Výsledky části V. Vyhodnocení aktivit projektu v obchodních centrech ZPRACOVÁNÍ MARKETINGOVÝCH ANALÝZ A VÝZKUMŮ V RÁMCI PROJEKTU MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ –

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Říjen 2007 Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor GALAXY SÉRIE 2007 Anketa – spokojenost závodníků.
Advertisements

První výsledky části V. Vyhodnocení aktivit projektu přímo při realizaci akce ZPRACOVÁNÍ MARKETINGOVÝCH ANALÝZ A VÝZKUMŮ V RÁMCI PROJEKTU MORAVSKOSLEZSKÝ.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Vstupní analýza Vilém Čekajle
CO JE TO SVĚTOVÁ HOSPODÁŘSKÁ KRIZE?
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Propagace akcí cestovního ruchu s podporou státu
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Trendy k informační společnosti Prosinec 2005 / Pavel Šimoník - STEM/MARK,
Průzkum reakcí publika ČRo 1 – Radiožurnál na změny ve vysílání od ledna souhrn.
12. září 2014 Slide N° září 2014 Slide č. 1 Sekretariát Urbact URBACT II Evropský program územní spolupráce při integrovaném a udržitelném.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Letní olympijské hry Názory obyvatel ČR a hl. m. Prahy
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Výsledky z exkluzivního výzkumu pro MMR – 1. pololetí 2008 Příjezdový cestovní ruch ČR Září 2008 / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
Věda v Olomouci III. Agentura CzechInvest Lenka Gondová Olomouc
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Audit IT procesů ve FNOL
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Předpokládaný vývoj české elektroenergetiky Pozice ERÚ seminář VSE 28. května 2007 – Praha Josef Fiřt - ERÚ.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Kouzlo placeného poradenství!
Projekt Svět techniky Obsah 1. Časová osa 2. Mise a cíle Světa techniky 3. Obsah Světa techniky 4. Next steps 2.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Osnova Autoři Autoři Zaměření příspěvku Zaměření příspěvku Výsledky Výsledky Závěr Závěr.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, obyvatelstvo,
Neber úplatky… …nebo se z toho zblázníš
TISKOVÁ KONFERENCE KVALITNÍ EVROPSKÝ VÝROBEK.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2013 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
Jak jste dopadli? Kvaliťák nebo kvantiťák? Kreativec nebo analytik?
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor pro Město Opava Názory na budovu Slezanka v centru Opavy Kvantitativní výzkumu Leden 2009.
Kvantitativní telefonický výzkum mezi zaměstnavateli, zaměstnanci a poskytovateli služeb Postoje ke stravovacím poukázkám Únor 2008 / Závěrečná zpráva.
Kamion - start Zpráva z kvantitativního výzkumu – vnímání kamionové dopravy veřejností ČR Prosinec 2005 / Závěrečná zpráva pro sdružení ČESMAD / Tomáš.
Svaz měst a obcí České republiky a zákon o rozpočtovém určení daní Ing. Oldřich Vlasák předseda.
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
VÝZKUM POSLECHOVOSTI ROZHLASOVÝCH STANIC (Výsledky II/ III/2006)
EVROPSKá UNIE.
Druhé výsledky části III. - Vyhodnocení aktivit projektu v rámci celé ČR ZPRACOVÁNÍ MARKETINGOVÝCH ANALÝZ A VÝZKUMŮ V RÁMCI PROJEKTU MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
TRH PRÁCE V ROCE 2015 Mgr. Jan Záruba Ing. Jiří Halbrštát KA Director
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJ PLNÝ ZÁŽITKŮ II
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
ZPRACOVÁNÍ MARKETINGOVÝCH ANALÝZ A VÝZKUMŮ V RÁMCI PROJEKTU MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJ PLNÝ ZÁŽITKŮ II Výsledky části V. Vyhodnocení aktivit projektu.
Souhrnné výsledky za duben 2005 – březen 2006 PŘÍJEZDOVÝ CESTOVNÍ RUCH Květen 2006 / Prezentace výsledků výzkumu / STEM/MARK, a.s. Ředitel: Jan Tuček /
Bleskový výzkum Kauza : David Rath Červen 2012.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Internetová a neinternetová populace versus veřejná správa Konference.
Český trh práce  V současné době na českém trhu práce funguje více než 1800 agentur práce, které vlastní povolení ke zprostředkování od Ministerstva práce.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
Spolupráce obcí a málotřídních škol v České republice Dana Knotová, Kateřina Trnková Ústav pedagogických věd FF MU Brno.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Průzkum trhu.
Kvantitativní výzkum Efektivita reklamní kampaně v čekárnách ordinací Únor 2012 / Závěrečná zpráva ze společného výzkumu společností MEDIAPHARMA, a.s.
Mladí lidé a dobrovolnictví v oblasti péče o přírodu a kulturní dědictví České republiky prezentace výsledků výzkumu Tomáš Blaha Marek Zemský.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Segmentace trhu pro cr Nikola Holasová.
Transkript prezentace:

