Geomarketing v adresné distribuci Pavel Klaška
Geomarketing Zdroje úspěšného geomarketingu Statistické databáze Geomarketingové know how Lifestylová data Zpětná vazba z distribuční sítě Map data
Možnosti geomarketingu Audit adresných bodů Optimalizace distribučního plánu Tržní analýzy Segmentace pro adresnou distribuci Segmentace pro neadresnou distribuci Zpětná vazba na základě PSČ analýzy Zpětná vazba na základě prodejních dat Statistické výpočty a predikce
Děti školního věku v obcích v zázemí Prahy (%)
Geomarketing Koho chceme oslovit?
Geomarketingová segmentace Třináct segmentů pro distribuci
Validace databází Kvalita databáze = klíčový faktor DM Kvalita adresné databáze je jedním z klíčových faktorů úspěšné DM kampaně Chyby v databázi Falešné adresy Chybné adresy Překlepy V nových databázích sebraných při soutěžích a eventech je 15 až 20% neexistujících adres
Validace databází Kvalita databáze = klíčový faktor DM Validace databáze Porovnání adres v databázi s existujícími adresnými body Odstranění neexistujících adres Oprava chybných adres Vyčištění databáze přináší Skutečné počty reálných adres v databázi Úspory v tisku a balení Úspory za distribuci
Segmentace databází Efektivní oslovení geomarketingových segmentů Před DM kampaní Výběr vhodných lokalit podle vybraných produktových kritérií Zacílení podle vybraných segmentů Po DM kampani Zpětná vazba na základě reálných výsledků (response rate, conversion rate) promítnutá do geomarketingových segmentů Update databáze na základě prodejních výsledků
Kontakty Mgr. Jan Senohrábek Manažer GIS a geomarketingu Přátelství 986, 104 00 Praha Mobil: + 420 739 572 647 Email: jan.senohrabek@distribucni.cz Pavel Klaška Obchodní a marketingový ředitel Mobil: + 420 731 596 333 Email: pavel.klaska@distribucni.cz