Na celý test máte maximálně 5-6 vteřin jinak je výsledek, který se dozvíte na konci neplatný….. Spočítejte kolikrát se vyskytuje písmeno F v následujícím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IV. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Advertisements

Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zlomky Násobení zlomků..
Průvodce rozřazovacím testem z angličtiny. Tato prezentace Vás provede rozřazovacím testem z angličtiny na příkladu testu pro kombinované bakalářské studium.
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice II
Internetová učebna pro nelékařské zdravotnické pracovníky,
pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Practice with Numbers Answer the following questions in Czech. Remember to use the correct case of nouns after numbers. Vzor: Kolik minut má hodina?
Practice with moci Insert the appropriate present tense form of moci into the following sentences. Vzor: Neznáte tady nikoho? ___ vám pomoct já? Neznáte.
Test pozornosti pro dámy:
Test pozornosti pro dámy
TEST FOTOGRAFICKÉ PAMĚTI 4 (004)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zeměpisná síť a zeměpisné souřadnice
Posloupnosti a jejich vlastnosti (Orientační test )
Hra na zapamatování Informace o hře Vytvořil: Jakub Hrubý 6.A
Internetová učebna pro nelékařské zdravotnické pracovníky, Vaše příležitost pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Barbora Pacáková Klikni bud na sluníčko nebo na měsíček a začni hrát.
Dobry Den ! Následuje ukázka toho, jak již dnes dokáže počítač ovládat Vaše myšlení Pohodlně se usaďte, zhluboka se nadechněte a klikněte myší, ať můžeme.
Lidské tělo – všeobecný test
1 Nic jiné, jen jednoduchá logika!. 2 Podívej se důkladně na obraz! V souvislosti s ním nasledují otázky. Jsi připravený? BA D C 4 Square Questions.
Co? What?Co? Who?Kdo? Where?Kde? How much?Kolik? When?Kdy? How?Jak? Otázky.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ1G Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace England VY_22_INOVACE_22 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Trojčlenka v přímé úměrnosti
Řešíme rovnice v oboru čísel x = x = x + 3 = = x 543 Klikni na pejska – objeví se příklad. Vyber správný výsledek.
Základy hudební abecedy
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci říkají abecedu a hledají písmena na ploše. Určují, která.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí Opakování před „přijímačkama“. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
3.1 Zraková diferenciace Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Český jazyk Autor: Mgr. Hana.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7g_3 Téma: Sloveso to be - hra Číslo.
SATISFACTION Spokojenost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuszková. Dostupné z Metodického portálu
U příkladů, kde se vyskytují procenta, rozlišujeme tři základní veličiny: - základ (100%)... z - procentovou část... č - počet procent... p První dvě.
Pravopisné toulky Prahou Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastPravopis vesele i vážně Datum vytvoření24. 8.
„ MATEMATIKA NÁS TĚŠÍ “ VSTOUPIT Soustavy lineárních nerovnic o jedné neznámé Interaktivní prezentace nabízí zcela nové dosud nepublikované příklady.
HRAJEME SI S PÍSMENKY L
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Části roku Mgr. Lenka Stará
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Zlomky Porovnávání zlomků..
HRAJEME SI S PÍSMENKY J
HRAJEME SI S PÍSMENKY P
Úvod do Pythonu – IO operace se soubory.
Sluneční soustava.
HRAJEME SI S PÍSMENKY I
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření září 2012 Ročník
Petr dnes ve škole psal test z převodů jednotek délky.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Mocniny - úvod Mgr. Jiřina Sirková.
HRAJEME SI S PÍSMENKY Ž
HRAJEME SI S PÍSMENKY Z
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
HRAJEME SI S PÍSMENKY v
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých a záporných čísel
Rychlé počítání v časovém limitu 15 vteřin II.
pro celoživotní vzdělávání. Podrobný návod ke studiu.
Interaktivní test z fyziky – 6. ročník
Italská gramatika IX – vyjádření minulosti
Rychlé počítání v časovém limitu 15 nebo 30 vteřin
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.400/
Sčítání, odčítání, násobení a dělení celých čísel.
Transkript prezentace:

Na celý test máte maximálně 5-6 vteřin jinak je výsledek, který se dozvíte na konci neplatný….. Spočítejte kolikrát se vyskytuje písmeno F v následujícím textu….. POZOR!!! OPRAVDU JEN 6 VTEŘIN Připravit Pozor Začínáme

FINISHED FILES ARE THE RE- SULT OF YEARS OF SCIENTIF- IC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS

Tak kolik jste napočítali??? Tři??? Chyba, Správná odpověď je šest TO NENÍ VTIP!!! Vraťte se zpět kliknutím na šipku a počítejte znovu…Až dokončíte počítání opět klikněte na šipku

NIC??? Správná odpověď je, že mozek neumí zpracovat slovo OF Neuvěřitelné že??? Kdo napočítal na poprvé 6,,F“ je génius Kdo napočítal 4 nebo 5 je výjimečný Kdo napočítal 3 je úplně normální Kdo napočítal méně než 3, měl by si pořídit brýle

Přeji krásný den Simona