Výsledky části V. Vyhodnocení aktivit projektu v obchodních centrech ZPRACOVÁNÍ MARKETINGOVÝCH ANALÝZ A VÝZKUMŮ V RÁMCI PROJEKTU MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ – KRAJ PLNÝ ZÁŽITKŮ II Listopad 2012 / Dílčí zpráva z exkluzivního výzkumu pro Moravskoslezský kraj / Client Service Manager: Kateřina Tučková Listopad 2012 / Analytik: Jaroslav Ovesný / STEM/MARK, a. s.

OBSAH Hlavní zjištěnístrana 4 Detailní výsledky Hodnocení showstrana 6 Atraktivita MSK a účinek showstrana 11 Přílohystrana 18 Struktura vzorku respondentů Dotazník Realizátor projektu

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 3 Aktivita je spolufinancována Evropskou unií prostřednictvím Regionálního operačního programu NUTS II Moravskoslezsko 2007 – 2013.

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 4 Hlavní zjištění: hodnocení show  V průměru pouze 6 % respondentů vědělo o konání show předem. Informovanost byla významně vyšší ve Zlíně, naopak v Jihlavě o akci nevěděl nikdo.  Lidé, kteří o prezentační akci věděli, se o ní nejčastěji dozvěděli z doslechu od lidí. Pouze 3 lidé z celkových téměř 400 si vzpomněli na plakáty a 1 člověk dostal leták od hostesky ve městě.  Celkové hodnocení show je velmi pozitivní. 95 % dotázaných se domnívá, že povzbuzuje k návštěvě MSK.  Nejlépe akci hodnotili návštěvníci v polských Katowicích (100 %). Nejhorší hodnocení show dostala od Jihlavanů, i zde ale plných 87 % respondentů hodnotilo kladně.  Některé dílčí akce show měly výrazně nižší návštěvnost. Cca 1/3 respondentů neviděla taneční soubor, neochutnala štramberské uši ani frgály, nevšimla si simulátoru lyží či nedostala balónek pro děti. Částečně je to způsobeno rozdílným charakterem show v jednotlivých regionech.  Nejlépe hodnocenými (v absolutních počtech) prezentačními akcemi jsou nabídka propagačních materiálů, map a suvenýrů (93 %) a ukázka lidových řemesel (89 %). Velký ohlas měla i soutěž o deskovou hru / puzzle. Nejhůře naopak kraj reprezentoval simulátor lyží.

