Geomarketing v adresné distribuci

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

BRÁNA DO SVĚTA E-LEARNINGU • POTŘEBNOST: – posílení konkurenceschopnosti ekonomiky skrze posílení flexibility lidských zdrojů prostřednictvím modernizace.
Praktické informace k programu Škola pro udržitelný život.
Geoinformace pro Váše podnikání Geoinformace a geomarketing.
Vlastní a franšízingové prodejny … … stejné nebo odlišné kanály?
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
PhDr. Tomáš Soukup, Ph.D Šmeralova 12, Praha 7 Vavrečkova 5262, Zlín | Jak úspěšně oslovit.
BMT Spedition s.r.o. Aeroflot Cargo Generální prodení agent
… najdu tam, co neznám !.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Regionální inovační strategie workshop s podnikateli Ing. Jiří Kučera JVM-RPIC, spol. s r.o. Tel.: Partner.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Direct marketing (stručně úvodem)
Unica Enterprise Ř ešení pro efektivnější přímý marketing a jeho výhody Pavel Holý EMM Technical Sales Profesional.
Informační systémy podnikové systémy CRM
DOBRÁ STRATEGIE PRODEJE FIRMY PARDUBICE, JIŘÍ SLEZÁK.
„JEN PĚT MINUT PĚŠKY Z VAŠEHO DOMOVA…“ Nové trendy v personalizované komunikaci.
Obsah  Představení  Úrovně cílení na zákazníky  Co je to segmentace  Workshop –prototyp segmentace ihned a ručně.
Bezpečnost silničního provozu v roce 2009 Tisková konference, 15. ledna 2010 ministr dopravy Gustav Slamečka.
Řízení úhradových vztahů
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Vývoj registru sčítacích obvodů České republiky jako GIS řešení.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
E - Insurance Management System © 2003 FSS, spol. s r. o. Všechna práva vyhrazena. Financial Support Services Zjednodušení prodeje pojištění.
SCHÉMA MODELU PERSONÁLNÍ PRÁCE VE SKUPINĚ ČEZ
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
ManagerWeb.cz » 1 Moderní řízení - jediný manažerský digest na českém trhu Moderní řízení je měsíčník poskytující výběr zahraničního i domácího know-how.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
úvod pojetí a obsah marketingu
1 Ochrana spotřebitele v EU a činnost Evropských spotřebitelských center Ondřej Tichota Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci 9.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
I vzděl á v á n í je zbož í 1. část – efekt tréninků - vazba na frekventanta - vazba na frekventanta 2. část – dodavatel - útvar vzdělávání a nákupčí -
Úloha marketingu v řízení podniku
Řízení obchodu Pro IT, a.s. Ing. Zbyněk Sonnek … průzračnost, která je vidět.
Autor: Kateřina Konečná Vedoucí: Ing. Igor Ivan, Ph.D.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Schéma procesu vstupy Průběh procesu výstupy činnost ZDROJE.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Analýza komerčního komunikátu Téma: Analýza předváděcí akce instore v hypermarketu Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová.
MÍSTO – PLACE – DISTRIBUČNÍ CESTY
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
CRM a jeho možné využití
10 Důvodů pro zakázání reklamy
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
„CZECH POINT e-shop – výpisy poštou“ Petr Stiegler – náměstek generálního ředitele pro veřejnou správu a eGovernment Tisková konference,
7 Marketingový mix Výrobek Cena Distribuce Propagace.
Datové centrum sociálních služeb v Libereckém kraji Interaktivní softwarový program určený pro poskytovatele sociálních služeb, zadavatele a také pro.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové techniky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MARKETING Přednáška P
Katedra řízení podniku
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
Informační systémy podnikové systémy CRM
MARKETING Přednáška P
Posouzení a návrh svozových plánů odpadu
Transkript prezentace:

Geomarketing v adresné distribuci Pavel Klaška

Geomarketing Zdroje úspěšného geomarketingu Statistické databáze Geomarketingové know how Lifestylová data Zpětná vazba z distribuční sítě Map data

Možnosti geomarketingu Audit adresných bodů Optimalizace distribučního plánu Tržní analýzy Segmentace pro adresnou distribuci Segmentace pro neadresnou distribuci Zpětná vazba na základě PSČ analýzy Zpětná vazba na základě prodejních dat Statistické výpočty a predikce

Děti školního věku v obcích v zázemí Prahy (%)

Geomarketing Koho chceme oslovit?

Geomarketingová segmentace Třináct segmentů pro distribuci

Validace databází Kvalita databáze = klíčový faktor DM Kvalita adresné databáze je jedním z klíčových faktorů úspěšné DM kampaně Chyby v databázi Falešné adresy Chybné adresy Překlepy V nových databázích sebraných při soutěžích a eventech je 15 až 20% neexistujících adres

Validace databází Kvalita databáze = klíčový faktor DM Validace databáze Porovnání adres v databázi s existujícími adresnými body Odstranění neexistujících adres Oprava chybných adres Vyčištění databáze přináší Skutečné počty reálných adres v databázi Úspory v tisku a balení Úspory za distribuci

Segmentace databází Efektivní oslovení geomarketingových segmentů Před DM kampaní Výběr vhodných lokalit podle vybraných produktových kritérií Zacílení podle vybraných segmentů Po DM kampani Zpětná vazba na základě reálných výsledků (response rate, conversion rate) promítnutá do geomarketingových segmentů Update databáze na základě prodejních výsledků

Kontakty Mgr. Jan Senohrábek Manažer GIS a geomarketingu Přátelství 986, 104 00 Praha Mobil: + 420 739 572 647 Email: jan.senohrabek@distribucni.cz Pavel Klaška Obchodní a marketingový ředitel Mobil: + 420 731 596 333 Email: pavel.klaska@distribucni.cz