Základy elektrotechniky Cíl modulu: V písemné formě zpracovaný (elektronické formě) učební text pro pedagogy. Zpracované návody na použití nejvhodnějších.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Advertisements

Tato prezentace byla vytvořena
Elektromotor a třífázový proud
Tato prezentace byla vytvořena
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Tato prezentace byla vytvořena
Průzkum V rámci průzkumu, který probíhal v květnu a červnu 2010 náš projektový tým oslovil 6 škol, ze kterých získal zpět 72 vyplněných dotazníků. Oslovili.
Digitální učební materiál
Obor Mechanik elektrotechnik
Digitální učební materiál
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál
Vypracoval: Michal Schöniger Výroba el. energie, bezpečnost v elektrotechnice.
Elektrické stroje.
Digitální učební materiál
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Zhášení stejnosměrného a střídavého oblouku
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
Vznik střídavého proudu sinusoida
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu „Vzdělávání pedagogů středních odborných škol Olomouckého kraje v nových trendech vyučovaných oborů“, který.
Střední zdravotnická škola Beroun Jméno autora: Název práce: Třída: Školní rok:
Digitální učební materiál
Elektrické stroje a zařízení
Generátory elektrického napětí
Rezistor, cívka, kondenzátor a střídavý proud
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Jednoduché RLC obvody střídavého proudu
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Transformátory Jsou nedílnou součástí rozvodu elektrické energie, domácích elektrických spotřebičů… ZŠChodov, Komenského 273.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: MIROSLAV MAJCHER Název materiálu: VY_32_INOVACE_08_DRUHY.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Střídavé napětí a střídavý proud
Didaktický učební materiál pro ZŠ INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT Autor:Bc. Michaela Minaříková Vytvořeno:říjen 2012 Určeno:9. ročník ZŠ.
Faradayův indukční zákon VY_30_INOVACE_ELE_732 Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice Vypracoval: Ing. Josef Semrád
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru MIEZ, předmětu ELEKTRICKÉ STROJE A PŘÍSTROJE, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Bakalářská práce Vedoucí práce: Autor práce: Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Mgr. Petra Kadlecová Ludmila Pokorná Významn é faktory v hodnocen í osobnosti.
ELEKTROTECHNIKA Strojírenství – 2. ročník OB21-OP-EL-ELT-VAŠ-M Stejnosměrné stroje – dynamo.
Fázorové diagramy v obvodech střídavého proudu VY_32_INOVACE_Tomalova_ idealni_soucastky Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Institut Celoživotního Vzdělávání
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
na Slovanském gymnáziu
Fázorové diagramy v obvodech střídavého proudu
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
VY_32_INOVACE_13_Polovodičová dioda
Elektronické součástky a obvody
Tato prezentace byla vytvořena
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Zdeněk Šmíd Název materiálu: VY_32_INOVACE_2_FYZIKA_18.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Elektromagnetická indukce
Transformátory Autor: Ing. Tomáš Kałuža VY_32_INOVACE_
VY_32_INOVACE_B3 – 16 Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
OBHAJOBA MATURITNÍ PRÁCE
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Napětí a proud v obvodech
Vlastnosti střídavého proudu
Výsledky dotazníkovÝCH šetření
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Transkript prezentace:

Základy elektrotechniky Cíl modulu: V písemné formě zpracovaný (elektronické formě) učební text pro pedagogy. Zpracované návody na použití nejvhodnějších didaktických prostředků.

Základy elektrotechniky Cíl modulu: V písemné formě zpracovaný (elektronické formě) učební text pro pedagogy. Zpracované návody na použití nejvhodnějších didaktických prostředků.

Základy elektrotechniky Vytýčení hlavních směru při tvorbě modulů Jak vyplývá z dotazníkového šetření jde hlavně o oblast řešení obvodů. Která bude směřována především do oblastí střídavých proudů a trojfázové soustavy a dále pak také stejnosměrný proud a magnetickou indukci.

Základy elektrotechniky Vytýčení hlavních směru při tvorbě modulů Z dotazníkového šetření také vyplývá, že učitelé mají převážně zájem o učební texty a to ze 2/3 a z 1/3 o metodickou podporu při výuce Základů elektrotechniky.

Základy elektrotechniky Tým pro tvorbu modulu Tým je tvořen: 2 učiteli teoretického vyučování 1 učitel praktického vyučování

DĚKUJI ZA POZORNOST Základy elektrotechniky