Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Advertisements

Setkání informačních center Zlínského kraje Kroměříž
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
1 Představení APPS 2 KDO JSME APPS je nezávislou a dobrovolnou zájmovou organizací. Bezprostředním cílem je vytváření podmínek pro úspěšný.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
AKVŠ – profesionalita – spolupráce Marta Machytková předsedkyně VV.
Česká centrála cestovního ruchu
ASOCIACE ČESKÝCH CESTOVNÍCH KANCELÁŘÍ A AGENTUR THE ASSOCIATION OF TOUR OPERATORS AND TRAVEL AGENTS OF THE CZECH REPUBLIC Balíčky jako nezbytnost rozvoje.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Evropská integrace pro pedagogy s posílením aktivizačních metod ve výuce III_Shrnutí_Riskuj Evropská integrace pro pedagogy s posílením aktivizačních metod.
Koncepce IQ Industry jako součást aktivit rozvoje HR Alexandr Jakobe Projektový manažer, oddělení AfterCare 1.října 2008.
Nekvalifikovaní průvodci poškozují kvalitu českého cestovního ruchu – MMR ČR.
Evropská unie Za předpokladu použití mapy Evropy a psacích potřeb.
Destinační management TO Jeseníky-východ
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
OBLAST 5: KULTURNÍ CESTOVNÍ RUCH A UDRŽITELNÝ ROZVOJ KULTURY Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy EVROPSKÁ KULTURNÍ STEZKA.
Evropský den jazyků pohlednic pro Evropu.
Prodej a marketing chorvatských rezidenčních/rekreačních projektů 23. listopadu 2006.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Úloha zahraničních kanceláří CzechTrade Tomáš Rak.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
STÁTY EVROPSKÉ UNIE Zpracovaly: Jana Kroupová Kristýna Kocarová Kristýna Kocarová.
EVROPSKá UNIE.
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Page 14/12/2015 Raytheon Professional Services Copyright © 2009 Raytheon Company. All rights reserved. Customer Success Is Our Mission is a registered.
Mezinárodní výzkum dospělých Programme for the International Assessment of Adult Competencies První zjištění z výzkumu OECD PIAAC MŠMT, Tento.
P R E Z E N T A C E F OR G OLF a PŘÁTELÉ Turnaje For Golf a přátelé 2010 V letošním roce plánujeme 10 – 11 turnajů. V každém turnaji bude soutěžit.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
TO OSTRAVSKO MARKETING PO OSTRAVSKU…
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic Fórum Evropský rok aktivního stárnutí a mezigenerační solidarity 2012 Ing. Blanka Miksová Praha,
21 dobrých důvodů pro dobré knihovny – Příspěvek Goethe-Institutu k odbornému dialogu a k výměně mezi knihovníky ve Střední a Východní Evropě a v Pobaltí.
Business Performance Services ADVISORY / Travel Leisure and Tourism Cestovní ruch a volnočasové projekty Tomáš Kulman
Propagace České republiky jako golfové destinace
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Marketingová Strategie Strategie.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
NÁSTROJE LOKÁLNÍHO a REGIONÁLNÍHO ROZVOJE
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Historický vývoj EU Petra Henychová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Kapitola 13: Evropské bankovnictví, Evropská centrální banka
Ing. Dagmar Parmová. Kdo jsme? Asociace průvodců České republiky, r. s. 460 individuálních členů z celé ČR, 22 přidružených členů (právnické osoby) –
A JEHO PROJEKTY. Sdružení CzechInno Součást systému inovačního podnikání ČR Součást systému inovačního podnikání ČR Sdružení CzechInno:  Je neziskovým.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Kanadská obchodní komora v České republice Březen 2016.
EVROPSKÁ UNIE OFICIÁLNÍ VZNIK EU 1993 Současná politická společnost má neustálou potřebu se sdružovat. Sdružení jako hlavní myšlenku má i Evropská.
Nerovné odměňování žen a mužů – příčiny a současná situace v ČR Mgr. Veronika Šprincová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Evropa - obyvatelstvo, EU Tercie Řešení úkol.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
V září byl publikován report za období , relevantní je rovněž loňský report za období (WEF 2014) a report za srovnávací období.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT Novinky na rok 2010.
Cestovní ruch I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Karta Toulavka 2017.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_07_Zeměpis_8.ročník 15_Evropská unie, NATO
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
MEZINÁRODNÍ DAŇOVÁ KANCELÁŘ
Transkript prezentace:

Je Česká republika považována za golfovou destinaci? Nebo je stále ještě „Neobjevenou golfovou destinací“? Czech Golf Travel Association

Základní údaje o CGTA Založeno GGTA je otevřené občanské sdružení, jehož cílem je podpora zahraničního golfového turismu do České republiky. Členy asociace jsou všechny subjekty, fyzické i právnické osoby, které chtějí přispět k rozvoji golfového turismu a které mají zájem na rozšíření tohoto segmentu trhu participovat. V tuto chvíli tvoří celkem 29 členů (12 golfových hřišť, 7 cestovních kanceláří a agentur, 8 hotelů, dopravní agenturu Dvořák rent a car a státní agenturu CzechTourism).