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 5 Hlavní zjištění: atraktivita MSK a účinek show  Jasným symbolem regionu zůstává Ostrava, následují Beskydy a Jeseníky.  Podobně jako při dotazování v multikinech, i tentokrát o něco méně zaznívala hesla spojená s průmyslem a znečištěním ovzduší než během dotazování obecné populace. Zdá se, že návštěvníci propagačních akcí MSK na tento negativní aspekt regionu poněkud zapomínají, jsou-li jim prezentovány krásy zdejší přírody a turistické nebo sportovní příležitosti v kraji.  V průměru 74 % respondentů nevylučuje možnost trávení dovolené v MSK. Toto číslo se nijak zásadně neliší napříč regiony.  Nejvíce vyložených „odmítačů“ dovolené v MSK bylo v Jihlavě (16 %) a Katowicích (11 %).  Celá akce velmi dobře plní svůj účel, 81 % dotázaných uvádí, že show zvýšila jejich ochotu strávit příští dovolenou v MSK.  Pozitivní vliv show na jejich celkové smýšlení o regionu deklaruje 27 % návštěvníků. Největší dopad měla akce v Pardubicích (42 %), nejnižší v Jihlavě a Katowicích (shodně 16 %).

Hodnocení show

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 7 Téměř nikdo o show v OC nevěděl dopředu

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 8 O akci se lidé dozvěděli hlavně od přátel a rodiny

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 9 Show hodnocena velmi kladně, mnoho lidí ale nevidělo dílčí atrakce

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 10 Pozitivní hodnocení show: 95 %, nejlépe hodnotili Poláci

Atraktivita MSK a účinek show

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 12 Ostrava zůstává výrazným symbolem kraje Co si turista vybaví, když se řekne Moravskoslezský kraj? ZÁKLAD: Všichni respondenti, n=399 ZDROJ: STEM/MARK, MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 13 Přes 70 % nevylučuje možnost trávení dovolené v MSK

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 14 Dopad show na výběr MSK pro trávení dovolené je jedno- značně kladný

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 15 Show nikomu názor na MSK nezhoršila, její účinek je ale omezený

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 16 Show zvyšuje pravděpodobnost návštěvy MSK, nemá ale velký vliv na celkové smýšlení o regionu

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 17 Show jednoznačně zvyšuje atraktivitu kraje pro trávení volna

PŘÍLOHY

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 19 Struktura vzorku respondentů

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 20 Dotazník

STEM/MARK, a.s.MSK, Kraj plný zážitků, listopad 2012strana 21 Realizátor projektu Společnost STEM/MARK  Jsme společností zkušených odborníků v marketingovém výzkumu a řídíme se přesvědčením, že kvalitní výzkum musí být dialog. Dialog mezi námi a klientem a dialog s našimi respondenty otevírají cestu k dobrému výzkumu. Dobrý výzkum je předpokladem úspěšného dialogu našeho klienta s jeho zákazníky. Nejlepší služby se rodí z otevřeného dialogu lidí. Marketingový výzkum je dialog.  Od vstupu na český trh v roce 1994 jsme se stali jednou z předních společností v oblasti marketingového výzkumu.  Poskytujeme služby na vysoké profesionální úrovni, prověřené na několika úrovních společnosti nezávislými orgány české asociace agentur pro výzkum trhu SIMAR a odpovídající standardům světové profesní organizace ESOMAR.  Výzkumné série, rozsáhlý archiv dat pořízených ve vlastní režii a znalost prostředí nám umožňují znát odpovědi na některé otázky ještě dříve, než nám je klienti položí.  Pomáháme zákazníkům správně porozumět výsledkům výzkumu a zvolit optimální marketingovou strategii vedoucí k úspěchu a k dosažení jejich cílů. Tím podporujeme jejich růst a zlepšování pozice na trhu.  Je pro nás radost spolupracovat s těmi, kteří své práci rozumí. Client Service Manager Kateřina Tučková  Telefon:  Mobil:  Analytik Jaroslav Ovesný  STEM/MARK, a.s. Chlumčanského 497/5, Praha 8 Telefon: Fax: Web: IČO: , DIČ: CZ Bankovní spojení: UniCredit Bank ČR, Praha 1 Číslo účtu: /2700