Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mgr. Pavel Dobeš Ministr dopravy
Advertisements

Návrh parkování Návrh zastávek MHD.
Tisková konference MD a SŽDC
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
Fórum Zdravého města Prachatice 16.února Komunitní plán zdraví a kvality života Prachatice ( ) 1. Životní prostředí 1.1 Problém psů, nepořádek,
Ing. Jiří Nouza náměstek primátora hl. m. Prahy Zóny placeného stání.
BEZBARIÉROVÁ MHD V NOVÉM JIČÍNĚ Rozvoj dopravní obslužnosti regionu Zavedení nové moderní místní hromadné dopravy pro obyvatele města Nový Jičín, Kunín.
Sem vložte LOGO klienta. Doprava v Praze tak trochu jinak Tunel Blanka z jiného pohledu.
1 Možnosti financování projektů v oblasti vodohospodářské infrastruktury v ČR A. Programy spolufinancované z EU: 1. Operační program životního prostředí.
Těžiště varianty přestavby železničního uzlu Brno
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Vyhledávání dopravního spojení na internetu
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Návrh řešení integrovaného dopravního systému kraje Vysočina (IDS KV)
Zastavené stavby ŘSD a vývoj staveb v 2. polovině roku 2010 ministr dopravy Vít Bárta.
Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji , 9:00 Praha Masarykovo nádraží.
| Rozvoj železniční sítě v Libereckém kraji Jiří HRUBOŇ KORID LK (CZ) This project is implemented through.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Čerpání prostředků OPD 1, investice SŽDC
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Charakteristické znaky MHD
Vyhledávání dopravního spojení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Martin Dlouhý. Vytvořeno dne Nový začátek (New.
Bezbariérovost veřejné dopravy
Železnice v ulicích Prahy
INTEGROVANÉ DOPRAVNÍ SYSTÉMY Ing. Jan Šimůnek Ing. Martin Jareš
Teorie optimální velikosti města
Regenerace a revitalizace Masarykova náměstí v Jilemnici
Smluvní zajištění Pražské integrované dopravy
Modernizace záp. části ŽST.
Integrace Neratovic a Mělníka. 1 Co se dozvíte? Obsah dnešní prezentace 1 Výhody integrované dopravy 2 Historie integrace Neratovicka na Ládví 3 Stav.
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
Projekt Podpora stáží a odborných aktivit při inovaci oblasti terciárního vzdělávání na DFJP a FEI Univerzity Pardubice CZ.1.07/2.4.00/ TENTO PROJEKT.
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
Vypracovala: Žaneta Peikerová C1.B
Kvalita a úroveň městské dopravy v Praze
1 Plánované změny v železniční dopravě Vít Bárta, ministr dopravy ČR Petr Žaluda, generální ředitel Českých drah Jiří Vodička, předseda představenstva.
Typy projektů realizovaných v rámci Regionálního operačního programu NUTS 2 Jihovýchod 2007–2013 Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj Investice.
Podpora ekologicky příznivé povrchové dopravy
Silnice nebo železnice
Organizátor regionální dopravy V Královéhradeckém a Pardubickém kraji.
Michal Petřík, Petr Poremski, Daniela Uhrovičová, Ondřej Šimečka
Integrovaný dopravní systém Moravskoslezského kraje ODIS Terminál Hranečník Ostrava 2015.
Naplňování krajských priorit za přispění evropských zdrojů z Regionálního operačního programu Moravskoslezsko Prezentuje: Jaroslav Palas
Luhačovice, Priority železniční infrastruktury na Moravě v období 2014–2020 Ing. Mojmír Nejezchleb náměstek generálního ředitele pro modernizaci.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Integrované dopravní systémy (IDS) Ing. Tomáš.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474)“ 2. úsek: Bezbariérový chodník a autobusová zastávka 3. úsek: „Tunel – konec zastavěného území“
Prezentace pro OS tramvají - Ostrava, Odbor Kolejová vozidla, Ing. Petr Tomala, Prezentace pro OS tramvají Ostrava.
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
Název projektu: „ Rekonstrukce místních komunikací v Králově Dvoře „ Registrační číslo projektu: CZ.1.15/1.1.00/ SEZNAMTE SE S PROJEKTEM „Rekonstrukce.
ITI Pražské metropolitní oblasti. ITI - nový nástroj Evropské komise - Výchozími dokumenty jsou Strategie EU 2020 a návrhy nařízení Evropské komise -
Materiál je určen pro 4. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Setkání s hejtmanem Most, Obsah setkání – aktuální témata  Doprava v Ústeckém kraji – souběhy tratí a řešení  Cestovní ruch v Ústeckém.
