PREZENČNÍ STUDIUM 2009. Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Spisová služba pro organizace zřízené Olomouckým krajem
Advertisements

STUDIJNÍ POVINNOSTI STUDENTŮ FF UP 2013/2014. OBSAH 2 1UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY STUDENTY……………………………..3 2BAKALÁŘSKÉ STUDIUM……………………………………………………… ročník.
Veřejné zakázky elektronicky Statutární město Děčín.
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Počítačové praktikum Úvod do předmětu
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Návod k registraci CIS (zákaznický informační systém)
Návštěva areálů pro studenty středních škol V rámci FIS Mistrovství světa v klasickém lyžování.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích  Termín praxe  Postup při výběru instituce  Průběh praxe a.
Koncept praxí a stáží1 MODEL PRAXÍ A STÁŽÍ Úvodní setkání pro studenty magisterského stupně.
Informace o studiu na ZČU pro studenty prvních ročníků
Registrace v LMS MOODLE Mgr. Milan Šimek
Rezervace služby PICK - UP Podrobný návod. Otevřete Váš internetový prohlížeč a do adresy webové stránky napištewww.pneusafranek.cz/flotila Vyplňte Vaše.
Studijní plány a ECTS Jitka Brandejsová.
Studijní informační systém (SIS)
Pro registraci do informačního systému EKOLAMP klikněte na úvodní straně na odkaz „Zaregistrovat se“ v tabulce Přihlášení do systému.
Registr přechodných pobytů
Studijní informační systém (SIS)
Registrace podle EMAS III
Internetová adresa – Registrační doména
Tutoriál Vlastní složka My EBSCOhost
Evaluace výuky ZS (2013/2014) PhDr. Martin Dolejš, Ph.D.
MASARYKOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA Vítejte na zápise ke studiu na Pedagogické fakultě MU! 1/7.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Erasmus+ Info Day – DIFA 2014 Hana Matějková Institucionální koordinátor programu Erasmus Rektorát JAMU, zahraniční oddělení Beethovenova.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Odborná praxe 2 2. ročník prezenčního studia 2012/2013.
Informatika akademický rok 2012/2013 Úvod k předmětu.
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch.
Program Mrkvička vzdělávací a informační podpora Celostátní síť mateřských škol vznikla v roce 2007.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY Semestrální projekt 2013/2014 Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Metodický kurz k Bakalářskému projektu 1 Diplomovému projektu 1
Školení IS Rozpisy studentů, závěrečné práce. Rozpisy Studium → Přehled balíků s tématy/variantami Balíky : byly vytvořeny - s názvem katedry, zvlášť.
ODBORNÁ PRAXE Informační seminář
Internetová učebna Jak postupovat: Pěkně od začátku …
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
PROHLUBOVÁNÍ VZDĚLÁVÁNÍ LÉKAŘŮ IPVZ Praha.
Odborné praxe na ÚISK Informační schůzka. Program setkání  Základní informace o praxích na ÚISK v roce 2013  Důležité termíny  Postup při výběru vhodné.
MVS v prostředí SK ČR možnost objednat knihu nebo kopii má pouze registrovaná knihovna možnost objednat knihu nebo kopii má pouze registrovaná knihovna.
MASARYKOVA UNIVERZITA PEDAGOGICKÁ FAKULTA Vítejte na zápise ke studiu na Pedagogické fakultě MU! 1/8.
Provedení autorizované Ověření provedení autorizovanékonverze Úvodní kurz k problematice datových schránek eGON centrum HOLEŠOV provedení autorizované.
Jak mohu kontrolovat své aktuální výpůjčky z Knihovny PA ČR a termíny jejich vrácení.
PORTÁL E-LEARNINGOVÝCH KURZŮ Internetová adresa (LMS eDoceo)
KIV/PPA2 1.cvičení Cvičící: Pavel Bžoch. Údaje o cvičícím Pavel Bžoch Kancelář: UL408 Konzultační hodiny: –Středa 12:05 – 12:50 –Čtvrtek 11:10 – 11:55.
INFORMAČNÍ SYSTÉMY CVIČENÍ: Semestrální projekt Podmínky udělení zápočtu Ing. Roman Danel, Ph.D. Institut ekonomiky a systémů řízení.
Registrace uživatele na pro užívání webhostingu.
Předkládání žádostí 1 - Elektronicky - Po vyplnění – data odeslat do úložiště dat - Formulář vytisknout, podepsat a s přílohami odeslat poštou nebo podat.
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
ZÁPIS do STUDIA na FF UP Olomouc 1. ročník
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
CEFIF PORTÁL nová internetová aplikace pro správu fiktivních firem Centrum fiktivních firem 2016/2017.
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
INFORMACE PRO STUDENTY 1. ročníku bakalářského studia v kombinované formě na Fakultě managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně v ak. roce 2008/2009.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 E-přihlášky Ing. Tomáš Majer
Aktivita „Návštěvy škol“ ICT podpora Seminář Praha 27. května 2010.
Informace k novému SW, práce s elektronickou žádostí Michaela Hofštetrová Knotková.
Zápis do studia na FF UHK
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Büroprofi s.r.o. – České Budějovice
Informační systém Masarykovy univerzity „IS MU“
KIV/ZD cvičení 1 Tomáš Potužák.
Výuka na K13131.
Návod k aplikaci pro vedoucí DoFE Instalace aplikace a kontrola aktivity systém Android Verze aktuální k
VNITŘNÍ NORMA FAME DOPLŇUJÍCÍ STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB
Informace pro externí administrátory
Maturity 2018/2019 listopad 2018 L. Jíša.
Informační systém Masarykovy univerzity „IS MU“
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Školní aktivity v oblasti kariérového poradenství
Základní informace - Ovládání systému
Zápis do 1. ročníku bakalářský program - Strojírenství
Transkript prezentace:

PREZENČNÍ STUDIUM 2009

Volba praxe – prezen. studium I. ročníky –praxi jsou povinni studenti absolvovat na recepci KÚ Jihočeského kraje, na inform. centru Europa Direct, přímo na VŠERS či na instituci s minimálně krajskou působností (tyto praxe jsou většinou vypsány v inf. systému kam se musí student přihlásit) II. ročníky – praxi si volí libovolně, registrace v systému není nutná III. ročníky – praxi si volí libovolně, registrace v systému není nutná Studenti všech ročníků mohou čerpat praxi: a) a) polovinu praxe v zimním semestru a polovinu praxe v letním semestru b) b) najednou v plné délce

Volba praxe – prezen. studium Obor RS Obor BPČ I. ročník 2 týdny II. ročník 2+2 týdny 2 týdny III. ročník 5 týdnů 2,5+2,5 týdne

Pracovníci odpovědní za praxi Pracovníci odpovědní za praxi Ing. Jiří Dušek – administrace praxí (přihlašování do systému, odevzdávání potvrzení o praxi atd.) – Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D. – odborný garant praxí pro prezenční studium, zápočet uděluje 1. ročníkům – RNDr. Růžena Ferebauerová – odborný garant praxí pro prezenční studium, zápočet uděluje 2. a 3. ročníkům –

Podmínky pro udělení zápočtu Podmínky pro udělení zápočtu Absolvovat praxi v daném rozsahu Odevzdat kontaktnímu pracovníkovi potřebné dokumenty v papírové podobě:   Potvrzení o vykonání praxe   Pokud je praxe konána mimo krajský úřad či školu, je nutná smlouva o praxi (1x pro školu, 1x pro organizaci) Splnit případné další požadavky školy (účast na dotazníkové šetření, účast u voleb…).

I. I. Registrace v informačním systému (IS)   Registrace studenta v informačním systému (IS) na   Po registraci si student „zamluví“ v systému vybranou praxi, kterou nabízí škola a její partneři   Pokud si student zajistí praxi sám, musí zajistit registraci organizace do systému!!!   Tato organizace pak vypíše praxi, kterou si student následně přes systém „zamluví“

Jak vstoupit a pracovat s IS a) vstup do IS na a) vstup do IS na

b) zadejte REGISTROVAT STUDENTA do IS

c) registrace studenta po vyplnění zde klikněte kontaktní místo, kde studujete

d) dokončení registrace I.  informace o Vás se odešlou do IS po kliknutí na „registrovat studenta“  NYNÍ MUSÍTE VYČKAT!!!  registrační formulář v NEJBLIŽŠÍ MOŽNÉ DOBĚ autorizuje kontaktní pracoviště a vygeneruje pro Vás údaje potřebné k přihlášení. Tyto údaje obdržíte na Vaši elektronickou adresu vyplněnou do formuláře  tento postup CHRÁNÍ nejen data studentů ale i data organizací V PŘÍPADĚ ZTRÁTY HESLA, ZAPOMENUTÍ PŘIHLAŠOVACÍCH ÚDAJŮ ATD. KONTAKTUJTE SVÉHO KONTAKTNÍHO PRACOVNÍKA!!!

e) dokončení registrace II. na Vámi zadanou adresu přijde informace o autorizaci

f) dokončení registrace III. přihlašovací údaje, které obdržíte v mailu (uschovejte!!!)

g) autorizace organizace (provádí kontaktní pracovník vysoké školy) autorizace

h) informace o autorizaci o autorizaci obdržíte následující informaci mailem

i) první přihlášení zde použijte registrační údaje z Vašeho mailu

vyplňte při prvním přihlášení následující dotazník (jeho nevyplnění nemá vliv na funkčnost vašeho přístupu) j) přihlášení do systému

vyhledání nabídky k) vyhledání nabídky I.

rezervace nabídky l) rezervace nabídky

m) rezervace nabídky – zrušení  zrušení rezervace může provést pouze kontaktní pracovník, nikoliv student!!!!

po rezervaci se zde objeví seznam zvolených praxí n) správa nabídek praxe, které již student absolvoval

III. Absolvování praxe v daném rozsahu III. Absolvování praxe v daném rozsahu   student je povinen nastoupit na praxi dle požadavků organizace, pokud nemůže z jakéhokoli důvodu nastoupit, musí se ihned omluvit   na praxi student se chová a vykonává práci dle požadavků organizace   student svým chováním propaguje dobré jméno školy   v případě porušení svých povinností bude student vykonávat celou praxi znovu, v krajním případě mu nebude udělen zápočet

IV. Odevzdání potřebných dokumentů IV. Odevzdání potřebných dokumentů Student dokumenty získá:   z infodisku: Přednášející\Dušek\Praxe   z (Praxe studentů) Student odevzdává tyto dokumenty v papírové podobě:   Potvrzení o vykonání praxe   Pokud je praxe konána mimo krajský úřad či školu, je nutná smlouva o praxi (1x pro školu, 1x pro organizaci) Kontaktní pracovník dokumenty zkontroluje Na základě informace v databázi může být praxe zapsána do indexu (Ing. Ladislav Skořepa, Ph.D. nebo RNDr. Růžena Ferebauerová)

V. Další požadavky V. Další požadavky   S případnými dalšími požadavky školy (účast na dotazníkové šetření, účast u voleb…) budou studenti seznámeni na začátku semestru.

V případě dotazů se na nás neváhejte obrátit.

Kontaktní osoba Kontaktní osoba Ing. Jiří Dušek kontaktní pracovník pro praxe – Vysoká škola evropských a regionálních studií Žižkova 4/ České Budějovice Česká republika