Poslání a cíle CGTA Rozšiřování informací o golfovém turismu v České republice s využitím všech druhů médií. Podpora podnikatelských aktivit členů sdružení v širokém mezinárodním měřítku, včetně marketingu, vytváření mezinárodních i vnitrostátních kontaktů, a to prostřednictvím jednotlivých projektů. Pořádání konferencí, seminářů a dalších akcí podporujících obchodní a společenské kontakty. Vytváření specifického image sdružení, jeho členů, včetně systému certifikace, tj. zavedení hodnocení jednotlivých zájemců o členství. Zastupování členů sdružení v mezinárodní asociaci golfové turistiky INTERNATIONAL ASSOCIATION OF GOLF TOUR OPERATORS (IAGTO).

Co vám může CGTA nabídnout? Užší provázanost se členy Prezentaci na webových stránkách Vlastní kvalitní brožuru, která bude distribuována na nejlepších golfových veletrzích a PGA turnajích v rámci akcí CzT Finanční podpora členům při účasti na veletrzích a PGA turnajích, které pořádá CzT Účast na Fam a Press Tripech Podpora domácích projektů Zahraniční inzerce IAGTO!

GOLF JAKO PRODUKT CR Golf není pouze sportovní aktivita – golf znamená sociální interakci, setkávání, dobré jídlo, kvalitní ubytování, příjemné prostředí – golfová turistika předpokládá rozvinutou turistickou infrastrukturu Existuje v České republice tato infrastruktura? Můžeme hráčům nabídnout to, co oni sami chtějí? Give golfers what they want!

GOLF JAKO PRODUKT CR Golfoví turisté obvykle volí balíčky služeb all-inclusive Pro golfové turisty představuje každoroční golfová dovolená vyvrcholení jejich golfového roku – tito turisté si svou dovolenou chtějí užít a jsou připraveni utratit za ni peníze Golfers will still be buying!

GOLF JAKO PRODUKT CR Naše slabá stránka v porovnání s nejvýznamnějšími golfovými destinacemi:

Slabé stránky manažeři golfových hřišť mnohdy nevědí, zda mají zájem o golfové turisty ze zahraničí péče o zákazníky – ačkoliv naše golfová hřiště dosahují z hlediska údržby a technické kvality evropských standardů, stále pokulháváme v péči o zákazníky (obsluha klientů s ochotou, přátelským přístupem a úsměvem, který je přiměje se vrátit znovu) je potřeba profesní vzdělání/ školení manažerů golfových hřišť provedené odborníkem

GOLF JAKO PRODUKT CR 86 % zahraničních golfistů přijíždí do ČR na základě doporučení někoho, kdo již s českým golfem má zkušenost (spíše pozitivní!) Je možné usuzovat, že standardní marketingové nástroje doposud nesehrály podstatnou roli v propagaci.

GOLF jako produkt CR Největší konkurenti pro Českou republiku v oblasti golfu jsou následující destinace, které mají podobnou turistickou sezónu, těmi tedy jsou: UK Severní Francie Belgie Itálie Rakousko Švýcarsko Německo Maďarsko Slovinsko

Náš cíl Náš cíl NENÍ S TĚMITO DESTINACEMI PŘÍMO SOUTĚŽIT, ale NABÍDNOUT ALTERNATIVU!

Key Messages Klíčová sdělení - může jich být více, každé z nich může být vytvořeno na míru konkrétnímu cílovému trhu tak, aby bylo zajištěno jeho co nejefektivnější oslovení a aby bylo možno jej přizpůsobit aktuálním podmínkám.

Naše cílové trhy: Německo, Rakousko, Švýcarsko Benelux – Belgie, Holandsko Skandinávské země – Švédsko, Finsko, Dánsko Velká Británie a Irsko Francie, Itálie, Španělsko

Naše nabídka: golf a lázně golf a kultura golf a hrady a zámky golf a památky UNESCO golf a jízda na koni golf a business indoor golf a mnohé další Golf is about attitude!

GOLF + BUSINESS

Konkurence Slovensko a Maďarsko (rozsáhlé investice = podstatné zkvalitnění nabídky pro zahraniční hráče) Rakousko a Německo = velice výrazně převyšují nabídku středoevropských států

Rok 2009 Nárůst hřišť Nárůst počtu registrovaných hráčů golfu – penetrace české populace je v rámci zemí střední a východní Evropy na absolutní špičce. Na golf je nahlíženo jako na standardní ekonomickou aktivitu.

CZECH GOLF TRAVEL ASSOCIATION (CGTA) Karmelická Praha 1