Veřejná doprava pro všechny Město Beroun. Poloha města Beroun.
Problematika dopravy na Rychnovsku
Třídimenzionální radary Základní takticko-technické údaje radarů:
Infrastruktura ve Středočeském kraji
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
Integrace Neratovic a Mělníka
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Studie proveditelnosti nové trasy Praha – Beroun / Hořovice
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Prezentace pro OS tramvají
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji 27.8.2014, 9:00 Praha Masarykovo nádraží

Základní sdělení V pátek 29. srpna začnou zastavovat vlaky na nové vlakové zastávce Praha-Podbaba, kde vznikne dlouho očekávaný přestupní terminál z vlaku na tramvaje a autobusy. Den před tím přestane cestujícím sloužit původní nádraží v Bubenči. Od 1. září začnou zastavovat vlaky na pěti nových vlakových zastávkách v oblasti Rudné a Hostivice (Rudná u Prahy zastávka, Chýně, Jinočany, Hostivice-Sadová a Hostivice-U hřbitova) a v souvislosti s tím se zcela změní jízdní řády na tratích Praha – Rudná u Prahy – Beroun a Praha-Smíchov Na Knížecí – Hostivice – Rudná. Na další zastávky se mohou cestující těšit již brzy. Chystají se Praha-Kačerov, Chýně-jih, Praha-Eden, Praha-Zahradní Město, Rajská zahrada, Praha-Výstaviště nebo Praha-Běchovice … Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Rudná zastávka, Jinočany Informace o stavbě: ukazatele stavby: délka rekonstruované koleje 450 m, délka nových nástupišť 2 x 90 m přístřešek pro cestující rozměry 4 x 2,08 m (2 ks) osvětlení nástupiště – stožáry 12 kusů Popis stavby: Stavba spočívá ve vybudování nových železničních zastávek s potřebným zázemím, bezbariérovým přístu­pem a napojením na stávající dopravní infrastrukturu. Vytíženost těchto zastávek se dále zvýší po realizaci stavby Rekonstrukce trati Praha Smíchov - Rudná - Beroun.   Zřízení nových zastá­vek je také reakcí na větší osídlení v dotčených obcích. V Jinočanech dosud železniční zastávka nebyla, stávající železniční stanice v Rudné je umístěna na méně vhodném místě z hlediska zástavby, rozrůstajícího se osídlení a zvětšující se zastavěnosti území, proto byla realizována nová zastávka v Rudné. Osvětlená nástupiště jsou navržena s použitím prefabrikátů s protihlukovou úpravou, s výškou nástupní hrany 550 mm v délce 90 m. Nový zastávkový přístřešek je navržen jako betonový v úpravě „antivandal“. Kromě laviček obsahuje i odpadkový koš, osvětlení a vitrínu s informacemi pro cestující. Na nástupišti je instalován i označovač jízdenek (ROPID). Náklady stavby: Finanční prostředky pro tento projekt poskytl Státní fond dopravní infrastruktury. Rozhodující část spolufinancování je plánovaná z Fondu soudržnosti Evropské unie v rámci Operačního programu Doprava. Stavba je společnou investicí Správy železniční dopravní cesty, státní organizace, a Středočeského kraje. Celkové investiční náklady stavby: 10,461 mil. Kč, z toho samotné zastávky cca 6,6 mil. Doba výstavby: 28.03.2014 – 31.08.2014 Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Jinočany Stav před realizací… …aktuální stav Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Rudná zastávka Stav před realizací… …aktuální stav Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Hostivice-U hřbitova, Hostivice-Sadová a Chýně Informace o stavbě: délka rekonstruované koleje 1287 m délka nových nástupišť 3 x 46 m čekárenský přístřešek pro cestující rozměry 4 x 2,08 m (3 kusy) osvětlení nástupiště – stožáry 10 kusů Popis stavby: Stavba spočívá ve vybudování nových železničních zastávek s potřebným zázemím, bezbariérovým přístu­pem a napojením na stávající dopravní infrastrukturu. Vytíženost těchto zastávek se dále zvýší po realizaci stavby Rekonstrukce trati Praha Smíchov - Rudná - Beroun. Zřízení nových zastá­vek je také reakcí na větší osídlení v dotčených obcích. Součástí projektu byla i úprava přejezdů v blízkosti zastávek. Osvětlená nástupiště jsou navržena s použitím prefabrikátů s protihlukovou úpravou, s výškou nástupní hrany 550 mm v délce 46 m. Nový zastávkový přístřešek je navržen jako betonový v úpravě „antivandal“. Kromě laviček obsahuje i odpadkový