rámcový projekt Životní prostředí v Praze a volný čas – V Praze za přírodou.
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
Výsledky z exkluzivního výzkumu pro Ministerstvo pro místní rozvoj „Za co utrácejí turisté v České republice?“ Červen 2007 / Prezentace výsledků výzkumu.
Činnost JCCR v roce 2004 navázání spolupráce s příhraničními regiony Horního a Dolního Rakouska, Dolního Bavorska – realizace společných projektů navázání.
První národní cyklo a in-line průzkum Hlavní závěry a výzvy Jak dál Brno, 12. ledna 2012.
P REZENTACE MAS K RÁLOVSKÉ STEZKY O. P. S. Cestovní ruch a formy podpory Chotěboř
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Institut turismu České republiky
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
Česká centrála cestovního ruchu
Vyhodnocení dotazníkových šetření prováděných na veletrhu GAUDEAMUS Přípravný výbor – Slavonice Přípravný výbor – Slavonice
Národní informační portál s podporou call centra (NIP) Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
Ing. Jaroslav Martinek Central MeetBike Expert seminar Cyklotrasa 14.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Letní turistická sezóna 2007 Cestování Čechů po českých regionech Rostislav Vondruška Ředitel CzechTourism.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
_ Monitoring návštěvnosti na základě zbytkových signalizačních dat mobilní sítě Markéta Vogelová.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Nakladatelství CzechTourism Organizace cestovního ruchu v ČR Plánované aktivity 2012 Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
Náboženský cestovní ruch- shrnutí
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJ PLNÝ ZÁŽITKŮ II
Souhrnné výsledky za duben 2005 – březen 2006 PŘÍJEZDOVÝ CESTOVNÍ RUCH Květen 2006 / Prezentace výsledků výzkumu / STEM/MARK, a.s. Ředitel: Jan Tuček /
Setkání informačních center Zlínského kraje Vizovice
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Produktové novinky 2011.
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Územní a hmotné podmínky rozvoje cestovního ruchu ČR - DSO Tato distanční studijní opora vznikla v roce 2005 z velké většiny jako praktický dílčí výstup.
ÚSTAV ÚZEMNÍHO ROZVOJE Robert Veselý Seminář „Jsou možné inovace v mikroregionech?“ Brno, 28. listopadu 2011 Monitoring mikroregionů a další výstupy činnosti.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
Agentura CzechTourism Destinační značka ČR Fórum cestovního ruchu listopadu 2011 Pardubice.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Management cestovního ruchu
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
Vývoj příjezdového cestovního ruchu za 1. až 3. čtvrtletí 2007 v České republice Tisková konference v rámci veletrhu MADI 6. listopad 2007 Výstaviště Letňany.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Marketingová Strategie Strategie.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
ZÁKLADNÍ KLASIFIKAČNÍ SCHÉMA TURISMU
ČLENĚNÍ CESTOVNÍHO RUCHU
GO a REGIONTOUR 2019 Veletrhy cestovního ruchu
Transkript prezentace:

Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu 2011 22. listopadu 2011 Pardubice

Obsah prezentace Výzkumy CzechTourism Výzkum Domácí cestovní ruch – Co si přejí domácí turisté v regionech? Výzkum Rusko a Ukrajina - jak cestují a jak nás vnímají potenciální turisté z těchto zemí? Nově vytvořená databáze výzkumů

Výzkum Domácí cestovní ruch LÉTO 2011

INFORMACE O PROJEKTU 26 000 respondentů – domácí návštěvníci 400 lokalit v 17 turistických regionech 2 vlny ročně (zimní a letní) Cíle projektu: Monitoring návštěvnosti jednotlivých turistických oblastí a regionů ČR Zmapování skladby návštěvníků, způsobů trávení volného času Zjištění spokojenosti s nabídkou cestovního ruchu

Využití výsledků CzechTourism vstupní údaje pro marketingové plánování možnost lépe zacílit na domácího turistu/návštěvníka dle jeho specifik a potřeb promítnutí do marketingových aktivit

HLAVNÍ ZJIŠTĚNÍ Převažující důvod návštěvy poznávací a pěší turistika růst obliby cykloturistiky Rozhodnutí o výběru destinace předchozí dobrá zkušenost (46 % respondentů) doporučení blízkých (19 % respondentů) Informační zdroj Posiluje význam internetu (nejvíce internetové vyhledávače) Klesá význam tištěných propagačních materiálů

Spokojenost s pobytem/návštěvou Silné a slabé stránky regionů ČR silné stránky: dobrá nabídka pro poznávací a pěší turistiku, relaxaci spokojenost s ubytovacími a stravovacími službami slabé stránky: špatná dopravní infrastruktura nedostatečná nabídka pro specifické skupiny (např. rodiny s dětmi)

Spokojenost s pobytem/návštěvou – – +

Rusko jak cestují a jak nás vnímají Rusové?

Výzkum Rusko Cíl výzkumu definovat profily turistů z Ruska zjistit, jak turisté vnímají ČR jako turistickou destinaci Metodika Výzkum probíhal ve dvou částech: celoplošné telefonické dotazování – 5000 respondentů skupinové diskuze ve 20 ruských městech Výzkum proběhl v menším rozsahu také na Ukrajině

Výzkum Rusko – co jsme zjišťovali? Jak často jezdí na zahraniční dovolenou. Jaké jsou hlavní důvody takových cest. Zda již navštívili ČR a kolikrát. Kde si hledají informace. Proč k nám jezdí. … a mnoho dalších

ČR je devátou nejoblíbenější destinací Rusů

Třetina návštěvníků ČR má opakovanou zkušenost Vracejí se?

Výzkumy CzechTourism http://vyzkumy.czechtourism.cz

Výzkumy CzechTourism – nově vytvořená databáze http://vyzkumy.czechtourism.cz Nejnovější zprávy z výzkumu cestovního ruchu Kompletní datové výstupy z výzkumných projektů CzechTourism Výzkumy Ministerstva pro místní rozvoj ČR a dalších partnerských subjektů Aktuální i historická data

Výzkumy CzechTourism – nově vytvořená databáze Novinky První národní cyklo a in-line průzkum Kolik je u nás aktivních cyklistů, bikerů, bruslařů? Jaké jsou jejich oblíbené cyklo, in-line stezky? Jak se chovají, co chtějí, jak jsou spokojeni se současnou nabídkou? Famous Czechs Today Jaké české osobnosti jsou známé v zahraničí? Které z nich mají potenciál pro propagaci cestování po ČR?

Děkuji za pozornost! Markéta Vogelová Vedoucí oddělení výzkumů a analýz Česká centrála cestovního ruchu CzechTourism Vinohradská 46, 120 41 Praha 2 tel.: +420 221 580 607 e-mail: vogelova@czechtourism.cz www.czechtourism.cz www.czechtourism.com vyzkumy.czechtourism.cz