koš, osvětlení a vitrínu s informacemi pro cestující. Na nástupišti je instalován i označovač jízdenek (ROPID). Náklady stavby: Finanční prostředky pro tento projekt poskytl Státní fond dopravní infrastruktury. Rozhodující část spolufinancování je plánovaná z Fondu soudržnosti Evropské unie v rámci Operačního programu Doprava. Stavba je společnou investicí Správy železniční dopravní cesty, státní organizace, a Středočeského kraje. Celkové investiční náklady stavby: 19,225 mil. Kč., z toho zastávky 11,4 mil. Kč Doba výstavby: 28.03.2014 – 31.08.2014 Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Hostivice-Sadová …aktuální stav Stav před realizací… Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Hostivice-U hřbitova Stav před realizací… …aktuální stav Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Chýně Stav před realizací… …aktuální stav Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Praha-Podbaba Informace o stavbě: délka nástupišť: 2 x 220 m zastřešení na nástupištích 1 075 m2 nový podchod včetně ramp, schodiště a jejich zastřešení 1 ks Popis stavby: Nově zřízená zastávka Praha-Podbaba je vybudována v rámci stavby Optimalizace trati Praha-Bubeneč – Praha-Holešovice. Stavba spočívá ve vybudování nové zastávky s bezbariérovými přístupovými rampami a nástupišti, tj. nástupní hrany ve výšce 550 mm v délce 2 x 220 metrů. Přístup k vlakům bude nově umožněn podchodem. Vznikne dlouho očekávaný přestupní terminál z vlaku na tramvaje a autobusy. Finance též putují do zvýšení bezpečnosti a informovanosti cestujících. Dne 29.8 2014 bude zprovozněna kolej č. 1 s tím, že zároveň bude ukončen provoz v Bubenči. Kolej č. 2 vedoucí ve směru Roztoky u Prahy bude zprovozněna ke konci roku 2014. Omezení v lokalitě aktuálně spočívají v jednokolejném provozu, tedy ve snížené přepravní kapacity dráhy. Nádraží Bubeneč do budoucna nezanikne. Bude nadále vedeno jako výhybna pro křižování vlaků. Náklady stavby: Finanční prostředky pro tento projekt poskytl Státní fond dopravní infrastruktury. Rozhodující část spolufinancování je plánovaná z Fondu soudržnosti Evropské unie v rámci Operačního programu Doprava. Stavba je investicí Správy železniční dopravní cesty, státní organizace. Celkové investiční náklady stavby: 930,118 mil. Kč (cena samotné zastávky je cca 30 milionů) Doba výstavby celého projektu: 30. 11. 2012 – 30. 2. 2014 Doba výstavby zastávky Podbaba: 27. 5. 2014 - 31. 12. 2014. Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Praha-Podbaba Stav před realizací… …konečný stav Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Další plány Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji Zastávka Praha-Kačerov: Akce již v realizaci od 1. čtvrtletí 2014. Cena stavby je 17 milionů korun. Nová zastávka umožní přestup na metro z vlaků jedoucích z Dobříše nebo Čerčan, hotová má být do konce letošního roku. Kačerovská zastávka je součástí přípravy takzvaných tangenciálních linek, které by měly spojovat okrajové části Prahy a doplnit síť městské hromadné dopravy. Uvažuje se o zavedení dopravy ve zhuštěném intervalu, který by odpovídal městské dopravě, na tratích z Radotína do Vysočan přes Smíchov a Vršovice, z Hostivaře do Holešovic přes Libeň, z Vysočan do Hostivaře přes Malešice a z Radotína do Běchovic právě přes Kačerov. Praha-Zahradní Město a Eden: Připravovány v rámci stavby Praha-Hostivař - Praha hl. n. , která se bude realizovat v rámci nového rozpočtového období (OPD2). Výhledově do tří let by měly zastávky vzniknout v rámci modernizace železničního napojení na čtvrtý tranzitní železniční koridor. Zastávka Praha-Výstaviště: Plán realizace v rámci nového spojení Praha – Kladno (plánováno v rámci OPD2). Nová zastávka dále vznikne v rámci pražské železnice i v Běchovicích. Ta by měla stát blíže centru Běchovic, zatímco nynější je na jejich okraji. Náklady na její vybudování jsou odhadovány na zhruba 35 milionů korun. Praha zvažuje také novou zastávku v Rajské zahradě. Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Informace Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Informace Nové zastávky a změny jízdních řádů ve Středočeském kraji

Děkujeme za pozornost